Prof Elküldve: 2014-06-24 18:19 Tető kárpit csere
Prof Elküldve: 2014-06-24 18:19 Tető kárpit csere
Prof Elküldve: 2014-06-22 15:18 Legjobb nyári gumik...
elgeri írta:Prof írta:elgeri írta: Sziasztok
Mik a tapasztalataitok a Continental PremiumContact 5 -ről?
Sajnos csere előtt állok és persze mindent akarok egyszerre:
- Legyen jó kanyartulajdonsága (nem kell extrém nagy sebességre gondolni a kis 1.6-osommnál), úttartása.
- Adjon közvetlen visszajelzést az útról (utálom a jelenlegi gyári defektütő Continental-t, mert szétrázza a futóművet, de imádom, hogy nagyon jó az útvisszajelzése).
- Fogyasszon keveset
- Ne kopjon el extrém hamar (ergo évi max 15e-es használat mellett, kibírjon min. 4(-5) évet).
- Férjek bele max. 25(-30)e Ft/abroncsba.
Dunlop SP Sport Maxx XL
Szerintem elég jó
Köszönöm, biztos tényleg jó, de az én méretemben nincs (205/55 R16), csak nagyobban, ha jól látom. Meg hát kicsit magasabb árkategória is.
Prof Elküldve: 2014-06-22 07:47 Legjobb nyári gumik...
elgeri írta: Sziasztok
Mik a tapasztalataitok a Continental PremiumContact 5 -ről?
Sajnos csere előtt állok és persze mindent akarok egyszerre:
- Legyen jó kanyartulajdonsága (nem kell extrém nagy sebességre gondolni a kis 1.6-osommnál), úttartása.
- Adjon közvetlen visszajelzést az útról (utálom a jelenlegi gyári defektütő Continental-t, mert szétrázza a futóművet, de imádom, hogy nagyon jó az útvisszajelzése).
- Fogyasszon keveset
- Ne kopjon el extrém hamar (ergo évi max 15e-es használat mellett, kibírjon min. 4(-5) évet).
- Férjek bele max. 25(-30)e Ft/abroncsba.
Prof Elküldve: 2014-06-21 22:38 BMW navi
Zoli200 írta:Prof írta:Zoli200 írta: Sziasztok néztem egy kis navit mi a véleményetek róla,vadi új 1 év garancia 60 napos visszafizetési garival 80 000 ft postával.
A link neve
Itt egy videó is A link neve
ez nem fix ár, hanem licites
Egyébként elég sok hiányossága van ezeknek a fejegységeknek, ennyi pénzért ne is várjon többet az ember fia. "bár kinek mi az igénye"
Ennyiért odaadná leveleztem vele ,azért kérdeztem mert nem ismerem,pl mik azok?
Prof Elküldve: 2014-06-21 12:54 BMW navi
Zoli200 írta: Sziasztok néztem egy kis navit mi a véleményetek róla,vadi új 1 év garancia 60 napos visszafizetési garival 80 000 ft postával.
A link neve
Itt egy videó is A link neve
Prof Elküldve: 2014-06-17 19:18 E90 vásárlás
attila100 írta: Sziasztok.
E90 vásárlás előtt állok,és olyan kérdésem lenne,320d és 320i között szeretnék dönteni,mivel keveset járok évente autóval ezért a benzines is megfelelne,csak olvastam olyanokat hogy ezeknél az injektor és a gyújtótrafó gyakori hiba,igaz-e?
A dizelnél meg nem tudom,hogy ez a pillangószelep beszippantás jellemző-e még az e90-nnél??
Prof Elküldve: 2014-06-13 16:45 BMW kulcsok
Prof Elküldve: 2014-06-09 22:22 Autóvásárlás
jons írta:duend írta:
Jól érzem, hogy erre a szopó-rollerre nem kéne felszállnom?
jól
Prof Elküldve: 2014-06-08 17:01 Segítség!!!
Prof Elküldve: 2014-06-03 17:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Prof Elküldve: 2014-06-02 18:29 Társalgó
Coyote írta:Prof írta:YELLOW írta:Coyote írta:YELLOW írta:Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...
Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?
M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?
az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.
Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol
Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.
igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.
