Royal Elküldve: 2008-03-30 20:45 18" - 19" -es gumik eladók!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megvannak még a gumik?? Érdekelne!
Küld el a telefonszámod....
Royal Elküldve: 2008-03-30 20:45 18" - 19" -es gumik eladók!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Royal Elküldve: 2008-03-16 21:27 Replika felnik
Royal Elküldve: 2008-02-23 11:36 Ajánlott chip, beszerelõk
Royal Elküldve: 2008-02-22 15:10 Ajánlott chip, beszerelõk
Viktor_E46 írta: Csak hogy én is szóljak vmit a témához: a boxokról csak annyit, hogy szerintem sem lehet szar az a 2000 Eurós cucc, fõleg ilyen gyártótól, de személyes tapasztalatom nincs.
A hagyományos chippeléssel viszont nagyon vigyázzatok! Legrosszabb esetben lehet, hogy igencsak drága generált kell csinálnotok vmi kókány keze munkája után. Kevésbé rossz esetben nem történik semmi, mert nem hinném, hogy minden kis "varázs garázsban" van olyan komoly cucc, amivel egy BMW-t meg lehet piszkálni. Ezt csak onnan gondolom, hogy aki nekem csinálta - aki állítólag a legjobb az orászágban - mondta, hogy a BMW-k mechanikus úton le vannak védve az ilyen mûtétek ellen. 3 órán át tartott a folyamat, szóval ha valaki azt mondaná, hogy feltolja rá és kész, az kamu. (azalól kivételek a nem face-liftesek, mert azokban ez a védelem még nincs benne). Egyszóval nem olcsó, de megéri, hogy jó legyen a gép.
Itt a srác száma, ha valakit esetleg érdekel: 06-30/902-03-33
Royal Elküldve: 2008-02-21 11:37 Ajánlott chip, beszerelõk
csu2 írta: Royal:
Milyen autót vittél hozzájuk?
Royal Elküldve: 2008-02-21 08:59 Ajánlott chip, beszerelõk
Royal Elküldve: 2008-01-18 09:02 Legjobb nyári gumik...
Royal Elküldve: 2008-01-07 14:27 Benzin VS Dízel
Royal Elküldve: 2008-01-07 14:12 Benzin VS Dízel
csu2 írta: m3-nak 365Nm a nyomatéka! Önnmagában a nyomaték nem sokat ér, ne istenitsétek már dieseles kollegák! A NewHolland Traktornak mekkora a nyomatéka? 150 fölött kinek fog vörösödni a feje kedves 30d kollega? 530d, 330d simán le szoktam tolni õket a kupéval.
330i E46:
0-100 6,5
0-200 27,0
330d E46:
0-100 6,7
0-200 29,8
Royal Elküldve: 2008-01-07 11:17 Benzin VS Dízel
csu2 írta: Szánthatsz vele jó lassan meg füstölve!
Mikor kérik nyomj álló helyzetbe egy padlót elvörösödsz?
Egy ilyen csillivilli "überbrutál kinézetû szemragasztó" autónak benzinesnek kell lennie. punktum! Egyébként én mellé álnék egy 365 Nm nyomatékkal rendelkezõ m3-al!
Royal Elküldve: 2008-01-07 11:10 Benzin VS Dízel
csu2 írta: Szánthatsz vele jó lassan meg füstölve!
Mikor kérik nyomj álló helyzetbe egy padlót elvörösödsz?
Egy ilyen csillivilli "überbrutál kinézetû szemragasztó" autónak benzinesnek kell lennie. punktum! Egyébként én mellé álnék egy 365 Nm nyomatékkal rendelkezõ m3-al!
Royal Elküldve: 2008-01-03 21:02 full takaritas
Royal Elküldve: 2008-01-02 18:16 Benzin VS Dízel
collins írta:Royal írta:rdesign írta: Nem hiszek a csodatuningokban!
Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.
A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.
Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?
Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.
Azért ennyire nem eszik forrón a kását! Hangoztatom, hogy csak a saját véleményemet és tapasztalatomat írom le. Nem vitázni akarok!
Részben egyet értek az írásoddal, de .... hogy 30-40 lóerõ plussz miatt fõtengely csere, meg hajtókar csapágy... ez dúrva. Ezek a motorok ennél sokkal többet kibírnak... (tapasztalt ezt már mutatja, persze kell bele olaj ) A hajtásláccal (kuplung) egyet értek, hogy hamar megsínyli... meg a hengerfej is érzékeny rá... de ésszel használva (hidegen nem hajtom meg) Túl élheti ezt a kis töblet teljesítményt. Természetesen egyet értek azzal, hogy a tuninggal csökken az élettartam. A tuning mértékétõl függõ arányban. De itt a "ROHAMOS" élettartam csökenésrõl akár több százezer km-rõl beszélhetünk. Nagyon sokminden függ a programtól (cégtõl ahol csináltatod a chiptuningot) Egy megbizható jó programmal, ami Standard tuningot tartalmaz és max 0,2 bar nyomástöbbletet a turbonak, az nem hiszem, hogy drasztikusnak mondható.
Ne vedd a szívedre, de ez kicsit összetettebb kérdés. Az a 30-40 LE egy 200 lóerõs autónál 15-20 %, és mivel zömében 20d-k vannak itthon, ezért ott már a 150 lóhoz képest nagyon sok az a plusz 30-40 LE.
Az egy tény, hogy a motorokban vannak tartalékok, és egy határon belül ezeket ki lehet aknázni. Jól írtad, hogy természetesen van élettartam csökkenés, de ez nem rohamos. Ugyanakkor ennek megállapítására nagyon komoly motordiagnoszzikára van szükség, hiszen a motor "feltérképezése" után konkrétan arra a motorra kell megírni a programot, és a szükséges változtatásokat elvégezni. Hazánkban nagyon kevés cég van, ahol európai szintû diagnosztika lenne, márpedig arra lenne szükség, hogy a motor élettartama a lehetõ legkevésbé csökkenjen.
Én csak annyit mondok, hogy szerintem teljesen fölösleges a chiptuning, meg egyéb kis teljesítménynövelõ módszerek. Akinek nem jön be a 20d, vegyen 30d-t, akinek a 20i, az 25i-t. Persze lehet hülyézni, de így gondolom.