Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2008-12-31 12:44 Boldog Új Évet

BUÉK mindenkinek!

Robinson Elküldve: 2008-12-30 23:03 Autóvásárlás

Robin68 írta:
Zolee írta:
Robin68 írta:
A csipelést meg majd........


Szia! A Tied csippelve van?


Még nincs. Egyenlõre így is elég. Nekem. Egyszer kalandvágyból beraktam egy direktszûrõt, de még az nap este visszaraktam a gyárit. Az a kevés teljesítmény növekedés nem érte meg és az utastérben is megnõtt rendesen terhelésnél a zaj. Ez meg már zavart a nagy csend után


Te aztán bevállalós vagy!
Tényleg éreztél teljesítménynövekedést egy direktszûrõtõl?

Robinson Elküldve: 2008-12-30 18:54 Visszavonul a BMW legendás 3,2 literes sorhatosa

Az utolsó darab egy most elkészült Z4 M-ben található, utóda a háromliteres, duplaturbós benzines lesz 300 lóerõs teljesítménnyel. A visszavonuló egység 343 lóerõs teljesítményét sokkal nagyobb lökettérfogatú motorok is megirigyelhetnék, erejét pedig remek karakterisztikája tette még élvezhetõbbé, hiszen maximális teljesítményét 7900-as fordulaton mindössze 100 fordulattal a piros mezõ alatt adta le. Az S54B32 kódjelû motor egyébként hosszú pályafutása során rengeteg díjat zsebelt be, többször választották meg az Év Motorjának, továbbá 2001-2006 között ez az egység lett a legjobb a 3 és 4 liter közötti kategóriában is.

forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2008-12-30 17:40 Turbo

BarG írta: Robinson!

Az a turbó igen hangos! Le kellene szereltetned és megnézetned egy szakemberrel! Amikor az enyém kifújt, nem volt ennyire hangos, pedig egy picit nagyobb turbóm van.
üdv


pont most mikor már le is oltottak, hogy jójaz?!
Mind1, megnézetem, az a tuti, veszteni nem vesztek vele... köszi!

Robinson Elküldve: 2008-12-30 15:41 Eladó cuccok

berena írta: sziasztok eladó lenne 1 2 alkatrészem e46 LIMÓ 98 TOL 2000 IG GYÁRTOTT ELSÕ LÖKI DISZLÉCCEKKEL HELLA KÖDÖSEL 20000 FT GYÁRI KAZIS FEJETSÉG 5000 FT HIBÁTLAN ÁLLAPOT. DVD LEJÁTSZÓ 3 COLOS KIJELZÕ TÁV DOBOZA GARI PAPIRJA 2 HONAPOS 30000 FT EZEK A CUMOK CSERÉLHETÕK BMW KIEGÉSZITÖKRE AKÁR! SZÁMOM 06204134634


1.) felesleges teleszarnod a fórumot, leírtad már 3 helyen, ha valakit érdekel, meg fog keresni, ahogy én is
2.) felesleges csupa nagybetûvel írnod, nem lesz tõle feltünõbb az irományod, csak idegesítõbb
3.) ha emberibben fogalmazol, megérti olyan is aki halál hülye hozzá, és lehet, hogy megkívánja, ergo nagyobb esélyed van, hogy eladod

ennyi baráti jótanácsom lenne

u.i.: remélem azt érzed, hogy több témában nem kéne feldobni a hirdetésed

Robinson Elküldve: 2008-12-30 13:21 Turbo

kempelen írta: Már vártam, hogy a benyások is vallomást tegyenek, mert még az olajkányhásokon maradt volna a szégyen!

Még a zastava is, de még hogy!


Na-na! én eddig kizárólag benzinessel jártam, és még sosem láttam ilyen füstöt-gõzt, nevezzük azt akárminek. Nyilván füstöl minuszban minden verda, de azért az sem normális, hogy aki mögöttem áll 5 méterrel a kocsijával, nem látszik a füsttõl, csak azt hallom, hogy köhög DD
(ez fõleg azért volt ciki, mert honda-s volt az említett nemlátott emberke)

Úgy mondom, hogy szar a dízel, hogy nekem is az van, de ez egy másik téma, amit ne itt folytassunk!

Úgy veszem észre, ez a téma mindenhol elõjön, közben az igazi benzin vs dízel topic meg teljesen eltûnt a süllyesztõben

Robinson Elküldve: 2008-12-30 12:27 Segítség!!!

Basanyi írta: Ha jól emlékszem E46 oldal voltunk. Kempelen 2 utolsó szólása jó volt. /Gratula/. Elnézést a zavarásért. Sziasztok.


Ha valami probléma van tessék megírni, néma gyereknek anyukája sem..
Amúgy úgy érzed, hogy már nem vagyunk e46, vagy kevesebb hangsúly van fektetve az e46-osokra vagy mi?

Robinson Elküldve: 2008-12-30 12:21 Turbo

kempelen írta: Robinson!

Jó fej srác vagy és a hozzászólásaidat is komálom, de most mért kellett a hosszú idõ alatt felépített megbecsülésemet szétrombolni, azzal hogy feleslegesen rágjátok a szart???

Nem kell rögtön a torkomnak ugrani, nem komolyan beszélek, de már szilveszteri mulatságszámba megy, hogy elemezitek a minusz 4-8 fokban hidegen kiáramló kipufogógázt.

Olybá tûnik, mintha most indítottál volna el életedben elöször fagypont alatt egy autót...

