Prof fórum hozzászólásai

Prof Elküldve: 2010-01-28 18:49 Társalgó

az unius átállás idején egy rosszul forditott törvénynek köszönhetö a foliázással koacsolatos probléma elsö üvegre elvileg csak olyan folia tehetö aminek legalább 75% a fény áteresztö képessége "ami kb a gyári zöld üvegnek felel meg" a többi üveg felületre rakhatod.

de az hogy a gyári xenon lámpába is bele kötnek az nagyon durva a részükröl

320DE46 írta: Üdv!
Június óta le van fóliázva az autóm, eddig nem volt probléma. Ma kivettek az NKH emberei. Azzal kezdte, hogy húzzam fel az ablakot
Mondom oké, itt már bukott is az egész. Aztán meg elkezdte sasolni a xenon-t, hogy ez nem gyári. Aztán sikerült meggyõznöm hogy az, és azzal nem szórakoztak tovább. Most ezekre nagyon rá vannak pörögve.
Írt jegyzõkönyvet, állítólag nem lesz pénzbírság csak le kell vakarásznom a két elsõ oldalüvegrõl a fóliát és bemennem a NKH-hoz bemutatni.
Vagy elmegyek a fóliát felrakó fazonhoz, hogy ragasszon az elsõ üvegekre is kis matricát, ami nagy valószínûséggel nem fog menni.
Valakinek volt már hasonló esete?

Prof Elküldve: 2010-01-28 17:02 Társalgó

rendben köszönöm a hasznos informáciokat


nem forró /forrás közeli állapotban/ fog bugyborékolni, hanem állandóan ha beledolgozik a motor a hûtõrendszerbe. /szerencsére nagyon ritka.
ha nincs fûtésed, szerintem légteleníteni kell. a dieselnél nem mindegy melyik légtelenítõ csavarral kezdesz és melyik lessz a következõ.
az "így csináld" könyv leírja mi a sorrend.[/quote]

Prof Elküldve: 2010-01-28 16:45 Társalgó

Bugyborékolni mindenképpen fog a viz mert forrás közeli állapotban van

egyébként lecseráltem a hütö folyadékot ugy tünik nem erszt sehol de a fütés még mindig nem jött vissza


[quote="hancurozo"]
Prof írta: mibe tehet kárt egy ilyen fagyás ?

vagy mik a felismerhetö tünetek ?

mint irtam a müszer falon a vizhüfokot tökéletesenek jelezte a rendszer mentem vele reggelente egy kb 15-20 km és utána kezdett el füteni

repedésböl adodo folyadék nyomt nem láttam a motor térben idáig mondjuk nics kockára fagyva de nagyon le van dermedve iditásnál a vizcsö az teljesen összenyomhato tehát abba folyadék nem valoszinü hogy lenne

attól hogy összenyomható a vízcsõ, még lehet benne folyadék. kárt akkor tud okozni ha jéggé fagyott a hûtõfolyadékod. azt látni fogod ha szivárog a folyadék valahol, kivéve ha a hengert befelé repesztette el, vagy a hengerfejtömítést szétnyomta. /akkor viszont bugyborékolni fog a vized ha jár a motor/

Prof Elküldve: 2010-01-28 12:30 Társalgó

mibe tehet kárt egy ilyen fagyás ?

vagy mik a felismerhetö tünetek ?

mint irtam a müszer falon a vizhüfokot tökéletesenek jelezte a rendszer mentem vele reggelente egy kb 15-20 km és utána kezdett el füteni

repedésböl adodo folyadék nyomt nem láttam a motor térben idáig mondjuk nics kockára fagyva de nagyon le van dermedve iditásnál a vizcsö az teljesen összenyomhato tehát abba folyadék nem valoszinü hogy lenne

hancurozo írta:
Prof írta: három hete volt megnézve "wallisba" de már hivtam öket

hancurozo írta:
Prof írta: Sajnos meg lett a hiba alacsony is a vizszint de sajnos be is fagyott

igy mirre a motor hö átmelegittete a rendszert akkor kezdett el füteni

pedig a vizhömérsékletet megfeleönek jelezte a rendszer és semmi rendellenességet nem tapasztaltam remélem nem okzott kért a motorban

Tano írta:
Prof írta: ezt hogy tudom megnézni ?

