Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-10-06 00:21 Chip tuning

Halihaw,

Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában

Robinson Elküldve: 2009-10-05 13:08 Chip tuning

Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.

Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung

facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..

Robinson Elküldve: 2009-10-04 21:30 Extra gyors találkozó!

pappkari írta: love song?????? ez erõs
irtál volna karaoke song-ot


Tényleg erõsnek tartod? Átírhatom ha nagyon bánCSa magukat

Robinson Elküldve: 2009-10-03 16:10 Nyolchengeres lesz a következõ BMW M5

Az M3-asról már korábban kiderült, hogy a következõ generáció a most használt pörgõs nyolchengeres helyett turbós hathengerest kap majd, és most hasonló hír érkezett az M5-össel kapcsolatban is. Az ötliteres, 507 lóerõs V10-es helyére egy ikerturbós V8-as kerül, várhatóan ugyanaz a 4,4 literes szerkezet, amelyet az X5M-ben és az X6M-ben korábban már bemutattak. Ez a motor a két terepjáróval is könnyedén megbirkózik – 555 lóerõs és 680 Nm a maximális nyomatéka – így az ötös kisebb homlokfelületû, és várhatóan jóval könnyebb karosszériájához is bõven sok lesz. Már csak azért is valószínû, hogy a BMW ezt a motort választja az új M5-öshöz, mert nem igényel további fejlesztést, egyszerûen csak bele kell tenni a következõ ötös karosszériájába.
<br /><br />
Késõbb valószínûleg a kisebb modellek is megkapják a maguk négy- és hathengeres turbómotorjait, mivel a BMW csak ezzel a módszerrel tudja a szigorodó normákhoz igazítani sportos típusainak károsanyag-kibocsátását. Elveszítjük ugyan a nyers üvöltést, ami csak a kihegyezett szívómotorok sajátja, és úgy borzongat, mint semmi más, de be kell látnunk, a facsemeték fontosabbak.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-03 16:09 Sportkocsin dolgozik a BMW

Talán nem véletlen, hogy a BMW leglátványosabb tanulmányautói az utóbbi idõszakban a sportkocsi téma körül forognak. Az M1 Hommage egyértelmûen a legendás, 1978 és 1981 között készült BMW M1-re utal és a Vision EfficientDynamics formája hasonló, de itt a technikai megoldásoké a fõszerep.
<br /><br />
A pletykák szerint a BMW ezt összegyûri és 2012-ben új sportkocsit mutat majd be. A kocsi a Ferrarik, Lamborghinik lapos, de széles, ék alakú formáját követi. Motorjainak nagy része a hátsó tengely elé, a kocsi középpontjába kerül, a kétszemélyes utascella mögé.
<br /><br />
Nem véletlen a fogalmazás, ugyanis a sportkocsit három erõforrással szerelik fel, ezek közül egy hagyományos belsõégésû, míg kettõ elektromos. Az egyik villanymotor az elsõ kerekeket hajtja, azt a kocsi orrába építik be.
<br /><br />
Fullhibrid lesz, azaz képes tisztán elektromos autóként üzemelni vagy csupán a belsõ égésû motorral haladni, de a kettõt akár közösen is használhatja. Ez persze nem akkora világújdonság, hiszen a BMW X6 hibrid változatában már megvásárolható.
<br /><br />
Egyelõre 350 és 500 lóerõ közötti teljesítményrõl hallani, miközben a maximális nyomaték 800 Nm körül alakulhat majd. Így aztán nem meglepõ, hogy könnyedén gyorsul 5 másodpercnél rövidebb idõ alatt százra, végsebességét pedig csak az elektronika korlátozza 250 km/órára.
<br /><br />
Ugyanakkor a BMW kiemelten kezeli a modell fogyasztását is. Építése során sokfelé használnak majd könnyûfémet, mûanyagot, hogy csökkentsék a tömeget, ugyanakkor aktív elemek javítják majd a jármû aerodinamikai jellegét. A hûtõnyílások szükség esetén nyílnak, de más részletek is változtatják majd a formájukat.
<br /><br />
A kocsi ellenfele az Audi R8 lesz, ára ennek megfelõen legalább 30 millió forint lehet. <br /><br />
forrás:vezess.hu

Robinson Elküldve: 2009-10-03 13:49 Extra gyors találkozó!

Na, azt hiszem a tegnapi gyors összeröffenésen volt mit látni
Pappkari és Tiba olyan cukiiik együtt!

<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/f0huK...p;border=1" target="_blank">http://www.youtube.com/v/f0huK...p;border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/f0huK...p;border=1" target="_blank">http://www.youtube.com/v/f0huK...p;border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>

Egyébként www.karaoketaxi.hu
Tiba és Pappkari ezt a verdát hajtják

Robinson Elküldve: 2009-10-02 19:40 Extra gyors találkozó!

