Qucsy Elküldve: 2011-07-26 12:31 Gyári xenon probléma és még néhány dolog
Qucsy Elküldve: 2011-07-26 12:31 Gyári xenon probléma és még néhány dolog
Qucsy Elküldve: 2011-07-26 10:37 Gyári xenon probléma és még néhány dolog
tschikosch írta:anubisz írta:YELLOW írta:tschikosch írta:Neo78 írta:tschikosch írta: Sziasztok!
Gyári xenonnal köv problámám van,volt.
A jobbos pár perc vibrálás után kialudt,le és felkapcsolás után megint világított pár percig,vibrálva,majd kialudt.
Csináltam keresztpróbát balos jobbos izzó megcserélve,és a hiba átment a balosra,viszont itt nem alszik ki egy idő után,hanem vibrálva megy.
Volt egy tartalék használt izzóm,de ezzel is azt csinálja,teljesen mindegy,melyikbe teszem.
Kérdésem az lenne,hogy az izzó tönkre szokott így menni?Nem egyszerűen csak kiég,aztán nem világít tovább?
Létezik hogy egy pár perc vibrálás után azért nem világít tovább,mert hibát észlel,és elveszi az áramot?
Köszi a válaszokat.
Szerintem cseréld le mindkét izzót és megszunik a probléma, nekem is volt hasonló problémám, újakra cseréltem és megszunt. Nálam villantott mint egy vaku idokozonként, majd volt amikor el is aludt. Le és felkapcsolással újra beindult, viszont gondolt egyet és megint elkezdte a villogást.
Dettó!Tehát akkor romolhat így el az izzó!
Már csak egy kérdés,milyen izzót javasoltok?Hallottam olyat,hogy a gagyi kinyírja az elektronikát,vagy trafót.
én egyet tudok tanácsolni, amit itteni emberkéktől hallottam, hogy a gyári 4300k-s az mind sárgás volt, és nem tetszett nekik.
ha veszel, akkor philips, de 5300-5800k körülit.
Tipikus hiba. Tiszta ideg voltam,mindig azt hitték rá villantottam,valakire. Kikapcs,vissza,és újra jó egy darabig. Ki még nem égett egyszer sem. Csere,és jó lett. Én is azt hittem még annak idején,hogy trafó. Meg cseréltem,utána a másik oldalon csinálta.
Rendben.Kösztök a válaszokat.Nézek valami izzófélét.
Üdv mkinek!
Qucsy Elküldve: 2011-07-06 20:45 Autóvásárlás
YELLOW írta:Coyote írta:Majti írta: Üdv!
Valaki vmi infó a kocsiról?
bmw 730
Nem tudok bennfentes infót, de:
- a km óra állása sírva nevetős kategória
- a felnik nem tűnnek 18-asnak, de lehet, hogy csalóka a kép
- érdemes lenne megvizsgálni az autó múltját, mert a '95-ös magyar forgalombahelyezés meg a rendszám nem stimmel
- elképzelhető, hogy az ülések cserések voltak, és/vagy festve volt, mert túl szép állapotban van.
Ha fel is van újítva, az nem jelenti azt hogy rossz, és az ára szerintem eléggé korrekt. Kérj hozzá egy alvázszámot, és valamelyik jó fej klubtárs biztosan tud segíteni - legalábbis az rögtön ki fog derülni, hogy magyarországi volt-e eredetileg.
új rendszám: első tulajos lehet, csak most kereskedőnél van, és ők az új divat szerint új rendszámot kérnek az autóra. az is lehet állt sokáig, kivonták, most újra üzemben, pont ennek köszönhető az új rendszám. vagy épp nagyjavítás volt rajta.
egyáltalán nincs túl jó állapotban az ülés, simán megfelelő a km-nek, bár inkább +100-assal több van benne.
a felni meg ilyen, csalóka design
jah a hátsó lámpa vagy facelift-es, vagy utángyártott kristály... lehet a fara törve volt
Qucsy Elküldve: 2011-07-01 15:22 Autóvásárlás
kleroo írta:Qucsy írta:kleroo írta:Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....
Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)
amennyiben ismered az autó előéletét, sőt ismered magát az autót is akkor gond 1 szál se..én biztos hogy beújítanám magamnak..
