Pozsika fórum hozzászólásai

Pozsika Elküldve: 2008-08-27 15:04 Kipuf. rendszer

Szasztok!

150LE, 320D-m katalizátora megadta magát. Tanonak sajna igaza volt. Hol tudok jó áron venni? Rhantosék tudnak szerezni?

Pozsi

Pozsika Elküldve: 2008-08-24 23:19 kormány

markooo írta:
És még az volna a kérdésem hogy neketek álló motorral mikor jobbra ballra mozgatom a kormány (10-10cm) akkor nektek is jön ilyen kattogó hang az elsõ kereketõl???
üdv...


Szia!

Nekem mikor kattogott az eleje kanyarodásnál vagy álló helyzetben tekerésnél, akkor gömbcsuklót vagy lengõkarokat kellett cserélni. Több autómnál is volt ilyen mûvelet. Nem tartozik az olcsó javítások közé.


Pzsi

Pozsika Elküldve: 2008-08-23 01:46 kormány

Nekem is néha beakad, beszorul, ha nagyon kitekerem. Biztos, hogy nem normális. :S

Pozsi

Pozsika Elküldve: 2008-08-23 01:41 320d Motor

Sziasztok!

Újabban az autó aljából, középtájon hangos, éles, csörömpölõ hangot hallok, de csak 800-900 fordulat között, alapjáraton csak néha, menetközben egyáltalán nem. Ez mi lehet?

Pozsi

Pozsika Elküldve: 2008-08-16 11:29 Váltó_

Hjaj köszönöm az utánjárást. Most hideg motornál olyat csinál, hogy ugrál, dobál kicsit csúsztatáskor, ráz az egész autó. Ez mitõl lehet?

Más: Múltkor az auchannál tankoltam/dízel/, és míg ki nem fogyott a tankból alapjáraton le-le fulladt az autó. Pl piroslámpánál. Ilyet még sosem csinált. Tök ciki volt. Ez mitõl lehetett? Amióta normális helyen tankolok, megszünt a probléma annyira, hogy mostmár csak nagyon üres tanknál cisnálja ugyenezt.

Pzsi


Tano írta: Találtam képes leírást róla, hogy mi okozza a problémát, és hogyan lehet megoldani. Házilag is megoldható a váltó levétele nélkül, igaz elég macerás fõleg ha elõször csinálja a vállalkozó szellemû tulaj
Egy kicsit szemléltetve:

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/s/183.png

A kép bal szélén látható rugó (11) és pöcök (12) elem okozza a megakadást. Ha a rugó már el van öregedve, és/vagy a pöcök beszorul a foglalatába, akkor a váltóbot nem fog magától visszamenni középhelyzetbe. A gyári megoldás szerint a pöcökkel együtt a foglalatot is cserélnék, de elegendõ ha cserére kerü a rugó, valamint a pöcök átmérõjét minimálisan csökkentjük hogy szabadon tudjon mozogni a foglalatában.
Nálam pl amikor felmelegszik üzemi hõfokra a váltó, akkor a foglalat már kitágul annyira, hogy a pöcök nem szorul benne, így visszaugrik a semleges helyzetbe a váltóbot. De van akinek még ekkor sem megy vissza, ha annyira szorul.
A kivételhez el kell távolítani a zárógyûrût (9) és a zárókupakot (10), utána lehet kihúzni a rugót és a pöcköt. A pöcök kihúzásához érdemes csinálni vmilyen céleszközt ami beleszorul a pöcök belsejébe és azzal kihúzni. A fenti leírásban pl csavart használnak.
A cserélendõ alkatrészek (9, 10, 11, 12) összára kb 2-3.000 forint. A 12-est nem is fontos kicserélni, de ha van új elem, akkor könnyebb megcsinálni a kihúzó eszközt, mert van min kipróbálni a méretezést.
Üdv!

Pozsika Elküldve: 2008-08-13 20:46 Elsõ lámpák

Sedanoknál típushiba, felforrosodik és elég a vezeték. Világít, de halványabban, nézesd meg!

Pzsi


vin99 írta: Üdv.

Néha menet közben kigyullad,majd elalszik a jobb hátsó lámpa visszajelzõ, 2004 320d, féklámpa,ködlámpa,helyzetjelzõ OK(világítanak)

Konteakthibás lehet vmi érzékelõ?

Pozsika Elküldve: 2008-08-03 05:21 újonc kérdései :)

Ha benne hagyod a kulcsot, akkor nem jelez!

Pzs.


Robinson írta: Sziasztok,

az lenne a legújabb nyûgöm, hogy nem tudom mitõl függ, hogy a kocsi sípol-e mikor kinyitom az ajtót és a fényszóró fel van kapcsolva, mert van, hogy sípol, van, hogy nem. Ma este pl. pont nem jelzett, utólag kellett lekapcsolnom a fényszórót. Sokszor viszont jelez (bár ha jól figyeltem meg, rendszerint csak nappal ). Szóval ez mitõl függ?

Pozsika Elküldve: 2008-08-01 11:32 újonc kérdései :)

Minden tehetõsebb szerviznek van trailer /vagy ismerõs/.

