Rorybreaker fórum hozzászólásai

Rorybreaker Elküldve: 2015-07-16 08:23 Autóvásárlás

kpeter írta:
Rorybreaker írta: Vegyetek inkább 1 jó Lexust, hagyjátok ezeket a bajor fosokat, csak toldozgatjátok más levetett szemetét


ne röhögtess már. vegyen lexust akinek két anyja van. múltkor olvastam a totalcaros lexus vs bmw 320d használt tesztet. Fel vannak sorolva az alkatrész árak is. 700 ezer egy kettőstömegű a lexushoz. vicc. ebből kb. totál felújítom más "levetett szemetét". a táblázatban szépen látszik, hogy mindene 3x annyiba kerül mint az e90-es bmw-nek.



Jólvan na, csak vicceltem.
Tökéletesen jó autókat gyárt a bmw. Szeretem attól függetlenül, hogy eladtam. De nincs itt az ideje, hogy BMW-m legyen. Majd akkor lesz, ha 1 vagy 2 évesen tudok venni, addig nem.

De én vettem szar bmw-t, nem titok, de nem szidom, mert alapjában véve teljesen korrekt, használható autó némelyik típus. Vennék én e30-at is, ha lenne elég idő és pénz csavarig felújítani.

Rorybreaker Elküldve: 2015-07-15 08:14 Autóvásárlás

Egyszer volt egy 2005 végi E46-om, de eladtam, mert szar volt.
Most újra akarok egy bmw -t venni.

B A Z I N G A ! ! !

Rorybreaker Elküldve: 2015-07-15 08:12 Autóvásárlás

Vegyetek inkább 1 jó Lexust, hagyjátok ezeket a bajor fosokat, csak toldozgatjátok más levetett szemetét

Rorybreaker Elküldve: 2015-07-02 08:08 Autóvásárlás

moorland írta: Sziasztok!
Új vagyok még, sőt még BMW-m sincs, viszont a közeljövőben tervezem az első megvásárlását.
Amit kinéztem autó az a BMW z4 lenne, lehetőség szerint mindenképpen hathengeres motorral. Mint ilyen a 2.2, a 2.5 és a 3.0 literes jön számításba.
A kérdésem. Mire kell figyelnem ezeknél a motoroknál, milyen apró jelek azok amik megléte esetén menekülni kell az autótól. OBD kütyüm van, tudom használni egy általános diagnosztika vagy a hibakódok lekérdezéséhez?
A válaszokat előre is köszönöm, üdvözlettel mindenkinek


Z4-et csak akkor vegyél, ha nagyon nem kell a hely Mert az nincs ott, még 2 embernek is kicsi

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-26 14:22 Autóvásárlás

jamborj írta:
laleeboy írta:
jamborj írta:
laleeboy írta:
jamborj írta: Sziasztok!
E46-ot szeretnék venni, erősebb benzinesben gondolkozok, de nem ismerem a Bmw motorokat, melyik a bevált, jó konstrukció? Automata vagy kézi váltó?
Van e olyan motor amit feltétlenül kerüljek?
320i, 325i, 328i, 330i amit nézegetek, de a 330i felé hajlok





A 2.2-es 170 le-s 20i kivételével bármelyik megbízható, jó motor, az hogy manuál vagy automata az a te használati szokásaidtól is függő paraméter


Tényleg annyira sz@r a 2.2 170 lovas, hogy kerüljem nagyívben???

http://suchen.mobile.de/auto-i...66125.html
Ez felkeltette a figyelmem...


Ezt olvasd el

http://injektor.hu/kezdolap/10...csipegetes

Érdekes hogy a többi 6 hengeresre nem jellemző, tehát ezen kívül bármi jó választás és szerintem kerüld az automatákat....


Meggyőző volt...nem veszek 2.2-t
Köszi hogy felnyitottad a szemem..


Ugyanúgy jellemző az összes többire, csak maximum talán nem annyira.
Pl az összes Nikasil alu blokk egy fos volt. De voltak azért bőven más problémák a BMW háza táján, ami persze nem akkora probléma, de prémium autóról beszélünk. Egy prémium autó pedig ne zabálja az olajat szerintem.

