Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-03-18 22:42 Autóvásárlás

Komolyság! Gratula mindkettõtöknek!

Robinson Elküldve: 2009-03-18 08:46 Társalgó

SoundkeY írta: Robinson:
Ma ne gyere a DVD lemezer mert nincs nalam


Ma sem sikerült felkelnem idõben szóval... De holnap! Legyen nálad

Robinson Elküldve: 2009-03-17 21:34 Lauda: A Ferrari és a BMW a legerõsebb

Szokás szerint Melbourne-ben kezdõdik az új Forma-1-es idény, amelynek Niki Lauda szerint a Ferrari és a BMW futhat neki legnyugodtabban. Noha a barcelonai teszteken a Brawn GP dominált és sokan máris esélyesként beszélnek róluk, a háromszoros világbajnok óvatos a csapattal kapcsolatban. "Úgy vélem, jelenleg a Ferrari és a BMW a legerõsebb" - idézte Laudát a Bild am Sonntag. "Jól áll a Toyota, a Red Bull és a Brawn."
<br /><br />
Lauda szerint a McLarennek egyelõre nincs esélye futamgyõzelmekre. "Az eddigiek alapján képtelenek tartani az élmezõny tempóját. Az autó aerodinamikailag nem mûködik, hátul hiányzik a leszorítóerõ, mert a kis szárnyak nem dolgoznak optimálisan. A helyzet átmeneti, abszolút profikról van szó, gyorsan megoldást fognak találni a bajokra."
<br /><br />
forrás: autoblog.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-17 21:33 A Fiat fejleszti a BMW kisautóját?

A brit sajtóban felbukkant pletykák szerint egy négyszemélyes, farmotoros, 3,2 méternél nem hosszabb, ultrakönnyû kisautóról van szó, amely legalább részben mûanyag karosszériát kaphat. Erre az 500-asnál kisebb és olcsóbb modellre épülhet a BMW Isetta szellemi utódja, amely a Smart és a Toyota iQ közvetlen ellenfele lehet, illetve egy, az eddigieknél is kisebb Mini változat. Mindez egyelõre persze nem tûnik többnek puszta spekulációnál, hiszen sem a Fiat, sem a BMW nem erõsítette meg, hogy létezik ilyen együttmûködés, de egyes források szerint a közös modellek tanulmányautóként akár már az idén õsszel bemutatkozhatnak a Franfurti Autószalonon. Arra persze senki nem számít, hogy a sorozatgyártás hamar megindulhat, különösen a jelenlegi gazdasági helyzetben: a legmerészebb becslések szerint sem kerülhet piacra egyik változat sem 2011-ben.
<br /><br />
A Fiat nem elõször vállalna hasonló bérmunkát: már most is az olaszoknál készül a Ford Ka második generációja, amely az 500-as mûszaki alapjaira épül, és az is lehetséges, hogy néhány éven belül a Chrysler is bemutat egy hasonló kisautót, szintén az 500-as bázisára építkezve.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-17 16:05 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Nandor88 írta: Helló!

Gondolkoztam egy ilyenen:

http://www.deviltuning.hu/?old...ermek=5214

Mit szóltok...érdemes? Vagy vegyek egy tizenpárezres szetet és fúrjak-faragjak?


Inkább hegessz!!! Ezeket az utángyártott szarokat meg inkább ne...
Nem csak azért mondom, mert van eladó angel eye szettem
De azért ha érdekel dobj egy pivit

Robinson Elküldve: 2009-03-17 15:36 Társalgó

Enkozpont74 írta: Robinson!

A galériába feltöltéskor miért írja ezt? :

Nem történt feltöltés!

Ha tényleg kijelöltél feltöltésre képet, ellenõrizd, hogy a szerveren megengedett-e a feltöltés...


Mûködik az, kipróbáltam. Lehet, hogy tényleg elfelejtettél képet bebrózolni

Robinson Elküldve: 2009-03-17 14:03 Alufelni méretek

Enkozpont74 írta: Nem tudom a képek mennyire adják vissza...


szép. és akkor Te már nyárival?

Robinson Elküldve: 2009-03-17 11:08 Társalgó

Részben igazat adok bmw320-nak is meg a többieknek is.

