Ja, sajna volt egy kis defekt a szerveren, és későn vettem észre, de meglett
3 hnapja pihen az új szerver az irodában, sosem jut rá időm, hogy bevigyem a terembe, pedig az aztán odaverne rendesen. Ju eszembe, ha valakinek kell egy HP brand szerver olcsón, olyan 50e körül, keressen nyugodtan
Hó nálunk csak látszat volt, helyette lett finom útlefagyás és mazsola sofőrök. DSC-m sajnos nem volt, mert a futómű szar beállítása okán fennálló a rossz kormánygeometria hatására kikapcsolt, mondván az nem lehet, hogy folyamatosan kanyarodok
Szóval így volt már 1 hónapja minimum, és tegnap mikor jöttem haza, 5 km-en keresztül idegesített egy 30-al lébecoló suzuki. Tudjátok, az a fajta, akit nem lehet megelőzni, mert a forgalmi szitu sosem úgy van. Aztán egyszercsak lett lehetőség, odaléptem neki, hogy előzők, a kocsi meg elindult keresztbe
Csöppet meglepődtem, de szerencsére sikerült lekezlni a dolgot, de azért na. Szóval Tegnap este végre be lett lőve a kormányszög, és újra működik a DSC.
El is vittem a vasat egy tesztre, ha már fagyott út meg miegymás, és itt nálunk van egy 4 sávosnak megfelelő 0 forgalmas utacska, és odaraktam magam. Hát gyerekek, emellett a DSC mellett nem kell tudni vezetni az már biztos!
Vérszemet kaptam, mondom olyan nincs, hogy mindent megold, és egyre durvábban nyomtam neki, miközben rángattam a kormányt mint a hülye nagy szögben jobbra-balra. 120-nál még megfogta az autót folyamatosan a jeges úton. Ekkor néztem rá a km-órára, hogy azért mindennek van határa
És lenyugodtam kicsit, miközben kib@szottul vigyorogtam.
Vigyorogtam, mert ez valami megdöbbentő, hogy mire képes ez a technika srácok, minden tiszteletem a fricc mérnököké.
Nektek biztos nem újdonság, de mivel nekem még csak most lett beszerelve a DSC, sejtelmem sem volt, hogy ez mire képes. Érezni, ahogy a kerekeket külön-külön fékezgeti. Először úgy voltam vele, hogy ez borzasztóan idegesítő, de ez a teszt ez meggyőzött róla, hogy ez egy hatalmas alkotás.
Visszamentem oda is, ahol korábban keresztbe állt az autó előzés közben, megcsináltam ugyan azt a manővert kétszer is, másodjára természetesen agresszívebben, és lazán vette az egészet, mintha nem is lenne lefagyva az út.
10 éves technika, és ma napig nem tudják az autóiparban leutánozni, ez tesztekből kiderült. Sőt, azóta még tökéletesítették is a BMW-nél jópárszor.
Ezeknél a dolgoknál derül ki, mit is takar a prémium jelző! Tiszteljétek srácok