Robin68 fórum hozzászólásai

Robin68 Elküldve: 2008-07-16 18:41 Kuplung

Annyira nagyon nem fogott fent, kicsivel kb a középtály felett, most lejjebb fog, de sokkal jobban kapcsol össze. Érezhetõ minden téren a javulás.
Ahogy olvasgattam ezzel a témával kapcsolatban külömbözõ helyeken, meg teszteket a bömbikrõl, szinte mindehol említették hogy ennek a típusnak (E46) kicsit magasabban fog a kuplung és ezért nem is volt nekem gyanús. Ami miatt cseréltettem az az a jelenség volt hogy hidegen kicsit rázkódott az autó míg össze nem kapcsolt a tárcsa. Ha még hagyom akkor lehet hogy szegecsekig kopik és az sokkal nagyobb költséget hozott volna a nyakamba.

Robin68 Elküldve: 2008-07-16 18:20 Kuplung

Hát elõször is majdnem kirúgtam a lemezt mert a régihez képest olyan könnyen ki lehet nyomni a pedált, már kisebb gázadással is jobban gyorsul, könnyebben mozog a kocsi.
Azt nem tudom hogy csak a kopott cucc cseréje miatt van-e ez, vagy hatással van a szerkezet márkája is, mert sajnos nincs összehasonlítási alapom. Idáig el volt könyvelve bennem hogy az 1.6 nem egy erõgép és nem is vártam tõle sokat de ehhez képest kellemesen meglepõdtem.

Robin68 Elküldve: 2008-07-16 18:09 Segítsetek!

Hali.
Az alapjárat ingadozás elég gyakori probléma, nekem is csinálja a kocsim (benz. 1.6, 99") és a szerelõm is mondta hogy már kb 4-5 autót említettek neki ezzel a hibával. Õ két dolgot tart valószínûnek: vagy a vezérmûtengely, vagy a fõtengely jeladója lehet hibás. Hozzáteszem ért a BMW-hez (és teljes mértékben megbízom benne). Namost köztudott hogy a jeladók nem légszûrõ árban vannak és ahhoz mindenkinek elég költséges lenne hogy kísérletezgessenek a kocsiján. Említettem ezt a hibát márkaszervízben is Budaörsön, de ott sem tudtak mit mondani, csak annyit hogy vigyem be és meglátják.
A szerelõm szeretné orvosolni már és szívesen rá is állna erre a témára mert õt is zavarja hogy mi is lehet ez valójában.

Robin68 Elküldve: 2008-07-16 17:38 Kuplung

Megoldódott a kuplung problémám. Sikerült belerakni egy "SACHS F1 SAUBER TEAM" típusú komplett szerkezetet mindenestül (kinyomó csapágy, kinyomó szerkezet, kuplungtárcsa). Mindez 70 rugó volt szereléssel együtt. Lehet hogy így soknak hangzik az ár, de remélem ezzel nem lesz semmi gondom.
Ja!!!!!
205.000 van a verdában és még az eredeti tárcsa volt benne. Azért ez nem olyan rossz ha azt nézzük hogy nem volt fémig kopva.
Üdv. Robin

Robin68 Elküldve: 2008-07-11 17:52 Kuplung

Hali.
Kéne egy kis segítség kuplung szett ügyben, ugyanis eljött az ideje a cserének (érezhetõen). A kérdésem csak annyi lenne hogy hol lehetne Bp. vagy vonzáskörzetében jó minõségû de nem elszállt árral beszerezni kuplungszettet E46-hoz.
Köszi elõre is.

Robin68 Elküldve: 2008-06-29 21:56 N42B18A valami zakatol a motorban

Szerintem ezt érdemes megnézetni mert egy benzinestõl ez elég nagy zaj. Nekem 1.6-os a vasam, de nem ad ki ilyen hangokat. Ha érdekel egy nagyon korrekt és nem lehúzós szerelõ (persze csak ha nincs neked is) akkor tudok ajánlani. Igaz Budaörsön van a mûhely.

Robin68 Elküldve: 2008-06-16 22:34 Szemöldök

Hali.
Hát õszintén szólva nekem sem jön be egy E46-os lámpáin mert szerintem ennek az eleje így szép ahogy van. Egy tuti. Az enyémen sosem lesz. De ahogy Alfatone is írta a saját érzéseidre hallgass mert ha neked valóban tetszik és szíved szerint felraknád akkor meg kell tenni. Azért csináld ha így érzel mert ha nem teszed folyamatosan ez fog foglalkoztatni és ha esetleg látni fogod egy másik verdán, sóvárogni és sóhajtozni fogsz hogy "de tök jó". Meg gondolom ha mégsem jön be le lehet szedni.

Robin68 Elküldve: 2008-06-16 22:11 Legjobb nyári gumik...

bocika írta: Sziasztok,

Dunlop SP Sport 9000-et használ esetleg valaki? Tetszik a mintája, jó lehet a vízkiszorító képessége, de tartok egy kicsit a V mintázattól a zaj miatt. Köszi elõre is a véleményeket!!!



