Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-07-18 10:46 Európa legnagyobb BMW talija!!!

Hori! Remélem intézel jó idõt is. 22-25 fok között esõ nélkül jó lesz!

Robinson Elküldve: 2009-07-18 10:44 320d Motor

Sziasztok,

Tegnap elõtt egyszer csak azt mondja barátosném: "Te is fütyülsz"
Mondom ja, eddig is fütyült a turbóm, de köszi, hogy szólsz így egy év után.
Erre azt mondja nem, a turbód huhog (SoundkeY jutott eszembe rögtön és nevettem egyet ), a fütyülés amit én hallok magas, és a turbo mellett hallani mikor gyorsítasz vagy elveszed a gázt.

Nem hallottam, de azóta koncentrálok és tényleg! Van egy mellék fütyülés, vagy inkább sípolás, valóban magas hangon, olyan "hajtómû" féle. Akkor hallani mikor gyorsítok, de leginkább akkor, mikor elveszem a gázt. Elég halk, de hallható, és zavar, most, hogy így felhívta rá a figyelmem Adri..

Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet?

Robinson Elküldve: 2009-07-18 10:38 Fóliázás

Hali,

nekem is sky van, és nincs vele problémám. ugyan ott csináltattam ahol Tiba, és rendesek voltak. Gari is van természetesen és mûbizonylat is.
Az tény, hogy mikor süt a nap, felhúzom az ablakot, és nem érzem, míg lehúzott ablaknál éget. Viszont sajnos a kocsi belsõ terének felmelegedésétõl ez sem véd

Robinson Elküldve: 2009-07-17 18:02 Legjobb nyári gumik...

bmw3 írta:
Tiba írta: Oké, akkor olyat ajánljatok, ami nem kopik gyorsan, és qrva halk


Pirelli zero nero. Nagyon jó a tapadása, szerintem csendes és átlagos a kopása.
17" és felette minden gumi gyorsabban kopik általános használat mellett is...


A zero rosso is jó gumi

Robinson Elküldve: 2009-07-16 23:26 Szakítás elõtt a BMW és a Mercedes

A két vállalat még 2005-ben állapodott meg az együttmûködésrõl, és mostanra el is készültek a közös munka elsõ kézzelfogható eredményei: a Mercedes S400 és ML450 hibrid modelljeiben már a BMW segítségével kifejlesztett hajtáslánc dolgozik. A BMW azonban még nem használta fel a rendszert, és elképzelhetõ, hogy már nem is fogja: a hírek szerint egyszerûen túl drágának találják, és egy másik cégtõl jobb ajánlatot kaptak.
<br /><br />
A Daimler érthetõ módon szeretné fenntartani a kapcsolatot, hiszen csak úgy maradhat hosszú távon versenyképes, ha több alacsony fogyasztású hibrid modellt mutat be, ám az ehhez szükséges hajtásrendszer gyártása - legalábbis a jelenlegi eladási számok mellett - csak akkor lehet kifizetõdõ, ha a Mercedesen kívül más gyártó is felhasználja, különben a hibrid hajtás bevezetése jelentõs veszteséget hoz a gyártónak. Ugyanakkor a BMW is kénytelen csökkenteni a költségein, és úgy néz ki, olcsóbb valakitõl kész rendszert vásárolni, mint finanszírozni a fejlesztés és a gyártás költségeinek egy részét.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-07-16 09:53 BMW navi

kempelen írta: Lehet rossz helyre írom, ezért inkább tegyétek át másik helyre ha nem frankó a helyszín. Ráadásul nem értek ehhez a témához.

Ha a 16:9-es boardra ráteszem a dvd rechnert rádiómodul nélkül, be kellene hogy jöjjön csak a képalkotó része?

Egyáltalán kellene képet adnia rádiómodul nélkül?

Most éppen egy MK IV-et tesztelnék...


Nem tudom mi a különbség a kisnavi és a 16:9 között ilyen szempontból, de kisnavinál tudom, hogy a rechner nélkül egyáltalán nem ad képet a kisnavi.
Ebbõl kiindulva elõfordulhat, hogy a rádiómodul nélkül meg a 16:9 nem ad képet.

Robinson Elküldve: 2009-07-16 09:51 BMW navi

SoundkeY írta: Van aki ert a "kisnavihoz" ?