a konrét hiba az hogy reggel mikor elindulok vele akkor jég hideg levegö jön be már üzem meleg állapotban és nem tudom minek hatására egyszer csak elkezd füteni normálisan onnantol kezdve egész nap tükéletesen müködik inditás leállitástol függetlenül


Mondjuk letekered a víztartály fedelét és megnézed meddig van a szint
Meg szerintem nézd meg az elektromos fûtéscsapot/vízpumpát is, hogy az mûködik-e. Lehet nem nyit ki Az alábbi képen a 7-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/

ezért fontos az, hogy aki nem ért az autóhoz /müszaki részéhez/ az vigye el szerelõhöz õsszel ill. tavasszal. /lehet pénzbe kerül de elkerülhetõ a nagyobb anyagi kár/

bocsánatot kérek Prof
remélem lekiabáltad a hajukat. ha visszamész reklamálni, kérd a fagyálló vizsgálatát elötted, és az eredményrõl a jegyzõkönyvet. /ha késõbb károd keletkezne a hanyagságuk miatt/

Prof Elküldve: 2010-01-28 11:43 Társalgó

három hete volt megnézve "wallisba" de már hivtam öket

hancurozo írta:
Prof írta: Sajnos meg lett a hiba alacsony is a vizszint de sajnos be is fagyott

igy mirre a motor hö átmelegittete a rendszert akkor kezdett el füteni

pedig a vizhömérsékletet megfeleönek jelezte a rendszer és semmi rendellenességet nem tapasztaltam remélem nem okzott kért a motorban

Tano írta:
Prof írta: ezt hogy tudom megnézni ?

a konrét hiba az hogy reggel mikor elindulok vele akkor jég hideg levegö jön be már üzem meleg állapotban és nem tudom minek hatására egyszer csak elkezd füteni normálisan onnantol kezdve egész nap tükéletesen müködik inditás leállitástol függetlenül


Mondjuk letekered a víztartály fedelét és megnézed meddig van a szint
Meg szerintem nézd meg az elektromos fûtéscsapot/vízpumpát is, hogy az mûködik-e. Lehet nem nyit ki Az alábbi képen a 7-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/

ezért fontos az, hogy aki nem ért az autóhoz /müszaki részéhez/ az vigye el szerelõhöz õsszel ill. tavasszal. /lehet pénzbe kerül de elkerülhetõ a nagyobb anyagi kár/

Prof Elküldve: 2010-01-28 10:51 Társalgó

Sajnos meg lett a hiba alacsony is a vizszint de sajnos be is fagyott

igy mirre a motor hö átmelegittete a rendszert akkor kezdett el füteni

pedig a vizhömérsékletet megfeleönek jelezte a rendszer és semmi rendellenességet nem tapasztaltam remélem nem okzott kért a motorban

Tano írta:
Prof írta: ezt hogy tudom megnézni ?

a konrét hiba az hogy reggel mikor elindulok vele akkor jég hideg levegö jön be már üzem meleg állapotban és nem tudom minek hatására egyszer csak elkezd füteni normálisan onnantol kezdve egész nap tükéletesen müködik inditás leállitástol függetlenül


Mondjuk letekered a víztartály fedelét és megnézed meddig van a szint
Meg szerintem nézd meg az elektromos fûtéscsapot/vízpumpát is, hogy az mûködik-e. Lehet nem nyit ki Az alábbi képen a 7-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/

Prof Elküldve: 2010-01-27 18:19 Társalgó

ezt hogy tudom megnézni ?

a konrét hiba az hogy reggel mikor elindulok vele akkor jég hideg levegö jön be már üzem meleg állapotban és nem tudom minek hatására egyszer csak elkezd füteni normálisan onnantol kezdve egész nap tükéletesen müködik inditás leállitástol függetlenül

Tano írta: Vagy levegõs lett a fûtéskör...

Tyetyi írta: Kevés hûtõvíz?
Prof írta: én arra gondoltam amikor a höfök már üzem meleg állapotban van

SoundkeY írta:
Prof írta: Hy All

olyan kérdésem van mittöl lehet az hogy ha elindulok reggel az autoval akkor nem füt csak a hideg levegöt fuj be a rendszer ?

egy idö után meg elkezd normálisan füteni.


