Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-02-17 12:02 Gyári tuning a BMW turbómotorjához

Az már eddig sem volt kétséges, hogy a hathengeresben sokkal nagyobb potenciál rejtõzik, mint a gyári 306 lóerõ és 400 Nm - ennyit a BMW szakemberei valószínûleg turbó nélkül is kihozhattak volna egy ekkora motorból, ha szükséges. Most épp csak egy kicsit megpiszkálták a motort: a gyári teljesítménynövelõ kúra 20 lóerõ és 30 Nm többletet hoz, ami nem sok - nyilván lehetne háromszor ennyi is - de ahhoz talán elég lesz, hogy nagyobbra nyissa a plusz lóerõket áhító vásárlók pénztárcáját. Mindehhez alig módosítottak valamit: csupán egy plusz hûtõradiátor kellett, némi igazítás a szívórendszeren, és persze az elektronika kismértékû módosítása.
<br /><br />
A végeredmény elsõsorban a gyorsulás-értékekben jelentkezik: a négyajtós 335i 5,6 helyett 5,4 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/h-ra az izmosabb motorral, 80-ról 120 km/h-ra pedig fél másodperccel hamarabb ugrik.
<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-02-17 12:01 Összeállhat a Daimler és a BMW

A Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung(FAS) beszámolója szerint az együttmûködésre vonatkozó szerzõdések már aláírásra készek. A lap meg nem nevezett forrásokat idézve azt írja, hogy a két vállalat bármilyen megoldásra nyitott, ami nem árt a két márkának, illetve amit az ügyfelek nem vesznek észre. A BMW és a Daimler között a tárgyalások hónapok óta zajlanak, de konkrét elképzelések nem születtek a mûszakiak ellenállása miatt. A két vállalat már együttmûködik hibrid motorok kifejlesztésében.
<br /><br />
forrás: autoblog.hu

Robinson Elküldve: 2009-02-16 19:40 Szervíz

hil írta:
hancurozo írta: ez is megoldás lehet : http://www.autoshoppingcenter..../Bmw1.html

Ezt próbáltam, nálam nem mûködik, de azért köszi!
hil


Én ezzel nulláztam:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=975

Neked is mûködnie kell, ha nem rontod el, szervizben is így nullázzák tudtommal.

Robinson Elküldve: 2009-02-16 17:10 Szervíz

hil írta: Sziasztok!
Lehet, hogy rossz helyre írok: ma olajcsere volt és nem tudom nullázni a számlálóját. Próbálkoztam a Carsoft 6.5-el, a BMW scanner 1.3.6-al, a progi kiírta, hogy rendben, de semmi nem változott. A motortéri kerek csatlakozó 7-es lábával is próbálkoztam a leírásoknak megfelelõen, de erre sem változott semmi. Ki tudna segíteni a titok megoldásában (318 E46, 1999 évj)
Elõre is köszi:
hil


Nem kell ilyen dolgokkal bajlódni...
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

Robinson Elküldve: 2009-02-16 15:23 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

értem, köszönöm a válaszokat. valszeg én is megcsináltatom, remélem tényleg van értelme...

Robinson Elküldve: 2009-02-16 13:50 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Hali,

pár órája olvastam egy autótolvajjal készült interjút, amiben azt mondta, hogy a gravír a legjobb, mert a lopás után sokat rá kell költeni a kocsira, hogy ezt kiszedjék belõle, így nem éri meg. De ott elhangzott olyan is, hogy ez a gravírozás nem látszik, viszont amit belinkeltetek, annak a galériájában láttam, hogy látszik... akkor miért UV, ha anélkül is látszik?

http://www.permanentmark.hu/pmpics.html

Szóval tényleg látszik UV lámpa nélkül is, vagy csak a képek vannak "megokosítva"?

Robinson Elküldve: 2009-02-16 12:42 Rejtett kapcoló

Hali,

nem tudjátok véletlenül, ha nekem van már rejtett kapcsolóm, de nincs neki "szerviz állása", akkor lehet valamit utólag bûvészkedni vele? Szerencsére szervizbe nem kell járnom a kocsival (3x kopp), de pl. autómosóban, mûszakin, egyéb szereléseknél, fóliázásnál stb. nem szivesen mutatom meg a szakiknak, hogy hol nyomogassák, hogy elinduljon.

Robinson Elküldve: 2009-02-15 13:31 Társalgó

laci320d írta: Sziasztok!

Kérdésem a következõ,most kis navi van a kocsimba,ezt szeretném kicserélni egy Panasonic fejegységre,mik kellenek a beszereléshez? Illetve a beállításokat a naviról átlehet e tenni a mûszerfalra,gondolok itt fogyasztás mérés nullázása, órabeállítás ...stb.

köszi a válaszokat


Keress rá a fórumban, volt már errõl szó nem egyszer

Robinson Elküldve: 2009-02-13 10:35 Gumi

Hori írta:
silver_e46 írta: Télen kell venni nyári gumit, tavasszal drágább lesz (még akciósan is).

