Prof fórum hozzászólásai

Prof Elküldve: 2014-08-31 21:37 Társalgó

andree írta:
anubisz írta:
andree írta:
Prof írta:
Zoli200 írta:
feco7939 írta:
Bero írta: Sziasztok! Tegyük fel,elméleti szinten,hogy megbüntetik az embert Pesten a közterület felügyelők jogosan,mert engedély nélkül ment be egy utcába és parkolt,akkor a csekk kifizetésén kívül milyen más opció van,hogy az ember ne fizesse ki a 30.000Ft-ot? Az illető autója,ha eladó és hirdeti is akkor ezen a vonalon el lehet indulni? Teszem fel kipróbálta egy érdeklődő az autót és ez le van papírozva és tanúkkal hitelesítve? Ez segíthet az illetőn? Aki tud segítsen! Köszönöm szépen!


Szerintem akkor azzal az érdeklődővel akivel le van papírozva azzal fizettetik ki a büntetést.


Erre mondhatják azt is hogy verje le a tulaj rajta,ők azt látják kinek a nevén van a kocsi,így az ő nevére megy a csekk is,szerintem.



Ebben az esetben él az objektív felelősség elve, tehát az üzemben tartó fizet. Persze - gondolom - jogi úton behajtható azon aki a szabálysértést elkövette, de azt már bizonyítani is tudni kell.
Viszont egy érdekes dolog ami témába vág. A benzinkúton tankolás nélkül elhajtó sofőrök esete. Hangsúlyozom nem tippet akarok adni, de ott az objektív felelősség nem játszik, tehát ha meg is fogják az elkövetőt viszont az arca nem beazonosítható (baseball sapka, szakáll, kapucni, stb.....) akkor 50e-ig mondhatja hogy közeli hozzá tartozó és nem kívánja megnevezni. Ez azért nem egyszerű.






Mert az már bűncselekmény. Nem mindegy, hogy valamiért csak 20 ezret kaphatsz, vagy 10 évet.


Ez a lényeg, 50 ezerig csak szabály sértés!!! A statisztika javító jogszabály változtatások, tudod az az ügy amit nem kell megoldani általában sikeres.


Mielőtt itt összevissza irkálsz, érdemes lenne tisztázni hogy a büntetés az

- Közigazgatási bírság vagy - szabálysértési bírságról van szó. Ugyanis a két eljárás között vannak elég jelentős jogorvoslati eltérések.

Prof Elküldve: 2014-08-31 18:47 Társalgó

Zoli200 írta:
feco7939 írta:
Bero írta: Sziasztok! Tegyük fel,elméleti szinten,hogy megbüntetik az embert Pesten a közterület felügyelők jogosan,mert engedély nélkül ment be egy utcába és parkolt,akkor a csekk kifizetésén kívül milyen más opció van,hogy az ember ne fizesse ki a 30.000Ft-ot? Az illető autója,ha eladó és hirdeti is akkor ezen a vonalon el lehet indulni? Teszem fel kipróbálta egy érdeklődő az autót és ez le van papírozva és tanúkkal hitelesítve? Ez segíthet az illetőn? Aki tud segítsen! Köszönöm szépen!


Szerintem akkor azzal az érdeklődővel akivel le van papírozva azzal fizettetik ki a büntetést.


Erre mondhatják azt is hogy verje le a tulaj rajta,ők azt látják kinek a nevén van a kocsi,így az ő nevére megy a csekk is,szerintem.






Prof Elküldve: 2014-08-29 15:07 Mi lehet a baj?

krissz írta: Úgy döntöttem ide írok, mert több problémám is van.

1. Az összes külső halogén lámpám (index, helyzetjelzők, fék) váltogatva gyengén és normálisan világít. Test hiba, ez tiszta, de hogyan tudnám orvosolni? Volt olyan problémám korábban, hogy mikor villogott az index ütemesen gyengébb lett a fék, ez újra előjött. Mit tegyek?

2. PDC hátramenetben sípol 5 másodpercig, aztán egyáltalán nem.. Kiment valamelyik szenzor? Hogy deríthetném ki?

3. Tud valaki olyan szerelőt/szervízt Pest-Érd közelében aki lökösök és kerékívek normális rögzítésében tudna segíteni? Esetleg próbáljam meg műanyagosnál? (ezesetben jól bevált műanyagos?)

Köszönöm!


