Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-05-13 00:23 e46 klub vs 3-as BMW-k klubja

Rudus írta: Bocs, hogy ide írok, de nem akartam újjat nyitni.
Miért lettünk mi ...e46.hu-ról ...3er.hu :
A rendszámkeretem is e46, a pólóm is az, és a kocsim is az
eddig ez fel sem tünt. Csak kérdem. Az oldalon töbnyire e46 van.
Az e39-bõl sem lett 5er


Ez már lerágott csont, meg lett beszélve ezerszer, és nem a tagsági kártya topicot kéne ezzel offba vágni...

Ezért áthelyezve ide... itt lehet lovagolni ezen a témán.

Ami biztos: e46-os klubként be vagyunk zárva, tekintve, hogy egy már nem gyártott típusról beszélünk, és csak idõ kérdése, hogy mikor válik szellemoldallá a klub (mint sok másik), ha nem bõvítünk egy kicsit.

Steve-el ezt már átrágtuk, az teljesen biztos, hogy 3-as BMW-k klubjaként fogunk a továbbiakban is üzemelni, és minden jövõbeli terv ennek fényében született, és indult el a megvalósulás rögös útján.

Ahogy már többször is leírtam: mikor az e90-edbõl fogsz pár év múlva mosolyogva kiszállni a klubtalálkozó alkalmával, oda fogom vágni neked is, hogy na, még most is e46? Mindannyian imádjuk ezt a típust, ez nem kérdés, de ez kevés. Nem is értem mi ez az értetlenkedés és ragaszkodás. Hiszen csak egy név. A klub mûködését tekintve. Nem mindegy neked, hogy mi a klub neve, ha azokat az autókat/autósokat gyûjti össze, amiket szeretsz/szeretünk? Vagy a rendszámtáblakeret újragyártása bánt, hogy újra ki "kell" fizetni? Ezen múlna?...

Robinson Elküldve: 2009-05-12 09:28 Háromhengeres motoron dolgozik a BMW

Bár a Peugeot is hasonló projektet kezdett nemrégiben, a BMW nem a franciáktól kap segítséget, hanem saját motorkerékpár-fejlesztõ részlegének tapasztalatait igyekszik hasznosítani. Úgy tudjuk, a kiegyensúlyozótengellyel kisimított járású motor 1,35 literes lesz, és a jelenleg is használt 1,6 és 2 literes négyhengeres szívómotorokat váltja fel. Három változatról szólnak a pletykák: az alapkivitel 120 lóerõs lesz megközelítõleg 190 Nm-es csúcsnyomatékkal, a középsõ verzió kb. 150 lóerõs lesz 220 Nm-es nyomatékkal, míg a 320-asba szánt csúcsváltozat 180 lóerõ és 260 Nm leadására lesz képes.
<br /><br />
Tisztán ésszerû megfontolások alapján a BMW számára tökéletes választás a háromhengeres, hiszen ezzel hatékonyabb, takarékosabb és egyszerûbb motorhoz jut, amelynek széles határok közt változtatható a teljesítménye. Jelenlegi ismereteink szerint ráadásul az egy hengerre jutó ideális hengerûrtartalom is 400 és 500 köbcenti közt van, így 1,6 liter alatt elméletben is jobb három hengert használni. Más kérdés, hogy az eddig elsõsorban olcsó kisautókban használt mûszaki megoldást hogy fogadják a márka hívei, akik tíz éve még hathengeres motorral vásárolhatták meg a 320-ast is. Úgy tudjuk, a hathengeresek az erõsebb egyesekbõl és hármasokból is kivesznek: a 2 és 3 liter közti szívómotorokat szintén egy új turbómotor, egy 1,8 literes négyhengeres válthatja fel, 200 és 300 lóerõ közti teljesítménnyel.
<br /><br />
A kisebb motorok térhódításának egy másik gyártónál már tanúi lehettünk. A Fiatnál bevált a módszer: mindössze két turbómotor, egy 1,4 és egy 1,8 literes négyhengeres sikeresen váltotta fel az összes, 1,6 liternél nagyobb benzines szívómotort, azonos teljesítmény mellett alacsonyabb fogyasztást és károsanyag-kibocsátást biztosítva, kisebb gyártási és fejlesztési költség mellett. A kérdés csak az, hogy a méret- és költségcsökkentés mellett mi marad a BMW szívómotorjainak vonzó karakterébõl.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-05-08 11:45 Társalgó