Azt pl csak tegnap este vettem észre, hogy a Béke út végig 30-as!!!
Régóta járok arra, de csak most vettem észre. Kipróbáltam, milyen lenne 30-al menni... hát.. mintha állnék. Aztán mikor kielõzött a kispolák, nem erõltettem tovább

Egy olyan országban, ahol az utak javítása helyett azt mondják hivatalos közleményben, tv-ben, hogy "igen, tudjuk, hogy ilyenek az utak, a megoldás, hogy közlekedjenek harminccal", vagy azt, hogy "el lehet menni", mégis mit várunk? Én azt mondom jah, ha õk így, akkor én is, szarok bele. Keresem a kiskapukat. Nehogymár csak azok kapjanak kedvezményeket, akik nem tudják hova tenni a pénzüket, míg az átlagember megdöglik éhen!

politika OFF

Robinson Elküldve: 2009-03-17 08:40 Társalgó

Köszi srácok a tanácsokat! Mûszerem sajna nincs, de a többit végigpróbálom (kivéve a nyelves verziót ), remélem nincs valami csúnyán szétbuherálva. Annyi biztos, hogy konnektorba dugva ugyan úgy világít a fáziscerka lekapcsolt biztosíték mellett mint felkapcsolt mellett.

Idézet: Ovakodj a csavarhuzos programozoktol! - osi kelta bolcsesseg.


És milyen igaz! Azoknak is ismerniük kéne, akik rendszeresen hívnak, hogy "bújjá má' bele a tévémbe me' Te ilyen ámítógépes csávó vagy biztos értesz hozzá"

Oszt remélem a szombati talit még megérem

Robinson Elküldve: 2009-03-16 23:50 Társalgó

vsop14 írta: nem értek hozzá, de a lámpák is mûködnek ilyenkor? lehet, hogy nem a saját biztosítéktábládon kapcsolgattál


ez a lényeg, abszolút semmi nem mûködik, nem világít, kizárólag csak a fázisceruza

Robinson Elküldve: 2009-03-16 23:36 Társalgó

Egy nagyonnagyon off téma... dehát ez a társalgó vagy mi a szösz

Szal hátha tud valaki tanácsot adni, ilyen apróság miatt már csak nem hívnék villanyászt

A lényeg, hogy hétvégén véglegesen összebútoroztam asszonnyal és most buheráljuk a hóm. Van is itt rögtön egy férfi meló, találtam egy konnektornak való lyukat konnektor nélkül, két kábellel egy csokival a végén. Gondoltam jól rádobok egy konnektort, ledurrogtattam a biztosítéktáblán az összes kapcsolót, biztos a biztos, majd magabiztosan nekiestem a szerelésnek, mikoris a kezemben lévõ fáziscerka hirtelen felvillant. Hopp... Átugrottam az egyik hosszabbítóhoz, ami kapcsolós, ugye annak a kapcsolónak világítania kéne, ha áram alatt van, de most nem tette. Gyorsan bele is szúrtam a fáziscerkát, rácuppantam a végére és jé, kigyulladt. mármint nem spontán égés, hanem felvillant. Mindenhol máshol ez a helyzet, körbedugdostam az egész lakást Szóval nem értek én ehhez, de én eddig úgy tudtam, ha lelövöm a biztosítékot és nincs áram, akkor nincs áram Nade mégis van? Vagy most ez hogy van? Mitõl világít a fáziscerka ha nincs sehol elektró? Plíz help me!

Robinson Elküldve: 2009-03-16 22:11 Alpina D3 Biturbo: nem létezõ hármas

Lényegében a 123d négyhengeres, két turbós dízelmotorját házasította össze az Alpina a hármas karosszériájával, és alakította át a szokásos tuning-fogások alkalmazásával. A motorhoz alig nyúltak, igaz, a BMW két turbós, kétliteres négyhengerese a maga 204 lóerejével eleve a legerõsebbek közé tartozik a kategóriában. Ehhez sikerült még tíz lóerõt hozzácsapni az Alpinánál, a maximális nyomaték pedig 400-ról 450 Nm-re nõtt. Így a négyhengeres dízel-hármas akár 6,9 másodperc alatt elérheti a 100 km/h-s tempót, és akár 245 km/h-val is haladhat. Ehhez képest az 5,4 literes átlagfogyasztás 100 kilométeren, és a 143 g/km-es átlagfogyasztás kifejezetten barátságos eredmény.
<br /><br />
A BMW részérõl persze nem véletlen, hogy nem készíti el a 323d-t, hiszen ott a 325d azonos nyomatékkal, valamivel kisebb teljesítménnyel, nagyobb fogyasztással, nehezebb, hathengeres motorral, amit rövid úton kiütne a nyeregbõl. Az Alpina számára azonban épp ez teszi kifizetõdõvé a D3 Biturbo bemutatását: így olyan BMW-t kínálhatnak, amilyet még maga a gyártó sem.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-16 22:10 A Mercedeshez megy a hetes BMW tervezõje

