Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-10-22 12:26 Klubtársvadászat!

InsectKiller írta: Hát azt hiszem, gyorsan magára ismert az illetõ

Robinson írta:
InsectKiller írta: Tegnap a messzi Pesten jártam és az IKEA fele haladva, megpillantottam egy szürke, lesötétített facelift elõtti 3as limót. Azt hiszem JPE-890 a rendszáma. Azt hiszem tudom is hogy kié!


És jól sejted, hogy kié?


Nem követtem az eseményeket, akkor most végülis már kész a verda, vagy nem (azzal) a bömbivel voltál?

Robinson Elküldve: 2009-10-22 12:01 Klubtársvadászat!

InsectKiller írta: Tegnap a messzi Pesten jártam és az IKEA fele haladva, megpillantottam egy szürke, lesötétített facelift elõtti 3as limót. Azt hiszem JPE-890 a rendszáma. Azt hiszem tudom is hogy kié!


És jól sejted, hogy kié?

Robinson Elküldve: 2009-10-22 12:00 Társalgó

rad2 írta: Robinson! A te autód nem is DSC-s, nem értem miért aggódsz a halálod miatt


Nem, de érdekel

Robinson Elküldve: 2009-10-22 11:02 Társalgó

Petike írta:
Robinson írta:
rad2 írta: Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?


A DSC-vel kapcsolatban a leírtak alapján felmerül bennem mint laikusban a kérdés, hogy ezek szerint ha ültetek egy kicsit a verdán, más méretû kerekeket használok, akkor már rögtön nem jól mûködik a DSC, és akár annak a beavatkozása miatt alakulhat ki vészhelyzet?


...ha betrartod a váltóméreteket és az ültetés ellenére be lehet még állítani gyári értékekre a futómû paramétereit, akkor tuti jól fog minden mûködni. Egyébként már sokan 2 méterrel a föld alatt lennénk


Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Robinson Elküldve: 2009-10-22 10:09 Társalgó

rad2 írta: Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?


A DSC-vel kapcsolatban a leírtak alapján felmerül bennem mint laikusban a kérdés, hogy ezek szerint ha ültetek egy kicsit a verdán, más méretû kerekeket használok, akkor már rögtön nem jól mûködik a DSC, és akár annak a beavatkozása miatt alakulhat ki vészhelyzet?

Robinson Elküldve: 2009-10-21 15:07 Társalgó

YELLOW írta: egyébként valaki tudja, hogy a BMW E46 hátsó futómûve, hol helyezkedik el? mármint ugye mindig a Golf 5 meg Focus futómûvét emlegetik, aztán technikailag precizitásban hol lehet? én magam részérõl eleve elfogult vagyok, de vajon tényleg jobb mint mondjuk egy Accord, vagy Mazda 6, vagy Lexus? vélemény?


Én nagyon elfogult vagyok, és laikus, de én nem gondolom, hogy a lexus-t odaverné a bmw futómûje

Robinson Elküldve: 2009-10-21 15:06 Társalgó

Félreérted, a toplistáról beszélünk, tehát a törlés is arra vonatkozik!

Hogy megnyugodj: Engem tökre nem mozgatsz, én már csak jókat mosolygok rajtad, ennyi. Na jó, a mostani kis sírásodra kiváncsi voltam, ezért is mentem bele, hogy kivegyelek a listából. Megérte, mert bebizonyosodott, hogy téged tényleg nem érdekel a lista

Nem várom ám, hogy felfogd. Inkább nézd így a dolgokat:
Te csak segíteni akartál és akarsz, én meg egy irigy kocka informatikus vagyok nulla magánélettel, csak a programozásnak és a top5-nek élek. Zavar, hogy elõrébb kerültél a listában, és ezért töröltelek, de töröltem magamat is, hogy mindez ne derüljön ki. Este hazamegyek, és mivel a számítógépek világában élek, ezért se párom, se barátaim nicsenek, hanem belevetem magam world of warcraft-ba, illetõleg egész éjszaka azon töröm a fejem, miként hiusítsam meg azon törekvésedet, hogy a top5 listában megelõzz. Nagyon zavar, hogy ilyen népszerû vagy, ezért manipulálom az embereket. Õk azok, akik arra bíztatnak, hogy töröljelek a top5-bõl, és drukkolnak nekem, hogy az élmezõnybe kerüljek. Õk azok továbbá, akik veled folyton összevesznek, pedig Te csak segíteni akarsz.