2. Hibás a PDC "rakd R be az autót menj hátra amelyiknél nem hallod a halk ciripelő hangot nagy valószínűség szerint az a hibás"



Prof Elküldve: 2014-08-21 20:18 E90 vásárlás

Zolee01 írta:
lalada írta:
Zolee01 írta: Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem e91 vásárlással kapcsolatban. Jelenleg egy e46 touring van amit szeretnék egy 2006-2007-es e91-re lecserélni.
Amiket eddig találtam 2 van ami közül választanék:
- 1. 320D manuális, 163le, kevesebb extrával, próba után azt mondom kuplung kuka+kettőstömegű, szervízkönyv van 225.000KM
- 2. 320D automata, 163Le, nagyobb felszereltség, szervízkönyv nincs 195.000KM.

Igazából ugyanannyit kérnek mind2re, de én az automatától félek kicsit, a másikra meg kapásból 2-300at rá kell költeni. Szerintetek?

Valamint mi az amit fontos nézni egy e91 320D vásárlásánál. A computert lecsekkoltam mind2be szervíznél OK volt minden.

Köszi előre is a válaszokat.


üdv. milyen árban vannak? az enyém is úgy néz ki, hogy eladó lesz..



2.650.000 körül tartják. Egyébként megkérdezhetem miért adod el?
Valamint milyen tapasztalataid vannak az autóval? Mennyivel jobb mint az e46?


ebben az árkategóriába, ne várj költség mentes darabot.

Prof Elküldve: 2014-08-20 12:35 Autóvásárlás

Szemy írta:
BarG írta:
Prof írta:
Ja mikor kigurultál a szalonból már 1,5 millával kevesebbet, és hároméves koráig fénysebességgel veszít az értekéből.

Persze ha cégként lízingeled akkor más a helyzet.


Aki ezeken agyalgat, az ne vegyen BMW-t, meg úgy általánosan új autót. Annak egy rönó flüansze tökéletes lesz.



En teljesen egyetertek BarG forumtarssal. Engem borzasztoan zavarna, hogy a mondjuk 70.000 euros autom 3 ev es 50-60ezer km elteltevel csak kb. a felet (ca. 35.000 eurot) erne, emiatt is nem veszek uj autot. Pedig akar hitel nelkül vasarolhatnek egy ilyen kaliberü gepjarmüvet, de pszichesen nem tudnam feldolgozni a 3 ev alatt "kidobott" kb. 35.000 eurot. Igy maradok a hasznaltauto vonalon, kinosan ügyelve arra, hogy 3 evesnel fiatalabb autot nehogy vasaroljak, mivel ott meg eleg meredek az ertekvesztesi görbe...

Szemy



A 900 ezres navigáció parasztvakítás, de a több milliós értékvesztés az nem lényeges.

Prof Elküldve: 2014-08-19 20:18 Autóvásárlás

BarG írta:
Prof írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



Ja mikor kigurultál a szalonból már 1,5 millával kevesebbet, és hároméves koráig fénysebességgel veszít az értekéből.

Persze ha cégként lízingeled akkor más a helyzet.


Aki ezeken agyalgat, az ne vegyen BMW-t, meg úgy általánosan új autót. Annak egy rönó flüansze tökéletes lesz.




Értem, köszönöm a felvilágosítást.

Prof Elküldve: 2014-08-19 16:03 Autóvásárlás

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



Ja mikor kigurultál a szalonból már 1,5 millával kevesebbet, és hároméves koráig fénysebességgel veszít az értekéből.

Persze ha cégként lízingeled akkor más a helyzet.

Prof Elküldve: 2014-08-17 13:15 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

solyom76 írta: Sziasztok , felniket szeretnék felujitatni,mert már a peremeken meg van pattanva a lakkozás... tudnátok valakit ajánlani?


csak hogy ilyen legyen..




Budapesten
http://felnijavitas.eu/
http://www.felniklinika.hu/

Nem a legolcsóbb, de minőségi a munkájuk.

Prof Elküldve: 2014-08-15 15:32 Autóvásárlás

duga írta: Sziasztok!

"Kombit" szeretnék vásárolni, kis családom és magam részére.
320d-ket néztem, vásárlás előtt mindenképpen elviszem őket átvizsgáltatni.
Véleményetekre vagyok kíváncsi, ezt nézném meg:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8154819


10.000 Euro alatt ne keress normális állapotú e91 BMW -t ,nem fogsz találni még fapadosat sem.

Nemrég számoltam be egyet tartozásba, ugyancsak 2006, 189.000 Km, 1.110.000 Ft -ot költöttem rá idáig. "bár így tényleg minden rendbe lesz rajta"


Azt még hozzátenném, hogy elég komoly kedvezményeim voltak gyári alkatrészekre.


Prof Elküldve: 2014-08-15 11:13 bluetooth probléma

breekachu írta: Kulcs 1-es állásba, telefon gomb hosszan nyomva tart, s5-ön csatlakozol hozzá, beírod a kódot. Kb ennyi.
Arnold73 írta: Üdv!