Mondom ez inkább irónia, nem lebaszás.

Folytassátok ezt majd ha tavasszal +15 fokban is, ha ugyanígy indul, ugyanígy füstöl.

Hidd el semmit sem jelent ha pamacsot látsz hidegen induló autóból ilyen hidegben.


Má' majdnem elbíztam magam, mire össze kellett szégyellnem az arcom
Igazad van, de hagy javítsalak ki:
Autót már indítottam -4-8 fokban, csak olajkályhát nem
Sokunk ellen fogok írni, amibe magam is beletartozok: Ha autót akar az ember, akkor annak a hajtóanyaga a benzin, nem az olaj.

A fórumozók többsége ezt a szart hajtja: -8ban beül a kocsiba, elindítja, körbefüstöli a kerületet, fél órát ül mire rá mer lépni a gázra, pirosnál állva hagyja egy suzuki, elmegy mekibe, ahol lehúzott ablaknál szembesül vele, hogy olyan hangja van a kocsijának mint egy traktornak, majd a kezébe nyomott poharakat nem tudja hova tenni, mert még a pohártartót is kispórolták ebbõl a bajor szarból, majd mielõtt otthon kiszállna a kocsiból benne ül még legalább egy percet, hogy ezt a turbónak nevezett lószart kímélje, közben azon töri a fejét, hogy mikor kéne a feszítõgörgõket lecserélni, hogy ne égjenek el, majd leül a gép elé, és a fórumon ámítja magát, hogy egy presztízs autóból szállt ki. Hát na ez vicces vazze

Ehhez tartozik hozzá, hogy ettõl függetlenül autóbuzik vagyunk, különben nem írogatnánk fórumra, ergo ami a verdával kapcsolatos azt kidumáljuk. Legközelebb jön valaki, végigolvassa a "szarrágást", majd rájön, hogy az Õ turbója nem szar, csak vidám, azért fütyörészik, a füst meg azé' van, mert kályhát vett autó helyett

Vágom én, hogy nem lebaszol, csak felnyitottad a szemem

Éljen a benzin! Bocs az off-ért

u.i.: köszi a segítségeteket!

Robinson Elküldve: 2008-12-30 01:07 Turbo

Na, szóval így nézünk ki:

Indítás után rögtön:

YouTube videó

YouTube videó

Kb 10km után:

YouTube videó

Namost a turbo-m nem gondoltam, hogy ilyen hangos, direkt figyeltem hazafelé, zenét is lekapcsoltam, és nem hallottam. Most akkor ez hogy van? Szerintetek rosszul hangzik, vagy csúnyának tûnik?

Robinson Elküldve: 2008-12-30 00:15 Vennék...

Chipcad777 írta: Nem lehet,h csak egy //M emblémát ragasztott fel a gyári burkolatra? Mert azt tök olcsón megúsznád...
Mondjuk van ott kis carbon utánzat is


Nekem ez a motortér nem ezt az olcsójánoskodást sugallja

Robinson Elküldve: 2008-12-29 21:12 Vennék...

InsectKiller írta: Esetleg nem tud valaki valami 5letet, hogy hol tudok találni E46-ra ilyen fasza motorvédõt?
Itt csak Snicit árul berena kollega ha jól emlékszem, de M-est hol kaphatnék vajon?
Szeretném ha 1x így nézzem ki :

Robinson Elküldve: 2008-12-29 20:16 Turbo

lajosh írta: Nekem úgy fütyölt, hogy sokszor nézegettem körbe, nem-e mentõ jön. Az újnál nagyon oda kell figyelni.


az milyen?

ilyen?
YouTube videó

vagy ez már durva?

Robinson Elküldve: 2008-12-29 19:57 Turbo

mint írtam, nálam a fehér füst csak egy darabig látszott (míg lekapartam a jeget az ablakokról, és mentem kb 1 km-t) aztán mintha sose lett volna. A turbó fütyül, de nem mondanám, hogy nem normálismódon, szerintem figyelni kell, hogy halljad, annyi meg szvsz belefér.

Robinson Elküldve: 2008-12-29 19:46 Turbo

haller,

tegnap este 11 körül beindítottam a kocsit (-4 fok), és rohadtul füstölt. Fehér füst mindenhol, elég erõsen. Rögtön ez a video jutott eszembe:


YouTube videó

Bár ennyire azért nem volt erõs a füst, de majdnem. Az érdekes az, hogy elindultam és elmúlt. Lehet, hogy ez csak a nagy hidegnek köszönhetõ, és nem kell parázni? Rendesen húzott meg minden, nem vettem észre semmi hibát menet közben.

Robinson Elküldve: 2008-12-29 17:03 7500 M3-at hív vissza a BMW

Nem hibátlan a BMW új duplakuplungos rendszere, mely az M3-ban debütált. A bajor gyár világszerte 7500 autót hív vissza a váltó lehetséges hibája miatt, az Európában érintett autók száma nagyjából 3500 (ebbõl ezret Németországban adtak el).
<br /><br />
A müncheniek tájékoztatása szerint abban az esetben, ha hideg motornál erõs gyorsítás történik, elõfordulhat, hogy mindkét kuplung nyitva marad, súlyos motorhibát okozva. A vizsgálatok szerint kis valószínûséggel, de alacsonyabb tempónál is megtörténhet a baj. A márkaszervizekben szoftverfrissítéssel próbálják orvosolni a gondokat, a motor- és váltóvezérlõ-rendszert is újraprogramozzák.

forrás: http://autoblog.hu