anubisz írta:
Gondolod azt a szart észreveszi az a sok hülye? Én a BMW be vizsgáztattam,ott se nézték. Ki fogja azt nézni neked,hogy ott van e az első,és hátsó beépítve. Vagy beülnek 5 en hátulra,hogy megüljön a kocsi,és korrigál e a szenzor? Na persze.
Elé tolják azt a szart,hogy normális a beállítás e,és nincs bütykölt Xenon rajta,azt jóvan.
Műszakin nem tudom, hogy nézik-e, mert én eleve úgy mentem mindig, hogy ettől ne kelljen parázni. Rendőr viszont volt már, hogy konkrétan ezzel volt elfoglalva. Hiába bizonygattam neki, hogy gyári a lámpám és a xenon is, tudta a kis mocsok, hogy kell lennie emelőnek és mosónak. Mondta is, hogy mosót nem lát, de vajh ha rátámasztana a kocsi seggére, korrigálni a lámpa magasságán?
Na itt már mondtam, hogy nem, a lényeg, hogy a vége az lett, hogy elengedett, de szívta a vérem. Hozzáteszem, elő kellett adnom a hülyét, hogy ugye én így vettem az autót meg gyári lámpa meg miegymás, különben sem értek a kocsikhoz.
Végülis most a nagy szerelés alkalmával bepattant a mosó az emelő és a lámpamodul is.
- Lámpamosó kompletten: tartály, bajuszlécek, kábelköteg, szivattyú stb: 20e + 6e bajusz fényezés
- Automata fényszóró emelő: szenzorok, kábelköteg, lámpamodul: 25e
Ez utóbbinál nem emlékszem, hogy a modul plusz 20 volt-e, de valamiért az rémlik. Mindenesetre számoljunk 51e pézikével összesen, és nem kötekedhetnek a sünök (emiatt legalábbis). Nekem ezért megérte, és a műszakin is egy tizessel több marad.