Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-10-31 00:10 Extra gyors találkozó!

Csum írta: sziasztok este találkozón valaki be tudná tanítani a kulcsomat?


Hát errõl 19:30-kor már nagyon lekéstél kérdés szempontból
Jövõhéten viszont ha kijösz ja

Robinson Elküldve: 2009-10-30 10:00 Négyhengeres ötös GT-n dolgozik a BMW?

Az aktuális pletykák szerint már készülnek az ötajtós bálna-BMW visszafogottabb teljesítményû, árú és fogyasztású változatai. A bemutató kapcsán csupán három változatról hallhattunk: kétféle turbós, háromliteres hathengerest – egy benzinüzemût és egy dízelt – valamint egy ikerturbós, 4,4 literes V8-ast szerelnek a kezdeti ötös GT-kbe. Ezekkel a motorokkal azonban drága a családoknak szánt BMW, és cseppet sem takarékos. Ezért állítólag kétféle négyhengeres dízelmotorral bõvítik a választékot: az alapmodell, az 520d GT a szimpla turbós, 177 lóerõs kétliterest kapja, míg az 523d GT-be ugyanennek a motoronak a két turbófeltöltõs, 204 lovas kivitele kerül.
<br /><br />
Ugyanakkor a BMW láthatóan tanult az ellenfelek hibáiból. M5 GT-t nem igazán érdemes csinálni, és nem csak azért, mert egy ilyen autó szembemenne a környezettudatosság divatjával, és ezért sokan néznének csúnyán a német gyártóra. Egy ilyen autó könnyen a Mercedes R63 AMG sorsára juthatna, amely eséllyel pályázhat a Daimler AG. leghaszontalanabb típusváltozatának címére. Az efféle tágas, családi luxusautók vásárlói a legritkább esetben száguldoznak féktelenül az utazóbatárral, és aki mégis ilyesmire vetemedik, az a tuningcégek kínálatában hamar megtalálja, amit akar.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-29 22:38 Jobban összefonódik a BMW és a Peugeot

A Peugeot csoport új vezérigazgatója, Philippe Varin beszélt a BMW-vel való együttmûködés elmélyítésének lehetõségérõl, amely mindkét vállalatnak komoly megtakarításokat hozhat. A két cég együttmûködése már most is komolynak mondható: a Minikbe Peugeot dízelmotorokat építenek, és cserébe a Peugeot és a Citroen típusainak egy részébe a Minihez kifejlesztett 1,4 és 1,6 literes benzinmotorokat építik. Varin azonban azt mondja, a kooperáció elmélyítésében még hatalmas lehetõségek rejlenek. Egyrészt a közös alkatrész-beszerzéssel is sok millió eurót spórolhatnának egymásnak &#8211; itt elsõsorban külsõ beszállítóktól származó elemekrõl, fõként futómû- és fékalkatrészekrõl, illetve váltókról van szó &#8211; másrészt újabb motorokat használhatnának egymás palettájából. A Peugeot állítólag szívesen felajánlaná saját kis hengerûrtartalmú, háromhengeres motorcsaládját a BMW-nek, cserébe nagyobb benzineseket használhatna fel a németek palettájáról.
<br /><br />
Varin persze hangsúlyozta, hogy a tárgyalások csupán együttmûködésrõl szólnak, és nem felvásárlásról vagy összeolvadásról. A Peugeot csoport egyelõre hûséges marad régi alapelvéhez: kooperációkkal próbálja olcsóbbá tenni a mûködését, de az önállóságához ragaszkodik.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-29 22:37 328 lóerõsre izmosította a BMW X5 35d motorját a Hartge

A Hartge kizárólag BMW-k és Minik tuningolásával foglalkozik, most az X5 erõsebbik gázolajos változata volt a soros.
<br /><br />
A német tuningcég természetesen a motort alakította át elõször. A sportkipufogó-rendszernek és az új motorelektronikának köszönhetõen a soros hathengeres teljesítménye 286-ról 328 lóerõre emelkedett, a motor ezt 4400-as fõtengely-fordulatnál adja le. A nyomaték még jobban, az eredeti 580 Nm-rõl 675 Nm-re nõtt, igaz, ezt az eredeti 1500-as helyett "csak" 2000-es fordulatnál adja le. A változtatásoknak köszönhetõen természetesen fürgébb is lett az autó, a korántsem pehelysúlyú Hartge-féle X5-ös 7,0 helyett 6,1 másodperc alatt tudja le a százas sprintet, a végsebesség pedig 235-rõl 244 km/h-ra emelkedett. Ami a külsõt illeti, a Hartge agresszívebb elsõ és hátsó lökhárítót, oldalsó szoknyát, valamint vaskos sárvédõ-szélesítéseket szerelt az autóra. A kellõ hatás érdekében karbonból vannak a tükrök, nagyobb lett a hátsó szárny, a kipufogókat pedig diffúzor veszi közre. A futómû keményebb rugókat kapott, a Brilliant Classic 2 névre hallgató felnik pedig 22 collosak. A beltérben új, 300 km/h-ig kalibrált sebességmérõ, valamint karbon betétek várják a tulajdonosokat, de újak az alumínium pedálok és a szõnyegek is.
<br /><br />
A Hartge által feltuningolt X5-ös persze nem olcsó mulatság, a 326 lóerõs SUV-ért Németországban 87 277 eurót (kb. 23 millió forint) kér a cég.
<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-29 22:35 Nem készül M változat a BMW 5 GT-bõl