Ezek alapján szinte 100%, hogy becsattogok egy üzletbe, megveszek 4db 16,5-es hangszórót, aztán bukok egyet mikor be kéne rakni? Inkább hifisre kéne bíznom? Azért érdekes ez, mert nyilván ha elmegyek egy szakihoz, jóval többe lesz a dolog (már csak a hangszórók is), mintha magamnak intézném, de ha farigcsálni kell, inkább ÉN nem nyúlok hozzá, mert abból jó nem sül ki

Robinson Elküldve: 2009-05-08 11:42 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

01: Steve /1 pár/
02: InsectKiller /1 pár/
03: Feci /1 pár/
04: Tibikeke /1 pár/
05: Pappkari /1 pár/
06: genya /1 pár/
07: YELLOW /2 pár/
08: SoundkeY /2 pár/
09: Robin68 /1 pár/
10: Ute107 /1 pár/
11: Padre323i /1 pár/
12: Robinson /1 pár/
13: lacko320d /1 pár/
14: jencispy /1 pár/
15: bmw320 /3 pár/
16: deni /3 pár/
17. rhantos /1 pár/
18. rabbit /1 pár/
19. Nandor88 / 1 pár /
20. Oldboy / 1 pár /
21. Kukume / 1 pár /
22. mazeee /1 pár
23. Kovax /1pár/
24. mihike/1 pár/
25: jekerface /1pár/ (posta)
26. Mezsor /1 pár/
27. Avolites / 1 pár/
28. Beluga /1 pár/
29. BaluSilverBlue /1pár/
30: Raven /2 pár/

bmw320: Akkor javítsd a listában, ne írd hozzá újra

Steve nevében szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy el kéne kezdeni a keretek árát eljuttatni hozzá, mert ezidáig senki nem tette ezt meg!

Robinson Elküldve: 2009-05-08 00:25 Társalgó

BarG írta: Ezt a táncot én is eljártam. Az ajtókba szabvány 16,5-es hangszórók mennek, a gond a beépítési mélységgel van, túl mély egyszerûen nem megy be, én is szerettem volna valami igen minõségit, de aztán azok közül kellett választanom, amik befértek.


És végül a mélység mi lett? Illetõleg ilyen mágikus dolgokra mint pl ohm stb nem kell figyelni?

Robinson Elküldve: 2009-05-07 23:54 Társalgó

Hali,

nem tudtam hol tegyem fel a kérdésem, így maradt a társalgó

Szeretném kicserélni a gyári dobozhangú hangszórókat valami jobbra (ajtókban), de nem tudom, hogy milyen paraméterekkel kell keresnem az újakat. Értem ezalatt az átmérõt, meg ami ilyenkor szoktak (azt se tudom mit ).

Elõre is köszi!

Robinson Elküldve: 2009-05-07 23:48 Veszteséges a BMW az elsõ negyedévben

Egyelõre nincs nagy baj a BMW-nél, hiszen az utóbbi években nagyságrendekkel nagyobb pozitív eredménnyel mûködött - tavaly például még 827 millió euró üzemi nyereséggel zárult az elsõ negyedév - így bõséges tartalékai vannak. Ráadásul 55 millió euró egy ekkora gyártó esetében csupán aprópénznek számít, ennek az összegnek a sokszorosát költik például csak autósportra. Ugyanakkor felfogható egyfajta figyelmeztetésnek: hiába volt az elmúlt évtized egyik legsikeresebb autóipari szereplõje, a BMW is rászorulhat, hogy összehúzza a nadárgszíjat, hiszen az eladásai az év elsõ három hónapjában 21,2%-kal estek vissza a tavalyi szinthez képest. A legrosszabbul a Mini járt, 58 ezer helyett csupán 43 ezer autót vett fel a piac, azaz durván a negyedével csökkent a kereslet az autói iránt. BMW-bõl 293 ezer helyett 233 ezer kelt el, 20,5%-kal kevesebb, mint tavaly. Egyedül a Rolls-Royce maradt viszonylag stabil: 183 helyett 174 autót értékesített, ami 4,9%-os visszaesésnek felel meg.
<br /><br />
A német gyártó vezetése nem is számít rá, hogy a piaci viszonyok 2010 elõtt javulhatnak, de egyelõre nem beszélnek komoly átszervezésekrõl, ami érthetõ is. A cég tartalékai ilyen mértékû deficit mellett akár évtizedekre is elegendõek, így egyelõre jobban megéri lenyelni a veszteséget, és várni a jobb idõket, mint rövid távon költséges átszervezésbe fogni, ami csak évek múltán hoz kézzel fogható eredményt.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-05-07 23:40 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Na akkor mostantól itt lehet igényelni a kártyát:

http://www.bmw3er.hu/kartyaigenyles/

Határidõ szintén május 31!

