Prof fórum hozzászólásai

Prof Elküldve: 2014-06-24 18:19 Tető kárpit csere

Mindenképpen érdekes foglalatosság, de szürkét már szinte gombokért veszel szettben.

Prof Elküldve: 2014-06-22 15:18 Legjobb nyári gumik...

elgeri írta:
Prof írta:
elgeri írta: Sziasztok

Mik a tapasztalataitok a Continental PremiumContact 5 -ről?

Sajnos csere előtt állok és persze mindent akarok egyszerre:
- Legyen jó kanyartulajdonsága (nem kell extrém nagy sebességre gondolni a kis 1.6-osommnál), úttartása.
- Adjon közvetlen visszajelzést az útról (utálom a jelenlegi gyári defektütő Continental-t, mert szétrázza a futóművet, de imádom, hogy nagyon jó az útvisszajelzése).
- Fogyasszon keveset
- Ne kopjon el extrém hamar (ergo évi max 15e-es használat mellett, kibírjon min. 4(-5) évet).
- Férjek bele max. 25(-30)e Ft/abroncsba.



Dunlop SP Sport Maxx XL

Szerintem elég jó



Köszönöm, biztos tényleg jó, de az én méretemben nincs (205/55 R16), csak nagyobban, ha jól látom. Meg hát kicsit magasabb árkategória is.



Automaxnál 22.000 ft

Prof Elküldve: 2014-06-22 07:47 Legjobb nyári gumik...

elgeri írta: Sziasztok

Mik a tapasztalataitok a Continental PremiumContact 5 -ről?

Sajnos csere előtt állok és persze mindent akarok egyszerre:
- Legyen jó kanyartulajdonsága (nem kell extrém nagy sebességre gondolni a kis 1.6-osommnál), úttartása.
- Adjon közvetlen visszajelzést az útról (utálom a jelenlegi gyári defektütő Continental-t, mert szétrázza a futóművet, de imádom, hogy nagyon jó az útvisszajelzése).
- Fogyasszon keveset
- Ne kopjon el extrém hamar (ergo évi max 15e-es használat mellett, kibírjon min. 4(-5) évet).
- Férjek bele max. 25(-30)e Ft/abroncsba.



Dunlop SP Sport Maxx XL

Szerintem elég jó

Prof Elküldve: 2014-06-21 22:38 BMW navi

Zoli200 írta:
Prof írta:
Zoli200 írta: Sziasztok néztem egy kis navit mi a véleményetek róla,vadi új 1 év garancia 60 napos visszafizetési garival 80 000 ft postával.
A link neve

Itt egy videó is A link neve






ez nem fix ár, hanem licites

Egyébként elég sok hiányossága van ezeknek a fejegységeknek, ennyi pénzért ne is várjon többet az ember fia. "bár kinek mi az igénye"



Ennyiért odaadná leveleztem vele ,azért kérdeztem mert nem ismerem,pl mik azok?



1. ez már kifutott modell "jelenlegi GM5151, ez volt nekem is"

Hibák

1. A kijelző tükröződése tragikus nappal szinte semmit nem lehet látni belőle.
2. Rádió vétel elég gyenge.
3. Egy picit lassúnak érzetem. "zene, navigáció"
4. A kijelző érintő érzékenysége is elég buta.
5. A bluetooth kapcsolat szintén tragikus " a beépített mikrofon minőséget már nem is említem.

Egyébként ennyi pénzért el lehet vele lenni.

Prof Elküldve: 2014-06-21 12:54 BMW navi

Zoli200 írta: Sziasztok néztem egy kis navit mi a véleményetek róla,vadi új 1 év garancia 60 napos visszafizetési garival 80 000 ft postával.
A link neve

Itt egy videó is A link neve






ez nem fix ár, hanem licites

Egyébként elég sok hiányossága van ezeknek a fejegységeknek, ennyi pénzért ne is várjon többet az ember fia. "bár kinek mi az igénye"

Prof Elküldve: 2014-06-17 19:18 E90 vásárlás

attila100 írta: Sziasztok.

E90 vásárlás előtt állok,és olyan kérdésem lenne,320d és 320i között szeretnék dönteni,mivel keveset járok évente autóval ezért a benzines is megfelelne,csak olvastam olyanokat hogy ezeknél az injektor és a gyújtótrafó gyakori hiba,igaz-e?
A dizelnél meg nem tudom,hogy ez a pillangószelep beszippantás jellemző-e még az e90-nnél??



négyhengeres benzines BMW -ért egy forintot nem adnék BMW specifikus autószerelők nem sok jó véleményt mondanak róla.

Prof Elküldve: 2014-06-13 16:45 BMW kulcsok

Üdv

E91/E91/E92 tulajok

Elvittem a mosóba kárpit tisztításra az autómat, ma reggel mikor visszakaptam nem lehet a távirányítóval bezárni. Haza hoztam és a tartalék kulcs távirányítóra sem reagál.

- Hiba üzenetet nem dob a gép
- Manuálisan fém kulccsal tudom nyitni zárni.
- belülről és működik a központi zár.


Mi lehet a gond, vagy mit nyomkodtak el ?

Prof Elküldve: 2014-06-09 22:27 Fóliázás

szotakdavid írta: Hali!

Régebben beszélgettünk az első szélvédő fóliázását..hát én most rászántam magamat.
Kérdés van valakinek első szélvédő fóliája??
Skyfol Hp 50% fóliája esetleg bármilyen üvegen??


Üdv

nekem SKYFOL Shark HP af 127-08 (HP05) van fent, ha érdekel meg tudom mutatni.




