Raven Elküldve: 2009-04-02 13:24 e46 & e39 2009-es Hagyományõrzõ Törökmezei tali
02. Pappkari (e60) + lehet hogy még egy 120D is
03. Tiba
04. Hori /talán/
05. Steve
06. Kukume
07. Raven
Raven Elküldve: 2009-04-02 13:24 e46 & e39 2009-es Hagyományõrzõ Törökmezei tali
Raven Elküldve: 2009-04-02 13:21 BMWfanatics.hu tagsági kártya!
Raven Elküldve: 2009-03-10 21:57 Autóvásárlás
daidka írta: Korábbi évjáratú autókból is ki lehet olvasni?
Raven Elküldve: 2009-03-10 21:55 Autóvásárlás
SoundkeY írta: Aki mostanaba akar autot venni annak javasolom hogy vigye be / vitesse be a helyi hivatalos BMW szalonba es keresse le az auto eloeletet .
Sajna csak az utolos 5 szervizrol adnak ki dokumentumot ( nem ertem miert ) de sok minden kiderulhet..........pl KM tekergetes !
En emlekszem anno 3-4 helyre is telefonaltam ez ugybe de mindenhol elutasitottak, hogy nem lehet ilyet kerni , bla bla.
Most ujra megprobaltam es a Vaci uti BMWbe siman mondtak, vigyem be a kulcsot es megmondjak ha hivatalos szervizbe jart az auto.......
Pofara eses: +100e Km.......egeszen pontosan kiszamolva 85-100e kozott lehet ......sejtettem valamennyit de igy megtudva .......
Az auto "tokeletes", az atlagosan kopo, rendszeresen cserere szorulo alkatreszeken kivul nincs baja. Jo latni az eloeletebol valamennyit, hogy rendesen csereltek olajat, szuroket, uzemanyagszurot, ablaktorlo lapatot, fekbetet, tarcsak stb ( remeljuk meg is csinaltak )
DE akkor is MEKKORA szemetseg.......Emlekszem mennyire eskudoztek a futasidore es az ar mennyire km fuggo..............
Mindenki nezesse meg !
Raven Elküldve: 2009-03-09 13:44 Alufelni méretek
Raven Elküldve: 2009-03-02 23:17 Chip tuning
Raven Elküldve: 2009-03-02 23:11 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb
Raven Elküldve: 2009-02-26 13:07 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb
Raven Elküldve: 2009-02-26 08:19 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb
Raven Elküldve: 2009-02-20 11:56 Chip tuning
Raven Elküldve: 2009-02-03 13:13 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet
Raven Elküldve: 2009-01-21 15:27 Chip tuning
Enkozpont74 írta:Raven írta: Szívó benzines motorokban kis kárt lehet tenni ilyen chiptuninggal mivel viszonylag kis teljesítménynövekedést lehet elérni. Turbós motoroknál elég csúnya dolgokat lehet mûvelni... 20-30% növekedés is könnyen elérhetõ...még több is csak azt nem meri vállalni senki mert szétolvadnak a dugattyúk, törik a fõtengely vagy neadj isten leszakad a hengerfej.... sajnos elég sok ilyet láttam már... mert ez történik amikor egy széria motornak a teljesítményét megduplázzák, most teljesen mind1 milyen módszerrel...
Én úgy gondolom nem is igazán a chiptuningon van a lényeg hanem azon a teljesítménynövekedésen ami ezzel jár. Az alkatrészekben valamennyi tartalék van bár egyre kevesebb mert az autógyártók is ott spórolnak ahol tudnak... de 20-30% elég sok és ne mondja senki hogy ugyanannyit mész el vele mint egy simával. Fõleg hogy ugyanazt az alkatrészt terheled nagyobb teljesítménnyel... Ezért kezdõdik minden rendes "neves" tuning cég által készített autó úgy hogy szinte mindent kilöknek belõle és jöhetnek az új dugattyúk , erõsebb kuplung, difi...etc.
Még mielõtt félreértenél, nem ellened vagyok.... írtam már, h én is nagyon meggondolnám (meggondolom) a chipelést.
De, hogy lehetséges az, h Te sok olyat láttál amikor szétolvadnak a dugattyúk, törik a fõtengely vagy neadj isten leszakad a hengerfej...., ezzel szemben a chippel rendelkezõ márkatársak nem panaszkodnak, sõt....
Raven Elküldve: 2009-01-21 15:06 Chip tuning
Raven Elküldve: 2009-01-21 14:39 Chip tuning
Raven Elküldve: 2009-01-21 14:10 Chip tuning