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-26 12:35 Autóvásárlás

jamborj írta:
laleeboy írta:
jamborj írta: Sziasztok!
E46-ot szeretnék venni, erősebb benzinesben gondolkozok, de nem ismerem a Bmw motorokat, melyik a bevált, jó konstrukció? Automata vagy kézi váltó?
Van e olyan motor amit feltétlenül kerüljek?
320i, 325i, 328i, 330i amit nézegetek, de a 330i felé hajlok





A 2.2-es 170 le-s 20i kivételével bármelyik megbízható, jó motor, az hogy manuál vagy automata az a te használati szokásaidtól is függő paraméter


Tényleg annyira sz@r a 2.2 170 lovas, hogy kerüljem nagyívben???

http://suchen.mobile.de/auto-i...66125.html
Ez felkeltette a figyelmem...


Komolyan mondom, szívleljéltek meg... ha ilyenbe vágjátok a fejszéteket, legyen tartalékba fél milla a zsebetekben. Ha automata váltó, akkor inkább 1 milla.

Vagy ha nem ,akkor szakadékokkal fogtok járni 90%-ban.
Csodák nincsenek.

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-16 09:30 világításmodul programozása

lantika írta:
Pitykoo írta:


INPA ki tudja olvasni,hogy milyen CODIER-INDEX van a kapcsoloban.
INPA elinditäs utän E46-ot kivälasztod,utäna Karosserie – > Lichtschaltzentrum es meg tudod nezni a CI-t. Ugy tudom,hogy 37-töl lehet ezt a funkciot programozni.



Köszi, ezt megnézem majd!
És frissíteni lehet ezt?![/quote]

Elwileg lehet,de mi földi halandok erre keptelenek vagyunk. INPA,WINKFP es tärsai nem jätszanak ebben az esetben. Aki profi az tud ilyet csinälni. Rögtön az elsö kerdesem,hogy honnan szerzed be az ujabb SW-t? Mert azt nem fogja a BMW nyilvänossägra hozni az tuti.[/quote]

Felejtsétek el ezt a sok szart. BMWScanner és kész.

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-16 09:29 Mi lehet a baj?

Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-12 08:35 Mi lehet a baj?

lantika írta:
csanadizoli írta: Sziasztok!

E46 320d 2004es evjáratu gépem produkált ujabb meglepetést.
Elkezdett világitani egy sárga szinű visszajelző a műszerfalon,olyan kinéztű mint az izzításvisszajelző,talán dds betűk voltak álá irva,s ezzel együtt elment az erő a motorból.
Tudtam folytatni az utam,simán ment 130at,de nehezen gyorsult,erötlen volt.
30percet mentem igy,hazaértem,leállitottam,majd ujrainditás után már nem világitott a sárga viszajelző.
Mit jelez ez a sárga visszajelző,mi lehet a hiba,ki tapasztalt ár ilyet?
Amugy egy karbantartott,340ezer km es gépröl van szó,szinte csak pályán járok vele,turbo,légtömegmérő még szerintem gyári.

Üdv
Zoli


Na nekem egy F betüs OFF auto 1.8 TDCi motorral ezt produkälta. Elgurultam a helyi F szervizbe,es megvizsgältäk. Hiba ok: üzemanyag ellätäsi hiba,amit az injektor (Einspritzdüse) hibäja okoz,uj alkatres darabja a F-näl 250€. A szervizes azt is mondta,hogy jobb mind a 4-et cserelni,mert utäna a többi is meghal szepen,de azt is mondta,hogy egyet is cserelhetek neki tökmindegy. Ehhez jön a szervizköltseg,illetve ezeket hozzä kell kodolni az autohoz,mivel mindnek van külön szäma (aminek a szakszerü megnevezese nem jut eszembe). Szoval eldöntöttem,hogy szegeny Foki megy a häztol. Az is kb 300000 km-et elment amikor elöjött ez a gond.

Szoval egy hibakodolvasäs mindenkeppen segitene az esetedben.