Prof Elküldve: 2014-06-09 22:22 Autóvásárlás

jons írta:
duend írta:
Jól érzem, hogy erre a szopó-rollerre nem kéne felszállnom?


jól


Mit vársz 3000 euróért egy e46 - tol ? amikor a jobbak is mind 4500 eurónál kezdődnek.

Prof Elküldve: 2014-06-08 17:01 Segítség!!!

Üdv

Van valakinek valami jól bevált módszere, hogy a BMW műanyag konzolok hámló bevonatát hogy lehet a leghatékonyabban eltávolítani ?

Prof Elküldve: 2014-06-03 17:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Üdv

Van valakinek egy jól működő INPA verziója ami használható e46 /e90 hez egyaránt, továbbá meg is osztaná velem.

Prof Elküldve: 2014-06-02 18:29 Társalgó

Coyote írta:
Prof írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.


igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.


177 Le verzió betegsége a vezérmű lánc szakadás "orvosság előírt intervallumba kell cserélni"


és az mennyi? Mondanám hogy 200e, de valakinél 120-nál szakadt már.


Biztos 120e volt ? vagy csak az óra mutatott annyit ?

Prof Elküldve: 2014-06-02 15:41 Társalgó

YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.


igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.


177 Le verzió betegsége a vezérmű lánc szakadás "orvosság előírt intervallumba kell cserélni"

Prof Elküldve: 2014-05-30 18:43 Segítség!!!

SZIASZTOK

VALAKI HIRDETETT AZ APRÓHIRDETÉSBEN 16" GYÁRI ALUFELNIT GUMIVAL

kedden beszéltünk, ígértem hogy pénteken elviszem, de sajnos elhagytam a telefonszámot.

Kérem küldje el privátban a telefonszámát !!!

Prof Elküldve: 2014-05-26 22:06 Autóvásárlás

Fort írta:
Prof írta:
Fort írta:
szotakdavid írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Sziasztok!Autóvásárlással kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket és tanácsaitokat!
Pár hete kezdtem el autókat nézegetni és úgy döntöttem hogy egy faceliftes 320d-t szeretnék venni.2 hétvégét autónézegetéssel töltöttem,de 16 autó és 600km után 2 darab maradt,amit említésre méltó állapotban találtam.(Egy olasz import és egy osztrák) A régebbi 320-asok rozsdásak voltak sajnos egytől egyig,de a faceliftes modellek között is volt,amit 2 perc után otthagytam.A lényeg hogy dízelt szeretnék,mert sokat használnám (főleg főúton) és ha már nincs nagy árkülönbség a felszereltségükben,akkor legyen a lehetőségekhez képest jól felszerelt is.Mire kell odafigyelnem jobban a 150LE-s modellnél a pillangószelep és a kartergázszűrőn kívül?Lehetnek úgymond "típushibák"?Futómű,felszereltség?
Ebben a verzióban mindegyik felszereltségűben van fedélzeti computer?
Lehetséges az,hogy 4 elektromos ablak van az autóban,de a váltókonzolon csak két darab kapcsoló?Előre is köszönöm a segítségeteket!


futómű, kormánymű mindig kritikus.
oylan 4 el. ablak nincs, ahol a hátsók nem vezérelhetők előlről a váltó mellől. szóval az valami utólagos, de hogy pont azt a részét hagyta ki, ami már filléres... vagy cserélve lett a kárpit belül, és ajtókárpitban nem tekerős volt. működik is hátul az el. ablak? ha nem, akkor cserés volt a bele, ami gyanús, hogy miért... esetleg a sok futott km miatt. érdemes a befecskendezőket is megnézetni.


Köszönöm!A futóművet majd menet közben tudom jobban szemügyre venni,mert kell rá egy próbarendszám,de akkor arra jobban odafigyelek.Befecskendezőket hogyan lehet ellenőrizni?Kérjek egy diagnosztikát valahonnan?


nem biztos, hogy a futóművet rendesen észre tudod venni menet közben.
a másik pedig diaggal is lehet, de az sem pontos. résolaj mérést kell csinálni. van erre speciális eszköz, de magad is meg tudod csinálni. neten sok videó van erről. ebből láthatod melyik befecskendező állapota milyen. sok szervízben meg tudják mérni.


Megnéztem a videókat!Nem hiszem hogy ezt engedné az eladó! Jobb ha keresek az autó közelében egy normális műhelyet,ahol a futóművet is át tudják nézni és résolaj veszteség mérést is végeznek.! Köszönöm mégegyszer,lehet hogy még zaklatnálak egy-két kérdéssel!


Mondjuk ha leírnád hol van az autó,lehet tudnánk valakit ajánlani!


Nagykőrös,Kiskunfélegyháza és 1,5M forint környékén nézegettem.

1
2



Ebben az árban sok jóra ne számíts itthon.



Öcsém kint dolgozik,de amiket megnézett a kérésemre sem voltak sokkal olcsóbbak vagy jobb állapotúak.Mondjuk ott nem rejtik el a hibákat,hogy tökéletesként adjanak el egyet.
Bár azt nem értem hogy lehet árulni 1,3M-ért egy mind a 4 ajtaján tiszta rozsdás autót...(mert ilyet is találtam)
Szívesen veszem a tanácsaitokat hogy milyen árkategóriában találnék jobb állapotúakat vagy hogy milyen típusokat nézegessek a 1,5M-os árban.A facelift előttiek,amiket megnéztem,mind rozsdásak voltak az első sárvédőnél,ajtónál.Esetleg ha tudtok ismerős autót,azt is megnézném.



Faceliftböl szépet 1,8m alatt csak nagyon nagy szerencsével találsz. akorrekt darabok mind ezen árkategória fölött vannak.