Robin68 fórum hozzászólásai

Robin68 Elküldve: 2009-01-06 00:29 Kopog az eleje!!

steve01 írta:
Robinson írta: Szerintem a lengõkar fáradt el... Mindenképpen szervizbe kéne menned, mert ha igaz a feltételezésem, akkor igen szarul jársz, mikor a lengõkar szétugrik, és azt veszed észre, hogy nem keréken gurulsz, hanem siklasz. mondjuk 100 fölött pályán.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/s/f/243.png

hatos cucc. abban vannak olyan kis gömbök, ott lesz rés, aztán a kis gömböcskék kiugranak a elyükrõl.. asszem


Hmm, hát nemtom múltkor olajcserélés közben alánéztem és megmozgattam 6os cuccott alég masszivnak és a gimiszilentek is elég jóknak tûntek. Persze gondolom azért is tûnt masszívnak mert nem volt felemelve az autó


Elsõ körben emelõvel emeld meg és mozgasd a kereket minden irányban. Ha van segítséged akkor meg is lehet sasolni hogy hol mozog, melyik göbcsukló. A lengõkart nem tudom hogy a 36-nál hogy, de a 46-nál csak egyben lehet cserélni csuklóstól.

Robin68 Elküldve: 2009-01-06 00:16 Kopog az eleje!!

steve01 írta: Sziasztok!
Látom nyitottatok E36topicot köszi szépen Az a problémám h rossz úton, elõl a futómûnél, csörög,kotyog vmi. Eléggé zavaró mert érzem a kormányon is. Ja és maga a kormány kerekem is lötyög kicsit. Mi lehet a gond??


Valószínû a kormányösszekörõ gömbcsukló lehet ha a kormányt is rázza. De nem árt megemelni és megrángatni mert más is okozhatja. Szilentek, gömbcsuklók.

Robin68 Elküldve: 2009-01-05 15:51 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Szerintem is jobb mint a CCFL, kevesebb is a gond vele. azért beszerelve a fényére kíváncsi lennék összehasonlítás képp. Abban nem kételkedem hogy ez is jégfehér, csak mennyivel fényesebb......

Robin68 Elküldve: 2009-01-04 23:35 Vicces :)

Az a baj hogy ilyen létezik a valóságban is az utakon

YouTube videó

Robin68 Elküldve: 2009-01-04 18:10 lökös

nrggold írta: Helló!

Eladó komplett elsõ és hátsó lökhálító bmw E46-oshoz, 2004-es gyártmány.
Elsõ lököshöz persze jár a ködlámpa is grátiszként Hibátlanok, díszlécekkel együtt!

Ár megegyezés szerint és akár külön-külön is!

Privát üzenetet légy szíves érdeklõdés esetén!


Emiatt megint egy külön topik????
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=126
Talán ide kellett volna.
Biztos hogy néha akad amikor nem talál valaki megfelelõ helyet, de azért lehetõség szerint keressük meg
Csak mert a végén az utolsó kábelszínnek a kocsiban is külön helye lesz itt a fórumon

Robin68 Elküldve: 2009-01-04 17:21 Társalgó

Burns írta:
Van olyan is, amit a szûrõházba lehet rakni, bár én nem ajánlom senkinek


Ezért az nem a direkt hanem a sport. Az anyaga mindkettõnek egyforma, csak a direkt mivel kívül van, több levegõhöz jut a környezetébõl és ezért hatékonyabb valamivel. A sport viszont könnyebben engedi át a levegõt mint a gyári, az meg azért jobb.
De szerintem sem éri meg az a szinte érezhetetlen változás. Ha csak a hang miatt nem.... . Azt meg inkább akkor egy másik kipufogódobbal érdemes megoldani

Robin68 Elküldve: 2009-01-04 16:57 Társalgó

YELLOW írta: bõvebben az autóról:

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=10780

InsectKiller írta: Üdv srácok!
Jól ki szoktuk vesézni, a használtautós dolgokat, szóval itt 1 következõ. http://www.hasznaltauto.hu/2636265_bmw_330i_2001
A srác szerint ez teljesen M-optikás. Hát én kapásból hiányolom az M-es tükröket...Meg most még soroljam, h belül még miket?
És az ára az meg...
Ez reális??