Mi is ez a kodoläs,es miert szügseges?
Mint minden alkatresznek igy az Injektornak is van gyärtäsi türeshatära.
Kodoläs nelkül a DDE vezerlö egyseg nem tudnä kiszämolni a pontos üzemanyag mennyiseget,igy a befecskendezes nem lenne megfelelö. (Üzemanyag nyomäs,befecskendezesi idö)
Ezzel a koddal lehet ezt az erteket tolerälni,kiegyenliteni.
A kodoläs hatäsära az Injektorok ugyan akkora nyomässal,ugyan annyi ideig juttatnak üzemanyagot az egesterbe. A DDE vezerlö egyseg ennek a kodnak a segitsegevel korrigälja a befecskendezesi adatokat. Ha ez a kodoläs nem törtenik meg egyenletlen lesz a motor järäsa. Ha jol tudom BMW eseteben ez egy 6 jegyü kod,es elvileg INPA segitsegevel meg lehet csinälni a kodoläst.

Bocsänat ha valamit nem pontosan irtam le,illetve elnezest a hosszu HSZ miatt.

Közben megtalältam a videot ami segithet a kodoläsban. Igaz angol,de meg lehet erteni.








Ezek fényében elég vicces az avatarod

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-06 11:44 Autóvásárlás

Coyote írta:
semirke írta: Hellóó!
Jó hírek vannak (legalább látszólag).
Eladó elment vele Wallishoz, ahol rögtön mondták, hogy keddre van időpont XD de így is sikerült rávennie egy szervizest, hogy nézzen rá. Megnézte, mondta, hogy szerinte felesleges a BMW-től (sox X ezer Ft-ért) véleményezést kérni, vigyük rögtön hivataloshoz, mert OKénak tűnik a kocsi.
Ez után hirtelen jött ötletből felhívta a tulaj a márkaszervizt németben, akik készségesen elmondták, hogy náluk történt az alvázszám javítása és átküldi emailben a munkalapokat
Uh hamarosan megy majd vizsgázni

Volt ma egy check-engine lámpa, de elmúlt. Átnéztük, töröltük a mostani üziket (akku merülés miatt sok fals volt), legközelebb kiderül, hogy mi volt. Ja, meg a klíma nem akar mozdulni, de működik, csak a jelet nem kapja meg végül is.

Egyébként igen patent az autó

Köszi minden hozzászólást!

Üdv:
Semirke


Amiket írogatsz, azok alapján egyre inkább kétségeim támadnak. Én már vettem úgy kocsit, hogy volt check engine, de nyugi már el is tűnt, valamelyik szenzor rosszalkodik csak, aztán a végén 800ezres javítás ment rá, és sosem lett tökéletes. Legalább azt nézd meg, nincs-e kékes füstje, és tiszta-e a hűtővíz, esetleg habos-e az olaj a nívón.
A klíma se olcsó mulatság, anélkül meg eladhatatlan lesz.

Gondold át mégegyszer, biztos megéri? Nem csak ki lett nyalva, és megtéveszt a csillogás meg a picit olcsóbb ár? Problémamentes, napi használatban levő kocsinak nem merül le az akkuja, vagy esetleg indítani nehézkes, de a számítógépek nem zavarodnak meg.

Nem paráztatni akarlak, csak a tapasztalatomból tanulj te is,mielőtt felszállsz egy szopórollerre.




Semmit nem kell elhinni senkinek, még a saját szemednek sem sokszor. Majd amikor használod legalább fél évet, akkor talán kezded kapizsgálni, hogy mennyire vettél roncsot, vagy nem. Soha nem úgy van az, ahogy hiszed. A check engine meg természetesen vissza fog jönni, oka van. Használt bmw majdnem 100% -ban szopóroller, a kérdés csak az, hogy mennyire. Ha szerencséd van, nem annyira.

Rorybreaker Elküldve: 2015-06-03 08:03 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Coyote írta:
roliking írta:
Coyote írta:
roliking írta: http://lampatuning.kiriroli.ifroxy.com/nyitooldal

Akinek tetszik jelentkezen!!!!


Ugye halogén reflektorba nem építesz utólagos xenont?


Nálam bármi lehetséges,ha a vevő kéri,természetesen megcsinálom


Elég szomorú


"Imádod az autód, igaz? Akkor nézzen ki olyan királynak, mint te vagy!"

Pffff....
Ez elég homasitás volt...

