![](/images/loadingAnimation.gif)
Renzo Elküldve: 2010-09-15 11:22 Turbo
kempelen írta:Renzo írta: Sziasztok, lenne egy kérdésema két turbócső vagy olajcső, nem tudom mi a pontos megnevezése, megrongálta egy kedves rágcsáló szép fognyomok vannak benne, mikor nyomás alá kerülne a turbó és dolgozna olyan mint egy hajszárító
kifúl. Nos utána érdeklődtem elég húzós ára van az új csöveknek 19.000 és 14.000 esetlegesen valami jó bontós ismerős vagy utángyártott vagy mittomén picivel emberbarátibb ár, természetesen ha nincs be kell áldozni, de esetleg a hasa alá a gyári lemezt beszerezni, hol lehet, bár attól még befurakszik aki akar, de csak nem olyan könnyen
köszönöm szépen a segítséget előre is
Szia Renzo!
Ez ellen sajnos mechanikus védelemmel nem tudsz harcolni. Ezek a nyestek a legapróbb résen is átküzdik magukat. Hiába van gyári lemez az autó hasa alatt, akkor a sebváló végén másznak végig a motor/váltó és a takarólemez között. Ahhoz hogy megtudd védeni a motort, majdnemhogy ki kéne fújni purhabbal, ami persze marhaság és lehetetlenség.
Amit ajánlani tudok, az az ilyen állatok elriszatása. Léteznek ultrahangos motortérben elhelyezhető és akkukulátorrol működő risaztók, kimondottan kis rágcsálók ellen. Azonban az ultrahang miatt egyet nem elég beépíteni a motortérbe.
Ami viszonylag olcsó és hatásos is, az a nyest spray.
Egy példát itt találsz.
Be kell vele fújni a motorteret fentről és érdemes levenni az alsó motortér burkolatot és alulról is befújni vele a motor azon alkatrészeit, amiben kárt tehet a nyest.
Ez nagyjából három havi védelmet biztosít a szagával. A szaga nem rossz, de nem is mondhatnám kellemesnek. Egyébként védi a motor alkatrészeit, mint valami motorvédő vax, nem károsít semmit. Kimondottan nyest elleni védekezésre.
Nálunk a cégnél rengeteg van. Egyszer találtam kis sáros lábnyomokat a motortérben, de a kezelés óta egyet sem.
Nem vagyok a cég reklám menedzsere, de tényleg jó termék, kicsit borsos ára ellenére.
A csövek pótlásához ajánlom a bontókat és esetleg a jelen oldalon lévő webshop lehetőségeket.
Renzo Elküldve: 2010-09-15 09:01 Turbo