Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-08-07 09:02 Autóvásárlás

dbtibi írta:
Pocses írta: Hy!

Ha ma délutánig nem viszik el, akkor megyünk és +lessük a barátomnak:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-6884447



Kalappal, igényesnek néz ki, pl. fektetett energiát a képek minőségébe is, még ha nem is a hírdetés miatt készültek, akkor is valami igényesebb ember autója lehet. Remélem így is néz ki mint a hírdetésben szereplő képeken.
Sok sikert hozzá. Írj majd tapasztalatokat, milyen élőben ...
Üdv,
Tibi


Barátom tegnap beszélt vele telón, az elmondása szerint BMW-ket hoznak be kintről, és szervizelik is őket. Ott helyben mehet a mustra felemeli nekünk átnézhetjük rendesen.
Van nekik több eladó is, sorolta a repertoárt...
Ha megfelelő lesz, akkor le lesz foglalózva a mai nap.

Pocses Elküldve: 2013-08-07 07:51 Légtömegmérõ

dbtibi írta: Sziasztok !
Egy barátom érdeklődik az után hogy légtömegmérőt hogy érdemes tisztítani - esetleg sűrítettlevegő?! - vagy ki mit ajánl és mi módon tegye meg ezt a kollega
E39 528i

Köszi előre is


Szia!

Csak óvatosan a sűrített levegővel, mert több kárt okozhat mint hasznot, befújhat előtte féktisztítóval az érzékelőre, de talán van más speckó spray is ami pont ehhez a művelethez való.

Pocses Elküldve: 2013-08-07 07:18 Autóvásárlás

Hy!

Ha ma délutánig nem viszik el, akkor megyünk és +lessük a barátomnak:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-6884447

Pocses Elküldve: 2013-08-06 11:05 Segítsetek!

Peti320i írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy veszettmód elkezdte zabálni az olajat.2.2 benzin. Azt mondták olajlehUzó gyűrü vagy szelepszár szimering. M3 box kft gyűrüre 350ezer kb szelep.sz. 250ezerkb. Ti mit csinálnátok inkább ezt vagy motor csere. Mert ha javításnál maradok nem biztos h jó is lesz. Mert h ez alu blokkos. Ha megszakítják a menete menetenként plussz 40.ezer. Motorcserénél meg a másik motor a rizikó. Na akkor mit csináljak???j


Ezek az árak amiket írtál nagyon magasak, ha érdekel privibe adok egy tel.számot, igaz győri szerelő a srác. Ha gondolod hívd fel...

Pocses Elküldve: 2013-08-06 09:49 csomagtarto el spoiler

norbeee írta: Sziasztok!

Az autómon a csomagtartón van egy szolid spoiler. Nekem nagyon nem tetszik, szerintem úgy szép ahogy gyárilag van. Szeretném eltávolítani viszont még sosem csináltam ilyet. Ahogy nézegettem egy 2-3 mm puha dolog van a csomagtér és spoiler között, gondolom ez kétoldalú ragasztó. Szerintetek hogyan lehetne ezt eltávolítani úgy hogy ne sértsem meg a fényezést?
Gondoltam rá hogy damillal óvatosan felfelé húzva elválasztom a spoilert, de akkor még ott marad az autón a kétoldalú ragasztó. Ez mivel jön le? ott marad vajon a nyoma? látszik e majd a helye gondolok arra hogy a fényezés esetleg színben eltér amiatt hogy a nap kicsit kiszívja.

Szerintetek?


Én feliratokat szoktam eltávolítani damillal, amik 3M-es kétoldalú ragasztóval vannak felragasztva. Ezután alá natúr benzines ronggyal szoktam letakarítani a fényezésről a maradék ragasztót és nem hagy nyomot. Ugyanígy szoktam a kátránypöttyöket is a küszöbről, vagy a sárvédőről, vagy az ajtóról.

Pocses Elküldve: 2013-08-05 21:55 Üzemanyag fogyasztás

compact írta:
YELLOW írta:
compact írta: Üdv!

Találkozott már valaki 150le-s 320D-nél olyannal, hogy az átlagfogyasztást pontatlanul mutatja, esetleg mi okozhatja a problémát?
Számításaim szerint kb 1 literrel kevesebbet mutat a valósnál és a megtehető km-ek száma is fél tank után vészesen csökken az autó szerint.


ez dízeleknél elég gyakori jelenség... megnyugtatja az embert, amit lát, addig amíg nem lesz gyanús neki, aztán meg aggódik, hogy valami nem jó.
korrekciós tényezőn kell állítani, de nem mindig sikerül.


