Egy kis segítséget szeretnék kérni, cserélem a nyárikat és dillemában vagyok alábbi gumiból választanék (árban 1-2 ezer a különbség, amiért be tudom őket szerezni) 225/45 R17 -re: Pirelli P7 W Pirelli P ZERO ROSSO W XL PIRELLI P ZERO ROSSO DUNLOP SP Sport 01 Toyo PROXES T1-R 94Y RFD felnivédőperemmel BSW Continental Sport Contact 3
Az én gépem (320d) már régóta írja hibakódnak az EGR szelepet,de még nem cseréltem ki. De miután a kocsi nem melegedett be 25km-es táv után sem (mindig kékben volt a mutató), cseréltük a termosztátot és még most sem jó a vízhõfok (igaz most már ki megy a kék sávból), most már egyre inkább hajlok afelé,hogy cserélni kellene az EGR szelepemet is. Mit gondoltok??? Érdemes? (vagy más ötlet?)
mennyiért vesztegetik ezt a szelepet (és hol)???
Köszi
Nincs véletlenül lefalazva? Ha nem melegszik, akkor szerintem nem az EGR szelep rossz, hanem az EGR termosztát. Nem ugyanaz. Vagy le van falazva teljesen. Elég kicsi a valószínûsége, hogy maga az EGR szelep rossz szerintem. Esetleg még a vákumcsövét nézd meg, rá van-e dugva, nem-e repedt el stb...
hûûû...nem is értem mi az a "lefalazva" De jövõ héten megyek a szerelõmhöz és szétszedi megtisztítja (amúgy 30e Ft az új szelep a BMW beszállítójától).
De ha az EGR termosztát lenne a hibás,akkor is a számítógép az hibát írná ki ,hogy EGR szelep???
Az én gépem (320d) már régóta írja hibakódnak az EGR szelepet,de még nem cseréltem ki. De miután a kocsi nem melegedett be 25km-es táv után sem (mindig kékben volt a mutató), cseréltük a termosztátot és még most sem jó a vízhõfok (igaz most már ki megy a kék sávból), most már egyre inkább hajlok afelé,hogy cserélni kellene az EGR szelepemet is. Mit gondoltok??? Érdemes? (vagy más ötlet?)
Én ugyanígy jártam! Lötyögött a szerkezet! Tegnap szétszedtem (nagy nehezen). Le kell szedni a pollenszürõ burkolatot, a szûrõt ki, utána van egy nagyobb mûanyag burkolat,ami a szélvédõre vekszik rá, ezt is le kell szedni és akkor tudsz benézni alá. Tényleg szûk a hely. Az enyémnek az a problémája, hogy a képen látható illetve sajnos nem látható gumidugó van kikopva,szétmorzsolódva és amiatt lötyög az egész forgáspont.
a 2,3,4,5 alkatrészek alatt van az a gumidugó vagy micsoda, ami itt nincs is be tételszámozva, Szóval azt kellene cserélnem! Hogy-hogyan azt még nem tudom? Valószínû szétszedem megint és leveszem a pontos mérteket és gyártatok oda vmi mûanyagot.
Nektek nincs vami ötletetek???
Köszi!
Zsolti írta:
üdv emberek!!!
ma megnezegettem a lapatokat en is es amikor felhajtottam az anyosülesnel levöt azt vettem eszre hogy rettenetesen lötyög az egesz szerkezet. ez normalis??? amugy töröl szepen meg nincs semmi zaj de azert idegesit igy a tel elött...
Tisztelt Klubtársak! Mivel elég sok szaki van itt a társaságban, szeretném kikérni a véleményeteket errõl az olajról, hátha valaki használta már.
Roil Gold
A Roil Gold egy szabadalmaztatott összetételû fém-kondicionáló, amely minden motort, gépezetet (autó, motorkerékpár, csónak, teherautó, építési munkagépek stb.) megóv és növeli a teljesítményüket. A mérések azt mutatták, hogy 50 000 km teljesítése után az olaj kvalitása jobb volt, mint normális esetben 10 000 km megtételét követõen. Mindezt egy olyan szabadalmaztatott eljárás teszi lehetõvé, ami a világon egyedülálló.
A Roil Gold-nak nincs szüksége felmelegedési szakaszra (kivéve extrém körülmények között és nagy terhelés esetén). Különösen ipari környezetben (buszoknál, más közlekedési eszközöknél, építõipari gépeknél stb.) jelent mindez rendkívüli lehetõséget a költségek csökkentésére.
Roil Gold 480 ml 5395DE Roil Gold – Motorolaj ápoló
A Roil Gold a világon a messze legjobb és leghatékonyabb olaj-kiegészítõ készítmény. Használja ki ezt a rendkívüli lehetõséget! Már egy adag Roil Gold használatával is komoly összeget spórolhat, ami ipari használata esetén igen tekintélyes megtakarítást jelenthet. Ehhez még hozzájön a kisebb amortizációból származó elõny, illetve jobb motorteljesítmény.
Motorápoláshoz: minimálisra csökkenti a motor túlmelegedését a csökkentett súrlódás és a jobb hõvezetés miatt. Véd a korróziónövelõ lerakódásoktól, javítja a motor teljesítményét, redukálja a hidegindítás okozta kopást és csökkenti az üzemanyag-felhasználást. Automata hajtómûnél javítja a váltóteljesítményt, ápolja a gyûrûket és a tömítéseket.
Váltó- és differenciálmûnél: csökkenti a súrlódást, az üzemszünetet és a zajszintet.
Csökkenti az üzemanyagfelhasználást.
Alkalmazása: Javasoljuk, hogy a Roil Gold motorolaj-adalék hozzáadását 1:14 (kb. 70ml Roil Gold / 1 l motorolaj) arányban olajcserénél, vagy bármikor, a betöltendo Roil Gold mennyiségével megegyezo mennyiségû olaj leszívása után végezzék el. Az adalékot üzemmeleg motorba töltsék, majd hagyják a motort pár percig járni.
Sziasztok! nagyon tetszik az új rendszámtábla keret, sajna az elsõ szórásról lemaradtam! Amennyiben lehet még rendelni és összegyûlik a megfelelõ rendelés, úgy én is szeretnék 1 párat kérni!