Talán én vagyok túl analfabéta technikai szinten de a "direkt" szûrõt idáig úgy tudtam hogy látni is lehet. Pont ez a külömbség a sport és a direkt közt. Ennél meg valahogy nem látom, akárhonnan is nézem a képet.
De javítsatok ki ha tényleg én vagyok a béna

Robin68 Elküldve: 2009-01-04 16:39 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta: ... az inverter felragasztásához fémes részre, szerintem jobb lenne olyan ragasztó, ami jó hõvezetõ, asszem olyat fogok alkalmazni...


A kétoldali ragasztóból nem csak a vastagabb szivacsos létezik, hanem vékony is ami nem vastagabb a cellux vastagságánál . Ez azt hiszem nem szigetel oly nagyon. De biztos vannak ennél jobbak is.
Autókozmetikus révén nekem ez volt kéznél

Robin68 Elküldve: 2009-01-04 16:03 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta: ez jó kis cucc...köffi... már csak egy kérdés, hogy hova tegyem az invertert, hogy ne melegedjen túl, hova rögzítsem?

Ha vá mód akkor lehetõleg fémes részhez, (pl. doblemez, az egyik nekem is ott van) ha van kétoldali ragasztószalag akkor az a legjobb mert nem kell szétfúrni semmit. Azért javaslom a fémes részt mert ez vezet el a hõbõl valamennyit.
Nekem a másik mûanyagon van és eleinte azt tapasztaltam hogy az jobban melegszik így arra csináltam alumíniumból egy hûtõbordát és ez segített rajta.
Végülis nincs semmilyen konkrét helye a gyártó szerint, oda teszed ahol épp van hely, vagy tudod, de általában a túlmelegedéstõl megy tönkre a trafó és én ezért oldottam meg így. Idáig még mûködik
A CCFL-rõl azt írja a leírás hogy kb 4-5 perc után éri el a teljes fényerejét.

Robin68 Elküldve: 2009-01-04 13:27 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta: be tudnád szkennelni azt a leírást? vagy ugyanaz mint a VISO-nál? mit tartalmaz a csomag pontosan? egy biztos CCFL-t akarok xenonost


Balu írta:
YELLOW írta: engem az is érdekelne, mert hallottam egy E36-os kollégától, hogy a sima helyzetjelzõ izzót ki kell venni, hogy ne jelezzen hobaüzit, az ellenállásérték miatt... de mégis egy sima halogénes lámpánál, hol érdemes elvezetni a vezetéket? és hova érdemes csatlakoztatni?


Én a mellékelt leírás alapján építettem be,ami itt is megtalálható:http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ .

A helyzetjelzõ izzó foglalatát kivettem és a helyén vezettem ki a vezetékeket.Persze van aki bent hagyja az eredeti foglalatot,mert így nem látszik a helyén a lyuk.Ebben az esetben egy lyukat lehet fúrni a vezetékeknek vagy a foglalatot megfarigcsálni.Viszont gondoskodni kell a lámpa megfelelõ tömítésérõl,mert különben párásodni fog.

A vezeték végén van saru,ami t csak bele kell nyomni az eredeti csatlakozóba.Ha biztosra akarsz menni,akkor tehetsz rá nagyobb csúszósarukat,így biztosabb a csatlakozás,bár nekem az elsõ megoldással sem volt probléma ezidáig.

Üdv.


A csomag 4 CCFL karikát és 2 trafót tartalmaz. Általában van hozzá szerelési útmutató is képekkel, (az enyémhez volt) de amit érdemes még, hogy az alsó részét is nem árt rögzíteni a karikáknak a rázkódás miatt. Én ezt kétoldali ragasztócsíkkal oldottam meg. A bekötése nem nehéz, a csatikat nem is lehet másképp összetolni a karikák és a trafó közt. Egyedül a trafó bekötédénél kell figyelni a pozitív és negatív szálra. Én ezt a gyári helyzetjelzõ száljára forrasztottam, abban nincs izzó jelenleg. Ezt azért így csináltam mert ha véletlen bármi történne a trafókkal, akkor csak a gyári h.izzó be.
De ha lesz módom én ki fogom cserélni ledesekre a karikákat, szerintem azok sokkal megbízhatóbbak. Persze majd ha nem 40 ropi lesz az ára

Robin68 Elküldve: 2009-01-02 23:16 Fogyasztás 320d

BarG írta: Tisztelt többiek!

