Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2010-09-20 21:14 Társalgó

SoundkeY írta:

KÖSZÖNÖM ! :p




Attól még az autópályán nincs kereszteződés

Robinson Elküldve: 2010-09-20 18:52 Bmw e46 -ból való zár garnitúra eladó

Jackson írta: Komplett zárgarnitúra eladó. EWS + zárak + 1 db új kulcs.


és ezt így egy darab kulccsal hogy is gondoltad?

Robinson Elküldve: 2010-09-20 18:49 Társalgó

SoundkeY írta:
Tano írta:
Robinson írta: Hali!

Hátha valaki tudja
A szerbeknél hogy működik a sebesség korlátozás?
Konkrétan arra gondolok, hogy nagyon sok helyen ki volt téve a 60-40es korlátozó tábla, de feloldás nem volt sehol :S
Abban viszont biztos vagyok, hogy nem 20-30km-es egy-egy ilyen korlátozás
Főleg, hogy jó hosszú út után ismét ki volt téve a 40-es pl. Tehát valahol a kettő közt már biztos mehettem volna Na jó, nyilván nem mentem végig 40-el, de a lényeget értitek. Illetőleg vannak ezek a nagy táblák zászlós emberkékkel, azok WTF?


Legkésőbb a következő kereszteződés feloldja a korlátozást.


FÚÚÚ vazze te hány éve raktad le a kreszt ?


Hali, a probléma azzal van, hogy autópályáról beszélünk, akármilyen is, így nincs kereszteződés Szal ne szójjábe

Ettől függetlenül közben felvilágosítottak, hogy az ótópálya felújítások miatt van a sok tábla, és ahol kihajtanak a munkagépek, az is kereszteződésnek számít, csak éppen nem venni észre ezeket, főleg nem éjszaka

Te, Kresz mester

Tano, köszi

Robinson Elküldve: 2010-09-20 13:11 Társalgó

Hali!

Hátha valaki tudja
A szerbeknél hogy működik a sebesség korlátozás?
Konkrétan arra gondolok, hogy nagyon sok helyen ki volt téve a 60-40es korlátozó tábla, de feloldás nem volt sehol :S
Abban viszont biztos vagyok, hogy nem 20-30km-es egy-egy ilyen korlátozás
Főleg, hogy jó hosszú út után ismét ki volt téve a 40-es pl. Tehát valahol a kettő közt már biztos mehettem volna Na jó, nyilván nem mentem végig 40-el, de a lényeget értitek. Illetőleg vannak ezek a nagy táblák zászlós emberkékkel, azok WTF?

Robinson Elküldve: 2010-09-19 15:21 Társalgó

YELLOW írta: Egy kis érdekesség,A történet, röviden arról szól, hogy egy New York-i nyugdíjas anyugdíjából szeretett volna venni egy házat Portugáliában.Talált is egy vidéki házat ami már 15 éve lakatlanul állt.A tulaj és a felesége már rég meghaltak és nem volt örökösük.A farmon állt még egy hatalmas pajta óriási vaskapuval, ami be volt hegesztve...Az állam által kivetett magas adók miatt senki sem akarta megvenni aterületet és elmentek anélkül, hogy benéztek volna a pajtába.
Emberünk megvásárolta és beköltözött a feleségével, majd vásárolt egyaggregátort és nekiállt levágni a hegesztést...Ekkor elképesztő látvány fogadta...

http://www.intuh.net/barnfinds/


Ez se egy mai történet, de képeket még nem láttam

Robinson Elküldve: 2010-09-19 15:21 Társalgó

lepke írta: Helo
A Stew klubtársnak(szemüveges) kellene a telefonszáma
Aki tudja PÜ-ben küldje át

üdv zoli


Hi,

Feltételezem, hogy Stew = Steve, aki már nincs Mo-n és nem is lesz

Robinson Elküldve: 2010-09-14 21:17 Autóvásárlás

atidesign írta:
kleroo írta:
Robinson írta:
kleroo írta:
----


Na, tesztelve, csak miattad

Budapest - Nei Pori = 6,1 elvileg, most nem számoltam utána, ami viszont jól hangzik: 1 tankkal jöttem le! Nem egy tankkal, hanem egy 320d-vel, de egy üzemanyagtartálynyi gázolajjal 1100km és még írt 120-at


WOW!
Milyen terep volt? sok város volt benne?
Dúrva ez a hatótáv


Az enyém is 320d és 4,7 - 5,5 az átlagfogyasztás! Persze ez csak a manuális váltó.
Ez a BMW egyik legjobb és legtakarékosabb motorja, csak ki kell fogni a jó állapotút.


