Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-02-02 20:33 Hihetetlen öszvér egy svájci cégtõl

Bár érdekes koncepciók mindig is voltak, az utóbbi idõben mintha megszaporodtak volna az olyan motorkerékpárok és trikeok, amelyek tervezõjét bizonyos országokban minimum gyógyszeres kezelés alá vetnék. A most bemutatott motor, a Monotracer sem kivétel ez alól, hiszen ennyire öszvér kétkerekût még nem sokat látott a világ.
<br /><br />
Elsõ pillantásra a kétkerekû egy sima robogó, amelynek tengelytávját kisebb autók is megirigyelhetnék. A színezett üvegek és a letisztult forma modern technikát sejtetnek, nem véletlenül. A váz és a külsõ elemek ugyanis kevlárból és karbonból készülnek, így a jármû súlya a masszív tetõ ellenére alacsony maradhatott. Feltûnnek viszont az ajtó mögötti szürke betétek, amelyek kísértetiesen emlékeztetnek az Audi R8 hasonló elemeire. További meglepetés, hogy az ajtó szárnyas rendszerû, vagyis felfelé nyílik. A motoron vagy inkább motorban ketten foglalhatnak helyet, és a biztonsági öveknek köszönhetõen még csak sisakra sincsen szükségük. A meghajtásról egy négyhengeres BMW-erõforrás gondoskodik, és bár annak teljesítménye egyelõre nem ismert, a dinamikáról sokat elmond a 4,8 másodperces százas sprint és a 240 km/h-s végsebesség, miközben a gyártó szerint az átlagfogyasztás könnyedén öt liter környékén tartható. A kényelmet klíma, a biztonságot pedig elsõ gyûrõdõ zóna és elektronikus menetstabilizáló képviseli.
<br /><br />
A Monotracerbõl évente száz darabot szeretne gyártani a svájci cég, ami a majd' tizenhat millió forintos árat látva elsõ, de még második látásra is meglehetõs optimizmusnak tûnik.
<br /><br />
forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-02-02 20:30 Friss alapdízel az 1-es BMW-ben

A BMW kiemelt célja, hogy palettáját környezetbarátabbá tegye, ennek érdekében tisztább motorokat vezet be minden modelljéhez. A kompakt 1-es kínálata új alapdízellel bõvül, a 116d 115 lóerõs lesz. Az új motor igazából nem is új, az ismert kétliteres dízel legújabb verziójáról van szó, legnagyobb nyomatéka 260 Nm, átlagfogyasztása pedig 4,4 liter száz kilométerenként. A három- és ötajtós változatban is kínált modell szén-dioxid-kibocsátása kilométerenként 118 gramm, de ezzel csak az Euro 4-es normát teljesíti. Az erõátvitelrõl hatfokozatú kézi váltó gondoskodik, nulláról százra 10,2 másodperc alatt gyorsul.<br /><br />
forrás: autoblog.hu

Robinson Elküldve: 2009-02-01 20:27 Turbo

manomama írta:
Kívánok mindenkinek széles utat, és ha netán gondja akad a BÖMÖSSEL legalább ilyen szerelõ (mint nekünk a mostani) vegye gondjaiba!


Szia, megosztod velünk ennek a nagyon jó szerelõnek az elérhetõségét?

Robinson Elküldve: 2009-02-01 17:27 Kipufogó

Tano írta: Lehet sokan lehurrognak, de szerintem igen Az enyémen is van, igaz szolid hangú, nem az volt a lényeges. De szebben is néz ki, és a turbónak eszméletlen jól kijön rajta a hangja fõleg váltáskor


és a seggét nem kormolja?

Robinson Elküldve: 2009-02-01 14:30 Elöl-hátul vizes a szõnyeg!

kovax írta: Sziasztok !

A jobb oldalon vizes a szõnyegem,elöl és hátul,de nem találom az okát!A fûtõradiátor kizárva mert nem fagyállós a nedvesedés!Ha valaki tudna segíteni megköszönném!


Azért töröltem (ezt) a témát (már egyszer), mert már nyitottál egy ugyan ilyen topicot! Ne nyiss mégegyet lehetõleg

Egyben kérlek olvasd el a fórum szabályzatot is:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=754

Robinson Elküldve: 2009-01-31 21:59 &quot;Gerilla&quot; e46 találkozó az Aréna parkolójában

Átrakva új témába, így a tuti, remélem no para

Robinson Elküldve: 2009-01-30 22:24 Bontó

berena írta: na nekem irt de nincs ami kellene


az sajnos nem tartozik bele a bármibe

Robinson Elküldve: 2009-01-30 22:12 Bontó

szerintem hívjátok, biztos nem véletlen, hogy a számát írta mindenhova.

Robinson Elküldve: 2009-01-30 20:39 lökös

splay írta: Mi az a safelift??????????????????????????????