20:00 a felvonulásin ott kell bemenni, ahol eddig, csak nem jobbra kanyarodni, hanem balra (felvonulási hõsökhöz legközelebbi része), mert csak ott van hely!

Robinson Elküldve: 2009-10-02 15:03 Elsõ lámpák

Tano írta:
Robinson írta:
Ez nem ugyan az! Ha megnézed ezen egybe van a lámpa az index-el. És amúgy nagyon csúnya. szerintem.


Most te nem olvastál rendesen Robi Nem is azt írtam hogy "ugyanaz" hanem hogy ilyesmi, vagyis hasonló AE-os utólagos lámpa. Tapasztalatot biztos tud mondani a kolléga


Jogos

Robinson Elküldve: 2009-10-02 00:36 Elsõ lámpák

Tano írta: Szerintem ezekben ledes az AE. Van tag akinek ilyesmi van az autójában. Pl Qucsy Lásd:

http://www.bmw3er.hu/modules.p...amp;pos=11

Robinson sztem érdeklõdj nála hogy mik a tapasztalatai.


Ez nem ugyan az! Ha megnézed ezen egybe van a lámpa az index-el. És amúgy nagyon csúnya. szerintem.

Robinson Elküldve: 2009-10-01 22:55 Elsõ lámpák

kempelen írta:
Robinson írta: Ahham. Eléggé elbizonytalanítottál ahhoz, hogy 50 ropival drágábban gyárit vegyek


Pedig tuti azt akarta mondani, hogy vegyél gyárit! Akár 50 ropival többért!

Csak kicsit körülírta...


Várj, félre értetted, kiegészítem:

Eléggé elbizonytalanítottál ennek a lámpának a megbízhatóságával kapcsolatban ahhoz, hogy 50 ropival drágábban gyárit vegyek inkább

Vágási? Úgy látszik tényleg én fogalmazok szarul

Robinson Elküldve: 2009-10-01 22:44 Elsõ lámpák

ute107 írta: Na....én is már leírtam ezt azt hiszem.
Haverom autójában valamiféle hasonló lámpa van...igaz nem ilyen "komoly" Lion Tuningos ! Azt hiszem Sonar típus.
Jó is, a probléma azzal van, hogy be lett téve a xenon...és foltokban világít...balra kettõ, jobbra három folt...kisebb nagyobb felületeket.
Amikor még halogén volt elõtte bent, azzal szart sem ért, nem láttál vele...gondolom a "foltok" azért nem jelentek meg.
Abban igaza van Hil-nek, hogy kipróbálás után lehetne a BUY gombra rákattintani.


Ahham. Eléggé elbizonytalanítottál ahhoz, hogy 50 ropival drágábban gyárit vegyek

Robinson Elküldve: 2009-10-01 22:16 Elsõ lámpák

hil írta: de attól, hogy projektoros, még áll az általam emlegetett probléma valósága, mert projektoros van normál izzóhoz és Xenonhoz is és minkettõben van tükör is (az optikán kívûl), ami ebben az esetben a probléma okozója.


No, ennyit kellett volna írnod Bocs, de hogy leírtad 18-adik alkalommal is (megint nem számoltam meg ), azt feltételeztem, hogy hülyének nézel. Lehet, hogy az is vagyok, de olvasom amit írtok, nem csak write-only módban fórumozok

Robinson Elküldve: 2009-10-01 22:14 M váltógomb

hil írta:
Hori írta:
hil írta:

Jöhetsz nyugodtan mindenkinek csicsa nélküli autója van /bár asszem 1 valakinek lesz M logo a hátulján/


Rosszul írtam: az én autóm nem erõs, de gyenge (318i), régi, nem fekete, nincs benne sok extra, normál gumikkal, ültetés nélkül, viszont nagyon szeretem, és ezek miatt, talán lenéznék Õt, ami nekem esne rosszul..... Már többször elindultam talira vele, de a fentiek miatt mindig visszafordultam. (Na azért a Vectra talira, mert régen az volt, elmentem vele, igaz, tisztes távolságra álltam meg)
hil



A fentieket figyelembe véve pont beleférsz a társaságba [/quote]

KÖSzönöm (csak félig kiabálva),
hil[/quote]

Akkor holnap este várunk

Robinson Elküldve: 2009-10-01 20:43 Extra gyors találkozó!

Hori írta:
Robinson írta: Király!

Akkor felvonulási tér 2009.10.02 20:00
01. Robinson
02. Hori
03. vsop14
04. Prof
05. Tiba

Reméljük Tiba helye nem Fehérváron van



Csak Fehérváron Györbe és Sopronba van normális gyros


Meg az iveco-nál a mobil gyros!

Robinson Elküldve: 2009-10-01 19:24 Extra gyors találkozó!

Király!

Akkor felvonulási tér 2009.10.02 20:00
01. Robinson
02. Hori
03. vsop14
04. Prof
05. Tiba

Reméljük Tiba helye nem Fehérváron van