Redna fórum hozzászólásai

Redna Elküldve: 2012-11-10 14:23 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Na kiméregettem az enyémen (nem eső érzékelős!).
Ami az Enyémen!! (nálam így van) a pozitív nem állandó és nem is gyújtásra működik. Magában a vezetékben "nincs is áram", az az van de minimális és ha megnyomom a gombot (gondolom kapcsol valamit, talán a GM-et) akkor 12V lesz benne és kikapcsolás után egy ideig még tartja de aztán kimegy belőle. Ugyanez van gyújtáson és nem gyújtáson is.
Tehát rádióról vagy bizti táblából lehet (legalábbis az én esetemben) "kiszedni" az ACC vezetéket.

Redna Elküldve: 2012-11-09 18:27 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Még egy apró kérdésem van.
A piros fekete és a szürke fekete vezetékek hova jönnek? Az működteti a "bohóc orr" világítást?
Csak bontott csatlakozó van előttem, mert holnap állok neki és nem jöttem rá. Csatisnak is ott volt gyárilag ez a két vezeték. Sajnos nem találtam róla sehol sem leírást h mi lehet ez, de a bohóc orra tippelnék.
"Tolató állást" hova szokták kötni? Gm-be vagy van valahol vezetéke esetleg?

Redna Elküldve: 2012-11-08 10:33 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Köszönöm szépen mindenkinek a gyors választ!
Természetesen a "tolatós dolgot" is be fogom kötni, hogy teljes legyen a "kép".
hil: logikus amit írtál.
kempelen: egyet értünk, így teljes az egész.

Kimérem majd a 12V-ot tutira a "villanynál", hogy állandó vagy csak gyújtásos vagy más egyéb biztos ami biztos. Ha gondoljátok közzéteszem, hogy mik a tapasztalataim ezzel kapcsolatban. Hétvégén állok majd neki ha minden igaz..

Redna Elküldve: 2012-11-07 21:43 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Sziasztok!

Lenne pár apró kérdésem.
1. A sötétedős tükör ugye csak gyújtáson üzemel / működik?
2. Ha a főoldalon található cikk szerint kötöm be a sötétedős tükröt akkor ugye aszerint a belső világítás +12-jét kössem rá a tükör +12-jére. Abban a kábelben elvileg "állandó" +12v van gyújtástól függetlenül, tehát ha csak gyújtáson megy a sötétedős tükör gyárilag akkor ez nem tökéletes megoldás. Ha mégsem állandó 12v van benne hanem csak gyújtáson megy akkor ok, de gondolom akkor van benne ilyen és olyan 12v-os vezeték is hiszen "bármikor" megnyomom a gombot akkor világít.

Válaszokat előre is köszönöm! Bocsánat ha érthetetlenül írtam le, csak már kicsit fáradt vagyok.

Redna Elküldve: 2012-11-04 16:10 Klíma verézlőegység

Köszönöm a gyors válaszokat!

Esetleg ilyen "kiegészítő" keretet gondolom lehet venni újonnan is.
Esetleg egy cikkszámot nem tud valaki nézni (kíváncsi vagyok mennyi az ára mert ha nem olyan vészes akkor lehet h újat vennék), Én nem találtam a cikkszámát csak a panelnak (de valszeg én vagyok béna

Redna Elküldve: 2012-11-04 15:48 Klíma verézlőegység

Sziasztok!

Valaki megtudná nekem mondani, hogy E46-ban más-e a digit klíma panel/vezérlő egysége a sima cd-s/rádiós és a nagy navis modellek között?
Ha igen mivel másabb? (gondolom maximum formára másabb csatlakozásra nem hinném)
Esetleg összehasonlító kép van róla valahol?

Válaszokat előre is köszönöm!

Redna Elküldve: 2012-10-30 22:57 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:
xlzx írta: hossszúúúú hétvégén valaki valamerre? nekem a vasárnapom kuka, a többi nap jó


Péntek este 7-kor Budakalászi mekibe megyünk páran,akinek van kedve jöjjön.

Üdv D.
.


Lehet, hogy most már én is tényleg kinézek egy beszélgetésre most úgy is szabad a péntekem

Redna Elküldve: 2012-10-15 23:57 Gumi

valter320d írta:
Coyote írta:
jokerface írta:
valter320d írta:
Coyote írta:
jokerface írta: Continental ContiSportContact 3
Nagyon jó! Jövöre tervezem én is a vásárlását. Nálam e46-on már bizonyított


na látod, már ketten ajánljuk!


