Prof fórum hozzászólásai

Prof Elküldve: 2014-05-26 20:56 Autóvásárlás

Fort írta:
szotakdavid írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Sziasztok!Autóvásárlással kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket és tanácsaitokat!
Pár hete kezdtem el autókat nézegetni és úgy döntöttem hogy egy faceliftes 320d-t szeretnék venni.2 hétvégét autónézegetéssel töltöttem,de 16 autó és 600km után 2 darab maradt,amit említésre méltó állapotban találtam.(Egy olasz import és egy osztrák) A régebbi 320-asok rozsdásak voltak sajnos egytől egyig,de a faceliftes modellek között is volt,amit 2 perc után otthagytam.A lényeg hogy dízelt szeretnék,mert sokat használnám (főleg főúton) és ha már nincs nagy árkülönbség a felszereltségükben,akkor legyen a lehetőségekhez képest jól felszerelt is.Mire kell odafigyelnem jobban a 150LE-s modellnél a pillangószelep és a kartergázszűrőn kívül?Lehetnek úgymond "típushibák"?Futómű,felszereltség?
Ebben a verzióban mindegyik felszereltségűben van fedélzeti computer?
Lehetséges az,hogy 4 elektromos ablak van az autóban,de a váltókonzolon csak két darab kapcsoló?Előre is köszönöm a segítségeteket!


futómű, kormánymű mindig kritikus.
oylan 4 el. ablak nincs, ahol a hátsók nem vezérelhetők előlről a váltó mellől. szóval az valami utólagos, de hogy pont azt a részét hagyta ki, ami már filléres... vagy cserélve lett a kárpit belül, és ajtókárpitban nem tekerős volt. működik is hátul az el. ablak? ha nem, akkor cserés volt a bele, ami gyanús, hogy miért... esetleg a sok futott km miatt. érdemes a befecskendezőket is megnézetni.


Köszönöm!A futóművet majd menet közben tudom jobban szemügyre venni,mert kell rá egy próbarendszám,de akkor arra jobban odafigyelek.Befecskendezőket hogyan lehet ellenőrizni?Kérjek egy diagnosztikát valahonnan?


nem biztos, hogy a futóművet rendesen észre tudod venni menet közben.
a másik pedig diaggal is lehet, de az sem pontos. résolaj mérést kell csinálni. van erre speciális eszköz, de magad is meg tudod csinálni. neten sok videó van erről. ebből láthatod melyik befecskendező állapota milyen. sok szervízben meg tudják mérni.


Megnéztem a videókat!Nem hiszem hogy ezt engedné az eladó! Jobb ha keresek az autó közelében egy normális műhelyet,ahol a futóművet is át tudják nézni és résolaj veszteség mérést is végeznek.! Köszönöm mégegyszer,lehet hogy még zaklatnálak egy-két kérdéssel!


Mondjuk ha leírnád hol van az autó,lehet tudnánk valakit ajánlani!


Nagykőrös,Kiskunfélegyháza és 1,5M forint környékén nézegettem.

1
2



Ebben az árban sok jóra ne számíts itthon.

Prof Elküldve: 2014-05-26 19:22 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Sziasztok!Autóvásárlással kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket és tanácsaitokat!
Pár hete kezdtem el autókat nézegetni és úgy döntöttem hogy egy faceliftes 320d-t szeretnék venni.2 hétvégét autónézegetéssel töltöttem,de 16 autó és 600km után 2 darab maradt,amit említésre méltó állapotban találtam.(Egy olasz import és egy osztrák) A régebbi 320-asok rozsdásak voltak sajnos egytől egyig,de a faceliftes modellek között is volt,amit 2 perc után otthagytam.A lényeg hogy dízelt szeretnék,mert sokat használnám (főleg főúton) és ha már nincs nagy árkülönbség a felszereltségükben,akkor legyen a lehetőségekhez képest jól felszerelt is.Mire kell odafigyelnem jobban a 150LE-s modellnél a pillangószelep és a kartergázszűrőn kívül?Lehetnek úgymond "típushibák"?Futómű,felszereltség?
Ebben a verzióban mindegyik felszereltségűben van fedélzeti computer?
Lehetséges az,hogy 4 elektromos ablak van az autóban,de a váltókonzolon csak két darab kapcsoló?Előre is köszönöm a segítségeteket!


futómű, kormánymű mindig kritikus.
oylan 4 el. ablak nincs, ahol a hátsók nem vezérelhetők előlről a váltó mellől. szóval az valami utólagos, de hogy pont azt a részét hagyta ki, ami már filléres... vagy cserélve lett a kárpit belül, és ajtókárpitban nem tekerős volt. működik is hátul az el. ablak? ha nem, akkor cserés volt a bele, ami gyanús, hogy miért... esetleg a sok futott km miatt. érdemes a befecskendezőket is megnézetni.


