Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2010-02-25 20:26 Nyers brutalitás hetes BMW-bõl

Az elegáns 760i-bõl nehézsúlyú Porsche-gyalázót faragott a G-Power, és ezúttal egy picit sem csal a látszat. A hatliteres V12-es minden tartalékát mozgósította a tuningcég, így a bõ kéttonnás dögöt 725 lóerõ viszi, akár 345 km/h-s sebességgel.A gyári 760i képességei is messze túlmutatnak a hétköznapi közlekedésben felmerülõ igényeken. 544 lóerõ és 750 Nm-es csúcsnyomaték néhány éve még elképzelhetetlenül soknak hangzott volna, de a számok megszállottjainak ennyi már nem elég. A Mercedes S-osztályból is készítenek bõ 700 lóerõs szörnyetegeket a Brabusnál, a G-Power pedig ugyanezt az igényt próbálja kielégíteni BMW-s vonalon a Storm fantázianevû modellel. Az új hetessel nem is volt túl nehéz dolguk: az új V12-esnek elég volt egy befecskendezõcsere, egy másik kipufogórendszer, némi chiptuning, és persze a turbónyomás 0,9 barra emelése: így el is éri a 725 lóerõt és hozzá az 1000 Nm-es csúcsnyomatékot. Valószínûleg tovább is fokozhatták volna a teljesítményt, de a hajtáslánc, benne a gyári nyolcfokozatú automatával aligha bírná ki a teljesítmény további növelését.<br />
<br />
A G-Power hetese így is életveszélyes eszköz: padlógázra 4,2 másodpec alatt elérheti a 100 km/h-t, 200-ra 11,9 másodperc alatt gyorsul, a hivatalos végsebessége pedig 345 km/h. Ilyen dinamika mellett már tényleg indokoltnak tûnnek a 22 hüvelykes könnyûfém felnik, elöl 265/30-as, hátul pedig 295/25-ös gumiréteggel bevonva, illetve a kõkemény, 30 mm-t ültetett sportfutómû: a végsebesség környékén csak így maradhat stabil egy ilyen nehéz vasdarab, és persze az óriási féktárcsákat is el kell helyezni valahol.A tervezõk a látványt is az autó képességeihez igazították, és meglepõen kevés kellett, hogy a visszafogott hetesbõl kihozzák a vadállatot. Új lökhárítók, elöl sok LED-del és beömlõnyílással, hátul pedig határozott diffúzorral és két dupla kipufogóvéggel, a fékek hûtését segítõ kopoltyúk oldalt, némi észrevétlen sárvédõ-szélesítés és egy jó ritmusban kilyuggatott motorháztetõ. Ennyi épp elég volt, hogy úgy érezzük, a hûvös luxusmodell kibújt az öltönybõl, és feszes edzõruhát vett, amelyen átsejlik a kockahas és a szteroidtól dagadó félelmetes izomtömeg.<br />
<br />
A határtalan megalománia persze az árban is tükrözõdik: 365 ezer euró, azaz csaknem 99 millió forint a legkisebb összeg, amiért valaki G-Power Stormot vásárolhat, a hosszított 760Li-n alapuló változat pedig még tízezer euróval drágább. Ennek ellenére biztosan akadnak majd rá vevõk, hiszen azok számára, akik elsõsorban az egóhosszabbítót látják az autókban, pillanatnyilag kevés jobb toldalék akad.<br />
<br />

Robinson Elküldve: 2010-02-25 13:33 Extra gyors találkozó!

holnap este valami?

Robinson Elküldve: 2010-02-24 19:32 Kasza mester 0670-5799225

KASZAMester írta: hát nem tudom))
-ithol egy kör lufi 60ezerbe kerül bontva,én már csak tudom.))
-lehetnek kivételes esetek kint,amikor jelképes öszegért árulnak,vagy kapsz meg keresett alkatrészt,de csodák kint sincsenek.


Én is keresek már egy ideje kormányt, de 100 alatt még nem láttam. Asszem a 100 is még licites volt ebayen

Viszont ha megvan még a digitklímád, vagy lesz még, akkor lécces gondolj már rám elõször
Mármint ha komplett van, amit csak be kell rakni, mint a legutóbbi. Vezérlõt tudnék venni minden sarkon, de nem akarok azzal szívni, hogy vajon mi kell még hozzá...

Robinson Elküldve: 2010-02-23 20:10 képek

InsectKiller írta:
Hori írta: vagy linkelgessek olyat ami nekem tetszik
akkor pörögne az oldal mert mindenki hányó fejeket rakna


Mert tán ezek neked nem tetszenek?! Vagy akkor miért küldöd? Tudod h mi a jó meg a szép, de te csak azért is más milyet szeretsz?!
Azért kíváncsi vagyok h milyen képre kellene hányós fejet rakni?!


Hát ez most nekem se jött át

Robinson Elküldve: 2010-02-23 19:34 képek

Hori írta: mik bujkálnak a fü mögött



Te mi van veled Hori? Így búcsúzol a felnijeidtõl? Remélem mikor kalapálod ki a kerékívemet, nem kalandozol túlzottan el, és a könnyeid sem fognak elvakítani Bár az új felnijeidet is sokan irigylik már most

Robinson Elküldve: 2010-02-23 19:29 képek

Hori írta: gonosz batár



Ez nagyon szép, bár egy kicsit olyan... mercis..