Minden helyes, vagy valamit rosszul írtam, esetleg kihagytam? Eddigi üzenetváltásaink során a ennyit sikerült leszednem a rólam kialakított képbõl amit magad elõtt látsz

Robinson Elküldve: 2009-10-21 14:49 Társalgó

YELLOW írta: én ezen nem fogok vitázni komolyan, csak gyerekes dolog az ilyen jellegû próbálkozás... te lehet nem tudod, õ miket írt nekem, azt viszont láthattad én mit írtam neki, így ítélhetsz rosszul is, de ez van, amíg nem volt kint, addig is írtam, és már elõtte leszólt érte, aztán lett a lista... nem tudom CS-n milyen néven vagy fent, mert nem vagy ismerõs onnan, de láthattad elég sokat fórumozok, szal ott sem pontok miatt, mert anyni elõnye volt ott a kommentszámnak, hogy arénában több pontot ért a szavazatod, tehát semmilyen elõnyöd nem származott belõle...
az életben is sokat beszélek, szal nekem mindegy, van e pont vagy nincs... ott van pornó oldal, megvádoltak vele vagy két éve gyûjtöm a pontokat (pontvadász) hogy válthassak VIP cuccot, hát azóta se váltottam 3 év telt el, mert nem érdekel, és hiába mondom azt, amit senki nem hiszi, de már nem izgat


De ha nem izgat, miért csinálsz belõle ekkora ügyet? Mindenki ezt jósolta, hogy irgalmatlan nagy sírást fogsz rendezni

Hogy mit írtam neked nem látta... miért gondolod, hogy nem látta? Kis naív...

Robinson Elküldve: 2009-10-21 14:47 Társalgó

YELLOW írta: úgy néz ki már nem tarozok a fórumozók közé, Viki feláldozta magát, nehogy a listában legyek... ember amiket korábban nekem mondtál, amivel megvádoltál, az erõsen rád igaz, ez már biztos
attól, hogy nem látom magam ugyanúgy írni fogok, ez meg gyerekes viselkedés, egy magát felnõttnek tartó embertõl... neharagudj, de ez sem engem minõsít, igaz bármit megtehetsz mert "tiéd" az oldal... de nincs oldal forumozók nélkül... az a baj a privát üzeneteknek sincs értelme, mert abba látsz bele amibe akarsz...




deee, a fórumozók közé tartozol, nem kell izgulni
Többen kértek rá több formában, hogy vonjak le tõled, töröljelek, vagy csináljak már valamit. Ergo mindenki azért drukkol, hogy te idegeskedj
Igen, nekem határozottan lételemem, hogy a top5 ben legyek, ezért is töröltem magamat is a listából Logikus amit írsz

De érdekes, ha téged nem érdekel, és nem azért írod a hülyeségeidet, akkor két kérdés merül fel bennem:

1.) Miért tetted szóvá?
2.) Te tényleg alapból ilyen hülye vagy?

Jóvan jellow, te ilyen vagy, így (nem) fogadunk el ahogy vagy
és ne vikizzél, mert ketté borotválom a szemöldöködet

Robinson Elküldve: 2009-10-20 19:40 Társalgó

hancurozo írta: a rugó összehuzató sem egy életbiztosítás!



Én hülye meg rugót veszek... Hány száz forint egy csomag gyorskötözõ? Vagy egyáltalán van 100 forint?