Sziasztok

Mi a véleményetek a Yokohama Paradarol???



http://www.tyrereviews.co.uk/T...Spec-2.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/T...tact-3.htm

Nézd csak meg a teszteket. Amúgy úgy hallottam,hogy elég gyorsan kopnak. Ezek inkább japo utcai gépekre valók.


Ami jól tapad, az gyorsabban kopik. Ez minden gumira igaz. Persze az ember akaratlanul is a japó gépekre asszociál, a Yokohama név miatt - mondjuk érdekes, nekem eszembe sem jutott volna Yokohamát venni.
A Yokohama felirat kb. annyira illik egy BMW-re, mint az AC Schnitzer felirat egy Supra hátuljára. Szép meg jó, de nem oda való


ok ok érthető


Én évekig használtam Paradát (és egyéb gumikat is). Japó gépeken. Sztem egy gumit nem lehet így beállítani h erre és arra az autókra valók. Mert power függő minden németbe és japán autóba is van egyaránt amire holt fölösleges mert gyenge az ilyen gumihoz így nem kell rá.
Parada benne van a TOP3ban egyértelműen (nálam és úgy gondolom, hogy a világban is).
Az, hogy mennyire kopik használat függő de mindenki megijed mert sokat hallották az ismerősük ismerősétől, hogy nagyon kopik hát nem így van!
Tény, hogy jobban kopik mint egy continentál vagy hankook vagy hasonlók de ezek a gumik egy forintot nem érnek ha a tapadás számít. (aki azt mondja h de annak még nem volt jó gumija)
4 éve használok Paradákat mert ár/érték arányban a legjobbak.
A legelső (amit vettem legelső) szettet használtan vettem olyan 90%osan körülbelül 4 éve.
Ez a gumi megtett kb 25ezer km-t (ez még nem "sok") de 1 teljes évad gyorsulás is benne van (ami versenyenként 6-7 menetet jelent minimum). És pár Visegrád kör. Mostanra 2mm-es lett rajta a minta így kuka. (persze utcai racsingok is voltak vele). Most is ilyet vettem rá májusban azóta kapott az új hideget meleget de kopást még nem látok rajta.
Ami nekem negatív, hogy az oldalfala nem olyan erős mint pl egy R888nak. (de a többi átlag gumihoz képest brutális).
Másik autómon ami szintén volt versenyen is használva Barum Bravuris gumik voltak amik szó szerint semmit sem tapadtak de cserébe még most is szinte új a mintázata, tehát azért dobom ki mert elöregedett.
Esőben a kereszt minta miatt nagy tempónál tud csúszkálni de ettől sem kell megijedni. Hangosnak is hangos szintén a kereszt minta miatt.
Tehát Összességében nagyon jó gumi és az ára miatt a legjobb választás és nem 1 nyaras!!
Ami még jó gumi sztem ha a tapadás számít: Toyo Proxes T1R (ez esőben jobb, szárazon picit rosszabb) és az R888 (ezt csak élmény autóra ajánlom mert ez tényleg 1 nyaras gumi és nagyon drága de cserébe olyat nyújt h húú haaa )

Bocsi, hogy hosszan írtam le a dolgokat de fontosnak tartottam minden részletet és én a személyes tapasztalataimat írtam le nem hallottam és olvastam valahol ezeket. Amúgy japán autón volt fent nekem mindegyik, de Német autókon is gazdagon látni mert amelyikben van egy kis erő és a gazdája ki tudja és ki szeretné igazán használni azokon ezek vannak. (Hozzáteszem sok bmw-n is látom ezeket)

(idén ez már úgysem lesz téma, de ha valaki tavasszal benéz ide akkor legalább eltudja olvasni )

Redna Elküldve: 2012-10-14 20:48 Chip tuning

szotakdavid írta:
Redna írta: Sziasztok!

Van esetleg olyan ember itt forumon aki komolyabban megtuningolta a 320Djét? (motorikusan)
Nem egy chip tuningra gondolok.

Plusz van pár apró kérdésem, nem találtam megfelelő topikot így ide teszem fel a kérdéseim mert ide is tartozik részben.