Én még sose mentem ennyi egy autóval sem egy tankkal, szóval nekem nangy szó nagyon
Az idegesít kicsit, hogy 999 után átfordul a kijelző, mert csak 3 karakteres, és így nem mutat olyan jól

kleroo: főleg pálya, de a szerbeknél nagyon sokat kellett lassítani gyorsítani, mert minden fánál dolgoznak, és 80-60-40es táblák vannak. Macedónoknál is elég sok a szar út, ahol lassan kell menni.

hozzátenném, szar a légtömegmérőm, ami a szakik szerint ront a fogyasztáson

Robinson Elküldve: 2010-09-14 14:42 Autóvásárlás

Robinson írta:
kleroo írta:
Értem. Köszönöm. Nem tűnik eddig olyan vészesnek.
De a kötelezőt én a biztosításra meg az adóra értettem
Ez lenne még nekem fontos,hogy az hogy "van" a kocsi,ne kerüljön sokkal többe mint a mostani fikuszom.

Jó hallani a mociról ezeket gyorsulásban hol lehet? 8sec körül?
Átlag fogyi?(a 320d amit megvehetnék,az rég nem volt nullázva és 6,7-et mutat. rövid távokon használva,állandó hidegindítással,80%városban)



Átlagfogyasztásról nem tudok nyilatkozni, nekem sose ment 6,9-7 alá :]
Bár most, hogy be lett rakva a tempomat, jelentősen csökkenni látszik a fogyasztás. De ez is csak átmeneti, míg élvezkedek rajta. De hamar elmúlik, és nyomom neki tovább
(szintén 80% város)

A kötelező sokmindentől függ. Ugye a kocsi korától, a Te korodtól, lakhelyedtől... Én mióta jogsim van A0-ban vagyok Így nekem negyed évente 30e körül van. de vannak itt éves 8ezerrel is tagok



Na, tesztelve, csak miattad

Budapest - Nei Pori = 6,1 elvileg, most nem számoltam utána, ami viszont jól hangzik: 1 tankkal jöttem le! Nem egy tankkal, hanem egy 320d-vel, de egy üzemanyagtartálynyi gázolajjal 1100km és még írt 120-at

Robinson Elküldve: 2010-09-13 01:28 Segítség!!!

Látod Woockie, lehet link az aláírásban

[*url=http://woockie.hu]Woockie oldala[/url*]

Robinson Elküldve: 2010-09-12 21:59 Autóvásárlás

kleroo írta:
hil írta:
Robinson írta:


Mikor én kerestem 20d-t, nekem is volt olyan, hogy felhívtam a palit, mondtam neki, nem akarok feleslegesen lemenni, mondja meg, ha van valami baja a kocsinak. Természetesen az volt a válasz, hogy kifogástalan! Leutaztam 200+ km, megnéztem. Hogy úgy fütyült a turbó, hogy azt hittem jönnek a rendőrök, azt mondta "hallod milyen szépen fütyül a turbó" Az ülések totál kiülve, sofőr kárpit oldala felhasadva, hátsó fólia félig lógott, szélvédő még csak nem is gyári volt, csomagtartón egy lyuk, mintha rálőttek volna, első futó kopogott. Mást nem vettem észre, de gondolhatod mennyire örültem a palinak...


Nekem is volt szerencsém elmenni messzire egy újszerű 320 megvásárlásának reményében Potyára, az autó hulladék volt, annak idején tettem fel képeket róla, meg adtam fel az autoexpressen ellenhirdetést. Ugyanis telefonon többször mindent megbeszéltünk, aztán egy rom fogadott és még a falubeliekkel meg is akart veretni, mert volt pofám szóvátenni a "minimális" eltéréseket a hirdetéséhez, elmondásához képest.
De a kereskedők valóban ....hmm kerülendők.


Nekem is csak negatív tapasztalatom van. 1,5évig vadásztam kocsit
egyetlen őszínte kereskedőt sem ismertem meg...
Pedig szinte mindegyik nagyon őszínte és barátságos,szinte bármit megvennél tőle. aztán rájössz a kamukra....és a végén már rühes kutyaként kezel(néd) őket,hisz 2arcú kis szemetek.
Autót csakis ismerőstől....vagy ha nem,akkor várni-várni várni, és azonnal lépni amint egy szép példány feltűnik. ez nálam bevállt

A 320d-nek milyen gázpedálja van? elektromos vagy bowdenes? Ezt a tempomat miatt kérdezem,hogy utólag csak 1-2 apróság kell,vagy komolyabb berendezés.



Ha négyküllős a kormány, akkor multis légzsák kell bele ~50khuf, vagy új sportkormány 80-140khuf + 5khuf kábel és kész a tempomat. Elektromos

Robinson Elküldve: 2010-09-12 21:54 Autóvásárlás

hil írta: meg adtam fel az autoexpressen ellenhirdetést.


Erre emlékszem

Robinson Elküldve: 2010-09-12 21:44 Autóvásárlás

Burns írta:
kempelen írta:
Robinson írta: Megnyugodtál?


Jah már meg egy kicsit....

