Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2008-10-29 21:29 Teligumiszett

Én kivárom a legutolsó pillanatot. Egyrészt esztétikai, másrészt lustasági szempontból Amúgymeg amíg nincs értelme (márpedig szerintem még nincs olyan idõ, hogy érdemes legyen), akkor meg minek túlóvatoskodni..

Robinson Elküldve: 2008-10-29 21:27 Futómû és hibái

BarG írta: Hû, ezt hogy integráltad ki abból, amit írtam?!


Benéztem az M30-at M3-nak, azt hittem vettél új autót, amivel stabilabb a 225-ös gumi

Robinson Elküldve: 2008-10-29 21:16 Turbo

BarG írta:
Robinson írta: Hai,

Nekem is boldog valamitõl a kocsim, és elkezdett fütyörészni. Ez talán még nem is baj, fütyörészik, lehet, hogy nem itt kezdõdik, csak én reagálom túl.

Viszont.

Néha azt tapasztalom, fõleg hármasban (lehet, hogy csak akkor figyeltem, és lényegtelen), hogy 2500-nál "megfullad" a kocsi. Nem is tudom hogy írjam le. Talán ez a legjobb szó. Megfullad. Mintha nem hatna tovább a turbó. Viszont ez mint mondottam, néha fordul elõ, amúgy rendesen mûködik minden. Valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Az a minimum, hogy én is elviszem ezekre a tisztogatásokra, amiket lentebb írtatok, és egyúttal megkérdezem a szerelõt is, de gondoltam addig is kikérem a véleményeteket


Ragaszkodj a vadiúj tömítéskészlethez a visszaszerelésnél!!! Ne menj bele a régi SEMMI BAJA!!! tömítések visszarakásába. Ha érdekel a miértje a dolognak, akkor olvass vissza 2 lapot. Ha nem túl megerõltetõ.
üdv


Idézet: Én pont a hétvégén csináltam meg a vákum nyomásszabályzó membránjának meg a légtömegmérõnek a tisztítását, és azt kell mondjam jobb lett a rendszer. Most gyakorlatilag eltûnt az a megtorpanás ami 1900 és 2300 fordulat között megvolt.


Erre gondoltál? Nem megerõltetõ, csak ez elkerülte a figyelmemet. Ha ez a lényeg.

Robinson Elküldve: 2008-10-29 20:39 Teligumiszett

BarG írta: Jégen - déren tökkmindegy, hogy téli vagy nyári, egyedül a szögesgumi fog .......


Ez eléggé jogosnak tûnik, de ha jól tudom az meg nálunk nem engedélyezett..

Robinson Elküldve: 2008-10-29 20:37 Futómû és hibái

BarG írta: Nem tudhatom a mértékét, hogy kinek milyen stabil az autója, de én kifejezetten meglepõdtem, amikor átvettem a 0 km-es autót a 225/45R17 gumikkal és a nyomvályúkkal igen gazdagon ellátott borsodi utakon elkezdtem kóvályogni vele. Többször azon voltam, hogy szégyenszemre egy gumiméretet visszamegyek, persze a 17 coll nálam adottság, de a 225 helyett 205/50R17 - 205-ös gumikkal off autókon jó tapasztalataim voltak. Aztán az utóbbi években teljesen felújult az általam fõleg használt 35-ös, meg lett M30, azokon meg a 225 betonstabil, így aztán maradt a régi méret, egyedül téligumiban használok 205-öst.

Ha valaki úgy érzi, hogy instabil az autója, ne legyen rest megkeresni valakit a lakóhelye környékén, akinek hasonló gumija van és csinálni egy összehasonlítást. Többet ér, mint beírásokból megpróbálni kihámozni, hogy mi is van. Egyvalamit nagyon megtanultam az évek alatt, mégpedig azt, hogy ugyanazt a jelenséget nagyon különbözõen tudjuk értékelni. Ma már ezernél több regisztrált tag van, nem tudom elképzelni, hogy ne legyen minden városban E46 klubbtag.
üdv


Akkor ebbõl most az a lényeg, hogy 225-ösöd van továbbra is (ami új autóval rángatott), de másik autón, azon viszont stabil? Bocs, de nem tudtam kivenni egyértelmûen

Robinson Elküldve: 2008-10-29 20:31 Futómû és hibái

Benten írta: Thx!
S ezt csak kompletten lehet cserélni ... ha a gömbfej elhal benne mi?
NT autonál most néztem az árát ... 49.000 HUF, MIVAN?