De mennyiiérrt
Az itt a kérdés Mert sejtelmem sincs az áráról. Hahun van már 1.1től,de akár 1.7-8ig is elkúsznak az árak.Ezért írtam ide,a kocsi összes baját leírva amit tudok,illetve a felhasználási körülményeket ami alapján lehet következtetni a hibákra.(a kuplung sajna esélyes)
Az én offos típusomnál tudom melyik egyed mennyit érhet. Gondolom "nálatok" is így van
Qucsy Elküldve: 2011-07-01 14:50 Autóvásárlás
kleroo írta:Qucsy írta:
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt ....
Nő tulaja volt.Pontos előéletét tudom,mert a párom édesanyja kapta vadonat újonnan.
És pontosan tudom hogyan használja.
Magyarul mondva kurvajól vezet.Szerintem sokan néznének egy nagyot itt a fórumon is,hogy mennyire frankón,ügyesen vezet.A kuplungot is tökéletesen kezeli.Az viszont tény,hogy a nők 95% tényleg botrányosan vezet.És a kocsikhoz való hozzáállás....
Itt inkább csak az ár lenne a kérdés.Mert az nagy előny,hogy a kocsi pontos előéletét ismerem, sőt 6éves kora óta pedig néha-néha utas is voltam benne.
És a használt piacot nézve, főleg bömbiket,lehet hogy drágábban vennék egy jónak tűnő,ám de 300ról visszatekert rojtosra tört,javíthatatlan vackot,amit már 5 tulaj tiport.
Így pontosan tisztában vagyok a hibákkal,amit te is írtál,hogy kis szorgalom és pénz és ki lehet pofozni a kocsit. csak motorikusan ne legyen vele nagy probléma még 1 évig(addigra összegyűlne bőven elég pénz az esetleges szervízre)
Qucsy Elküldve: 2011-07-01 14:45 Autóvásárlás
anubisz írta:Qucsy írta:kleroo írta:kleroo írta:YELLOW írta:kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.
Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...
Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....
Szóval ti árban hová tennétek?
hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.
A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.
http://data.hu/get/3985289/320d.rar
No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..
És még írják mindig,a kereskedők, hogy Női tulajdonostól. persze. Sokan nem láttak ezek szerint még női kocsit belűről. A legtöbb mint egy trágyadomb. Kézi váltó? jajaj,kuplung? jajaj mondtam már hogy az exemnek már kiabált a kocsi,hogy állítsa le,és engem hívott miért? Még eljött idáig,aztán 2 liter olaj utántöltése, de még mindig szárat volt a pálca vége.Hozzáteszem,1,4 motor, abba nem sok olaj megy.És még csak 15000 km volt a kocsiban.
Lényeg, hogy plüssmackó legyen vagy 4 a kocsiban ja, és tükrös napellenző !!!!
Qucsy Elküldve: 2011-07-01 14:34 Autóvásárlás
anubisz írta:Qucsy írta:kleroo írta:kleroo írta:YELLOW írta:kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.
Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...
Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....
Szóval ti árban hová tennétek?
hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.
A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.
http://data.hu/get/3985289/320d.rar
No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?
én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, az hogyha nő-é volt előzőekben az autó az nem gond csak, csak általában sokba kerül tudom az enyémről..én a 3ik tulaj vagyok az eljő tulaj nő volt és már az előző tulaj is jelezte hogy mennyi mindent kellett kicserélni az autóban miatta..
ez lehet belső és lehet motori dolgok..én kompletten kidobáltam a belsejét, mert még a kormányom is műköröm nyomos volt..sokba volt..de ez az autó hapsi-é volt..ez biztos nézegetem, a képeket és 1 nő nem rakja fel a telefon tartót pont kéz magasságba..inkább le ba...sza az anyós ülésre..
ezzel kedveskedve párjának amikor az meglátja a kiszakadt ülést( a műkörömtől)..de ez hapsi autója volt és azért ha 1 alapos mosást kapna és 1 jó polirt akkor értékelhető lenne..már csak a motor az ami fontos..mert autóbuzi az sajnos nem volt..az látszik a képen..vagy csak nem volt ideje lemosni fényképezés előtt..ha az a tipus aki nem foglalkozik az autójával akkor a porlasztókkal biztos hogy lesz v.mi gebasz..aki odafigyel az autójára annak minden patent..én azt mondom hogy a külsőt lehet javítani, meg az utas teret, na de a motor legyen patent..igaz hogy ezeket a motorokat több száz ezer km-re tervezték de sajnos nem kicsike hazánkba ahol manapság tömegesen foglalják le őket illegális benzin csempészet miatt..tehát nincs más mint előre..sok sikert kívánok hozzá...és nagy figyelmet..