A mai nap után már ezt is elhiszem:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-4112426



Hát persze, hogy annyit futott A fényes kormány meg az igényes bőrbelső is ezt mutatja


Burns, Te élsz?! Örülök, hogy itt vagy

Viszont rögtön beléd is kell kössek Az a baj, hogy magyarba' mindig azt nézik, mennyire kopott a kormány. Ha szépen újra van bőrözve, akár 300e km is lehet benne, hiszen... Sztem nem ez a mérce, bár nyilván árulkodik

Robinson Elküldve: 2010-09-12 21:42 Autóvásárlás

atidesign írta: Szisztok.

Hát nem egyszerű Magyarországon főleg kereskedőtől normális autót vásárolni.
Én bejártam már az országot autókért de olyan nem volt még hogy olyan lett volna az autó amilyennek elmondta a kereskedő, pedig úgy kezdtem hogy szakértő vagyok és viszem a műszereket is és megvizsgálom a vasat amennyire lehet úgyhogy inkább mondja meg ha gázos mert akkor nem megyek el...
Persze nem mondta meg és mindíg volt valami amiről tudott de nem mondta el, de nem is baj mert így többet lehetett lecsufkodni.
Legutóbb azt hitte hogy motorhibás az autó a hangról ítélve, amit én is észrevettem de persze tudtam hogy csak a rezocső van eltörve azért van ilyen hangja és lecsufoskodtam belőle 300 at.
Egy kereskedőnek se dőljetek be, még az is hazugság amit kérdez, benne van a vérükbe b+!
Aki nem ért hozzá inkább fizessen 5-8 ezret egy márkaszervizben egy tételes állapotfelmérésért, de ne abban amit a kereskedő ajánl!!!




Mikor én kerestem 20d-t, nekem is volt olyan, hogy felhívtam a palit, mondtam neki, nem akarok feleslegesen lemenni, mondja meg, ha van valami baja a kocsinak. Természetesen az volt a válasz, hogy kifogástalan! Leutaztam 200+ km, megnéztem. Hogy úgy fütyült a turbó, hogy azt hittem jönnek a rendőrök, azt mondta "hallod milyen szépen fütyül a turbó" Az ülések totál kiülve, sofőr kárpit oldala felhasadva, hátsó fólia félig lógott, szélvédő még csak nem is gyári volt, csomagtartón egy lyuk, mintha rálőttek volna, első futó kopogott. Mást nem vettem észre, de gondolhatod mennyire örültem a palinak...

Robinson Elküldve: 2010-09-12 21:14 Autóvásárlás

kempelen írta:
Könyörgöm valaki írjon egy ellenpéldát. Mondjuk hogy megvette, átverték, több van benne, satöbbi...


Én úgy vettem a verdát, hogy kb 40-50e km-el kevesebbet mutatott, de leszarás tárgya lett (mivel tudtam róla)

Off autó: Fiat Stilo 1.6 16v 3 ajtó. Megvettem horror árért, merthogy tip-top. Minden hónapban szervizben voltam, minimum fizetendő 40khuf. Gyújtótrafók sorban mentek el, akkor hálát adtam, hogy csak 4 hengere volt Az utolsó pont fehérváron szállt el, vonat haza. Vásárlás után 2 hónappal már az utca végéről hallották ha jövök, mert fémen fékeztem: full fékgarnitúra (bár ez ugye kopó alkatrész, megettem). Kipufogó tőből leszakadt a motorról a parlamentnél, pár héttel később a katalizátort kellett cserélni. A hátsó lámpák csatijai beégtek, az első lámpák párásodtak, a bölcső be volt hajolva. A full futómű csere természetesen alap, hiszen kopó alkatrészek mint tudjuk Előbb az expanziós szelep halt meg, aztán a klímakompresszor, majd télen lehúzott ablakkal közlekedés miatt torokgyulladás, mert a fűtéskábeleket elszaggatta az eltört ablaktörlő mechanika. Mikor beadta a kulcsot az akksi, már meg se lepődtem, be lehet azt bikázni, és különben is természeténél fogva egyszer ez is megtörténik - gondoltam még mindig szeretettel - majd kicseréltettem a vásárlás óta törött légszűrő házat és a szar lambdákat. Rükvercet - állítólag ez széria hiba - csak 3-as kapcsolása utána lehetett, különben reszelte a fogakat, kicsit szar volt a szinkron. Ez még nem is zavart volna, de a kuplung már kezdte megadni magát, egyest volt, hogy csak harmadik kuplungra tudtam lőni. Mikor el akartam adni lett körbe mérve, egy ép fújatlan elem nem volt rajta. Majd megdöglött a kuplung is. Mint kiderült, bucira volt törve mielőtt eladták nekem. Azt hiszem nem hagytam ki semmit

Megnyugodtál?

Robinson Elküldve: 2010-09-12 19:16 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

martin írta:
bbali81 írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: a balfaxok


Kűggyed, kűggyed, kűggyed....... reccs.

(Azt hittem, csak annyi a poén, hogy bódiszilvi....de nem.)



LOL kűggyed áááá meghalok a röhögéstől


gázpedál van benne ??
istenem szerencsétlen gyökerek


Hogy ez mindig előkerül Elég régi cucc, és azt hiszem biztosítós vírusreklám. Van vágó pityuval is