Köszönöm!A futóművet majd menet közben tudom jobban szemügyre venni,mert kell rá egy próbarendszám,de akkor arra jobban odafigyelek.Befecskendezőket hogyan lehet ellenőrizni?Kérjek egy diagnosztikát valahonnan?


nem biztos, hogy a futóművet rendesen észre tudod venni menet közben.
a másik pedig diaggal is lehet, de az sem pontos. résolaj mérést kell csinálni. van erre speciális eszköz, de magad is meg tudod csinálni. neten sok videó van erről. ebből láthatod melyik befecskendező állapota milyen. sok szervízben meg tudják mérni.


Megnéztem a videókat!Nem hiszem hogy ezt engedné az eladó! Jobb ha keresek az autó közelében egy normális műhelyet,ahol a futóművet is át tudják nézni és résolaj veszteség mérést is végeznek.! Köszönöm mégegyszer,lehet hogy még zaklatnálak egy-két kérdéssel!


Mondjuk ha leírnád hol van az autó,lehet tudnánk valakit ajánlani!


Ezt én biztos nem hagynám "résolaj veszteség mérést is végeznek"

Szerintem az első és legfontosabb kérdés hogy milyen árhatárban keresel autót ?

Prof Elküldve: 2014-05-12 19:43 Autóvásárlás

baleez írta: Sziasztok,
e90-et akarok venni, 20d, automata, jól felszerelt.
van is egy példány ami tetsztik, megvan a vin-je. Tud valaki ez alapján szervíztörténet szerezni? Nagy segítség lenne! Annyi még hogy a győri bmw (Leier) ismeri az autót, de természetesen nem ad semmi infót a tulajdonos nélkül (aki egy pesti kereskedő...)




Hamar meguntad az E46 -ot

Prof Elküldve: 2011-11-13 17:59 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Amig 250 ft ért tudok tankolni gázolajat addig nem hat meg az áremelés

Prof Elküldve: 2011-06-25 14:26 Heeelp...!

motor és váltó tartó szilenthez tudna valaki mondani egy gyári cikk számot

köszönöm

Prof Elküldve: 2011-06-25 12:29 320d Motor

YELLOW írta:
csubakka írta: Üdv!

Gondoltam ez a legmegfelelőbb topic erre a problémára.

Történet:
2005 e46 320d óra szerint 160e...
3 éve van nálam az autó, óra szerint 80e-rel vettem.
Ez idő alatt, azaz a nálam futott 80e alatt kb 1,5 - 2 liter hűtőfolyadékot kellett hozzátöltenem... szerintem ez kb normál.
1 hónapja volt egy német utam, ahol is a pályán 200 km/h- nál elszállt a feszítő görgőm és ledobta a segédszíjat > no szervo, no vízpumpa, no generátor... azonnal észre vettem és le is álltam vele, max 200-300 métert ha mehettem, de ugye a nagy fordulat és hőviszonyok miatt a víz azonnal felforrt és el is nyomta mindet.
Kint helyre hozták, görgő csere+új szíj, vízszint feltöltve maxig... le is lett tesztelve kint a hengerfej tömítés végett 2x 100km 200-220 km/h-s tempóval, akkor nem ette a vizet és még utána a hazafelé utat is simán bírta, 1100 km-t 160-170 km/h-s tempóval. Azóta városban meg itt ott furikáztam vele és kijelzett a vízszint. 1 litert tudtam utána tölteni.

Kérdések:
Esetleg hasonló tapasztalat valakinél?
Lehet-e ez mégis hengerfej? (én inkább vízpumpára gyanakodnék -remélem- vagy egy esetleg hűtő megrepedt?)
Hogy lehet közelebb kerülni a megoldáshoz?
A lehetséges hibáknak kb mennyi a javítási költsége?

Előre is köszi mindenkinek az ötletelést!
Üdv!


szerintem csak nem lett rendesen lelégtelenítve, és a haza úton szépen körbefordult a rendszer, a gőzt elengedte. szerintem most, hogy hozzá töltöttél már nem lesz gond vele. szerintem.



nálam még nem nagyon kellett vizet utánatölteni.