És még írják mindig,a kereskedők, hogy Női tulajdonostól. persze. Sokan nem láttak ezek szerint még női kocsit belűről. A legtöbb mint egy trágyadomb. Kézi váltó? jajaj,kuplung? jajaj mondtam már hogy az exemnek már kiabált a kocsi,hogy állítsa le,és engem hívott miért? Még eljött idáig,aztán 2 liter olaj utántöltése, de még mindig szárat volt a pálca vége.Hozzáteszem,1,4 motor, abba nem sok olaj megy.És még csak 15000 km volt a kocsiban.
Lényeg, hogy plüssmackó legyen vagy 4 a kocsiban
Qucsy Elküldve: 2011-07-01 13:57 Hangszóró infó
hancurozo írta:Woockie írta:Bero írta: Üdv! Nekem HK és Rainbow-ra sincs most /pill pénzem,de kinéztem egy Ground Zero első hangszóró szettet egy mélyközéppel 16-os meg egy magassal ami így 16 ezer Ft körül van. Erre gondoltam: http://www.autohifibolt.hu/ind...0Hangszoro Szerintetek ez milyen ? Nekem csak a hangminőség számít nem a hangerő. Köszi
Nem annyira a hangszorokat cserelnem, mint inkabb a tobbi reszet... Szerintem a hangszorokbol sokkal tobbet ki lehet hozni, mint az a sokol radios feeling...
Woockie-val kell egyetértenem. Én is hangszórócserével kezdtem (középszintű mac audio szett) de nem hozta az eredményt. Cseréltem a fejet sonyra, és sokkal jobb lett. Jelenleg visszakerült a gyári hangszóró, és maradt a sony fej. Szépen szól, van benne elég mély.
Qucsy Elküldve: 2011-07-01 13:34 Autóvásárlás
kleroo írta:kleroo írta:YELLOW írta:kleroo írta: Köszönöm a véleményeket.
Mivel elég egybehangzóak,mindenképpen megfontolom.
Úgy tűnik elég lehangoló képet sikerült róla festenem .
Azért ez túlzás. Szimplán csak látszik rajta,hogy 10-11 éves, és (ügyes)női tulaja volt. Messze nem lelakott. Az én autómra is hiába vigyázok mint a szemem fényére,előfordult már 1-2 megoldhatatlan szituáció/véletlen,aminek során 1-2 karc rákerült.
Szóval a kocsi alapvetően szép,jó,nem véletlenül akarok lecsapni rá.Hisz így van garantált előélet,garantált futásteljesítmény,és 4 éve ismerem az autót,az összes hibának ismerem az okát. Érdemesebb lenne ezt megvennem,mint egy másikat drágábbért ami a franc tudja milyen előélettel bír az elmúlt 10-12 év alatt. Újabb fél évet meg nem akarok kutatni...
Szóval egy ártipp azért lenne? A létező összes negatív tényezőt leírtam ami negatívan befolyásolhatja az árát.Ezért is lett ilyen lesújtó,de tényleg elég patent azért a verda .
Egyedül a motortól félek nagyon.Mert nem tudom mire számítsak,mit megy még el.Mint írtam eddig semmilyen baja nem volt, nem kellett hozzányúlni.
A többi apró hiba annyira nem izgat,nem nehéz kipofozni,illetve ha nem pofozom ki, a attól még kiválóan működik az autó.
De árban hogy kéne megegyezni? Van 350k-m; az én offos kocsim pedig 1.2-1.3 között megy el talán.100 az átírás.Tehát 1.4 fölé nem nagyon kéne csúszni.De nem tudom,hogy ez már túl kevés-e,és nem lehúzás....
Szóval ti árban hová tennétek?
hát jó lenne kép ügyileg látni. az tény, hogy ez az adagolós motor, lényegesen kevesebb a meghibásodás lehetősége, és olcsóbb is javítani. a km alapján és női tulaj, talán kuplung csere lehetséges. tudni kelelne járt-e rendesen szervízbe, cserélték-e a szűrőket? jó lenne tudni mennyire eszi az olajat. hideg indítások+női sofőr hideg pince garázs... ez a turbónak sem jó. ha 1 milláért el tudod hozni, akkor szerintem az jó. lehet ha látnám, azt mondanám, hogy az 1.2 is jó. sajnos a dízel BMW-k árai, de a benyásoké is, nagyon alacsonyan vannak, amik nem reálisak.