Mint ismeretes, az X5-bõl és az X6-ból is készült sportos változat, igaz, azokat nem az M GmbH készítette. Az 5 GT leendõ tulajdonosai persze így sem panaszkodhatnak az erõ hiányára, a csúcsváltozat ugyanis az 550i lesz, amelynek orrában egy két turbóval lélegeztetett, 4,4 literes V8-as benzinmotor dolgozik. A bajorok egyébként nemrég jelentették be azt is, hogy a Z4-bõl sem készül majd M változat.
<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-27 22:05 képek

én nem gratulálok, én utállak téged is meg petikét is

Robinson Elküldve: 2009-10-27 14:00 Bmw-s vegyes videók

Robinson Elküldve: 2009-10-26 17:44 2009 évbúcsúztató találkozó!

Jelentkezõket a megszokott módon addig írjátok, és nekik küldeni fogunk üzenetet.

1. lepke + 1fõ
2. oroszlán +1fõ
3. Labi
4. Robinson + 1 fõ

és megy ki fõoldalra is, köszi srácok a meghívást

Robinson Elküldve: 2009-10-25 21:24 Társalgó

gampetibor írta: Az elsõ mérföldkõ!!! Ezzel elvileg elértem a százat!!!!


Robinson Elküldve: 2009-10-25 10:11 Társalgó

hancurozo írta:
Robinson írta:
InsectKiller írta: Ja mert láttam a hirdetéseket a kerekeidrõl és azt gondoltam akkor már meg is van a helyettesítõ.

Robinson írta:
InsectKiller írta: Robinson!
Csak nem máris megvan az új felnid?!

Nem még, miért?
Az enyémeket most raktam fel ebayre


Neem, csóróéknál magyarhonban fordítva mûködnek a dolgok. Elõbb el kell adni a jelenlegit, hogy kitoldva meg tudjam venni az újat
csak nem? http://cgi.ebay.de/BMW-3er-E46...3ef99395a0


De-de Jól mutat a többi 1600+-os ugyan ilyen között Nekem 1200-ért is jó ha elmegy, itthon 200e-et se adnának érte...

Robinson Elküldve: 2009-10-25 09:55 Társalgó

InsectKiller írta: Ja mert láttam a hirdetéseket a kerekeidrõl és azt gondoltam akkor már meg is van a helyettesítõ.

Robinson írta:
InsectKiller írta: Robinson!
Csak nem máris megvan az új felnid?!

Nem még, miért?
Az enyémeket most raktam fel ebayre


Neem, csóróéknál magyarhonban fordítva mûködnek a dolgok. Elõbb el kell adni a jelenlegit, hogy kitoldva meg tudjam venni az újat

Robinson Elküldve: 2009-10-25 01:25 képek

Tyetyi írta:


Robinson Elküldve: 2009-10-25 01:23 Társalgó

InsectKiller írta: Robinson!
Csak nem máris megvan az új felnid?!

Nem még, miért?
Az enyémeket most raktam fel ebayre

Robinson Elküldve: 2009-10-24 13:25 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

[quote="hancurozo"]elég jó! fõleg 1:20-nál
YouTube videó

Nagyon jó!

Robinson Elküldve: 2009-10-24 13:15 Segítsetek!

bmw320d4 írta:
Robinson írta:
gampetibor írta:
Timo írta: Amikor lezárom a centrált, az autó se nem csipog, se nem villan.
Ezt lehet állítani a "titkosmenûbõl", vagy csak programmal lehet?


Biztos lehet ha kicsit lejebb olvasol van is szó róla. Hogy honnan lehet azt nem tom.


Csak modikkal lehet sajnos, amiért mindenki pénzt kér


Modikkal nem lehet ilyen funkciókat beállítani, legfeljebb csak a villogást.
A nagy képméretért meg elnézést!


Csipogást azt nem tudom, de a villogást mindenképpen csak azzal lehet, ez 100%
no prob