Prof Elküldve: 2011-06-23 18:08 Belsõ

Sport üléshez füthetö betétet honnan lehet szerezni

Prof Elküldve: 2011-06-19 15:29 elektromos ablakemelõ_

mi kell ahoz hogy a hátsó ablak elektromos legyen

Prof Elküldve: 2011-06-15 08:31 angel eye

Gyárival azonos színű angel eye karikához, hol lehet hozzájutni ?

Prof Elküldve: 2011-05-29 20:24 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Gyula320d írta: Egy kis segítséget kérek. 2008 -as E 90 -es 320 d -m van, prof navival. Letöltöttem torrent -tel a 2011 prof navi 3 -at, amin a magyar térkép is rajta van (Eastern Europe).
Azt szeretném megtudni, hogyan és milyen DVD lemezre kell kiírni, hogy az autó felimerje, és müködjön. Akár hogy próbálkoztam nem sikerült. Nero -val írok.
Előre is köszönöm a segítséget.
Gyula


Verbatim 2x sebeséggel

Prof Elküldve: 2011-05-26 17:39 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Neo78 írta:
YELLOW írta:
Bianconero írta: Konkrétan erre gondolok. Ez volna az a bizonyos "hegyes gombos" verzió

http://dynavin.gr/products/dnv...&ty=54" target="_blank">A link neve


nekem ez szimpatikusabb. jobban hajaz a gyárira főleg a gombok miatt.



Annyi a kulonbség, hogy a "hegyes" tekeros az a V5-os verzió, nekem is ilyen van, DVB-t tunerral (kulon kell hozzá csatlakoztatni). Az mp3-at elég jól kezeli, gyors, átlátható, videót, képeket is lejátsza gond nélkul, bár valamelyik videót át kell konvertálni... A DVD pedig hiba nélkul mukodik, sot olyan is megesett már, hogy az asztali lejátszókon már nem vitte, a Dynavinnak viszont meg se kottyant. Én meg vagyok vele elégedve. Egyébként én sem vettem hozzá keretet, ugyanúgy oldottam meg mit csatis1 kolléga, igaz az ové szerintem még egy régebbi verzió.
Az enyém Bécsbol van, bmwcardesign.de - itt meg lehet nézni az árakat is, az enyém 600 EUR volt, DVB-T tunerral egyutt, igaz áfamentesen, cégre vásároltam.


Nem hiszem el hogy 10 rugót sajnáltok egy beépítő keretre.

Prof Elküldve: 2011-05-25 18:42 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

csatis1 írta:
Bianconero írta:
Prof írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

én is tervezem egy dynavin navi beszerzését.
Ami nem világos számomra az az, hogy most akkor kell-e hozzá a lent említett 1-es keret vagy sem? Nekem gyárilag business CD-s a verda..
Van azóta esetleg bővebb tapasztalat a szerkezettel kapcsolatban? Navi programot adtak hozzá végül, vagy azt magadnak oldod meg okosba?




a beépítő keret mindképpen kell hozzá, a DYNAVIN navit pedig élőben is meg tudod nézni az aréna plazaban egy tuning boltban.





Mi a neve az üzletnek?
A másik,hogy ilyen keretet honna lehet és milyen áron szerezni? csak bontó, avgy van valami más megoldás is?



Lehet bontóból is, de nem könnyű találni. A másik megoldás szalonból rendelni. Hát az meg tutti drága.

Ha nem akarod kicserélni, akkor maradni fogy egy kis rés a lentebb rakott klímavezérlő alatt, mint nálam.
Itt van kép is:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...72027#p158



1 tuning bolt van az arena palzaban, nem tudom mi a neve,

a beépítő keret pedig 10k környékén van a szalonba.

Prof Elküldve: 2011-05-25 11:15 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Bianconero írta: Sziasztok!

én is tervezem egy dynavin navi beszerzését.
Ami nem világos számomra az az, hogy most akkor kell-e hozzá a lent említett 1-es keret vagy sem? Nekem gyárilag business CD-s a verda..
Van azóta esetleg bővebb tapasztalat a szerkezettel kapcsolatban? Navi programot adtak hozzá végül, vagy azt magadnak oldod meg okosba?




a beépítő keret mindképpen kell hozzá, a DYNAVIN navit pedig élőben is meg tudod nézni az aréna plazaban egy tuning boltban.

Prof Elküldve: 2011-05-13 20:50 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

csatis1 írta: Csináltam végre pár képet is.
(A képek úgy készültek, hogy a kijelzőre süt a nap!)

