Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-11-20 12:31 Extra gyors találkozó!

Andibaba írta:
Robinson írta: Nekünk ma sajnos kimarad

ööööö.... akkor lehet nekünk is kimarad.


de lehet az is a tali témája mára, hogy segítetek a költözésben

Robinson Elküldve: 2009-11-20 11:30 Extra gyors találkozó!

Nekünk ma sajnos kimarad

Robinson Elküldve: 2009-11-19 12:12 Rendszámkeret

Neo78 írta:
daidka írta:
jrtom írta: Üdv mindenkinek!
Szeretném megkérdezni, hogy hogyan juthatnék hozzá az oldal logójával ellátott rendszámkerethez?

Elõre is köszönöm!


http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=231

Csakhogy az már nem létezik


Az új oldal elkészültéig nem is lesz

Robinson Elküldve: 2009-11-17 22:44 Társalgó

bmwszabi írta: Ejjjnnnyyye!

'283-mal tépett az októberi gyorshajtó-rekorder

Óránként 283 kilométeres sebességgel hajtott az a BMW, amelynek vezetõje a leggyorsabbnak bizonyult októberben. Miután erre az autópályán került sor, a sofõr nem díjat, hanem 300 ezer forintos bírságot kapott érte. '

http://nol.hu/mozaik/otven_hel...283_km_ora


Feltûnt valakinek, hogy mosolyog a verda?

Robinson Elküldve: 2009-11-17 01:09 Újítások

Hori írta:
Robinson írta:
daidka írta:
Robinson írta: Úgy döntöttem, hogy azért a januárt még megadom magamnak, tekintettel arra, hogy a december amúgyse lesz egy teljes értékû hónap érthetõ okokból, így sok idõt vesztenék...


Pedig azt hittem ezt kapjuk karácsonyra Tõled!


gondoltam ilyesmit én is, csak a család nemtetszését nyilvánította



Syndikat oldala szarabb lett mint volt de nekük is el kellett tüntetni a BMW logot


Nem rossz az, csak túl korporét lett egy portálhoz képest...

Robinson Elküldve: 2009-11-17 01:08 ATC Nova chiptuning és szerviz

Tano írta:
daidka írta: Akkor passz


Ezt a 148-at úgy kell érteni, hogy Robinson autója volt elõtte chippelve valakinél, de az nem tetszett neki vissza lett töltve az "eredeti" progi, és ezzel lett már lemérve az ATC-nél. És csak utána lett 168 az ATC jóvoltából...


Mert aki értelmezi is amit olvas meg tudja válaszolni a kérdéseket. Köszi Tano

Robinson Elküldve: 2009-11-16 13:53 Újítások

daidka írta:
Robinson írta: Úgy döntöttem, hogy azért a januárt még megadom magamnak, tekintettel arra, hogy a december amúgyse lesz egy teljes értékû hónap érthetõ okokból, így sok idõt vesztenék...


Pedig azt hittem ezt kapjuk karácsonyra Tõled!


gondoltam ilyesmit én is, csak a család nemtetszését nyilvánította

Robinson Elküldve: 2009-11-16 11:06 Újítások

Úgy döntöttem, hogy azért a januárt még megadom magamnak, tekintettel arra, hogy a december amúgyse lesz egy teljes értékû hónap érthetõ okokból, így sok idõt vesztenék...

Robinson Elküldve: 2009-11-16 08:34 Kémfotókon az új nyitott 6-os BMW

A BMW 6-os sorozatának jelenlegi generációja már hat éves pályafutással büszkélkedhet. Az autó nagyon szép eladási mutatókkal büszkélkedhet (20 000 példány/év), így a BMW-nek vigyáznia kell a következõ generációs modellel, nehogy elveszítsék eddigi népes rajongótáborukat. Természetesen az autó nyitott változata is hasonlóan kelendõ darab, ám bízzunk benne, hogy a bajor márkának még többet sikerül kihoznia az autóból. <br />
<br />
Ugyan már korábban is láthattunk kémfelvételeket a következõ generációs nyitott 6-os BMW-rõl, a Motorauthority fotósának köszönhetõen újra górcsõ alá vehetjük a modellt. A bajor márkához hû vastag, tarka álcának köszönhetõen nem sok változtatást tudunk leolvasni, ám annyi bizonyos, hogy drasztikus módosításokra nem kell számítani. Annyi bizonyos, hogy megnövekszik az autó tengelytávja, ám a nyomtáv elõl és hátul is csökkenni fog. Úgy tûnik, hogy a bajorok megtartják a jelenlegi generáció vászontetejét is. Természetesen a lemezek alatt is történnek majd változtatások; a motorpaletta ugyan nagyjából változatlan marad, az új 6-os kabrió megkapja a márka új, nyolcsebességes, duplakuplungos automataváltóját. A sokkal sportosabb M-változat minden bizonnyal új, duplaturbós, V8-as erõforrást kap a jövõben. <br />
<br />
A következõ generációs nyitott 6-os BMW érkezéséig még legalább két évet kell várnunk, ám a kupé változat jövõ évi megjelenése azért kárpótolhat bennünket.<br />
<br />
forrás és képek: http://www.a5.hu/cikkek/60/37039.shtml

Robinson Elküldve: 2009-11-16 08:34 Új gyárat épít Kínában a BMW

Robinson Elküldve: 2009-11-15 21:22 ATC Nova chiptuning és szerviz

ute107 írta:
Robinson írta:
Bár most érdeklõdtem, és valszeg fizikai módosításokat is be fogok iktatni, amihez szintén az ATC-nél fogom hozzá hangoltatni a kocsit szoftveresen


Hmmm....jön Robinsonnak az nagyobb turbó és a nagyobb nyomás is...

