adamtomi95 írta:
Részben igaz amit mondtál, de nagyképűnek nem nevezném magam. Nem így lettem nevelve illetve nincs is mire föl. A hozzáállásommal sem lehet baj, mert tisztelettudóan kerestem Őket és nem az első alkalommal.
Nem fogok lehúzni senkit, lehet hogy csak napjuk volt és rajtam lett levezetve. Lassan egyébként ott tartunk, hogy ezek a maszek szervizek jobbak és ügyesebbek, mint a hivatalos márkaszerviz. Hagyjuk.
Lassan szétoffoljuk teljesen a témát, de még reagálnék az utolsó mondatodra:
Igen! És nem csak Mikiékre írom, hanem nagyon sok maszekra igaz!
Miért? Mert a szervizbe felveszik az autószerelőket, akik egyáltalán nem elhivatottak, és nem BMW-re specializálódott emberek. Persze, elküldik őket tanfolyamokra, de a gyári tnafolyamok nem térnek ki mélyen a hibafeltárásra, javításra. Én jelenleg egy autógyártónál dolgozom mint szoftverfejlesztő (az ügyviteli szoftverükön dolgozom), és igen, eleve úgy indult a projekt, hogy a szerviz és az alkatrészbeszerzés a legfontosabb része az alkalmazásnak, mert abból élnek, nem az autó értékesítésből.
Mindebből az következik, hogy Pista, akit felvesznek autószerelőnek egy márkaszervizbe 90e forintért, szarik bele a BMW-be, csak éppen megcsinálja, ami a feladata. Ha valami szar, szemrebbenés nélkül cseréltetik, mert a javításból nem élnek meg, és nem is értenek hozzá.
A szakik ezzel szemben kívülről belülről megismerik az autókat, mert ők viszont a javításból élnek, és elhivatottak, szeretik a választott márkát. Pénteken egy olyan alkatrészem lett _szakszerűen_ javítva 800 forintból, amit amúgy márkaszervizben 15000-ért cserélnek kompletten!
Ez az, ami nagyon nem mindegy. Minderről lehetne litániákat írni, de szerintem is felesleges. Ezeket vagy (be)látod, vagy nem. A Te pénzed, a Te véleményed.