Robinson Elküldve: 2009-10-20 19:21 A BMW három fogyasztáscsökkentõ fejlesztést mutatott be

A BMW a közeljövõben tovább csökkenti autóinak fogyasztását és károsanyag-kibocsátását. A valóban hatékony Efficient Dynamics után új irányt vettek a fejlesztések Münchenben, amelyek újabb decilitereket jelenthetnek. <br />
<br />
A három újdonság közül egyrõl, a hõkapszuláról már beszámoltunk olvasóinknak. Münchenben olyan burkot építettek a belsõ égésû motor köré, amely igen hatékonyan tartja a hõt, a leállítás után 12 órával ugyanis még mindig 40 fokos a blokk hõmérséklete. Mivel az átlagautósok ennél kevesebb ideig hagyják állva kocsijukat, a rendszer valóban kiküszöbölheti a legtöbb hidegindítást. A gyártó mérnökeinek számításai szerint minden egyes celsius fok megtartása 0,2%-kal csökkenti a fogyasztást. Az elsõ prototípus már el is készült, a mérnökök az autó padlójában használatos szigetelõanyagokkal burkolták be a motort. Mivel a benzinben lévõ energia egyharmad része távozik a kipufogógázokkal hõ formájában, a BMW-nél ide is koncentrálnak. A második fejlesztés egy termoelektromos generátort takar, amely félvezetõk segítségével áramot termel a hõbõl. A generátort közvetlenül a motor mögé beépítve 250 W energia nyerhetõ, amely egy hétköznapi körülmények között használt 5-ös BMW teljes elektromos fogyasztásának a felét teszi ki. A bajorok saját számításai szerint az elektromos fogyasztók a modern autók fogyasztásának már 3-8%-ért felelõsek, úgyhogy ezen a területen is jó néhány deciliter nyerhetõ. A harmadik fejlesztés is a kipufogógázhoz tartozik, amelynek hõjével fûthetnénk az utasteret. Ez fõleg a dízeleknél jelenthet jelentõs fogyasztás-csökkenést, mivel a modern öngyulladós egységeknek olyan kicsi a hulladékhõjük, hogy külön elektromos fûtõegységet kell beépíteni az utastér melegen tartására, ez pedig nagyban növeli a fogyasztást. <br />
<br />
A BMW a fent soroltakon kívül más trükkökkel is kísérletezik, például változtatható aerodinamika az orr-részen, a fékezési energia hatékonyabb felhasználása, vagy épp fejlettebb navigáció, amely a forgalmi akadályokat is figyelembe veszi, így kevesebb gyorsításra és fékezésre van szükség. Az itt felsorolt újdonságok néhány éven belül szériagyártásba kerülhetnek, bár pontos idõpont egyiknél sem ismert.<br />
<br />
forrás: A5.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-20 19:20 Négyajtós kupé is készülhet a következõ 6-os BMW-bõl

A retró mellett manapság az igen különbözõ kupék hódítanak a gyártók körében, hiszen többek között az X6 révén már szabadidõ autóból is van kupé változat, de a nemrég bemutatott 5-ös GT-ben is találunk kupés vonásokat. A hírek szerint egy négyajtós kupén dolgozik a BMW, amely a 6-os sorozat alapjaira épülne. <br />
<br />
A pletykákat az is erõsíti, hogy a bajor márka vezérigazgatója, Norbert Reithofer egy interjújában elhintette, hogy nem zárják ki egy négyajtós sportautó érkezését. A legvalószínûbb, hogy a hamarosan generációváltáson átesõ 6-os sorozat alapjaira épül majd a márka négyajtós kupéja, amely az Audi A7 és az új Mercedes-Benz CLS ellenfele lehet. A német Autozeitung egy grafikát is készített az újdonságról, bár a BMW még nem erõsítette meg a modell érkezését. Azonban ha zöld utat kap a felügyelõ bizottságtól, minden bizonnyal az új 6-os vonalvezetése köszön majd vissza az autón. A kulisszák mögött állítólag már dolgoznak az elegáns, négyüléses modellen, amelynek mûszaki alapjait is a következõ generációs 6-os sorozat adja majd, amelybõl természetesen készül kupé és kabrió változat is. A motorkínálat is minden bizonnyal hasonlít majd a 6-oséhoz, így a csúcsot a 650i jelzésû, twinturbós, 420 lóerõs V8-as erõforrás jelentheti majd. Ha lesz négyajtós kupé, akkor minden bizonnyal az M-részleg is kezelésbe veszi majd, amelyben a következõ M5 motorja kaphat helyet. Reithofer szerint a rendelhetõ hibrid hajtáslánc egyre fontosabb a vásárlóknak, így valószínûleg a négyajtós 6-os is megkapja a 7-es vagy az X6-os ActiveHybrid rendszerét. <br />
<br />
A 6-os BMW várhatóan 2010-ben vagy 2011-ben debütál, négyajtós változatával pedig 2012 elõtt biztosan nem ismerkedhetünk meg. A bajorok az újdonság árát minden bizonnyal az új Mercedes-Benz CLS és az Audi A7 árcédulájához lövik be.<br />
<br />
forrás: A5.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-20 19:20 Bekeményít a BMW M3

