Prof fórum hozzászólásai

Prof Elküldve: 2011-05-03 06:48 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

Robinson írta: Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mi a különbség az Igo8 és az Igo Primo közt?


A primo egy újabb fejlesztés, lényegesen stabilabb, átláthatóbb, és üzembiztosabb, csak ajánlani tudom.

Prof Elküldve: 2011-04-30 18:47 Valaki segítsen

Tano írta: Szeinrem az esetedben egyben kezelheted. Ha a WDS-ben rákeresel az AUC Sensor-ra, akkor meg tudod nézni a bekötését. Van egy fűtés része, és van az érzékelő része. Ez 4 vezeték, egy csatlakozón keresztül. Vagy a vezetékekkel van probléma, vagy a szenzor lehet rossz. Szerintem utóbbi, de nézd meg a kábelezést is.



Köszi szépen a múltkori segítséget is. nagyon hasznos dolgokat gyűjtöttem.

Prof Elküldve: 2011-04-30 17:17 Valaki segítsen

Hy All

Ez a 2 hiba egymás függvénye ,vagy külön kell öket kezelni.

Prof Elküldve: 2011-04-28 20:04 Turbo

SP_323i írta:
ihorvath írta:
ihorvath írta: Sziasztok!

2003-as 320d-nél a turbo-nak hallani a hangját belülről? Mert nálam nagyon halk fütyülő hang hallatszik 2500-3000-res fordulat körül, de tényleg nagyon halk. Ez normális vagy turbo baj lesz belőle?
Ha még nem reccsent szét, lehet vele valamit kezdeni? Kipucolás, javítás, stb?


Érdemes megnézetnem egy szerelővel mielőbb?


Hali!

Nem volt javítva a turbó? Az enyémben javítva volt. Még az előző tulaj csináltatta és ugyan ez a jelenség. Kicsit hallani a turbó fütyülését, de nem vészes. Olajat nem kajálja, füst nincs és menni is megy rendesen. Szerelők azt mondták, hogy javított turbónál ez a hang megszokott. Amúgy 130e km-el vettem és most 220e km van benne úgyhogy bírja az üzemet.



jelenleg kb 300e km van az autómba és még gyári turbó van rajta porlasztó csúcs is csak egy lett cserélve életében 212e km-ig folyamatosan wallis nál volt szervizelve



Prof Elküldve: 2011-04-27 18:57 Porlasztó

atidesign írta: Nos!
Tanuljatok az én káromon (320d E46 110Kw)
Kocsi terhelésnél egy bizonyos fordulaton becsörgött, erőtlen lett, de viszont keveset fogyasztott
Befecskendezők ki, bemérés (25e) 4 ből 3 szar(visszaengedi az üzemanyagot a részolajba).
Szerelő azt mondja hogy 65e/db. Bosch gyári felújított garival.
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.
Ok, nincs más hátra a sajátokat kell kell újíttatni!
Keres.... Wilker - Bosch szerviz csereporlasztó, 120e + 10e útiköltség és kézben a 4 Bosch szerviz által felújított befecskendezők.
Szerelő bepattintja, indít, , kerreg, csörög....
Azongya hogy ecsém mostmár gáz lehet mert mindegyikkel ezt csinálja lehet szétkapom a mocit... DE!
Mielőtt szétkapnám vigyük el beméretni ezeket is...
Na ne....! Ne nem vagyok én madár, vagy tán jutalékod van belőle vagy mi?
Ok azt mondja hogy figyelj én szerintem 99% hogy a porlasztók szarok!
Mondom hogy lenne már az! Bosch szerviz által felújított porlasztók...!
Ok, azt mondja figyelj! elmegyünk a Bosch műhelybe és beméretjük, ha jó én fizetem, ha szar te!
Mondom ok!
Másnap reggel, Bosch műhely, a "Bosch szerviz" (Wilker) által felújított porlasztókat rápattintja a gépre...
Ott voltam én is és végignéztem...!
Az első már a nyomáspróbán elvérzett, úgy spriccelt az összeillesztésnél mintha fölül is kéne befecskendeznie...
Na ez volt a probléma mondom én, erre a végén mondja a szerelő Bosch spec. hogy ecsém ezek szarabbak mindegyik mint amit odaadtál értük és még fizettél rá 120 ezret, ráadásul nem Bosch csúcsokat raktak bele hanem valami szar cseszkót.
Víz felkap, kéz remeg, telefon előkap, Wilker caling.....
Mondom mi a szitu, aszongya a "szakszervizes" jaja előfordul az ilyen a BMW és Land Rovernél, vigyem vissza és visszaadják a lét meg a befecskendezőimet.
Reggel go Fót (+10e) kis balhé meg kioktatás befecskendező csere lé vissza persze csak a 120e mert hogy ők nem kértek meg rá hogy méressem be.
Szerelő kérdezi hogy próbálkozzunk még valami porlaszófélékkel vagy rendelje meg a Bosch gyári felújítottat (65e/db) mert már majdnem kifizettem a garnitúrát amennyit potyára kidobtam...
Mondom itt a vége! Rendeld meg és bökd bele, de ha nem jó így sem akkor nemtudom mit mondasz majd...
2 nap múlva hív hogy mikor megyek már a kocsiért mert kész van és csak foglalja a helyet....