Robinson Elküldve: 2010-02-23 16:57 Társalgó

Woockie írta:
Robinson írta: Ki mikor rakja fel a nyári szettet?

Ha tartosan 7-8 fok felett marad a homerseklet keso este is (en akkor is sokat kozlekedem).


és más? csakmert tegnap is tök jó idõ volt (mihez képest ugye), és ma is 10 fok...

Robinson Elküldve: 2010-02-22 23:55 Társalgó

Ki mikor rakja fel a nyári szettet?

Robinson Elküldve: 2010-02-22 12:28 Benzin VS Dízel

http://videa.hu/videok/jarmuve...E98IJqqltJ

A környezetvédelemre reagálva

Robinson Elküldve: 2010-02-21 22:48 Benzin VS Dízel

Labi írta: jézusanyám!

vasárnap este van, menjetek már d..gni! rátok fér


Csak nehogy elfingjátok magatokat, mert a metán...

Robinson Elküldve: 2010-02-21 14:12 lámpa

És igen, össze lett hozva két lámpából egy. Teljes mértékben ugyan az a sima és a xenon lámpa! Annyi különbség van csupán, hogy a nem xenonos házán a xenon trafó kábelének a nyílása nincs kiütve, de a körvonala megvan, sõt a trafót tartó sinek is rajta vannak Fúróval pár másodperc és ez is megoldódott
Tiba mester segítségével megoldódott a lámpa project, köszi ezúton is


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Robinson Elküldve: 2010-02-21 13:48 alufelni

Alesi írta: Sziasztok!

Nyaron szeretnek 16"-rol 18"-ra valtani felni ugyben. Aki mar csinalt ilyet, mennyire erezheto ez a valtas menetteljesitmeny/komfort stb vonatkozasaban?


Hali! Egyet kell értenem Kempelen elvtárs által leírtakkal. Mikor én feltettem a 18-ast, hátul 255 elõl 225 széles gumikkal, egyrészt rájöttem, hogy milyen szarok itthon az utak, másrészt gyorsulásnál, mikor váltottam, mintha húzták volna hátulról az autót.

18-as felnikkel, 4,5 ültetéssel a legkisebb kátyú/útegyenetlenség is olyan, mintha alulról kalapáccsal ütnék a kocsit. Ahogy leginkább le lehetne írni: Az eddig "hopsz" típusú lyukak átminõsülnek erre: "vazzztaqrva vazze qrva annyát ez durva volt"
Az elsõ futómûvem már alapból is egy-két cserére szorult, de most már elég költséges lesz a javítása sajnos...

Sima úton viszont értelem szerûen észre sem lehet venni a különbséget
Most meg várom a jó idõt, és megy fel a 19...
Aztán elképzelhetõnek tartom, hogy jövõre vissza redukálódik 17-re...
Mondjuk ez is inkább annak köszönhetõ, hogy a magyar sofõrök mentalitása egy loxar. Leginkább az zavar, hogy jön a seggembe, és fel sem merül benne, hogy mikor egy fekvõrendõr elõtt világít a féklámpám, az azért van, mert éppen lassítok. Aztán mikor gyök2-vel emelem át a kocsit, még akkor is a seggemben van, mert azt hiszi gyorsabb leszek. Egyszer egy ilyen paraj tuti megtol hátulról...

Robinson Elküldve: 2010-02-20 16:37 lámpa

Csum írta: értem és ahol be szerezted ott az újabb lámpáshoz is be lehetne szerezni felháborító áron?


Vaterán vettem egy sráctól, mint kiderült Õ is regisztrált az oldalon, és az ültetõrugóimat is tõle vettem
Szóval neki megtörték a kocsija elejét, ezért úgy döntött faceliftesíti, ezért adta el a régi lámpáit. Úgy vettem tõle trafóval 50-ért, hogy a fülek le vannak törve, illetve az egyik házon van egy repedés, szóval vagy mûanyagos, vagy a mostani házammal össze lehet hozni.

Robinson Elküldve: 2010-02-20 15:35 lámpa

Csum írta:
Robinson írta:
Chipcad777 írta: Én úgy tudom,h ha a gyári halogén helyett beépítesz gyári xenon-t mindenestül akkor kell cserélni lámpamodult (mivel a xenon automatikus magasságállítással van megáldva) és modicoltatni kell. Javítsatok ha tévedek.


Na pont erre lennék kiváncsi
Vagy esetleg ha valaki tudja hol volt errõl szó, mert nem találtam, pedig tuti volt már itt téma a fórumon.
Valami olyasmirõl is volt szó, hogy valami ellenállással át lehet verni, és akkor megmarad a kézi magasság állítás is, de akkor az izzó üzemideje csökken.


mennyiért sikerült szert tenned az új lámpa párra?


Hát azt inkább nem írnám le, mert felháborító

Robinson Elküldve: 2010-02-20 15:16 lámpa

Chipcad777 írta: Én úgy tudom,h ha a gyári halogén helyett beépítesz gyári xenon-t mindenestül akkor kell cserélni lámpamodult (mivel a xenon automatikus magasságállítással van megáldva) és modicoltatni kell. Javítsatok ha tévedek.


Na pont erre lennék kiváncsi
Vagy esetleg ha valaki tudja hol volt errõl szó, mert nem találtam, pedig tuti volt már itt téma a fórumon.
Valami olyasmirõl is volt szó, hogy valami ellenállással át lehet verni, és akkor megmarad a kézi magasság állítás is, de akkor az izzó üzemideje csökken.