Ne felejtsetek el szavazni sem:

http://www.bmw3er.hu/kartyaszavazas/

Robinson Elküldve: 2009-05-07 21:59 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Balu írta: Akkor indítunk itt egy kártyaigény listát?


ne indítsunk, még ma kirakom elvileg az igénylõlapot!

Robinson Elküldve: 2009-05-06 22:11 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

laci520D írta: A szavazásnál el írtad a szöveget mert nem matrica hanem kártya.


Valóban! javítottam köszi!

Robinson Elküldve: 2009-05-06 22:06 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Woockie írta:
Robinson írta: és természetesen kiegészítettem két új verzióval is.

sztem jol nez ki a segge a kartya hatuljan, viszont tenyleg nemjo, h az elejen a ket lampa ki van takarva.


Ja, ne legyetek lusták legörgetni, mert az utolsó verzión a fenekén nincs kitakarva a lámpa, direkt készült egy ugyan olyan verzió mint a második, csak a jobb fenékkel!!!

Robinson Elküldve: 2009-05-06 21:48 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Sziasztok,

Elindítottam a kártyákra a szavazást, és természetesen kiegészítettem két új verzióval is. Szavazzatok rá tehát, az alábbi címen:

http://www.bmw3er.hu/kartyaszavazas/

A szavazás határideje Május 31!

Robinson Elküldve: 2009-05-06 11:16 Vennék...

Jobb elsõ sárvédõt vennék facelift elõttit. Utángyártottat nem, bontottat/használtat igen
06304879119

Robinson Elküldve: 2009-05-05 23:38 Ez se semmi

Ezen beszartam, Z4-est megeszi a kis golfocska:
http://auto.indavideo.hu/video...s_borleszk

aztán meg az egyes golf nem akarja zavarni a versenyzõ porsche-t és supra-t, ezért elõre megy

YouTube videó

Robinson Elküldve: 2009-05-05 21:18 Praktikus BMW-k jönnek

Nem titok, hogy idén év végén szériában is kapható lesz a BMW 5 GT. Nem ez lesz azonban az egyetlen különleges modell a bajorok kínálatában. A BMW ugyanis hasonló modellekkel bõvíti az Egyes és a Hármas sorozatot is.
<br /><br />
Egyértelmûen az Audi A3 Sportback konkurensének szánják az 1-es Sportkombit, amely öt centivel hosszabb lesz, mint az akkori szedán változat. A BMW fejlesztõi egyébként is tágasabbra szánják az 1-est, de a Sportkombi kifejezetten praktikus modellnek készül.
<br /><br />
Ehhez hasonlóan a 3 GT is a többinél tágasabb, kényelmesebb még több luxussal felvértezett ferdehátú lesz. A kocsi a normál Hármasnál 15 centivel hosszabbnak ígérkezik, emellett magasabb üléspozíció és nagyobb fejtér várja az utasokat, miközben méretesebb csomagtartóval is felvértezik. A családbarát luxusmodell megjelenése 2013-ra tehetõ.
<br /><br />
Jelenleg a BMW két kisebb sorozata nem hoz elég hasznot, túl sokba kerül a gyártásuk, fõként az egyesé, amely a nagyobb testvér technikájára épül. A következõ generációknál ezért még komolyabban veszik a gyártási költségek lefaragását, még több közös elem szerepel az autókban. Ugyanakkor a papíron fordított lesz a sorrend, vagyis a 2011-ben érkezõ Hármas örökli a 2010 végén megjelenõ Egyes technikáját, a valóságban azonban közösen folyik a fejlesztés.
<br /><br />
A praktikus modellek mellett mindkét sorozat esetében megmaradnak a jelenleg ismert változatok, vagyis a három és ötajtós ferdehátúak, a kabrió, a szedán az Egyesnél, a négyajtós, a kombi, a kupé és a kupé-kabrió a Hármasnál. Mindkét sorozat továbbra is hátsókerék-hajtással, a vezetési élményt kiemelten kezelve készül.
<br /><br />
forrás: vezess.hu