177 Le verzió betegsége a vezérmű lánc szakadás "orvosság előírt intervallumba kell cserélni"
és az mennyi? Mondanám hogy 200e, de valakinél 120-nál szakadt már.
Prof Elküldve: 2014-06-02 15:41 Társalgó
YELLOW írta:Coyote írta:YELLOW írta:Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...
Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?
M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?
az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.
Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol
Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.
igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.
Prof Elküldve: 2014-05-30 18:43 Segítség!!!
Prof Elküldve: 2014-05-26 22:06 Autóvásárlás
Fort írta:Prof írta:Fort írta:szotakdavid írta:Fort írta:YELLOW írta:Fort írta:YELLOW írta:Fort írta: Sziasztok!Autóvásárlással kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket és tanácsaitokat!
Pár hete kezdtem el autókat nézegetni és úgy döntöttem hogy egy faceliftes 320d-t szeretnék venni.2 hétvégét autónézegetéssel töltöttem,de 16 autó és 600km után 2 darab maradt,amit említésre méltó állapotban találtam.(Egy olasz import és egy osztrák) A régebbi 320-asok rozsdásak voltak sajnos egytől egyig,de a faceliftes modellek között is volt,amit 2 perc után otthagytam.A lényeg hogy dízelt szeretnék,mert sokat használnám (főleg főúton) és ha már nincs nagy árkülönbség a felszereltségükben,akkor legyen a lehetőségekhez képest jól felszerelt is.Mire kell odafigyelnem jobban a 150LE-s modellnél a pillangószelep és a kartergázszűrőn kívül?Lehetnek úgymond "típushibák"?Futómű,felszereltség?
Ebben a verzióban mindegyik felszereltségűben van fedélzeti computer?
Lehetséges az,hogy 4 elektromos ablak van az autóban,de a váltókonzolon csak két darab kapcsoló?Előre is köszönöm a segítségeteket!
futómű, kormánymű mindig kritikus.
oylan 4 el. ablak nincs, ahol a hátsók nem vezérelhetők előlről a váltó mellől. szóval az valami utólagos, de hogy pont azt a részét hagyta ki, ami már filléres... vagy cserélve lett a kárpit belül, és ajtókárpitban nem tekerős volt. működik is hátul az el. ablak? ha nem, akkor cserés volt a bele, ami gyanús, hogy miért... esetleg a sok futott km miatt. érdemes a befecskendezőket is megnézetni.
Köszönöm!A futóművet majd menet közben tudom jobban szemügyre venni,mert kell rá egy próbarendszám,de akkor arra jobban odafigyelek.Befecskendezőket hogyan lehet ellenőrizni?Kérjek egy diagnosztikát valahonnan?
nem biztos, hogy a futóművet rendesen észre tudod venni menet közben.
a másik pedig diaggal is lehet, de az sem pontos. résolaj mérést kell csinálni. van erre speciális eszköz, de magad is meg tudod csinálni. neten sok videó van erről. ebből láthatod melyik befecskendező állapota milyen. sok szervízben meg tudják mérni.
Megnéztem a videókat!Nem hiszem hogy ezt engedné az eladó! Jobb ha keresek az autó közelében egy normális műhelyet,ahol a futóművet is át tudják nézni és résolaj veszteség mérést is végeznek.! Köszönöm mégegyszer,lehet hogy még zaklatnálak egy-két kérdéssel!
Mondjuk ha leírnád hol van az autó,lehet tudnánk valakit ajánlani!
Nagykőrös,Kiskunfélegyháza és 1,5M forint környékén nézegettem.
1
2
Ebben az árban sok jóra ne számíts itthon.
Öcsém kint dolgozik,de amiket megnézett a kérésemre sem voltak sokkal olcsóbbak vagy jobb állapotúak.Mondjuk ott nem rejtik el a hibákat,hogy tökéletesként adjanak el egyet.
Bár azt nem értem hogy lehet árulni 1,3M-ért egy mind a 4 ajtaján tiszta rozsdás autót...(mert ilyet is találtam)
Szívesen veszem a tanácsaitokat hogy milyen árkategóriában találnék jobb állapotúakat vagy hogy milyen típusokat nézegessek a 1,5M-os árban.A facelift előttiek,amiket megnéztem,mind rozsdásak voltak az első sárvédőnél,ajtónál.Esetleg ha tudtok ismerős autót,azt is megnézném.