én inkább azt a részt tenném idézõjelbe, hogy "ért", de mi a kérdésed?

Robinson Elküldve: 2009-07-15 22:25 Közösen fejleszthet hibridet a BMW és a Mercedes

amely többek között a beszállítók terén mûködtek együtt a márkák, ám többek között a nehéz gazdasági helyzet miatt a gyártók globálisan is több együttmûködésre kényszerülnek. A legújabb hírek szerint a németek együtt fejleszthetnek hibrid hajtásláncokat, amelyek az autózást jövõjét jelenthetik, ráadásul így jelentõs összegeket spórolhatnának a gyártók. A Mercedesnek egyébként azt S400 Hybrid révén már van sorozatgyártású, lítium-ionos akkumulátorral rendelkezõ hibridjük, míg a BMW a városi kisautók kategóriájában tervez teljesen elektromos modellt.

Robinson Elküldve: 2009-07-15 22:24 Sorozatgyártásba kerülhet a BMW M3 GT4

Újabb hírek érkeztek a BMW M-divíziójáról, amelyek szerint a németek a nürburgringi 24 órás versenyen is részt vevõ M3 GT4 sorozatgyártását tervezik, ám az autót továbbra is kizárólag versenypályán lehetne használni, és vásárlói is csupán versenyzõk lehetnének.
<br /><br />
Az M3 GT4 vérbeli versenyautó, ugyanis teljes bukókerettel, jobb légellenállást biztosító aerodinamikai csomaggal, versenyülésekkel, Ohlins felfüggesztéssel és módosított vezérléssel ellátott V8-as motorral szerelték az autót. Kay Segler, az M-divízió vezetõje elmondta, hogy egy esetleges "utcai" változat kizárólag versenyzõk számára lenne elérhetõ, és az autót zárt versenypályán lehetne használni. Ugyan még nem kapott zöld utat az autó, ám megvalósulása esetén több BMW sportautóból is készülhetne utcai változat. Segler az M3 GT4 megvalósíthatóságával ellentétben úgy látja, hogy egy darabig még nem lesznek dízelmotoros M-modellek, ám ha a márka legjelentõsebb piacán, az Egyesült Államokban népszerûbbek lesznek a gázolajos modellek, elképzelhetõnek tartja például egy dízel M3 bemutatását. Az is világossá vált, hogy a 7-es sorozatból nem készül M-változat, mivel a fejlesztési költségek nagy valószínûséggel nem térülnének meg, ám a németek már elemzik annak a lehetõségét, hogy a következõ generációs 1-es BMW-nek lehet M logóval is készüljön.
<br /><br />
A BMW M3 GT4 "utcai" változata még nem kapott zöld utat a vezetõségtõl, ám egy esetleges sorozatgyártás esetén is mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak a versenyzõnek, aki a bajor modellel szeretne készülni következõ versenyére.
<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-07-14 22:54 E46 320d touring alkatrészei eladók!

Zolee írta: Szia,
Nem tudom hová tûnt az elõzõ hozzászólásom (mellékesen nem elõször ). De a lényeg: a fekete szövet alatt a tetõkárpit is értendõ?
Köszi: Zolee +36-20-4149876


Az elõzõ hozzászólásod nem ebben a topic-ban volt, hanem egy másikban, ahova másodszor írta be Peti a hirdetését. És mint tudjuk ezt nem lehet.

Robinson Elküldve: 2009-07-14 21:22 Nem lesz M7-es BMW

A döntésrõl Dr. Kay Segler, az M divízió vezetõje beszélt egy interjú során. "Megvizsgáltuk a lehetõségeket, és és arra jutottunk, hogy nem kezdünk bele a fejlesztésbe. A 760i összkerék-hajtással elég erõs ajánlat, és túl kevés fogyna az M7-esbõl, még a befektetés sem térülne meg" - mondta az igazgató. Abban valószínûleg igaza van, hogy a hetes csúcsváltozatában aligha lesz bárkinek teljesítmény-szomja: a két turbós V12-es motor 536 lóerõs, így a gyári sportfutómûvel elég kell legyen némi élményautózáshoz, már amennyire ezt egy ilyen nehéz és hatalmas autó egyáltalán megengedi. Az M7-esre persze inkább a presztízs miatt lenne szükség - végül is a Mercedes is kínál 612 lovas AMG kivitelt az S osztályból - de a BMW a jelenlegi gazdasági helyzetben inkább nem szórja ilyesmire a pénzét, ami érthetõ is.
<br /><br />
Segler más lehetséges M modellekrõl is beszélt: egyebek közt megemlítette az 1-es sorozattal kapcsolatos tervek állását is. Annyi már biztos, hogy a jelenleg futó egyesbõl nem készül sportváltozat, hiszen 2011-ben modellváltás lesz, a következõ generációból azonban kifejleszthetnek egy komolyabb sportváltozatot. "Egy ilyen M belépõmodell izgalmas lehetõségeket rejthet, de még nem számoltunk utána, hogy megérné-e megcsinálni. Adjanak egy évet, és biztosan lesz pontosabb válaszom" - nyilatkozta az M részleg vezetõje.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-07-14 15:51 Balesetek BMW-vel...