Nekem is égõ volt, mikor a szomszéd ladájával rugattuk be az új kocsit. D

Pzs


babyloo írta: Szia! AC pumpa volt az elsõ felindulásos hibaforrás, de arra azt mondták, hogy az megy. A trafókat? Na hát ezt nem tudom, hogy nézték-e. De egyszerre is be tudják azok adni az unalmast? Meg semmi elõjel nem volt (azon a két párás idõs nem induláson kívûl - és azok is már egy hete voltak)! Hát nem tudom! Mindenesetre köszi a választ! Majd meglátjuk .... most kezdem a szervíz vadászatot. Nagyon nem tudom mozdítani otthonról az autót!

Pozsika Elküldve: 2008-07-31 12:52 Bmw-s vegyes videók

De ez a legjobb!

BMW 320D vs Dacia 1310! DDDDDDD



YouTube videó


Pozsi

Pozsika Elküldve: 2008-07-31 12:41 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

laci520D írta: Nem tudja valaki,hogy a dupla rétegû DVD lemez ki írásának van valami trükkje?Mert már kétszer írtam ki de nem olvassa pedig V31-es szoftver van rajta.
[/quote]
És ezeket hol kel álitani mert eddig nem igazán írtam ilyen lemezeket.
Ez + os TDK lemez volt beraktam íróba és cd képfájl írása és kész.[/quote]


Hát sajnos nem ilyen egyszerû Én eddig csak dupla rétegû filmeket másoltam így.
Ha megvan az eredeti dvd, akkor DVD Decrypterrel beolvasod ISO módban az egész lemezt egy image-be.
Készül egy .ISO fájl meg egy .MDS, ami a rétegek közötti váltás adatait tartalmazza. Majd a Decrypterrel írd ki ezt az image fájlt egy +DL lemezre, forrásnak az MDS állományt add meg.

Verbatim (MKM001) lemezeket használj (minden mással lehetnek bajaid, fõleg a Ritek DL lemezeivel), maximum 4x-es sebességgel. De inkább 2x-sel.

Sok sikert: Pzs

Pozsika Elküldve: 2008-07-30 20:47 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Szia!

Máshogy kell írni a plusszos és a mínuszos lemezt. Az egyik esetében adott a rétegek közti váltás helye, másik esetében automatikus, de nem tudom, hogy melyik melyik. És ha az elõbbire írod, ott be kell állítani. Próbáld ki mindkét fajtát.

Pzs



laci520D írta: Nem tudja valaki,hogy a dupla rétegû DVD lemez ki írásának van valami trükkje?Mert már kétszer írtam ki de nem olvassa pedig V31-es szoftver van rajta.

Pozsika Elküldve: 2008-07-23 22:50 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Total Commanderben, a Fájl menüben van olyan, hogy fájlegyesítés /combine files/. Ráálsz vmelyik letöltött fájlra majd nyomsz egy fájlegyesítést. Így kapsz egy .iso kiterjesztésû képfájlt, ezt támogató cd író programmal /Nero/ ki tudod írni cdre, vagy dvdre.

A CRC kiterjesztésû fájl csak ellenõrzésre szolgál, ha lefuttatod, kimutatja, hogy melyik fájl sérült meg esetleg a letöltésnél, amit ezesetben újra le kell tölteni.

Pzs


von írta: Azt gondoltam,hogy a 0kb-ba nem sok minden lehet.
Ha letöltöttem, hogy tudom összeilleszteni? Kijelölöm és van ilyen parancsikon vagy ennél bonyolultabb?

Pozsika Elküldve: 2008-07-23 11:58 E90/E91 Facelift M Packet képek

D Nah nekem meg csak belülrõl tetszik. D
Jól megosztja a népet.

Pzs


Nekem-8 írta:
Steve írta: Na végre összekapta magát kicsit Chris bácsi!
Várom már mikor látok egyet az utcán is!
Nagyon szép, viszont a 46 formája még mindíg jobban teccik.
Mondjuk a coupe nagyon szép!
Szemezgetek is egy szépséggel, de sajna horror még az ára.


Nekem külsõleg még csak-csak, de belülrõl egyáltalán nem tetszik.

Pozsika Elküldve: 2008-07-19 00:10 Turbo

OK! És miért? Mi fog változni? Nem forralom annyira a turbót?

Pzs



wagusty írta: Pozsika!

Javaslom az intercooler-t gõzborotvával tisztíts ki elõlrõl de ne túl közel mivel a hûtõ lamellák elhajlolhatnak. Sajnos eléggé sok kosz összegyûlik a cooler-en és ezáltal nem hûl kellõ képpen.

üdv

Pozsika Elküldve: 2008-07-18 15:00 újonc kérdései :)

Az 1.6 eléggé alulmotorizált, jóhogy sokat eszik. És cserébe nem is megy. 2.0 ehet kevesebbet emiatt.

Pzs

Robinson írta: Van a leírtakban igazság, mi másért is írnának a fórum tagok, mint a hibák miatt.. Valóban rossz arányt állít fel a dícséretek és a problémák között

A 20i fogyasztásáról írt adatok viszont megdöbbentettek. Én jelenleg egy 1,6-os benzinessel járok, és annak a fogyasztása megközelítõleg 11-12 liter körül van. Igaz, hogy nyomom is neki, de akkor is... Ehhez képest egy 2 literes 7-9 liter százon?

Lehet, hogy hülye kérdés, de minden 20i 6 hengeres? Kerestem 20i-t is, csak az érdekesség kedvéért. A meglepõ az volt, hogy 1 misivel drágábban adják õket minimum, mind a 20d-ket. Ez vajon hogy lehet?