Nekem ilyenek vannak és meg vagyok vele elégedve (225/45/17). Nem tapasztaltam hogy zajos lenne és esõben is jól teljesít. Azért vizes úton (mint minden hátsókerekes kocsival) oda kell figyelni. Körforgalomban játszásiból már megcsúsztattam kipörgésgátlóval is mikor esett az esõ.
Ugyanezzel a mintázattal létezik az INFINITI márkájú gumi is ami árban olcsóbb, lehet hogy érdemes utánanézni.
http://www.gumihaz.hu/?action=...%20INF-050
De ez csak az én véleményem.
üdv. Rob

Robin68 Elküldve: 2008-06-12 20:52 IWIW?

Hali.
Bejelöltem a klubot az iwiwen ma este. Küldtem üzit is, remélem elment.
Üdv. Rob

Robin68 Elküldve: 2008-06-12 20:30 biztosítéktábla...

A múlt héten rakattam be én is egy rejtett kapcsolót. Nekem 4 rongyért kötötte be a szerelõm, igaz a felét már elõkészítettem, csak bekötni kellett. De mikor errõl beszéltem vele, azt mondta hogy olyan 5000 környékén szokott berakni Bmw-be. Hozzáteszem hogy õ csak ezzel a típussal foglalkozik és én maximálisan meg vagyok vele elégedve. Tisztességes, nem lehúzós és nagyon ért hozzá (szerintem). Ha esetleg valakit érdekel küldjön pü-t vagy mail címet és megadom a tel.számát. Szerintem nem fog megharagudni rám ezért.

Robin68 Elküldve: 2008-06-11 22:45 Gyertya csere, hogyan?

alfatone írta: Elég vicceset fordított:
Következõ tevés, amit tapogatsz, beletolat a csipeszbe (#2) az és megállítja azt hogy emelje fel az Ignition Coilt, (#1). Képes voltam, hogy meglehetõsen könnyen megállítsak közülük 2-t, de 2 kicsit merev volt. Forgasd azt balra és jobbra, ha ez merev és ez húzni fogja az Ignition Coilt, azután oldottá fogja tenni õt (gumikötél-dolog, ami sokáig 7 hüvelykrõl szól és hozzáerõsítik a szikradugóhoz, #3) a lyukból.


Hát igen. Néha jó móka. Biztosan azért mert szó szerint fordít. De néha azért vannak jó dolgai is.

Robin68 Elküldve: 2008-06-11 17:50 Gyertya csere, hogyan?

Ha nagyon nem boldogulsz az angollal akkor próbáld meg itt lefordítani: http://www.webforditas.hu/ . Nem a legtökéletesebb de sokat segít ha nagyon el vagy akadva.
A gyertyával kapcsolatban pedig ha jól tudom akkor a BMW-nél eleve szorul a menet és ha sikerül kivenni, a betekerésnél nagyon kell vigyázni nehogy megszakítsd, mert esetleg nem érzed annyira hogy hol a végpont. Én is meg akartam próbálni de inkább szerelõre bíztam.

Üdv: Rob

Robin68 Elküldve: 2008-05-10 15:48 Segítség!!!

Hali!
Nem nagyon tudom hová kellene írnom a kis problémám és külön topikot emiatt nem szeretnék nyitni. Ha esetleg valaki tud sagíteni azt megköszönném.
Szeretnék betenni a kocsiba egy indításgátló kapcsolót hogy ezzel is egy kicsit nyugodtabbá tegyem a távolléteket a kocsitól. Valójában a kérdésem az lenne hogy ezt hova lehet kötni, illetve mit lehet megszakítani hogy a kompjuter ne õrüljön meg és esetleg az a kábel hol helyezkedik el. Egyszerûbb autóknál ez nem okoz gondot de itt nem merek komolyan belenyúlni mert azért ez már ugye "autó" ami a BMW szerelmeseinek (mint én is) egy kincs.
Üdv. Robin68

Robin68 Elküldve: 2008-05-09 17:47 elektronikai ember

Hali!
Ahogy látom nincs valami sok bejegyzés, de azért megpróbálom.
Szeretnék betenni a kocsiba egy indításgátló kapcsolót hogy ezzel is egy kicsit nyugodtabbá tegyem a távolléteket a kocsitól. Valójában a kérdésem az lenne hogy ezt hova lehet kötni, illetve mit lehet megszakítani hogy a kompjuter ne õrüljön meg és esetleg az a kábel hol helyezkedik el. Egyszerûbb autóknál ez nem okoz gondot de itt nem merek komolyan belenyúlni mert azért ez már ugye "autó" ami a BMW szerelmeseinek (mint én is) egy kincs.
Üdv. Robin68

Robin68 Elküldve: 2008-05-02 23:43 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Lehet hogy az újabb modellek már ragasztott fényszórókkal vannak felszerelve. Az enyém (99"-es évj.) egy lágy tömítõ gumival van összerakva, ami valóban úgy néz ki összeszerelt állapotban mintha ragasztó lenne. Maga a lámpa kiszereléséhez kell egy hosszúszárú 8-as krovakulcs mert a két alsó csavart csak azzal lehet kiszedni (legalábbis nekem így sikerült megoldani hogy ne verjem le a fényezést) Ez a lámpa is több részbõl áll, sõt még a motor is bele van építve, de ha logikusan gondolkozik az ember és nem ugrik neki proli módon akkor megoldható a dolog. Amúgy nekem cirka 3 óra alatt sikerült beépítenem és bekötnöm a kis fekete dobozokat is.
Azt nem tudom hogy a xenon fényszórók hogy vannak összerakva és még másnak sem csináltam, így csak a saját tapasztalatom a saját kocsimmal tudom itt leírni.