YELLOW írta: de jó, hogy ezt nem nekem kellett kimondani


tényközlés videó alapján, amit õ készített, és nem feltevés a média által belinkelt két kép alapján az életét tekintve
Az a baj, hogy nem vágod a határokat... és ezt most nem kötekedésbõl írom

Robinson Elküldve: 2009-07-14 15:30 Balesetek BMW-vel...

hát driftelni nem tudott, az biztos

Robinson Elküldve: 2009-07-14 15:04 Balesetek BMW-vel...

Szerintem maradjunk annyiban, hogy a srác egy felelõtleg nagyarcú fiatal volt a MÉDIA írásai ALAPJÁN. Egy fõúton, hál' istennek nem városban túl gyorsan hajtott (amit megjegyzek, szerintem sokunkal elõfordul, ha nem is ittasan). Hitelre vette ugyan a kocsit, de ez egyrészt lényegtelen az esettel kapcsolatban, másrészt abból a szempontból mégsem, hogy legalább nem 17 évesen a képviselõ apukától kapott BMW-vel ölt meg 3 másik embert, mert azért abban az esetben megint más (volt) a leányzó fekvése.

Akárhonnan nézzük, a BMW-s közösségre megint nem vet jó fényt, hogy ez történt, és ilyen szinten hangsúly van rá fektetve, ellentétben a sok suzukis balesettel, amiket nem hallani nap mint nap, pedig azok valóban mindennaposak (sajnos).

Továbbá arra, hogy ittasan száguldozott miközben mások élete is a kezében volt, semmilyen körülmények között nem elnézhetõ/tolerálható/enyhíthetõ stb, de megkapta a "büntetését", ráadásul lehet, hogy egy kicsit túlzottat is.
Merthogy akármilyen idióta egy fiatal mikor a segge alá kerül egy kocsi, akkor sem érdemel halált. Szerintem.

Robinson Elküldve: 2009-07-14 14:48 Balesetek BMW-vel...

YELLOW írta: ezt máshova írtam... de azé van rokon, a képen aki.... és ugye õk egy fajtába bandáznak....

ahogy írtam a másik helyre is: AKINEK NINCS FELELÕSSÉGTUDATA azt soha a büdös életben nem fogom sajnálni...
anno amikor a jogsit csináltam, én valóban komolyan vettem amit ott az elején írtak/mondtak, van néhány szabály, amit BE KELL TARTANI, köztük az ittas vezetésre vonatkozó is... nekem könnyû, sosem iszom alkoholt, de én másképp gondolkozom...
és igen elõítélet fõleg az ittas vezetõkkel szemben


Az, hogy ki gyujtja meg a gyertyát tök lényegtelen, azon túl, hogy:

borsonline írta: Egy másik férfi épp ottjártunkkor gyújtott gyertyát a baleset színhelyén.


Tehát egyáltalán nem biztos, hogy akármilyen kapcsolat volt köztük, lehet, hogy pont az egyik áldozat családtagja.

Ezen kívül, hogy milyen hitelre vette, vagy milyenre nem, végképp nem derül ki abból, hogy baleset történt, ahogy az sem, hogy dolgozott-e vagy sem. Ha a srácot nézed, semmi nem utal arra, hogy kissebségi lett volna, de van mellette egy kép, amin egy feltehetõen cigány emberke gyújt gyertyát, és Te rögtön fajozol. Miért kell egy balesethez fûzõdõen ilyen irányba menni?

Konkrétan engem érint és zavar. Csak, hogy tudd.