Ennyi....






computerrel miért nem néztétek meg "hozzávetőleges adatnak" ?

olyan szerelöhöz tuti nem vinném az autót, aki nem rendelkezik típus diaggal.

Prof Elküldve: 2011-04-24 19:35 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Prof írta:
YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó


ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom


EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13



azt nem tudom azok a számok mit jelentenek, de nekem 6-os van annál a pontnál.


A számok a környezetvédelmi osztály sorolását jelenti a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelete alapján

egy kis infó érthető nyelven.
http://www.euvonal.hu/index.ph...asz_id=786

Prof Elküldve: 2011-04-24 16:20 Bemelegedés

BarG írta:
kovax írta:
BarG írta:
kovax írta: Sziasztok!Olyan problémám lenne hogy,hegymenetben(klíma nélkül) és autópályán 130-140km/h-nál klímával melegszik a motor!Ha klíma nélkül megyek a pályán semmi gond még 160-170km/h-nál sem!A hegyi szakasz az most volt tegnap max 20 fok lehetett a hőmérséklet!A ventilátor megy,de nem tudom ez viszkós vagy sem!Kérnék némi segítséget!Ja 330Diesel a masina!



Szedesd ki a hűtődet és takaríttasd ki!
Meg fogsz lepődni, hogy mit fogsz találni a hűtőd meg a klímahűtő között!




Köszönöm!Remélem ez okozza,nem valami más!


Most tavasszal ejtettem meg hasonlót, olyan volt a vízhűtőm, mintha be lett volna vakolva. Klímával már 110°C körül járt a vízhőfokom, bár a mutató még ekkor is középen állt. A tisztítás után 83°-nál még nem volt több.




nézesd meg a termosztátot és a vizpumpát

Prof Elküldve: 2011-04-24 16:18 Valaki segítsen

YELLOW írta: forgalmi -> V.9 - környezetvédelmi osztályba sorolás

nah most itt ami korábban 2-es volt, most 4-es lesz, ezért új forgalmit kell csináltatni. tehát aki mostanában viszi vizsgára az autót és 2-es kód van neki, akkor előtte jobb ha új forgalmit csináltat a helyi okmányirodában (ingyenes), mert másképp nem fogják levizsgáztatni, legalábbis cimkét nem fog kapni a rendszámra

nem pont ide kapcsolódik, csak infó


ez érdekes, mer tha 2 ugrás lenne nálam akkor az EU4 kategóriába esne a motorom


EU3 - 6,7,8
EU4 - 9,10,11
EU5 - 12,13

Prof Elküldve: 2011-04-23 20:37 Valaki segítsen

félig lehúzott állásban a bal első ablakom elkezdett rezonálni, van valakinek tapasztalata ez esetben ?

A kárpit mögött lehet hallani hogy hozzá ér valamihez.