Igazából annyira nem izgat hogy mennyit eszik, csak enyhén szólva is gyanúsnak tűnt, hogy 5.3-at ír ki rendszeres városozás és állandó klíma használat mellett, ha pedig nem város akkor kemény hajtás van.
Igazából zavaróbb a megtehető km-ek számának a pontatlansága, hogy egyszer csak durván elkezd csökkenni.



A legegyszerűbb, ha megtankolsz koppig, majd mész amennyit csak akarsz, majd +int kopp, ezután már számolhatod is a pontos fogyasztást. Ne felejtsd a napi számlálót nullázni, de jobb ha a blokkra felírod a km-óra állását az a tutti.

Pocses Elküldve: 2013-08-05 20:13 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta:
Pocses írta:
Amilo írta: Sziasztok!

Fékbetét csere előtt áll a verdám. Milyen fékbetét márka a legjobb az autóhoz: 2001 325CI
Ajánlottak kettőt: ATE és Brembo. Melyik lehet a legjobb? Az ATE valamivel drágább mint a Brembo ami nem lenne gond, csak nem tudom melyiket válasszam minőség szempontjából.
Az ATE gyári cucc a bmw-k nél?


A Brembo-t ajánlom. Barátomnak "épített" Fabia ótója van ill. csak volt, mert a neje "örökli". Sokkal nagyobbat harap mint nekem a gyárival a bimmerem alatt, pedig ez sem gyenge.
Holnap túlad a Galaxy-ján, ami az asszonyé volt oszt már keressük is neki a FL E 46 verziót!





Köszi az infót



Nincs mit, gyönyörű a vasad!

Pocses Elküldve: 2013-08-05 20:08 Féktárcsa és fékbetét

Amilo írta: Sziasztok!

Fékbetét csere előtt áll a verdám. Milyen fékbetét márka a legjobb az autóhoz: 2001 325CI
Ajánlottak kettőt: ATE és Brembo. Melyik lehet a legjobb? Az ATE valamivel drágább mint a Brembo ami nem lenne gond, csak nem tudom melyiket válasszam minőség szempontjából.
Az ATE gyári cucc a bmw-k nél?


A Brembo-t ajánlom. Barátomnak "épített" Fabia ótója van ill. csak volt, mert a neje "örökli". Sokkal nagyobbat harap mint nekem a gyárival a bimmerem alatt, pedig ez sem gyenge.
Holnap túlad a Galaxy-ján, ami az asszonyé volt oszt már keressük is neki a FL E 46 verziót!



Pocses Elküldve: 2013-08-05 11:31 Üzemanyag fogyasztás

Neo78 írta: Azért ez sem rossz:


De nem ám basszus!

Pocses Elküldve: 2013-08-05 07:53 Üzemanyag fogyasztás

Hy!

Megmértem a fogyasztását a vasamnak, Bodonhely - Mogyoród Hungaroring 4 nap oda vissza összesen 1422 km a táv, országút, autópálya, araszolás át a "nagy falun", folyamatos klíma használat, pályatempó 130-180 között volt, így lett a fogyasztásom 8,6 L / 100km.

Pocses Elküldve: 2013-07-19 13:37 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
drherczeg írta:
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.



van még 98-as? ezer éve nem láttam olyat, én kb saccra 100-asból és 95-ből vegyítem ki.


Agip kúton kapsz 98-ast. A 100-as nál figyelmesen olvasd el az apróbetűs részt, 98-as oktánszámú a benya. Shell kúton olvastuk barátommal mikor a motorokba tankoltunk.
"Vegyítem ki" ezen jót röhögtem......


hát én agip-on sem láttam. meg ilyen apró betűs részt sem. amikor 20 liter V-Power racing-et és 10 liter natúr 95-öst tankolok, nekem szó szerint megtáltosodik az autó, a hangja is totál más lesz, ráadásul normál támpóban jobb a fogyasztás. ha az 98-as lenne, akkor vegyítve a 95-össel, nem érezném ilyennek. szerintem.


A mostani műszakvezetőm neje, 8 évig benyakúton dolgozott ótópályán! Mol cég bennfentese vigyorogva mesélte, csakis a színezék más, az extra benyáknál!!! De az is nagyon drága, aranyárban mérik szinte. Semmi nem változik, ez olyan mint a direkt légszűrő: "cicológia".


a MOL kúton lehet én ezért nem tankolok ott, bár a sima anyag mindenhol MOL-os. de a V-Power racing kintről jön, pont ezért drágább is, meg az árváltozások sem úgy vonatkoznak rá. ezt meg Shell-es benfentes mondta.
igaz kb fél éve nem tankoltam 100-as VPR-et, de a sima 95 V-power rosszabb mint natúr 95, legalábbis nekem, nem megy jobban, de legalább többet fogyaszt belőle. én ezt tapasztaltam. lehet én járok rossz kutakon, de az elmúlt pár napban voltam nyíregyen, debrecenben, tiszafüreden, de p8-ast nem láttam sehol, agip kúton tankolok az elmúlt 1,5 évben 85%-ban, mert tudom oda is a MOL-os 95-ös megy, és van városi kedvezményem kártyára.