1. Valaki cserélte már le a gyári intercoolerjét? (mert gyárilag elég kis harmat)
A váltózást érezte illetve mérte/hozzá lett-e állítva a programja vagy sem?

2. Gyári motor mekkora turbo nyomáson üzemel (150LE-s)?

3. Gyári motor mekkora nyomást bír el? (gyári turboval gyári csövezéssel, tisztában vagyok vele, hogy nem a nyomás számít hanem a szállított levegő mennyiség, de gyári adottságoknál a nyomást is lehet tudni akár) Tehát hol fogynak el a cuccok üzemagyag ellátás esetleg hüvely repedés, hajtókar törés stb..

Válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

Én úgy tudom egy ember van közöttünk..direkt nem mondok nevet ha akar hozzászól a dologhoz.

Ő cserélt nagyobb turbot,coolert kipufogót és ha jól tudom motor is hozzá lett igazítva na meg a legfontosabb a fékek is!!!
Úgy nyilatkozott a dologról pár nappal ezelött nekem h nem éremes belekezdeni nehéz és drága!

Inkább érdemes egy 3000-t venni.


Értem, Ha olvassa rám írhatna egy privit Esetleg kint szokott lenni Budakalászi "találkozók" alkalmával, hogy személyesen is kontaktoljak vele?

Redna Elküldve: 2012-10-14 20:18 Chip tuning

Sziasztok!

Van esetleg olyan ember itt forumon aki komolyabban megtuningolta a 320Djét? (motorikusan)
Nem egy chip tuningra gondolok.

Plusz van pár apró kérdésem, nem találtam megfelelő topikot így ide teszem fel a kérdéseim mert ide is tartozik részben.

1. Valaki cserélte már le a gyári intercoolerjét? (mert gyárilag elég kis harmat)
A váltózást érezte illetve mérte/hozzá lett-e állítva a programja vagy sem?

2. Gyári motor mekkora turbo nyomáson üzemel (150LE-s)?

3. Gyári motor mekkora nyomást bír el? (gyári turboval gyári csövezéssel, tisztában vagyok vele, hogy nem a nyomás számít hanem a szállított levegő mennyiség, de gyári adottságoknál a nyomást is lehet tudni akár) Tehát hol fogynak el a cuccok üzemagyag ellátás esetleg hüvely repedés, hajtókar törés stb..

Válaszokat előre is köszönöm!

Redna Elküldve: 2012-09-22 22:24 Alufelni méretek

Valaki megtudná nekem mondani, hogy e46 FL 320D-re fel lehet-e tenni 15ös felnit? felfér a féktől vagy sem? Választ/válaszokat köszönöm előre is!

Redna Elküldve: 2012-09-19 16:54 Valaki segítsen

troooger írta:
Redna írta:
bbubbuka írta:
Redna írta: Sziasztok!
egy kis segítség kellene olyan történt amit még soha életemben nem tapasztaltam és nem is hallottam ilyenről..

Probléma: Betettem a zenémet (mélyláda, erősítő, fejegység, kábelek). Akksira kötöttem a pozitívot negatívot is. Kb 3hónapja szedtem ki kocsiból teljesen működő állapotban (a fejegység azóta másik) most is beindítva minden tökéletes. DE! ahogy lecsukom a csomit és elindulok a kocsival olyan mintha megszűnne a mélyláda, megállok hátramegyek és ahogy kinyitom a csomit egyből beindul. A zene viszonylag nem kis teljesítményű tehát nem kéne le hangszigetelődnie mert ahogy lecsukom a csomit még szól elindulok és szépen lehalkul és elhallgat. (nem tudom h az erősítő kikapcsol-e de annak sem szabadna kikapcsolnia).

Erre ötletem sincs h mi lehet h a csomi "kapcsolja" a zenét sohasem láttam/hallottam ilyet.


Nem lehet, hogy ahogy rázkódik a kocsi valahol kontakt hiba?


