Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-07-15 09:23 Autóvásárlás

Justaguy írta: Hali!


316i

Ugyan nem 325, de kíváncsi volnék rá.
Szerintetek milyen?



Szia!

Szerintem érdemes meglesni, bár a vez.ülés kopottságából ítélve több benne a km. Nekem is ennyire van megkopva a varrás, de az enyémben 221ezer van már.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 21:41 Felni csere

b_imi írta:
Pocses írta: Én sem tudom az enyémnek mi a pontos neve, de ha jól tudom erre a típusra szokták mondani "lemezfelni" pedig ugye alu. Anno mikor megjelent az E46 ezzel a felnivel tetszett a legjobban.


Styling 46 Ellipsoid-Styling 7X16" ET47 7,39kg!
Van belőle 6,5" széles ET42 6,12kg

A 7X16"-os lemez 8kg


Köszi szépen az infót. Igazából nekem is tetszene a "citromcsavarós" vagy mondjuk egy M3-ról való valami peremes és nagyobb, de ezekre az utakra... ráadásul asszonykám is jár vele így maradóna a 16-os a ballonosabb gumikkal.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 21:19 Felni csere

Én sem tudom az enyémnek mi a pontos neve, de ha jól tudom erre a típusra szokták mondani "lemezfelni" pedig ugye alu. Anno mikor megjelent az E46 ezzel a felnivel tetszett a legjobban.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 21:14 Mi lehet a baj?

kalmaristi írta:
Stukker1987 írta: Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....




Hááát én elhoztam a kereskedőtöl 1 hónap múlva akksit kellett vennem


Ja. Sokszor látom itt Győrben is a murvás kereskedőket, hogy töltik ennek is annak is az akkuját. Én új akkuval vettem a bimmerem.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 21:10 Mi lehet a baj?

Stukker1987 írta: Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....





Méresd ki az akkut az a tuti. Ha csere érett akkor cseréld ki.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 21:06 Mi lehet a baj?

Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....

Pocses Elküldve: 2013-07-14 16:53 Autóvásárlás

kbalint írta: Ellenőrizhető... de minek ??
Olvastam valahol hogy sokan úgy "csaltak" , mielőtt szervizbe vitték az autót visszatekertek az órán. Így a hivatalos "nagy becsben tartott" márkaszervizek gond nélkül belenyomták a pecsétet a szervizkönyvébe.
Így lett a majd 200ekm-ert futott autóból 90ekm-es

Amikor keresgéltem rengeteg autót megnéztem. Mind hibátlan, tökéletes volt az eladók szerint. KIVÉVE egyet amit megvettem. Igényesen meg volt csinálva és nem látszott rajta de az eladó elmesélte hogy bizony bal elöl törve volt, mert elütöttek vele egy robogós emberkét. Motorilag jó állapotú volt de nyilván nem hibátlan. Óra: 187ekm-en stabilan állt.

Közel egy év leforgása alatt mégis költeni kellett rá: Főtengely ékszíjtárcsa és akkor már az összes feszítő és sima görgő + a szíjak, AGR szelep, első hátsó fékek kompletten cserélve, lengőkar szilentek, üzemanyag szűrő + pumpa, vízpumpa és most legutoljára 4db vatta új injektor került bele (2év garanciával). Remélem a turbó még bírja...

Annyi mindent kellet cserélni hogy utána szerettem volna járni miért van ez.. és hogy ténylegesen mennyi km lehet a kocsiban. Jelen pillanatában 472ekm-nél tartok óra szerint 193ekm

REMÉLEM még legalább ennyit el fog menni most hogy szinte új motor van benne.
Jól belenyúltam a lecsóba pedig baromira nem lehetett az autóba belekötni a vásárlás pillanatában.


Anno olvastam, tavaly vagy előtte való évben volt razzia "laptopos tekergetőket" fogtak el. 10 embert kerestek abból 9 ismert volt. A legdurvább visszaállítást egy E60-as dízelnél találták, 4 évesen 700ezer volt benne, amit 165ezerre mókoltak vissza! Azért ez nem gyenge.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 13:09 Autóvásárlás

kundof1 írta: Amugy szép a gép, csakhát drága :S


Igen szép. A barátom is venni szeretne igaz ő sor6 benyásat 2.2-est a 170 lovast.
Csak előbb túl kell adnia egy Galaxy-n.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 12:58 Autóvásárlás

nickname írta:
Pocses írta:
kundof1 írta: Vki látta már ezt a gépet? Km csak ugy szalad bele, rendszám nélkül, mikor elsönek felrakta 123e volt benne... EZ az 5L-es fogyi is kamu lehet, biztos, h nem eszik annyit, joval többet!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-7061884


A km tuti kamu. A felnik tetszenek. A fogyasztása lehet közel ehhez az értékhez, igaz nekem soha nem volt dízel motoros vasam, de a lányoméknak már több is.....


Ha ellenörizhetö szervizkönyves,akkor miért kamu futàsteljesitménye ?


Ha itthon vásárolt akkor ellenőrizhető, de ha kintről van akkor szerintem nagyon "necces" ott nem ritka a 3 kilós futásteljesítmény már 5-éves korára a gépnek.
De mint már annyian írtuk nem a számláló a lényeg, hanem a műszaki állapot.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 11:21 Kulcs hiány!