A Nürburgringen kaptak lencsevégre egy M3-as BMW-t, amely számos tesztkört teljesített. Hivatalos információt persze a BMW nem adott ki, de a részletek összeállításával lehet találgatni. <br />
A fehér sportkocsi szinte ugyanolyan, mint a többi M3-as, de átalakított elsõ spoilert, illetve kis hátsó szárnyat visel. Felnijei sem szerepelnek a gyári katalógusban és bukócsõ sincs még az M3-as kínálatában. <br />
Egyes feltételezések szerint a nyáron bemutatott M3 GT4 versenyautó utcai változata lehet a kocsi. Ennek elkészítésérõl még Dr. Kay Segler, az M GmbH. vezetõje tett utalást korábban. <br />
Persze nem lenne meglepõ ez a lépés, hiszen az M3-asból mindig is készültek különleges változatok. Az elsõ sorozatból, az Evo I, Evo II, illetve a Sport Evolution, az E36-osból a GT, az elõzõ E46-osból a CSL. Azt már korábban kizárta a BMW, hogy a mostani M3-ból készülne CSL, azaz könnyített felépítésû változat, de a GT könnyen megvalósítható. <br />
Ennek megfelelõen az új limitált sorozatú M3-as várhatóan 430-440 lóerõs lesz, a sportosabb kialakítású kipufogó alkalmazása nyomán. Futómûvét feszesebbre, kormánymûvét direktebbre hangolják, miközben a karosszériát úgy módosítják, hogy több leszorítóerõt termeljen. <br />
A motor és a hajtás változatlan.<br />
Abroncsai utcára még épp engedélyezhetõ fél-slick gumik lehetnek. Ezek ugyan jelentõsen kopnak, de az átlagosnál sokkal jobban tapadnak. Belülre versenyülések kerülhetnek, felárért pedig a bukócsõ is elérhetõ lesz, ahogy a Porsche GT3 RS-nél is. <br />
Tehát minden adott, hogy az autó normál forgalomban is használható maradjon, de ha kell, hobbi célokkal versenypályán is elemében legyen. <br />
<br />
forrás: vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-20 19:20 Kormany problema

gampetibor írta: Sziasztok!

Ma reggel megnéztem a kerekeket és azt tapasztaltam, hogy a jobb elsõ kerékre felrakott ólomsúly körbe körbe forog az acélfelni szélén. Munka után visszamentem a gumishoz mutattam neki mi a helyzet. Újra centírozta a kereket. Az volt a furcsa, hogy az bal elsõn kívül megint volt mit állítani az összes keréken bár csak pár gramm eltérés volt. Szerintem ez elég gáz. Hazafelé kipróbáltam egy egyenesben nem remegett száznál. Egy biztos többet ide nem hozom a kocsit mert nem figyelnek oda eléggé az biztos! De végre nem ráz újra lehet tépni a pályán!


Ilyenrõl még nem is hallottam. Azért ez tényleg nagyon durva. De mostmár tudjuk, hogy ezt is lehet keresni mint hiba
Gratula a felfedezéshez

Robinson Elküldve: 2009-10-20 19:18 Kormany problema

Tyetyi írta:
Robinson írta: Könyörgöm, hamár tizenéve gumiskodsz, legalább Te írd már le azt a szerencsétlen centrírozást normálisan


Én már csak ilyen hülyén fogok meghalni...nekem centír nem centrír

http://www.lincos.eu/index.php...zAodDThhtg


Na ez meg tipikus 21. század, megnézem a neten, oszt úgy írom ahogy több a találat Na most nem téged akarlak oltani, pusztán csak mint "érdekesség" mondom Az, hogy valahol úgy írják ahogy, még nem jelent semmit

A balancérozás meg elég erõs