A női sofőr kérdés egyébként nem negatív tényező.Inkább csak a végett írtam,hogy mennyire van igazán karban tartva. Mert egy BMW "buzi" férfi tulajnál akár a szőnyegről is lehetne enni. Én legalábbis nagyon háklis vagyok minden koszra.Csak lábrázás után szállhatnak be hozzám .
Tényleg nagyon jól vezet.De mivel sokat futott városban,és azért hiába vezet jól,valaki,csak terheli a motort ha pincegarázsból kell kiállnia.
Van pár képem róla,amit telóval lövöldöztem magamnak itthoni gondolkodásra,ect.
Inkább csak a felszereltségi szint látszik rajta.
De ez az 1.2,esetleg 1.1 jó is lenne,mert lenne kb 300am megcsinálni az esetleges hibákat a meghajtásban.Tényleg ennyire alacsonyak már az árak? Nálam nagy 1.5-1.8nak van betudva ez a típus 2000-2001-ről. Bár tény ami tény, rombolja az árat rendesen a sok apróbb-nagyobb hiba.
http://data.hu/get/3985289/320d.rar
No a pár kép alapján 1 misi felé vagy 1.2 misi felé tolódik az ár?
Qucsy Elküldve: 2011-06-30 05:23 Balesetek BMW-vel...
anubisz írta:Qucsy írta:Bero írta:Qucsy írta:Bero írta:anubisz írta: Piás volt,most mondta be a híradó. De jó. Megölt 2 embert,ő meg túlélte. Remélem kap vagy 5 évet.Bent megtudja majd a 30 személyes zárkákba a sok kannibál között.
És utána is. Egy egész életen át tartó lelkiismeret furdalás.. Aki iszik és így vezet az meg is érdemli. Bár én nem ülnék be soha ittas sofőrhöz
se ittasan sofőrnek, se utasnak ittas személy mellé..soha nem ülnék be...
Így van.
kezdő járőr koromban voltam kint helyszínelni ilyen baleseteknél és igen csak meg viselik az embert..sőt nem csak a rendőrt de még a mentőst, tűzoltót is...
Az a röhej,hogy szerencsétlenek szerintem azért is ültek hátra,gondolták ott biztonságba lesznek, a nagy tévhit.Erre pont ők haltak meg,mert ritka,mikor két fiatal,és nem ül be senki előre,mind a ketten hátra. Biztos tudták ivott,gondolták hátra ülnek,erre nesze.
Legalább az övet kapcsolták volna be.
Qucsy Elküldve: 2011-06-30 00:12 Balesetek BMW-vel...
Bero írta:Qucsy írta:Bero írta:anubisz írta: Piás volt,most mondta be a híradó. De jó. Megölt 2 embert,ő meg túlélte. Remélem kap vagy 5 évet.Bent megtudja majd a 30 személyes zárkákba a sok kannibál között.
És utána is. Egy egész életen át tartó lelkiismeret furdalás.. Aki iszik és így vezet az meg is érdemli. Bár én nem ülnék be soha ittas sofőrhöz
se ittasan sofőrnek, se utasnak ittas személy mellé..soha nem ülnék be...
Így van.
Qucsy Elküldve: 2011-06-30 00:07 Balesetek BMW-vel...
Bero írta:anubisz írta: Piás volt,most mondta be a híradó. De jó. Megölt 2 embert,ő meg túlélte. Remélem kap vagy 5 évet.Bent megtudja majd a 30 személyes zárkákba a sok kannibál között.
És utána is. Egy egész életen át tartó lelkiismeret furdalás.. Aki iszik és így vezet az meg is érdemli. Bár én nem ülnék be soha ittas sofőrhöz
Qucsy Elküldve: 2011-06-29 14:20 Vicces :)
kempelen írta: Megvolt? Beszarás. Fejhallgatóval a legjobb és a betonkeverő (mixeres kocsi) az odabasz.
YouTube videó
Qucsy Elküldve: 2011-06-29 14:08 Vicces :)
YELLOW írta: Csodálkoznak a szülők, hogy a gyerekeik el vannak "rontva":
Tarzan félpucéran rohangál...
Hamupipőke éjfélkor ér haza...
Pinokkió állandóan hazudik...
Aladin az lop...
Batman 220/h sebességgel repeszt...
Csipkerózsika lusta, állandóan alszik...
Hófehérke 7 fiúval él együtt