Helioport írta:
Pocses írta:
Rtom írta: Sziasztok.
Valaki tudna segíteni abban hogy E46-os bmw-hez hol lehet kapni viszonylag nem túl drága kulcsot?


Szia!

Például itt:

http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=3950

Egész jó áron van szerintem, és helybe megy.


Sajnos nem. Tolna megye, Bonyhád. Úgy kb 150-160 km BP-től.
Odamész, ott megcsinálja, vagy posta.


Akkor viszont becsapós a hirdetés mivel azt írja a "helyszínen" ebből gondoltam, házhoz megy az egész országban. Jó lenne ha írna egy körzetet ahová még elmegy...

Pocses Elküldve: 2013-07-14 10:50 Autóvásárlás

kundof1 írta: Vki látta már ezt a gépet? Km csak ugy szalad bele, rendszám nélkül, mikor elsönek felrakta 123e volt benne... EZ az 5L-es fogyi is kamu lehet, biztos, h nem eszik annyit, joval többet!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-7061884


A km tuti kamu. A felnik tetszenek. A fogyasztása lehet közel ehhez az értékhez, igaz nekem soha nem volt dízel motoros vasam, de a lányoméknak már több is.....

Pocses Elküldve: 2013-07-14 05:58 Autóvásárlás

benkoszabi írta: Hát köszönöm srácok a felvilágosítást...vagyis annak ellenére hogy vannak már 2002-ből FL-es 320D-k 1.3M-ért...rizikós? E46-ot ennyi pénzért nem is érdemes? Mi az az ár ami felett már érdemes nézelődni, ahol értelmes, megkímélt, vagy legalább jó állapotú példányok lehetnek?

Ha mondjuk vennék egy ilyen 1.300.000Ft-osat, valszeg rövid időn belül előjönnének a gondok?

(Amúgy a kinézettek közül, bár nem FL-es ez a legszimpibb: A link neve

Tetszik a színe, a felnik, az h kazettás nem zavar, lehet cserélni benne magnót, nem mondom hogy az 1.2M-s ár nem csábító...főleg ha beszámítanák a Lagunámat, mondjuk 6-700-ért, és ha az ár még az átírás költségét is állná...nem is lenne rossz...csak ugye ott van az a félsz...


Szerintem az árán kár "parázni". Át kell jól nézni, ha van rá lehetőséged vigyél magaddal olyan szakembert aki ért ehhez a típushoz. Éveken át engem is lebeszélt mindenki ilyen/olyan magyarázattal, hogy véletlen se vegyek. De! Elegem lett mert mindig olyanok "pofáztak" bele, akiknek SOHA nem volt BMW-jük. Ennyi.

Pocses Elküldve: 2013-07-14 05:39 Kulcs hiány!

Rtom írta: Sziasztok.
Valaki tudna segíteni abban hogy E46-os bmw-hez hol lehet kapni viszonylag nem túl drága kulcsot?


Szia!

Például itt:

http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=3950

Egész jó áron van szerintem, és helybe megy.

Pocses Elküldve: 2013-07-12 16:40 Motorolaj

tbadzs írta:
Milan írta: "De persze minden s@@@@@j elsőre a szervízkönyvet kéri használtautó vételnél ...."

Én is pont ilyen vagyok.
Akárhányat megnéztem amikor vettem mindben vissza volt tekerve az óra, meg Olasz, meg Francia stb...
A szervizkönybe nem csak a márkaszervizben írnak, jegyzetelnek.
De ha nincs, akkor eleve hogyan higgye el az ember hogy tényleg annyi km van benne és
tényleg le volt-e cserélve az olaj és a szűrők időben?


szia, jófogáson 5 eFt-ért lehet venni német nyelvű, kitöltetlen bmw szervizkönyvet, csak úgy kérdezem, hogy ha van akkor elhiszed ami benne van? nem ugyanott tartunk, mintha nem lenne?



Anno faterom új autókat szállított ki szalonokba, ő 10 papírt említett a szervizkönyv darabjáért.
Az enyémhez is +van minden papír "labanciából" 189ezerig vezetve, de nem foglalkoztam vele csak a technika állapotára figyeltem.

Pocses Elküldve: 2013-07-11 15:21 Füstprobléma!

Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy szólt a haverom hogy amikor elindulok kékes füstöt lát és amikor megálltam megnézni akkor kicsit alapjáraton is füstöl a kipufogó.Megnéztem az olajszintet de nem fogyott belőle olaj és a vizet is megnéztem de abból sem és tiszta is volt.Azóta nézem mindig hogy füstöle de nem produkálta a hibát,de tegnap haverom elment vele a szervizbe és mondja hogy mikor sportosabban megy vele akkor látta a tükörben hogy füstöl és kékesen.Vissza hozta az autót és amikor megnéztem akkor megint nem füstölt pedig használtam magas fordulaton és néztem alapjáraton is,de semmi füst.Nem értem hogy egyszer füstöl egyszer nem.Megkérdeztem egy szerelőt,de nem tudod biztosat mondani azt mondta hogy szerinte hengerfej gond van.Ha valaki tud akkor segítsen.Előre is köszi.



Ez érdekes. A kékes füst pedig el nem égett oljara utal ami az égéstérbe kerül.