A győri Agip kúton van 98-as a 2T motorokba azt szoktuk tankolni.

Pocses Elküldve: 2013-07-19 13:31 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
drherczeg írta:
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.



van még 98-as? ezer éve nem láttam olyat, én kb saccra 100-asból és 95-ből vegyítem ki.


Agip kúton kapsz 98-ast. A 100-as nál figyelmesen olvasd el az apróbetűs részt, 98-as oktánszámú a benya. Shell kúton olvastuk barátommal mikor a motorokba tankoltunk.
"Vegyítem ki" ezen jót röhögtem......


hát én agip-on sem láttam. meg ilyen apró betűs részt sem. amikor 20 liter V-Power racing-et és 10 liter natúr 95-öst tankolok, nekem szó szerint megtáltosodik az autó, a hangja is totál más lesz, ráadásul normál támpóban jobb a fogyasztás. ha az 98-as lenne, akkor vegyítve a 95-össel, nem érezném ilyennek. szerintem.


Ezt én se értem, már napok óta 98 ast tankolok, ki van írva 98 extra, Lukoilon, nem mindenhol a nagyobb kutakon, mag máshol is ahol a 2 típusnál többet lehet választani, ott szinte mindenűt van.


Lukoil nekem felejtős, tavaly alig értem haza motorral Eneséről, 98-ast tankoltam Győr előtt már rángatott mint állat. Felhívom barátom mi lehet a baj erre mondta Ő is ott tankolt, neki is ez volt a probléma. Vizezett putri kut!

Pocses Elküldve: 2013-07-19 13:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
drherczeg írta:
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.



van még 98-as? ezer éve nem láttam olyat, én kb saccra 100-asból és 95-ből vegyítem ki.


Agip kúton kapsz 98-ast. A 100-as nál figyelmesen olvasd el az apróbetűs részt, 98-as oktánszámú a benya. Shell kúton olvastuk barátommal mikor a motorokba tankoltunk.
"Vegyítem ki" ezen jót röhögtem......


hát én agip-on sem láttam. meg ilyen apró betűs részt sem. amikor 20 liter V-Power racing-et és 10 liter natúr 95-öst tankolok, nekem szó szerint megtáltosodik az autó, a hangja is totál más lesz, ráadásul normál támpóban jobb a fogyasztás. ha az 98-as lenne, akkor vegyítve a 95-össel, nem érezném ilyennek. szerintem.


A mostani műszakvezetőm neje, 8 évig benyakúton dolgozott ótópályán! Mol cég bennfentese vigyorogva mesélte, csakis a színezék más, az extra benyáknál!!! De az is nagyon drága, aranyárban mérik szinte. Semmi nem változik, ez olyan mint a direkt légszűrő: "cicológia".

Pocses Elküldve: 2013-07-19 13:15 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
drherczeg írta:
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.



van még 98-as? ezer éve nem láttam olyat, én kb saccra 100-asból és 95-ből vegyítem ki.


Agip kúton kapsz 98-ast. A 100-as nál figyelmesen olvasd el az apróbetűs részt, 98-as oktánszámú a benya. Shell kúton olvastuk barátommal mikor a motorokba tankoltunk.
"Vegyítem ki" ezen jót röhögtem......

Pocses Elküldve: 2013-07-18 12:57 angel eye

kyle16 írta:
kyle16 írta: sziasztok. milyen megoldást tudnátok ajánlani AE bekötés ügyben. én arra gondoltam hogy ha ráadom a gyújtást akkor már lője is fel az AE-t és amíg le nem veszem addig világítson csak nem tudom hogy ez mennyire jó ha folyamat használatban van. a fő célom az lenne ha pl este szaladgálok a városba akkor legalább mutasson valamit ha már vettem és ugye este már tompítottat kell használjak de visszaolvasva ( kb 20 oldal) nem találtam erre egyértelmű választ. vagy valami másik megoldás? beltér világításra is rá kötném ha megoldható de nem fontos. köszönöm előre is

üdv


haha mekkora hülye vagyok most esett le hogy a tompítottal a helyzetjelző is megy XD sry a hülye kérdésért


Ha jól tudom a gyári helyzetjelzőre tudod rákötni utólag.