kleroo írta:
Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok.
És lehetőségem lesz áttérni egy Bmw 320d (136lovas) E46-ra.
Röviden: egy nagyon közeli ismerősöm X6ra cseréli a mostani kis e46-t.
Ő vette itt magyarországon,2000nyarán 120ezer km van benne kb.
Állapota szép,nem túl fullos,de van benne jópár extra(sportosabb féle kormány,digit klíma)
De hátul pl nincs elektromos ablak,meg ilyen apró hiányosságok.
És nem kéne sokat ráfizetnem. szerintem
2 dolog rettent el.
1.
Nem tudom mennyibe kerülne fenntartani(az ismerősőm kicsit turpiskodik,így az nem mérce...)
2.
nem tudom mire számítsak szervizelést nézve. Eddig nem volt vele semmi baj, garázsban lakik,és egy sportosan,ügyesen vezető hölgy hajtja
Mert fontos lenne hogy ne kerüljön nagyon többe mint a focusom.
Mennyire problémás/drága utólag felspécizni? (gyári tempomat, hátsó el.ablakemelők pl)
A motorjában van még esetleges tartalék?(teljesítmény növelése)
Ilyen kocsival rendelkező tulaj bőlére engedett írását várom(szépen kérem )
Itt az oldalon vannak módosításokkal,cserékkel kapcsolatos cikkek?(fordfocuson rengeteg van,ezért kérdezem )
röviden: mire számítsak egy igényes kezekben lévő 120ezret futott 320d-től?
(azt leszámítva hogy még a focusomnál is brutálabb útfekvése van)
És mennyibe kerülnek rá a kötelező dolgok.
Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor
Nekem pont 2000-es évjáratú szekerem van, igaz, digitklíma nélkül, de 250e km-el, ebből én raktam bele 60e körül
Eddig egy nagy bajom volt vele, az autólag beszerelt idnításgátló beszart, és leállt a kocsi a kereszteződésben. Ki lett dobva, azóta semmi gond
Jabocs, a generátorom is elért a végéhez, az 60e-be fájt. Úgy gondolom, egy 10 éves autónak ennyit meg lehet adni negyedmillió km után
Ami nagy kiadás lehet, az a turbó ha elszáll. Garett turbó 180e forint, ha nincs rajta a BMW embléma (amúgy 300e fölött
) Nekem gyakorlatilag csak olajcsere, és tavaly cseréltem első fékbetéteket
Tartalék: nekem 168 lovat hoztak ki belőle,
írás ittLassan cserés lesz a futómű, de hozzá tartozik, hogy én 19" kerekekkel gurulok pesten. Az nem éppen takarékos üzemmód
Viszont az alkatrészek nem drágábbak mint pl. a fordnál, ebben 100%-ig biztos lehetsz! Ez csak népbutítás.
Kötelező pl. az olajcsere, 15e km-enként javallot. Nekem most 21e forintomba volt a művelet. 5,5l olajjal.
Porlasztók miatt nem kell félni, jóval olcsóbb mint a 150 lovas tesóknál
Ezen felül csak a szépítgetésre költöttem, másra nem. Sajnos többet nem tudok írni, mert koppkoppkopp problémamentes a kocsi
Remélem meggyőző