Főmenü:




Settings:




Rádió:




DVD-SD AVI:






Bluetooth menü:




Navi:





Így lehet lerakni a klímavezérlő panelt, ha nincs megfelelő középkonzol :
( de már úton van a megfelelő )




Nekem nagyon bejöm a képminőség, hangminőség is. A bluetooth kihangosítás talán nem a legtökéletesebb: én mindent barón hallok, tudok halkítani-hangosítani gond nélkül. A másik fél viszont elég távolinak hallja a hangom: gondolom a mikrofon távolsága miatt, ami a készülés DVD-olvasó nyílása mellett balról található.

Van magyar nyelvű menüje is, de az most még elég gagyi (a "GPS" feliratú navigáció menüpontot elmésen "Hajózás"-ra keresztelték és még sorolhatnám). Talán lesz megfelelő magyarosítás is hozzá, már levelezek a gyártóval ezzel kapcsolatban!

Az ára: 128.000,- Ft (1év gari)
Lehet hozzá még pluszban tolatókamerát, 3G modemet netezéshez, dvb-t tunert, stb kötni.

Egyelőre ennyi.


Nem tudom nekem a DYNAVIN navija jobban tetszik.

Prof Elküldve: 2011-05-07 14:23 Autóvásárlás

Coyote írta: Tegnap nagy 320D vadászatra mentem, bejártam Budapestet. A tapasztalataimat megosztanám veletek, az egyetlen esélyeshez meg várom a hozzászólásokat

Hármat emelnék ki a tegnapiak közül.
Az első. Két cigó faszi árulja, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, de minden igyekezetük ellenére sem találták meg a szervízkönyvet. Azt sem tudták pontosan, honnan jött az autó, a múltat jótékony homály fedi. Az autó elején a motorháztetőn kavicsfelverődések miatt hiányzik egy többcentis foltban a fényezés (alatta meg fekete - ez normális?), a hátsó lökhárítón apró sérülések vannak. A motor csak extra akkuval indul, felmelegedés után enyhe kopogó hangot lehetett hallani, ami követte a fordulatszámot. Az autó órájában 156000 km van, de úgy le van lakva, hogy a 300000 is reálisnak tűnik. A vezetőülés deréktámaszos, de nem működik gombnyomásra - és olyan pozícióban van, mintha egy kosárlabda lenne mögötted.Felejtős! Alvázszámom van, ha valakit érdekel szóljon.

A következőért kár volt kikecmeregni Békásmegyerre. Ismét cigó kereskedő, az autó a Horváth Aszfalt BP. Kft nevén van - a papírok se teljesen korrektek, nem hogy a kocsi. Rommá használt gép, retkes csomagtartóval, kétes múlttal (azt sem tudja megmondani honnan hozták be), orrcsavaró bűzzel. Legalább az utasülések dönthetők Alvázszámom ehhez is van, de részemről alapból felejtős.

A többit meg sem említem, mert hányadék volt mind. Azt sajnálom, hogy ladada kolléga kék gépjére nem maradt időm, az biztosan felüdülés lett volna a sok leharcolt példány és gusztustalan eladó között.

Ellenben megemlíteném a tegnapi nap nagy nyertesét. Az autóban 276000 km van, ennek megfelelően használt, de úgy tűnt vigyáztak rá. A tulajdonosa korrekt(nek tűnik), 2006-ig vezetett szervízkönyv (67000 km), 2006-tól ő a tulajdonos, és számlákkal, részletes leírásokkal dokumentált szervízmúlt van, dátummal, km-rel, árakkal. Az autóban a legtöbb "hibalehetőség" javítva, leginkább cserélve lett. Az M felszereltség miatt rögtön beleszerettem - bár azért a használat meglátszik rajta. Az automata váltótól félek, mint a tűztől, mindig arra gondolok, hogy ha lerobbanik akkor csak a trailer segít. Mivel gyakran járok külföldön, ez elég komoly gond lehet. Szerintetek ennek ellenére megéri ezt választanom? Ti mernétek 2003-as, 276000 km-es automata váltóst venni? (Kipróbáltuk, és a motor, a futómű (M-es), és a váltó is úgy működik, ahogy annak kell, semmi zörgés-csörgés, nagyon egyben van)
Alvázszám: WBAAS71050CJ35136

Mit szóltok?

A korábban említett bordót ma nézem meg, szerintem az lesz a nagy riválisa ennek az ezüstnek


Nekem kb ennyi van benne ,de manuális váltoval, megy mint a doxa óra.

Én elvinném egy márka szervizbe átnézetni a-z ig az egész autót