Tudna valaki segíteni, hogyan lehet párosítani új mobilt az autó rendszeréhez? Autó: X5 E53, 3.0d, 2006, nagy navi. Telefon: Samsung S5?




elképzelhető hogy nem támogatja már a bluetoot 4.0 rendszert.

Látja egyáltalán a telefon az autót ?

Prof Elküldve: 2014-08-12 15:34 kettõstömegü lendkerék

kisslacc írta:
lalada írta:
ignasow írta: Sziasztok!

Tudnátok ajánlani olyan megbízható állampolgárt, aki újít fel kettős tömegű lendkereket?

Üdv.!


csak ha el akarod adni az autó a közeljövőben, akkor válaszd ezt a megoldást. én nem tenném (saját példa, más alkatrésznél)
felújítattod.. jó 20e km-ig.. aztán veszel egy újat.


Kettős tömegű + kuplung mű + kinyomó csapágy, gyári, mezitlábasan 180 000...

Símán a kettős tömegűt meg felujjítják 80 e-ért.... és se kuplung se kinyomó... pedig együtt illik cserélni a kettőt!

A felújított kibír 50-80 ezer km-t, az új meg 200-at.

Ha E90-91-ről van szó akkor végképp az új gyárit rakd bele!

De E46-nál is inkább egybe az egészet cseréld...





E91 -nél a LUK is teljesen jó, gyári beszállitó

Prof Elküldve: 2014-08-05 15:13 Féktárcsa és fékbetét

sve21 írta: Hello Mindenki!Ki milyen tárcsát és betétet ajánl(első-hátsó) esetleg vélemények róla sima hétköznapi felhasználáshoz 136le E46 ba köszi Fanok!


Gyári tárcsa + Textar betét kombináció. nem fogsz benne csalódni.

Prof Elküldve: 2014-08-05 15:09 Porlasztó

Szzaassszzaaa írta: Sziasztok!SEGÍTSÉG!!!!!!egy hete voltam szerelőnél,és az injektorok vegen cserélt tűzgyürüket,mert mondtam neki h,ül a gazolaj a henger tetején az első porlasztónál engedett,kicserélte még az üzemanyagcsöveket ez igy 2 nap varakozas utan 30 000 ezer.mondtam neki hogy szól a turbom is es nem tetszik vmi baj lehet.meg merte nincs baj mondta.haza jöttem levettem a levegöszuröt es a turbot összekötő csövet levan daarálva a propellerek.tengely épp.ugy gondoltam lecserélem az olajat megyek még vele vmennyit aztan turbó csere ha mar nem lesz ereje.
MA mentem vele elöször a szerelő óta ugyan az a hiba kicsapja a gazolajat.az első porlasztonál és dől a füst.Elegem van sok barom szerelőből.
Szerintetek?????Átbasszot???



Az a gond hogy hogy ha ledarált lapáttal közlekedsz akkor annyira megsérül a turbina ház, hogy tényleg javíthatatlan lesz.

A szerelőről meg annyit hogy nem pancserekhez kell vinni. "hanem típus ismerettel megfelelően felvértezett szakihoz"

Prof Elküldve: 2014-08-04 12:50 Részecskeszûrõ_

kisslacc írta: Sziasztok!
Ebben a részecskeszűrő tisztítás témában kérném egy szakavatott ember segítségét. Elméletileg ugye az E90-es széria magának is eltudja végezni a tisztítást a korom kiégetésével. stb.. stb..
Az a baj, hogy keveset járok vele, hosszú távon nem használom csak ritkán. És ha mégis, pl: egy Budapest-Szeged útvonal után sem javul a helyzet.
Volt már tisztítva, rendesen, haver végezte folyadékos áztatásban több órán át...
Azt mondják, hogy a rendszer átmelegedése után a motorfordulat számít...

Na ez a kérdés. Mekkora fordulat? Ez egy E91 320d... És mennyi ideig tart a kiégetési folyamat?
Köszi



Meny el egy szakemberhez, aki ÉRT hozzá és van megfelelő diagnosztikája.

Prof Elküldve: 2014-08-03 20:26 Centrálzár vezérlő, grundmodul

kisslacc írta: Sziasztok!
A BMW E91 központi zárja benyekkent.
Nem nyit. Zárni zár. Szerintem biztosíték csere.
Megtudjátok mondani, hol van az E91-ben a biztosíték panel? És melyik számú biztosíték lehet az?
Előre is köszi!


Kesztű tartónál van, a biztositék tábla

56, 57 biztosítékot kell ellenőrizni, ha hibás a biztositék 10 helyett 15A kell berakni.

Amennyiben kulccsal tudod nyitni zárni a Diversity modul ment tönkre.