Hideg motornal nem fog futeni.

Prof Elküldve: 2010-01-27 09:23 Társalgó

én arra gondoltam amikor a höfök már üzem meleg állapotban van

SoundkeY írta:
Prof írta: Hy All

olyan kérdésem van mittöl lehet az hogy ha elindulok reggel az autoval akkor nem füt csak a hideg levegöt fuj be a rendszer ?

egy idö után meg elkezd normálisan füteni.


Hideg motornal nem fog futeni.

Prof Elküldve: 2010-01-27 07:55 Társalgó

Hy All

olyan kérdésem van mittöl lehet az hogy ha elindulok reggel az autoval akkor nem füt csak a hideg levegöt fuj be a rendszer ?

egy idö után meg elkezd normálisan füteni.

Prof Elküldve: 2010-01-18 19:18 Hátsó futómû zajok

nállam is ez a helyzet legszivesebben a falnak mennék töle de inkább nem járok az autoval egyébként egy szerelö aki jol ismeri az e46 ot mert neki is az van azt javasolta hogy a kordánt komletten cserélem ki egy bontotra

YELLOW írta: pontosan nem tudom... én amiért cserélni akarom, annak az az oka, hogy mondjuk állok be az udvarra, 1-esbe megyek, majd nyomom a kuplungot (gázról elveszem a lábam) akkor ilyen fémes hang van, és lent rándul is valami, mint amikor le akar dadogni az egész... a kuplungommal nincs baj, max a kardán közepén az a csapágyas tartó lehet még a ludas... gondolom én

hil írta:
YELLOW írta: nem lóg, de ki akarom majd cserélni, nem egy drága cucc... valaminek hangja van, lehet nem ennek, ahogy néztem jó állapotban van, bár annyira nem vágom

Eapa írta:
YELLOW írta: kérdésem az lenne, hogy a Hardy-tárcsa csere menynire bonyolult mûvelet? gondolom a váltóról lecsatlakoztatom a kardántengelyt és kicserélem a hardy-t... esetleg mire kell/érdemes odafigyelni? menynire kell a csavarokat meghúzni?


Ne mondd már, hogy a Hardy-d cafatokban lóg. Komolyan kérdezem!


Mi a jelenség, ha rossz a Hardy tárcsa???
hil

Prof Elküldve: 2010-01-14 19:10 Társalgó

Hy All

lenne valakinek egy hátso eembléma sedanhoz (gyári)

Prof Elküldve: 2010-01-12 06:52 Vicces :)

Prof Elküldve: 2010-01-10 18:47 320d Motor

1 mivel a dizel motor egy összetettebb motor igy nagyobb a hiba lehetöségének elfördulása

2 a dizel motoros autokban álltalában több a megtett km igy vélhetöen a kopás aránya is mgasabb

hil írta: Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen teszem meg kérdésemet, és bizonyosan vitát sem szeretnék generálni de kérdezem: ennyire megbízhatatlanok hibára hajlamosak a dizel motorok, vagy mitõl lehet, hogy itt átlag 50 dizel írás jut 1 benzines írásra (hibák tekintetében, de ez csak sacc arány, nem számoltam utána). Lehet ez a tuningolás hatása, vagy egyéb más??? Nem mintha számítana, csak elgondolkodtató.
hil

Prof Elküldve: 2010-01-10 13:49 Hifi beszerelése e46-ba

engem a kis könyv érdeklene menyire kompatibilis a gyári rendszerrel

meg ugy általnáságban pl az IGO hogy fut rajta

Dog írta:
zoltshy írta: Beszéljétek meg vele azt is hogy elküldi e magyarországra vagy hollandiába (zoltshy) mert ha jól látom default-ban csak a németekhez küldi...

Amúgy az eredeti link véget ért, itt az új és olcsóbb is lett.


Ha minden jol megy, akkor hétfõn már megkezdi az utazát a navi.
Igen már én is a 600-ast vettem meg.


kiváncsi lennék majd a tapasztalataidra ha benn lessz a vasba. Teljes költség müködés,beszerelés stb.....

Prof Elküldve: 2010-01-10 13:47 Társalgó

akkor nekem minden nap ajándék amit a 320 ba töltök

YELLOW írta: ilyen van?

http://www.meglepkek.hu/Szulet...assal.html