vasorban írta:
Sziasztok még új vagyok itt és a közeljövőben Bmw - t szeretnék vásárolni. Tulajdonképpen egy 2004 es évjáratú 320d - t nézegetek egyelőre de eddig még nem volt BMW - m és nem tudok róla semmit mennyire megbízható mi a helyzet a szervízelésével mikre kell odafigyelnem mielőtt megveném stb http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-4046571
konkrétan ezt a hírdetést néztem a legtöbbször . Kérdeztem munkatársaimat ismerőseimet és mindenki óckodik a BMW től (nyilván mert egyiknek sincs) aztán volt egykét megjegyzés hogy
visszapörgetik a km órát szét vannak hajtva a használtautó.hu - n található kocsk meg hogy a 320d nél gyakran előfordulnak hengerfejen hajszálrepedések kérlek segítsetek mert nem akarok csak ugy beleugrani ráfázni meg végképp nem köszi előre is .
Szerintem ne hallgass azokra, akik fújolnak. Főleg azokra ne, akik hengerfejeznek holmi hajszálrepedéses viszonylatban
Én még nem hallottam 320d-nél ilyenről, bár én egy vagyok a sok közül. Az én kocsimban 250.000km van, és csak most cseréltem turbót. De nem azért mert muszáj volt, csak kilátásba lett helyezve, hogy lassan vége (2 éve
)
Fontos megjegyezni, hogy a 320d tipikusan nem drift autó. Ha nem volt chipelve, elég nehéz elképzelni, hogy széthullik, hacsak nem valami vadállaté volt, aki hidegen nyomta neki tövig, nem hűtötte a turbót leállítás előtt stb.
A km órát nagy valoszinüséggel visszapörgetik igen, de sok helyen meg tudják mondani már kb. A gyanúsan kevés km-el rendelkezőt eleve kerülni kell. Ülj bele, menj egy hosszt, hallgasd a turbót mit fütyül neked, figyelj a zörejekre, tükörben nézd mennyire kormol, lépj oda neki, hogy reagál stb. Annyit elmondok, a faceliftes 150 lovasnak (pl. amit kinéztél), hátba kell vágnia egy kövér gázra
Megnézetni meg mindenképpen meg kell egy szakszervizben, hosszú távú befektetés lehet.