Az autóban benne van, hogy qrvára keveset is tud fogyasztani, csak egyes gazdák ezt nem hagyják
üdv


Ehhez csak annyit fûznék még hozzá hogy köztudott, a BMW nem a baromi kis fogyasztásáról híres! Természetes hogy a dízel kevesebbet fog a gyomrába termelni mint a benzines. Ez az egymást és önmagunk meggyõzése a kis fogyasztásról olyan mint amikor egy csapat nyugdíjas arról beszélget hogy kinek a kocsija kajál kevesebbet, miközben magában tudja hogy kicsit fényezi is a témát. A BC-re pedig nem igazán lehet 100%-ban hagyatkozni mert nekem is volt hogy kizárólag városban 8.8-at írt de mikor tankolam nem ez jött ki hanem egy kicsivel (1 literrel) több,miközben szándékosan nem is hajtottam meg. Ha valaki azért akar BMW-t hogy spóroljon az üzemanyagon, akkor inkább ragasszon egy BMW-s matricát a Szuzkájába. Persze hogy lehet járni "alacsony" fogyasztással is ezzel a kocsival!!!! De õszintén. Ki az aki néha nem akarja érezni azt amit tud a saját vasa..........
Az átlag fogyasztás pedig megint más

Robin68 Elküldve: 2008-12-31 14:38 bc

chiccoka írta: Hi.Ha nekem nincs ilyen BC felírat akkor milyen adatokat szedhetek ki a cuccból,


óra indításkor köv szervíz km számláló és ennyi semmi több.

Vagy van valami almenû vagy ilyesmi.316 fapad.

thx


BC a bal oldali bajuszkapcsolóról kezelhetõ, már ha olyan a kar . De mint sok minden, ez is egy plusz cucc. Ha nincs a tiédben akkor "320d4" kollégáng tud benne segíteni. Keresd meg pü-ben amennyiben szeretnél pár alap infót a kijelzõdön menet közben
Nekem is õ varázsolta be a kocsiba
A titkos menü viszont sok hasznos infót kínál.

Robin68 Elküldve: 2008-12-31 00:32 Láncburkolat

Zolee írta:
Robin68 írta: Lehet hogy hülye kérdés, a láncvezetõt .......................


Nem hülye kérdés, de sajnos szelepfedél levétel
Amúgy sztem a Te motorodat nem érinti a probléma. Remélhetõleg azért valaki tud biztos infót is mondani : .


Köszi a választ.
Erre tippeltem én is magamban. Szelepfedél le
Azt hallottam én is hogy voltak ilyen gondok de nem emlékszem hogy melyik motorkódot mondták. Pedig mondták.

Robin68 Elküldve: 2008-12-30 23:20 Autóvásárlás

Robinson írta:
Robin68 írta:
Zolee írta:
Robin68 írta:
A csipelést meg majd........


Szia! A Tied csippelve van?


Még nincs. Egyenlõre így is elég. Nekem. Egyszer kalandvágyból beraktam egy direktszûrõt, de még az nap este visszaraktam a gyárit. Az a kevés teljesítmény növekedés nem érte meg és az utastérben is megnõtt rendesen terhelésnél a zaj. Ez meg már zavart a nagy csend után


Te aztán bevállalós vagy!
Tényleg éreztél teljesítménynövekedést egy direktszûrõtõl?


Bármily fura számodra, igen. Ami érezhetõ volt hogy emelkedõn könnyebben tudtam elõzni. Amúgy összességében nem ér semmit a "csodaszûrõ".
Tudod.... Amit nem próbálsz ki, nem tudhatod biztosan

Robin68 Elküldve: 2008-12-30 22:19 Láncburkolat

Lehet hogy hülye kérdés, a láncvezetõt honnan tudom meg hogy van-e benne? Külsõleg valami csavar vagy valami izé-bizé árulkodik? Vagy csak szelepfedéllevétellel válik láthatóvá.