Ezt a Pirelli-t valaki próbálta már? Tapasztalat?

http://www.automax.hu/pirelli/p_zero_nero/



nekem volt ilyenem a leonomon 17esbe én nagyon szerettem nem volt vele gondom


hát 140-ért má' ne is legyen

Robinson Elküldve: 2009-02-13 09:33 Gumi

Enkozpont74 írta: Én tavaly vettem a céges autókra gumikat. (decemberben)
2 garnitúra nyárit is vettem, mert tavalyi keretbõl kellett elkölteni. És nagyjából ilyesmi árak voltak. Sztem nem fognak lejjebb menni.


A 91 Y vajon mit jelent? ezeket sose vágtam. táblázatban az van megjelölve, hogy a 91 615kg-ot jelent. az bõven elég erre a kocsira nem? az Y-t viszont nem találtam az SI táblázatban

Amúgy akkor lehet, hogy érdemes lenne most megrendelnem, mert lehet, hogy ennél csak drágább lesz? egyedül ezen az oldalon van 26khuf-ért, máshol 30 körül van!

Robinson Elküldve: 2009-02-13 09:25 Társalgó

320DE46 írta: Ebay
ja igen én kerestem, köszi


a vízjelbõl vágtam, hogy a kép ebay-es, de hogy én azon egy ilyet megtaláljak... meg amúgy is, elhozzák agyarisztánba vajon?

Idézet: Anno amikor mi vettünk bele újat, gyári BMW volt 13 v 14 e HUF.


Beszéltem m_attila-val, õ azt mondta, hogy gyárilag nincs taposó, csak a komplett mûanyag. Az ilyen rásegítés meg tuning számba megy. a mûanyagot meg nem akarom cserélgetni félévente

Robinson Elküldve: 2009-02-13 09:21 Gumi

hú tényleg, erre nem is gondoltam, hogy szar a pénzünk
szóval a v betûs szar. köszi az infókat. azt hiszem nekem is akkor a fulda lesz, inkább 100 mint 120 (meg mintára is jobban tetszik) Ettõl függetlenül szerintetek mennek le majd az árak ha eljön az ideje?

Robinson Elküldve: 2009-02-13 00:31 Gumi

Szerintetek ha beköszönt a tavasz, olcsóbbak lesznek a gumik vagy drágábbak? Még novemberben kinéztem magamnak egy gumit ~25.000 volt. Nem vettem meg, gondoltam ha jön a szezon, biztos olcsóbb lesz, versengenek majd a gumisok. Hát most megnéztem AKCIÓSAN ~27.000 az ára most

Nem tudom, sírjak vagy nevessek. Tipikus írjunk fölé egy nagyobb árat tipusú leárazás. Szóval szerintetek?

Egyébként ez:
http://www.automax.hu/goodyear/eagle_f1_gsd3/

225 45 17

Robinson Elküldve: 2009-02-12 20:16 Társalgó

valamelyik topic-ban ezt kerestétek:
http://www.c3bmw.co.uk/StockIt...m=unassign

Robinson Elküldve: 2009-02-12 19:59 Kubica úgy érzi, jó formában van a BMW

Miközben riválisai Portugáliában és Olaszországban köröztek, javarészt az esõben, addig a BMW-t csak az idõnként feltámadó szél hátráltatta elsõ tesztjén Spanyolországban.
<br /><br />
Éppen ezért Kubica úgy gondolja, csapata jól áll a felkészüléssel, de tisztában van azzal, hogy minden lehetõséget ki kell használniuk, hogy pályára gördüljenek, ami különösen nem egyszerû ezen a héten, mivel a homokvihar miatt áll a teszt Bahreinben.
<br /><br />
"Úgy gondolom, hogy nem vagyunk rossz formában" &#8211; mondta a lengyel versenyzõ a szerdai tesztnap után az újságíróknak a sivatagi pályán. "Azonban ahhoz, hogy hozni tudjuk az eredményeket, mindennek a helyén kell lennie, mindent meg kell tennünk azért, hogy kihozzuk a maximumot a csomagból."
<br /><br />
"Az autónak, a versenyzõknek, és mindennek a helyén kell lennie ahhoz, hogy meg tudjuk verni ellenfeleinket, akik szintén nagyon keményen dolgoznak, így biztosan nem lesz könnyû dolgunk. Ahhoz, hogy esélyed legyen, mindennek száz százalékosan kell mûködnie."
<br /><br />
"Ha nyerni akarsz, jobbnak kell lenned, mint a többiek. Úgy gondolom, hogy jól dolgozunk, de ahogy azt már mondtam, nagyon nehéz megítélni, hol állunk" &#8211; folytatta Kubica, aki szerint nem lehet messzemenõ következtetéseket levonni a teszteredményekbõl.
<br /><br />
"Mint általában, a teszteredmények nem reprezentatívak, különösen nem ennyire az elején. Senki nem tudja, hogy a másik min dolgozik. Majd csak a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon kaphatunk tiszta képet az erõviszonyokról."
<br /><br />
"Nyilván sejtéseink vannak arról, hogy hol állunk, de ezek inkább csak találgatások, ezek alapján nem mehetünk biztosra" &#8211; tette hozzá a lengyel pilóta.
<br /><br />
forrás: f1vilag.hu