A Daimlernél Habib elsõdleges feladata hivatalosan a cég jövõképét meghatározó F sorozatú tanulmányok formájának kiagyalása lesz, de csodálkoznánk rajta, ha Stuttgartban nem próbálnák hasznosítani a hetes BMW tervezésénél szerzett közvetlen tapasztalatait. A Mercedes formatervezési szempontból eddig meglehetõsen konzervatív irányt követett, de a tervezõrészleg új igazgatója, Gorden Wegener most fiatalítani próbál, azzal a céllal, hogy frissebbé tegye a márka jövõbeli típusainak megjelenését.
<br /><br />
A BMW ugyanakkor kezd kifogyni a nagy nevekbõl: nemrégiben távozott a cégtõl Chris Bangle, Habib távozásával pedig újabb helyek szabadulnak fel a müncheni központ tervezõrészlegénél, így egyelõre nehéz lenne megjósolni, hogy a bajorok késõbbi modelljei stilisztikai szempontból milyen irányba mozdulnak el a jövõben.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-16 22:09 Más koncepcióval készül a következõ 1-es BMW

A világgazdasági válság hatásait a bajorok is érzik a bõrükön, 2008-ban ugyanis az elõzõ évihez képest 90%-kal, 330 millió euróra csökkent a márka nyeresége. A gyártók az ilyen gazdasági környezetben az eladási mutatók javítása miatt olcsóbb árakkal és új modellekkel rukkolnak elõ. A BMW-nél azonban a legnagyobb példányszámban eladott modellek, az 1-es, a 3-as és az 5-ös már nem számít frissnek. A müncheniek ennek megfelelõen gõzerõvel fejlesztik ezen modellek utódát, melyek közül az egyik legfontosabb az 1-es.
<br /><br />
A bajorok következõ generációs kompaktjának ötajtós változata 2011 harmadik negyedévében gördülhet le a gyártósorról, majd ezt követné a háromajtós változat 2012-ben, amelybõl a hírek szerint ötféle változat is lesz: A tervek között szerepel egy hagyományos háromajtós változat, egy shooting brake, ami az Audi TT Sportback elképzelésére hasonlítana, egy kombi, továbbá egy magas és hosszabb egyterû-szerû, sõt egy SUV is hatalmas üvegtetõvel. Bevezetõ modellként az 115i-t vetnék be az árérzékeny vásárlók számára. Érkezik továbbá 2012-ben a kupé, és ugyanezen év végére ígérnek egy Supersport változatot is, amelyet az M-divízió készítene. Motorok terén is sok újdonság érkezik, a belépõmodell az 115i, amely 1,3 literes szívómotort kap 105 lóerõvel, míg a 136 lóerõs 116i, és a 177 lóerõs 118i ugyanennek a blokknak a turbós változatai lesznek. Érkezik még egy kétliteres, szintén turbós egység is 218 lóerõvel 120i néven. Nem hiányozhat a BMW-nél a legkisebb autóból a hathengeres erõforrás sem, ezért lesz egy háromliteres erõforrás 272 lóerõvel. Korábban nem lehetett tudni, hogy megmarad-e a 300 lóerõ fölötti csúcsmodell, ám mostanra biztossá vált, hogy lesz, méghozzá 135is néven, amely duplaturbóval 326 lóerõs teljesítményre lesz képes, és a hírek szerint az M divízió készítené. A gázolajos paletta csupán három egységbõl áll majd, mindhárom kétliteres,a 118d 150, a 120d 184, a 123d pedig 211 lóerõs teljesítménnyel.
<br /><br />
A következõ modellben a BMW továbbfejleszti az Efficient Dynamics rendszert is, amelyben a súlycsökkentés miatt már az akkumulátor lítium-ionos lesz, és az automata váltós 1-esben az alapfelszereltség része lesz a start-stop automatika is. Az újdonság 2011-ben léphet a nagyközönség elé.
<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-03-16 22:01 Magyar nyelvû leírás?

Peety írta: Megtörtént, remélem megkapta!


Szia,

Megkaptam, holnap DE. fel is rakom a letöltések közé

Köszönjük!