Azért fura gondolom sokaknak a turbónyomás nélküli teljesítménynövekedés mivel VW tdi motoroknál csak több üzemanyag, több füst jelszó volt és máris nõtt a töltõnyomás.
Nálunk ( értem úgy hogy computer vezérelte turbonyomás) kicsit másképp mûködik, mert ha az "fed.comp" (páran jóbban értenek hozzá mint én) nem engedi a megadott értéket, akkor az soha nem lesz magasabb a gyárinál.

Utánajártam dolgoknak pl. ha valaki mint nálam is véletlenül "elhagyja" a katalizátorát, akkor fog érezni különbséget, de lesznek negatív mellékhatásai, mivel oda is kellene a módosító program. Nálam mióta nincs....gyorsításkor 2500-as fordulaton megtorpan egy pillanatra a motor.

Hosszúra sikeredet.... szóval jön az nagyobb turbó?


http://www.interdiesel.hu/index.php?op=5

Elsõ lépésben ha van rá lehetõség, akkor befecskendezõcsúcs csere nagyobbra, aztán majd jöhet a turbó, új komplett kuplung kevlár betéttel meg ilyesmi

Robinson Elküldve: 2009-11-15 20:34 ATC Nova chiptuning és szerviz

YELLOW írta: azt le tudnád írni, hogy zajlik egy ilyen mérés? most csak az a része érdekel ami a mérés, tehát onanntól, ahogy ráállsz a padra, a mérés végéig ugye van adat. olyan érdekel, hogy váltogatnak-e, meg stb... még nem voltam ilyen mérésen, a videók meg elég becsapósak..

köcce


Beül a kolléga, elkezdi hajtani a kocsit, felváltogat igen, aztán legmagasabb fokozatban tiltásig tolja neki, és ha elérte visszaengedi. Ez kb 20 másodperc (a tiltásig) Közben a szekér elõtt egy menetszelet imitáló gépezet tolja rá szépen a levegõt.
Elég félelmetes folyamat, mégiscsak álló helyzetben megy 200-at a verda..

Robinson Elküldve: 2009-11-15 20:30 ATC Nova chiptuning és szerviz

Csum írta:
Robinson írta:
Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?


Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.


értem ezek szerint akkor a chippeléshez a turbónyomáson is kell állítani!!
nem akartad,hogy ehezz hozzá nyúljanak?
amúgy nem tudod,hogy mennyiért chippelnek?


Ez így ebben a formában nem igaz A chipeléshez nem kell a turbónyomást állítani, anélkül kihozható X ló. Ha valakinek nem elég a végeredmény, akkor még mindig lehet tovább menni, de ahhoz már valóban kell a turbót is állítani. Azaz, õk az átlag nyereséget, ahol máshol is általában garantálják, turbónyomás állítása nélkül érik el, de ha feljebb akarsz lépni, akkor már ahhoz is hozzányúlnak ha kéred erre õket. Én egyelõre nem éltem a lehetõséggel, tekintve, hogy így is szuper a verda. Bár most érdeklõdtem, és valszeg fizikai módosításokat is be fogok iktatni, amihez szintén az ATC-nél fogom hozzá hangoltatni a kocsit szoftveresen

Az árakat a weboldalukaon (ww.atc.hu) meg tudod nézni, és a kedvezményt hozzá tudod számolni amit Tano írt, de felhívhatod õket is, vagy írhatsz nekik mélt is

Robinson Elküldve: 2009-11-15 14:57 ATC Nova chiptuning és szerviz

Csum írta: nem is akartad chipeltetni?
vagy mért maradt el az a része?


Turbónyomás módosítása nélkül ennyit lehetett kihozni amennyi most van. Anélkül az új progikkal sem ment feljebb a teljesítmény értelmes módon.

Robinson Elküldve: 2009-11-14 17:36 ATC Nova chiptuning és szerviz

Hát srácok. Voltam az ATC-nél, akik nem töltöttek fel új lovakat a gépre, de befoltozták a lyukas turbócsövemet, kicserélték az ékszíjamat és kipucolták a halál retkes EGR-emet. Most aztán igazán meg vagyok elégedve a vassal, lehet, hogy ma össze is szedtem pár fényképet
Nagyon durván megy!

Mérés vs Érzés amit ducati feszegetett: Érzésre is olyan durva a verda, hogy az agyam eldobom, ma egész nap tapostam kegyetlenül, nem bírtam magammal (persze ez majd finomodni fog, nem akarom kikészíteni, csak próbálgatom meg élvezem ), tény, hogy ezen mûveletek elõtt, nem éreztem ennyire a pacikat. Most viszont negyed órája parkoltam le, de még mindig fülig ér a szám

Ezzel az infóval tudok szolgálni jelenleg (a gyorsulás tegnap elmaradt sajnos, mivel a tali sem jött létre, mindenki a dominoday-t nézte )

Ááááálllaaat