Erre gondoltam én is így kicseréltem egy tök másik kábelszettre az egészet de ugyanaz a jelenség. Plusz ha kábel lenne akkor nem hiszem h pont akkor érintkezne amikor kinyitom a csomit. Gondoltam arra is h ennyire jó a hangszigetelés stb stb. de ha lecsukom a csomit akkor álló helyben még szól és akkor lehet hallani h "dübörög" ahogy kell. Ezért zártam ki a szigetelés indokot is. De köszönöm a tippet azok mindig jól jönnek hátha valamit elfelejtettem átnézni


Abszolút nem értek hozzá, de az nem lehet hogy amikor elindulsz több áramot fogyasztasz, és mivel nem kapja meg a kellő feszültséget ezért visszavesz a teljesítményből az erősítőd? Ha hülyeséget írtam akkor, bocs!


Igen erre gondoltam most én is, ez jó ötlet köszi a tippet így h már kettőnknek a fejében is megfordult ez lehet h ez lesz a probléma mert a kondimat eladtam és az most nincs benne. Úgyhogy valaki bezárok a csomiba majd egy multimérővel h nézegesse más ötletem nekem sincs egyenlőre.

Redna Elküldve: 2012-09-19 16:24 Valaki segítsen

bbubbuka írta:
Redna írta: Sziasztok!
egy kis segítség kellene olyan történt amit még soha életemben nem tapasztaltam és nem is hallottam ilyenről..

Probléma: Betettem a zenémet (mélyláda, erősítő, fejegység, kábelek). Akksira kötöttem a pozitívot negatívot is. Kb 3hónapja szedtem ki kocsiból teljesen működő állapotban (a fejegység azóta másik) most is beindítva minden tökéletes. DE! ahogy lecsukom a csomit és elindulok a kocsival olyan mintha megszűnne a mélyláda, megállok hátramegyek és ahogy kinyitom a csomit egyből beindul. A zene viszonylag nem kis teljesítményű tehát nem kéne le hangszigetelődnie mert ahogy lecsukom a csomit még szól elindulok és szépen lehalkul és elhallgat. (nem tudom h az erősítő kikapcsol-e de annak sem szabadna kikapcsolnia).

Erre ötletem sincs h mi lehet h a csomi "kapcsolja" a zenét sohasem láttam/hallottam ilyet.


Nem lehet, hogy ahogy rázkódik a kocsi valahol kontakt hiba?


Erre gondoltam én is így kicseréltem egy tök másik kábelszettre az egészet de ugyanaz a jelenség. Plusz ha kábel lenne akkor nem hiszem h pont akkor érintkezne amikor kinyitom a csomit. Gondoltam arra is h ennyire jó a hangszigetelés stb stb. de ha lecsukom a csomit akkor álló helyben még szól és akkor lehet hallani h "dübörög" ahogy kell. Ezért zártam ki a szigetelés indokot is. De köszönöm a tippet azok mindig jól jönnek hátha valamit elfelejtettem átnézni

Redna Elküldve: 2012-09-19 16:09 Valaki segítsen

Sziasztok!
egy kis segítség kellene olyan történt amit még soha életemben nem tapasztaltam és nem is hallottam ilyenről..

Probléma: Betettem a zenémet (mélyláda, erősítő, fejegység, kábelek). Akksira kötöttem a pozitívot negatívot is. Kb 3hónapja szedtem ki kocsiból teljesen működő állapotban (a fejegység azóta másik) most is beindítva minden tökéletes. DE! ahogy lecsukom a csomit és elindulok a kocsival olyan mintha megszűnne a mélyláda, megállok hátramegyek és ahogy kinyitom a csomit egyből beindul. A zene viszonylag nem kis teljesítményű tehát nem kéne le hangszigetelődnie mert ahogy lecsukom a csomit még szól elindulok és szépen lehalkul és elhallgat. (nem tudom h az erősítő kikapcsol-e de annak sem szabadna kikapcsolnia).

Erre ötletem sincs h mi lehet h a csomi "kapcsolja" a zenét sohasem láttam/hallottam ilyet.

Redna Elküldve: 2012-09-09 11:56 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:
xlzx írta:
Tiba írta: Robinson is lehet ki fogja írni, de lesz egy tali a megyeri hídnál lévő mekiben, 14.-én pénteken (jövő hét)
Írjátok tovább, akik eljönnek.
1. Robinsonék
2. Soundkeyék
3. Tiba
4. Hory?


Engem is érdekel. Mikor lenne(óra,perc,másodperc:twisted Budakalászon vagy Dunakeszin? mindenhol van meki


Engem is érdekel.


Valószínűleg én is kinézek majd