Robin68 fórum hozzászólásai

Robin68 Elküldve: 2016-06-04 00:10 Szervíz kilóméteróra nullázás

L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom....
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás


Robin68 Elküldve: 2016-05-28 09:29 Társalgó

kgy írta: Sziasztok!

Kinéztem egy 318i-t, képek alapján is az. Lekértem rendszám alapján az adatokat, és ott 346 l szerepel. Mitől lehet ez az eltérés? Mi ez a 346l? Google nem sok mindent dobott rá.
köszi!


Bmw 346L
3: 3-as sorozat
46: 46-os széria
L: limuzin

De lehet rosszul tudom

Robin68 Elküldve: 2016-05-27 23:43 Fékjavítás

dfle írta:
Igen néztük is, nem vészes, remélem akkor ez megoldja a problémát... Csak még annyit, hogy ebben a javító készletben nincsen valami csúszka gumi benne és külön sem találtam, az honnan lehet szerezni?

Nem baj ha nem véleményezem a szerelőt? Én nem vinném többet hozzá az autót....
Gyári javítókészletben nincs benne a dugattyú ami miatt lényegében szorul a fék. Én most cseréltem az elsőket, a napokban következnek a hátsók. A Bárdinál 4000Ft körül van a komplett javító készlet 1 nyereghez. Csúszkák nincsenek hozzá de azokat külön lehet venni, ebből 2db kell nyergenként. A légtelenítő csavart a régit kell visszatenni mert utángyártotton picit kisebb a menet.

A képen látni mi van egy szettben a csúszkákon kívül.

Robin68 Elküldve: 2016-05-26 09:03 Társalgó

kzste írta: Sziasztok!
Tudnátok esetleg tanácsot adni, hogy milyen futárral érdemes üléseket küldeni? A lényeg az, hogy ne csak a dobozolt csomagot vigye (mint pl a dpd).


Nekem anno az MPL hozta mikor vettem az üléseim. Folpackba voltak betekerve. Kérdezz rá a Postán, hogy most mi a helyzet a csomag szállításokkal.

Robin68 Elküldve: 2016-05-17 23:54 Műszerfal kijelzés

Mes írta:
Köszönöm a segítséget ,és az drága mulatság?

Első körben nézd meg a csatlakozót a jobb hátsó keréknél. Aztán ha az időd engedi húzd szét a többit is és pucold meg. Ha nem segít akkor érdemes gépre kötni és megnézni mi hol és mi.
Szerintem........
De kicsit olvasgathatsz erről itt, vagy Hil is közzétett egy nagyon jó kis leírást.

Robin68 Elküldve: 2016-05-10 14:49 Lengéscsillapitó

TomyMU írta: Sziasztok! Lengéscsillapító csere előtt állok, a két hátsót kell kicserélnem mert ha kicsit hullámos vagy rossz úton megyek, ide-oda dobálja a hátulját az autónak, imbolyog, stb...Olvasgattam itt, hogy panaszkodnak a Sachs-ra, a szerelőm viszont azt mondja azt vegyem meg mert az a gyárija. Kinek mi a véleménye, melyik márkát lenne érdemesebb?


Nekem is Sachs van elöl-hátul. A hátsók kb 1 éve voltak cserélve és eddig nekem nincs vele bajom. Ezért vettem előre is ezeket. Na meg mert ez a gyárija....

Robin68 Elküldve: 2016-05-01 22:00 Elsõ lámpák

YELLOW írta:
herr68 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
herr68 írta: Milyen típusú H7-s izzót használjak,hogy minél jobban hasonlítson az angel eyes fényére.
Jelenleg Osram, look xenon van benne de még ez is elmarad az angel eyes(smd 120) fényerejétől.


Tegyel ellenälläst az angel eye ele,igy nem lesz annyira erös a fenye.


szerintem a szín egyezéssel van a gondja... ellenállástól csak gyengébben fog világítani a színe megmarad.
eleve még most is azt mondom, egy H7-es halogén foncsoros lámpánál tök feleslegesen világít az AE, úgysem adja ki magát szerintem...


Azt irta hogy az AE fenyerötöl marad el a H7.


Helyesbítenék,a szín az ami különbözik.Esetleg valamilyen led izzó?


én godoltam, hogy erre gondolsz, mert ez az általános probléma, ami fel szokott merülni.
de lehetetlen elsz olyan színű izzót találni szerintem. nem is erőlködnék. ezért jó az első szériás ősköri AE, mert az olyan volt, mint a halogén gyári izzók kb.

Ha nem akarsz nagyon költeni akkor próbáld meg ezt a fajta kék izzót. Míg nem volt xenonom addig ilyet használtam, nekem bejött. Láttam is rendesen vele és nem csesztettek soha érte.

Robin68 Elküldve: 2016-04-16 08:59 Fékjavítás

lela írta:
lantika írta: Idöszerü volt a feknyereg felujitäs. Jobb oldali volt az utasoldalon,bal oldali vezetö oldalon,a közepsö az uj.

Megkérdezhetem hogy hol vetted a dugattyút? Ez gyári? Nekem a hátsót kellene megjavítani mert amikor lemosom a kocsit és áll utána befog a fékpofa. Mondjuk nekem a nyereg is kurva rozsdás kaparni lehet róla rétegekben. A gyári féknyereg viszont 80 ropi.


