Robinson Elküldve: 2009-12-28 03:37 ATC Nova chiptuning és szerviz
bmw320d4 írta:Robinson írta:bmw320d4 írta:Robinson írta:bmw320d4 írta: Arra gondolsz, hogy 3700-nál még adatesz neki egy kicsit?
Azt a csökkentett kompresszióviszony miatt engedték meg ennél a motornál. 19:1.helyett 17:1 lett.
Aha! Mivel kezdem nem érteni, ezért értem, hogy miért nem értem, ergo értem!
Ér valamit, ha 150 lovas turbóját rakja rá az ember a 136-os motorra? Erre mindenki mást mond, kiváncsi vagyok a Te véleményedre is
Nem lehet simán feltenni, de ha belefaragod valahogy, biztos több lesz pár pacival.
Akkor már egyszerûbb a turbónyomást növelni nem? Nyilván, az a turbó élettartamát is rövidíti valamennyire. A motorét meg mindkét megoldás, ha jól sejtem.
Háát, töltõnyomást már nem hiszem, hogy lehetne növelni, mivel már ígyis a 2.4bar-os határ körül van egy padlógázas gyorsításnál.
Pont a nagy töltõnyomás miatt nem mennek rendesen a 136-lovas motorok, gyakran kell visszavenni belõle, fõleg a régebbi szoftvereseknél.
Kárt nem tud tenni a motorban (ha nem chipes v. boxos), mert a motorvezérlõ nem ad gázolajat ha megszalad a töltõnyomás.
Értés. Szóval a 150 lovas turbóját Nagy Móki ráfaragni? Ha arról van szó, hogy hosszas munka de jó a vége, akkor én a következõ turbómat lehet, hogy így oldanám meg. Már egy éve "várom", hogy a jelenlegi megdögöljön