Rorybreaker Elküldve: 2015-05-27 08:21 DSC

banditosz001 írta:
bmw320d4 írta:
banditosz001 írta:
bmw320d4 írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Tegnap menet közben, 100km/h-ás sebesség körül egyszercsak egy sípolás és kigyulladt középen a dsc lámpa meg a kézifék lámpája is narancssárgán kezdett el világítani.
Azt tudom hogy így a dsc inaktív.Meg olvasgattam is már a témával kapcsolatban, úgyhogy nagyjából képben vagyok.Próbáltam a leállítom újraindítom trükköt de semmi, a hiba továbbra is fennáll.Holnap viszem diagra..
A kérdésem az lenne hogy lehet-e összefüggés azzal hogy új felniket kapott a kocsi szélesebb gumikkal amik viszont egy kicsit kagylósak,vagyis nem egyenletesen kopottak(már beszerzés alatt vannak az új gumik)vagy ez csak véletlenül épp most romlott el?


nem okozhat az ilyet. viszont ha valamelyik kerék teljes átmérője nagyobb mint a többi, akkor ott x%-tól nagyobb a diffi, azaz többet vagy kevesebebt fordul mint a többi, amit a rendszer érzékel. viszont ilyenkor inkább csak működik a rendszer, de nem lesz inaktív.
vagy ki ment a bizti, ha jól emlékszem több is van. vagy szerelés közben cseszhettek el valamit, pl ABS jeladó csatlakozását megbolygatták stb.

Én is így gondoltam.Csak azt nem értem miért csak a csere utàn 2nappal jelentkezett a hiba?jàrtam vele a hiba előtt vagy 50km-t,igaz csak vàrosba.
A biztiket még holnap megnézem.



Gondolom a kormány sem áll tökéletesen középen.

Nem.De ezt miből tudtad?



Látomásom volt.


Félre van kopva valamelyik szett gumid és elment a kormányszög. Initelni kell géppel és jó lesz, vagy szereltess fel új gumikat.


Ma voltam a szerelőnél és 10perc alatt megcsinálta,valóban újra kellett kalibrálni a kormányszöget.köszi a tippet.



Nem a kormányszög lesz, újra elő fog jönni, én is így jártam.

Rorybreaker Elküldve: 2015-05-22 09:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pocses írta:
Rorybreaker írta: Végre megszabadultam ettől a fos, kotla, ráktanya autótól. Ezért:

2 féle diagnosztikai műszer eladó BMW-hez, szoftverekkel. 8000 Ft/db,
- BMW USB OBD Diagnostic cable INPA Ediabas Ncs Expert DIS v57 SSS v32 GT1 Progman
- BMW USB OBD Scanner 1.4/1.4.0
A lényeg:
az egyik BMW Scannerhez jó, a másik pedig: INPA, NCS, SSS, GT1



A következő mi lesz?
Vegyél egy összkerekes dízelt. Azzal nem lesz gondod...


Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.

Rorybreaker Elküldve: 2015-05-20 08:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Végre megszabadultam ettől a fos, kotla, ráktanya autótól. Ezért:

2 féle diagnosztikai műszer eladó BMW-hez, szoftverekkel. 8000 Ft/db,
- BMW USB OBD Diagnostic cable INPA Ediabas Ncs Expert DIS v57 SSS v32 GT1 Progman
- BMW USB OBD Scanner 1.4/1.4.0
A lényeg:
az egyik BMW Scannerhez jó, a másik pedig: INPA, NCS, SSS, GT1

Rorybreaker Elküldve: 2015-04-23 08:04 Mi lehet a baj?

Jocc írta:
zolibaaa18 írta: Sziasztok,van egy BMW e46 facelift előti autóm,és vettem bele faceliftes hátsó lámpát,be is kötöttük világit is.De van egy olyan problémám,hogy a csomagtartóban nem világít,a belső megvilágítás,és a kompjúter azt jelzi hogy nem égnek a hátsó lámpák.Azt mondták hogy lehet tán venni direkt erre a célra,átalakító kábelt.Mit tudtok róla lehet tényleg venni,és honnan,és menyiért.Válaszotokat előre is köszönöm!


Szia. Elvileg kábelezésben tér el facelift az az előttitől.
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=637333 -> itt van leírás az átalakításról (angol).


Mert az úgy jó, ahogy a gyárban összerakták, nem kell cserélgetni, ennyi a titok