Lehet rendelni gyárit is, gumigyűrűvel porvédővel együtt kb 7 ezer, utángyártott kb 4 ezer. Ahogy láttam.
Kérdezd meg itt vagy találtam a Bárdiban is.

Robin68 Elküldve: 2016-04-15 01:07 Gumiabroncs

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Meg tudja valaki mondani, hogy a 225/40 r18 és a 235/40 r18 gumiba mekkora nyomás kell?!
Előre is köszönöm!


Nincs meg a táblád a B oszlopon? Azon rajta van...


Itt is meg tudod nézni vagy itt motor szerint is ki tudod választani. Ha nincs meg a táblázatod.

Robin68 Elküldve: 2016-04-12 23:42 kipufogó_

rbordos írta: Sziasztok valaki tudna nekem küldeni egy robbantott ábrát kipufogóról. M43b19 és N42B20 motorokhoz. ÉS a kérdésem az lenne, hogy ezek felcserélhetők használható M43as motoron az N42 es kipufogó rendszer? mondjuk a leömlő utáni részre gondolok. köszönöm


M43
N42

Robin68 Elküldve: 2016-04-07 14:36 Futómû és hibái

SP_323i írta:
Nekem ott Mayle HD van most már 6. de az is lehet, hogy 7. éve

A poliuretán nem nyekeg/nyikorog? Azt hallottam, hogy kenegetni kell évente egyszer ezeket.


A MEYLE HD meg szinte annyiba kerül már mint a LEMFÖRDER
De a megtett km mérvadóbb mint az idő. Szerintem....
Én most fogom cserélni és kb 110ezer km ment bele.

Robin68 Elküldve: 2016-04-07 00:58 Futómû és hibái

jencispy írta:
Ma megnéztük és megvan a hiba:
Első lengőkar hátsó szilent (Febi) 3000km után kidurrant a jobb oldali.


Pedig annyiszor le lett írva, hogy LEMFÖRDER....
Most van az az eset amikor az olcsó a drága. És ha ez az oldal elszállt akkor a másik meddig bírja még. Igaz, hogy a FEBI fele annyiba kerül mint a LEMFÖRDER, de ez is egy megerősítés, hogy nem érdemes kísérletezni.

Robin68 Elküldve: 2016-03-30 14:44 Lengéscsillapitó

rossitibi írta: Sziasztok!
Megadta magát a jobb első lengéscsillapítóm,folyik az olaj,ki kell cserélni.(320cd m packet II.2004)
Szerintetek gyári vagy sachs? A sachs több mint egy százassal lenne olcsóbb párban.Viszont én nem ismerem,nem szeretnék nyikorgást,meg magasabb autót..stb.Nagyon drága a gyári,nem tudom,hogy ér-e annyival többet.Sőt ha gyári beszállító (vissza olvastam picit) akkor hogy lehet ennyivel olcsóbb?
Mit javasoltok? Tapasztalat esetleg?
Előre is köszi!


Én most cseréltem az elsőket és Sachs ment bele. Ha már cseréled, javaslom a porvédő és toronycsapágy cserét is.

Robin68 Elküldve: 2016-03-29 14:28 klíma tisztítás

Reeckatee írta: E91 klima fertotleniteshez kernek segitseget. Vegig olvastam az egesz topicot, azt mar tudom h egyik eljaras sem 100% es kinek ez kinek az volt a hatasosabb. Szemelyes tapasztalatom csak a spray-el van amit keringetni kell 15p full sebesseggel, oszinten nem az igazi. Per pillanat kellemes illat van az autoban aztan 2-3 nap es az allott szag ismet elobukkan. Teljes karpit tisztitas megvolt, nem elviselhetetlenul budos csak egy BMW-tol kellemesebb, lagyabb illatot varok el. Arra gondoltam megprobalnam a habos modszert is, ehhez kernem a cartarsak segitseget. Esetleg ha van valakinek foto, robbantott rajz, barmilyen leiras vagy forras ahol megnezhetnem mely takarolemezt kell levennem a jobb eredmeny erdekeben es hova juttassam a habot, annak nagyon megkoszonnem. Koszi


A habbal csak az a baj, hogy tud kellemetlen problémákat okozni ha véletlen jut belőle elektronikai alkatrészre is. Én az ózonos tisztítással próbálkoznék, az nem okoz kárt és nem csak a klímát de az utasteret is fertőtleníti. Ha jól tudom.....

Robin68 Elküldve: 2016-03-26 16:35 gumis tapasztalatok

juhaszadika írta:
Robin68 írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, van két pár elég márkás nyári gumim(Continental sport contact3; Bridgestone), hogy lehet hogy egyiken sincs megjelölve a forgásirány? Esetleg utal rá vmi kifejezés a gumi oldalfalán?


Aszimmetrikus gumikon nem a forgásirány van megjelölve hanem, hogy melyik a külső oldal.


Jaja, olyat láttam hogy Inside. Szóval mindegy, hogy a 255-ös két hátsóból melyik kerül a bal illetve a jobb oldalra?

Ha használt akkor szerencsés lenne tudni melyik gumi melyik oldalon volt mert rosszabb esetben szálszakadás fordulhat elő. De az a lényeg, hogy jelölésnek megfelelően legyen a gumi oldala.
◾Belső oldal jelölései: Inside, Innenseite.
◾Külső oldal jelölései: Outside, Aussenseite.