Hali,
felmerült bennem egy-két fontos kérdés, ami lehet, hogy nagyon amatõr, de én mégis a rutinos arcok szavára adnék inkább
Elkezdtem olvasgatni a topic-ot, de nagyon sokat írtatok... (és sok az off
)
Szóval turbo: én úgy hallottam, hogy ~10mp elég a lehûtéshez, de itt a 2006-os idõkben 1-2 percet írtatok. Valóban ott kéne ülni olyan hossz ideig, nem elég a ~10mp?
Fordulatszám: Mennyire bírja ez a motor a pörgést? (2000-es gyártás) Igyekszem mindig alacsony fordulaton tartani, de egyre többször vérzik be a szemem, hogy mégiscsak egy vadállatban ülök... Benzinhez vagyok szokva, így a magas fordulat jelenti még mindig számomra a haladást, ami 2000 fölött van, viszont ha ezzel 3000 körüli fordulaton megyek, akkor a fölött már nem nagyon ad le nyomatékot. (de, lead, valahol fentebb veszti el talán, nem tudom pontosan hol)
Azt vettem továbbá észre, hogy ha magasabb fordulaton mozgok, akkor a gyorsulás nem olyan dinamikus, nem olyan préselõs. Ahogy észrevettem, 1900nál kapcsol a turbo.. Ha magasabb fordulaton vagyok, lehet, hogy nem kapcsol vagy hogy van ez? Kapcsol nyilván, csak nem olyan intenzitással, vagy már alapból rásegít, ezért nem érzem olyan intenzíven a lökését(?)...
Azt hiszem ennyi, remélem sikerült normálisan megfogalmaznom, és elõre is köszönöm a válaszokat