Prof Elküldve: 2011-04-21 12:46 Autóvásárlás

David írta:
csatis1 írta:
Coyote írta: (érthetetlen: valaki nem hagyja benne a tartót de minden mást igen?).


Én is úgy vettem a kocsit, hogy volt benne Nokia 6210 kihangosító. Hát ebbe nem passzolt a krumplitelefonom, aminek ráadásul megvolt a saját tartója. Lecserélni meg nem akartam (ha már lépek, előre lépek, nem hátra). Szétbontani nem akartam a kocsi belsejét, maradt az oldalvágó! Mikrofon, hangszóró, telefontartó le! Az a pár plusz kábel ami bent maradt nem kér enni, nem zavar, és gyorsulási versenyre se készülök, hogy a súlycsökkenéssel javítsak 0,000000000001s-t.


Vannak még érthetetlen emberek!


nekem is volt benne hivatalosan rádióhoz kötve, a konzolt leszedtem a kihangosító modult pedig egy Bluetooth osra cseréltem.

Prof Elküldve: 2011-04-20 17:27 Vélemények a hírekről

YELLOW írta:
InsectKiller írta: Most este láttam a híradóban, hogy mennyire felértékelik az E46-ot.
Az volt a téma, hogy mennyi nagy értékű autó áll Budapesten mozgássérült parkoló kártyával.
Mi volt a 3. kocsi amit mutattak? E46 facelift kombi!
Gyerekek, nagy értéket képviselnek a gépjárműveink!
Büszke vagyok!


különben is mindig azt mondják, hogy "nyomorék BMW-s"...
akkor miért olyan nagy baj a kártya?



Sajnos az emberekből, a BMW az irigységet és a gyűlöletet váltja ki a legjobban.

Prof Elküldve: 2011-04-20 08:36 Autóvásárlás

Robin68 írta:
kempelen írta:
Lehet hogy van benne nagy navi, meg felni és tempomat, de ettől még nem biztos hogy kisebb szívás mint az első kék.

Tegyük fel a kéket most hozták kintről, itthon még senki nem hitelezte be.
A másik már egy ideje itthon van, de szabadulnának tőle, mert csak hitelátválallással.

Szerinted a két autó közül, látatlanban melyik esélyesebb hogy kapott is valami gondoskodást?

Én nem szólok bele, de inkább nézd meg mindkettőt és ne a tempomat, a felni és a nagy navi legyen az eldöntendő tényező.


Ebben van igazság... . Én is úgy kerestem, hogy azért legyen benne navi, meg ez-az, meg nagyobb motor. De nincs navim és nem volt egy-két ez-az sem és a motor is ovis méretű lett . Van, hogy kompromisszumot kell kötni ha jót akarunk.


Szerintem attól hogy hiteles egy autó, még nem biztos hogy nem is tudtak vele foglalkozni " ez mindig személy függö "

Prof Elküldve: 2011-04-19 21:44 Carstyling.hu Show 'n Shine Tour 2011

Andibaba írta:


a BMW szégyene ez az autó

Prof Elküldve: 2011-04-18 21:48 Legjobb nyári gumik...

YELLOW írta:
YELLOW írta:

miért ütné egymást? ahhoz képest taapd, hogy menynire tartós. nekünk újonnan az autóval lett véve, azóta 22ezret ment és alig van megkopva, sőt (bár nem mértem meg) de olyan 90%-os. de holnapra lemérem mennyit kopott. most dolgozó van


szóval megmértem a Turanza-kat, 23 ezer km-rel 7,5mm a mintamélység. szerintem ezt simán nevezném tartósnak.




A gumi kopása erősen függ a használattól, és a környezettől is

Prof Elküldve: 2011-04-17 12:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

INPA Kérdésem lenne.

1. kérdés hogy lehet az INPA listába egységesen kilistázni a hiba tarolókat ?

2. Az INPA folyamatosan hozza nekem a CLUTCH SWITCH hibát de a tesztnél meg tökéletesen működőként érzékeli a rendszer.

A stepping motor hol helyezkedik el ?

3. a képen látható hiba üzenetet miért dobálja.