Biztonsági pakett

Robinson Elküldve: 2009-01-30 19:37 10 éves a BMW X5

A BMW X5 hazánkban is jól teljesít: a bevezetés óta több mint 1100 darabot adtak el a hivatalos márkakereskedésekben, amelyek közel fele már a második generációból kerül ki. Ez 2006 õszén mutatkozott be és vitte tovább elõdjének karakteres tulajdonságait. A megnövelt helykínálattal és további innovatív felszereltséggel jelentkezõ utód már hétüléses változaban is elérhetõ, a továbbfejlesztett, intelligens xDrive negykerék-meghajtás pedig az útviszonyokhoz alkalmazkodva osztja el a nyomatékot a kerekek között.
<br /> <br />
A SAV koncepció további fejlesztésének köszönhetõen a bajor konszern kínálatában már három X modellbõl (X3, X5, X6) lehet választani és a paletta idén új taggal bõvül majd.
<br /> <br />
A BMW EfficientDynamics fejlesztési stratégiának köszönhetõen a legújabb BMW X5 modellek nemcsak erõsek, de gazdaságosak is. A X5 xDrive 3.0d-t például 235 lóerõs, soros hathengeres motor hajtja és 520 Nm csúcsnyomatéka már percenkénti 2000-es fordulatszámtól rendelkezésre áll. A háromliteres dízel 8,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, míg átlagos fogyasztása mindössze 8,2 liter 100 kilométerenként.
<br /> <br />
forrás: automenedzser.hu

Robinson Elküldve: 2009-01-30 19:33 Karikatúrán láthatjuk elõször a BMW nagyterûjét (videoval)

<object width="420" height="339" id="flvplayer"><param name="movie" value="http://files.indavideo.hu/play...ef5a9bd262" target="_blank">http://files.indavideo.hu/play...ef5a9bd262" /><param name="menu" value="false" /><embed src="http://files.indavideo.hu/play...ef5a9bd262" target="_blank">http://files.indavideo.hu/play...ef5a9bd262" width="420" height="339" name="flvplayer" type="application/x-shockwave-flash" /></object>
<br /><br />
A gyáriak által összehozott filmen végigkövethetõ, hogy az egyszeri tojásfejû BMW alkalmazott hogyan jutott el addig az öszvér-járgányig, amelyet a német gyártó épp bemutatni készül. Az alapprobléma régóta ismert: kéne egy BMW, amiben tényleg sok a hely. Utazni, szörfözni, vásárolni, nagy dolgokat hurcolni. Nem brutális árú luxuslimó, mint a hetes - abban már most sincs helyszûke - hanem egy hétköznapi használati eszköz. A szedán nem jó, mert szûk, a kombi darabos stílusú, a terepjáróba fel kell mászni - legyen hát öszvér, magas ülésekkel, hosszú tengelytávval, tologatható hátsó fotelekkel, panorámatetõvel, kupé-szerû tetõvel és néhány érdekes ötlettel. Ilyen vevõcsalogatónak szánják az utastértõl elválasztott csomagtartót, amelynek egy kisebb, szintén különálló része egy külön kis hátsó ajtón át is pakolható. A filmecske csattanója persze erõsen marketing-szagú: már megint kitaláltunk valami újat, karaktereset, igazán BMW-set.

Mindez szép, ha igaz, ám az az érzésünk, BMW-tojásfej ötleteivel már máshol is találkoztunk, és eddig nemigen váltak be. Hasonló öszvér a Mercedes R osztály, amelyrõl már kiderült, hogy eladhatatlan, és tucatnyi modell a kínlódó amerikai autógyártók kínálatában. Nem zárható ki persze, hogy a BMW ügyes marketinggel ezt is eladja - ha a kívül nagy, belül kicsi, terepjárónak alacsony, utcára magas, és mindezek tetejébe lehetetlenül drága X6-ost sikerült, egy ennyivel jobban használható autót miért ne lehetne - de az az érzésünk, nem lesz egyszerû menet.<br /><br />
forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-01-30 19:24 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

csu2 írta: robinson:

nem lehet, hogy azért navigált hülyén, mert az "include motorways"- hianyzott neki?

én nem vettem észre nagy szopatásokat a 2009-1-ben. de valószínûleg van benne.


Szierntem a kisnaviban nincs ilyen, de megnézem!

Robinson Elküldve: 2009-01-30 13:25 Kis navi

imici85 írta: Hello.
Van egy 2004-es e46-om kis navival Mk 4 es dvd-vel.Melyik újabb navigáviós szoftver jó rá amin Magyarország is rajta van?Mi a külömbség a high és a professional között?A dvd nem volt még szoftverezve miben lenne jó,hogyha újabb szoftvert raknék rá?Van még egy 2004 es e46 De az nagy navival van melyik navigáviós cd jó rá amin van Magyarország?
Köszi


Rengeteg errõl szóló topic van, felesleges volt emiatt újat nyitni!

http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;amp;f=71
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=435

Nézz körül, és tedd fel a kérdésed a már emglévõ témákban légyszi!

Robinson Elküldve: 2009-01-30 13:23 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Petike írta:
Robinson írta: És a GPS antenna az merre leledzik a kocsiban? könnyû hozzáférni? A rechner az mi a fene? kábelköteg alatt azt értjük, ami a fejtõl hátramegy végig az olvasóhoz?


...a limoban nem tudom merre van a gps antenna, a rechner az MKIII, a kábelköteg pedig az, amit írtál


Köszönöm szépen a segítséget!

Robinson Elküldve: 2009-01-30 12:43 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Petike írta:
Robinson írta: Tudja valaki, hogy mire lesz még szüksége az olvasón és a fejen kívül a usernek?


Hi!

Fejegység, kábelköteg, rechner és ennek a tartója illetve egy GPS antenna.

üdv:

petike


És a GPS antenna az merre leledzik a kocsiban? könnyû hozzáférni? A rechner az mi a fene? kábelköteg alatt azt értjük, ami a fejtõl hátramegy végig az olvasóhoz?