Igen, az sajnos így mûködik és ilyen drága. Legjobb tudomásom szerint. Esetleg megkérdezheted az oly sokat emlegetett rhantos-t.

Robinson Elküldve: 2008-10-29 20:24 Futómû és hibái

Benten írta: Akkor itt lenne az ötös alkatrész?

http://bmwfans.info/original/E...l-31_0553/


Az! pont most akartam linkelni

Robinson Elküldve: 2008-10-29 20:19 Futómû és hibái

Benten írta: Valaki linkelje be pls, hogy melyik a stabipálca, s melyik a lengõkar!


Nem vagyok szerelõ, de az 5-ösnek van stabpálca formája, arra mondanám azt, és azt mondanám, hogy a lengõkar nincs a képen

Robinson Elküldve: 2008-10-29 20:17 Turbo

Hai,

Nekem is boldog valamitõl a kocsim, és elkezdett fütyörészni. Ez talán még nem is baj, fütyörészik, lehet, hogy nem itt kezdõdik, csak én reagálom túl.

Viszont.

Néha azt tapasztalom, fõleg hármasban (lehet, hogy csak akkor figyeltem, és lényegtelen), hogy 2500-nál "megfullad" a kocsi. Nem is tudom hogy írjam le. Talán ez a legjobb szó. Megfullad. Mintha nem hatna tovább a turbó. Viszont ez mint mondottam, néha fordul elõ, amúgy rendesen mûködik minden. Valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Az a minimum, hogy én is elviszem ezekre a tisztogatásokra, amiket lentebb írtatok, és egyúttal megkérdezem a szerelõt is, de gondoltam addig is kikérem a véleményeteket

Robinson Elküldve: 2008-10-29 20:08 Teligumiszett

BarG írta:
Ezért én csak akkor cserélek télire, amikor jelentõsen megnõ a havazás esélye, a hõmérsékletet én figyelmen kívül hagyom.
üdv


És ha nem havazik csak lefagy minden?

Robinson Elküldve: 2008-10-29 20:06 Futómû és hibái

Chipcad777 írta: miért kell stabpálcát cserélned? honnan lehet tudni,h az rottyon van?


Röviden: Kopog. Fõleg rosszabb minõségû úton lehet hallani. Nem durva, alig észrevehetõ, de elébe megyek..

Robinson Elküldve: 2008-10-29 18:22 320d Motor

azt meg lehet állapítani, hogy eseti hiba nem? én legalábbis így tudtam, és annak idején az off ótóval is mindig meg tudták mondani, hogy elmúlt eseti hiba volt-e tárolva, vagy fennálló problémával állunk-e szemben.

Robinson Elküldve: 2008-10-29 13:12 Teligumiszett

Továbbra is az a véleményem, hogy inkább tudjam irányítani az autót egy jobb elsõ gumival, akkor van esélyem korrigálni a seggmegindulást is. Ellenben ha kanyarban megyek tovább egyenesen...

Robinson Elküldve: 2008-10-29 13:00 Futómû és hibái

Chipcad777 írta: iszonyat utak vannak...Én is elõzéskor meg sávváltáskor vagyok nagyobb parán...remélem a pénteki beállítás nbekem is megjavítja ezt a dolgot, mert egykézzel esélytelen kormányoznom ....


Nem is az egykézzel vezetés a lényeg, hanem az, hogy tényleg iszonyat balesetveszélyes egy ilyen szinten ugráló kocsival 50-nél többet menni.

Robinson Elküldve: 2008-10-29 12:59 Futómû és hibái

bocika írta: Engem a 81-es fõúton Fehérvár felé dobált ide-oda sávváltáskor a gép, Izzadtam mindenhol...

A futómûállítás óta ugyanazon a szakaszon elõzés EGY KÉZZEL KORMÁNYOZVA!!!

Lehet, hogy neked is megérne egy beállítást...


Reményt adtál, remélem nekem is megoldódik! Én a hungárián járok sokat, meg gödöllõre végig a kerepesin és ami után jön, sõt fót felé is szoktam menni, ismerem azt a szakaszt amirõl Enkozpont írt, elég életveszélyes. El se tudom képzelni, hogy egy kézzel vezetni ezeken a helyeken. Kiváncsi vagyok.. Csak elõbb stabpálcát kell cseréltetnem meg silent-eket, így mindjárt kicsit várólistás lett a dolog..