Royal fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Royal Elküldve: 2008-03-30 20:45 18" - 19" -es gumik eladók!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Üdv.

Megvannak még a gumik?? Érdekelne!
Küld el a telefonszámod....

Royal Elküldve: 2008-03-16 21:27 Replika felnik

Üdv! Mindenkinek

kérdésem : Honnan , vagy mibõl tudom meg állapítani, hogy egy Bmw felni eredeti, vagy replika???

SOS segítség! Légyszi kösziiiiiii!!

Royal Elküldve: 2008-02-23 11:36 Ajánlott chip, beszerelõk

Nem állok chippelés elött, azért kérdeztem, mert nekem is csináltak már...és ott nem volt semmi....ilyen "védelem"

Royal Elküldve: 2008-02-22 15:10 Ajánlott chip, beszerelõk

Viktor_E46 írta: Csak hogy én is szóljak vmit a témához: a boxokról csak annyit, hogy szerintem sem lehet szar az a 2000 Eurós cucc, fõleg ilyen gyártótól, de személyes tapasztalatom nincs.
A hagyományos chippeléssel viszont nagyon vigyázzatok! Legrosszabb esetben lehet, hogy igencsak drága generált kell csinálnotok vmi kókány keze munkája után. Kevésbé rossz esetben nem történik semmi, mert nem hinném, hogy minden kis "varázs garázsban" van olyan komoly cucc, amivel egy BMW-t meg lehet piszkálni. Ezt csak onnan gondolom, hogy aki nekem csinálta - aki állítólag a legjobb az orászágban - mondta, hogy a BMW-k mechanikus úton le vannak védve az ilyen mûtétek ellen. 3 órán át tartott a folyamat, szóval ha valaki azt mondaná, hogy feltolja rá és kész, az kamu. (azalól kivételek a nem face-liftesek, mert azokban ez a védelem még nincs benne). Egyszóval nem olcsó, de megéri, hogy jó legyen a gép.
Itt a srác száma, ha valakit esetleg érdekel: 06-30/902-03-33


Ezt én nem értem.
Pedig feltolják rá, és kész.
Milyen mechanikus védelem?? A vezérlõ elktronikára modosított software-t töltenek rá... egy notebook segítségével. Az egy másik dolog, ha rossz a program....akkor mi történik...

Royal Elküldve: 2008-02-21 11:37 Ajánlott chip, beszerelõk

csu2 írta: Royal:

Milyen autót vittél hozzájuk?


diesel Bmw-t. .....mi mást??

Royal Elküldve: 2008-02-21 08:59 Ajánlott chip, beszerelõk

Üdv az Úraknak!

Sir Zoltánnal egyet értek....Megalarm kft. Jó a progi.... én elégedett ügyfél vagyok. Ajánlani tudom! (kicsit lejjebb már én is írtam ezt a céget)

Royal Elküldve: 2008-01-19 10:05 Vennék...

Köszi szépen! Akkor megkérdezem szervízben...ott végül is úgyis tudják mit szeretnék.... De köszi mégegyszer!

Royal Elküldve: 2008-01-18 09:02 Legjobb nyári gumik...

Nekem Bridgestone potenza RE 050 van az autón, és én nagyon elégedett vagyok vele... semmi zaj, nagyon tapad, és szerintem a kopásállósága is nagyon jó. Szerintem nem csalódnál benne....
üdv.

Royal Elküldve: 2008-01-17 20:53 Vennék...

Üdv. Mindenkinek!

Nincs valakinek elfekvõben touring csomiba az a rögzítõ gumi? Vennék, vagy ha tud segíteni valaki hol keressem...

Köszi

Royal Elküldve: 2008-01-07 14:27 Benzin VS Dízel

Ezzel be is fejeztem... valóban nem látom tovább az értelmét egymás gyõzködésének. Csak azért szóltam, hozzá a kolega írásához, mert nem értem miért kell leszólni ha a másik valamiért (nyílván nem véletlenül) a diesel változatot vásárolta. Az indokaimat nem írom le, (bár akadna jócskán) és szem elött tartva, hogy én tiszteletben tartom mások döntését... mert tudom, hogy egy benzinesnek szívhezszólóbb hangja van, és van elõnye. Nekem is volt sok benzines autóm is... és még lehet, hogy lesz is. De a diesel változatnak is számos elõnye van.
Bocsánat akit untattam, meg hogy lerágott csont....stb.
Baráti üdvözlettem minden kedves fórumtársnak!
Üdv.

Royal Elküldve: 2008-01-07 14:12 Benzin VS Dízel

csu2 írta: m3-nak 365Nm a nyomatéka! Önnmagában a nyomaték nem sokat ér, ne istenitsétek már dieseles kollegák! A NewHolland Traktornak mekkora a nyomatéka? 150 fölött kinek fog vörösödni a feje kedves 30d kollega? 530d, 330d simán le szoktam tolni õket a kupéval.

330i E46:
0-100 6,5
0-200 27,0

330d E46:
0-100 6,7
0-200 29,8


Nem véletlen írtam, amit írtam. Az én 330d-met biztos nem tolnád le egy 330i-vel... Nem teljesen gyári

Royal Elküldve: 2008-01-07 11:17 Benzin VS Dízel

csu2 írta: Szánthatsz vele jó lassan meg füstölve!
Mikor kérik nyomj álló helyzetbe egy padlót elvörösödsz?
Egy ilyen csillivilli "überbrutál kinézetû szemragasztó" autónak benzinesnek kell lennie. punktum! Egyébként én mellé álnék egy 365 Nm nyomatékkal rendelkezõ m3-al!

Még egy!
Tegyük föl 330i-vel jársz, és az autópályán melléd ér egy "szántani" való 330d (koszos diesel ) 100 -tól nyomtok egyet....elmegy... Akkor elvörösödsz??

Royal Elküldve: 2008-01-07 11:10 Benzin VS Dízel

csu2 írta: Szánthatsz vele jó lassan meg füstölve!
Mikor kérik nyomj álló helyzetbe egy padlót elvörösödsz?
Egy ilyen csillivilli "überbrutál kinézetû szemragasztó" autónak benzinesnek kell lennie. punktum! Egyébként én mellé álnék egy 365 Nm nyomatékkal rendelkezõ m3-al!


De a teljesítményt is nézzük a lóerõ ott 343! Egy 343 lóerõs dieselnek meg van legalább 700Nm nyomatéka.... AKKOR ÍGY FER?

Royal Elküldve: 2008-01-03 21:02 full takaritas

Én is ilyennel foglalkozom!

Royal Elküldve: 2008-01-02 18:16 Benzin VS Dízel

collins írta:
Royal írta:
rdesign írta: Nem hiszek a csodatuningokban!

Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.

A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.

Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?

Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.


Azért ennyire nem eszik forrón a kását! Hangoztatom, hogy csak a saját véleményemet és tapasztalatomat írom le. Nem vitázni akarok!
Részben egyet értek az írásoddal, de .... hogy 30-40 lóerõ plussz miatt fõtengely csere, meg hajtókar csapágy... ez dúrva. Ezek a motorok ennél sokkal többet kibírnak... (tapasztalt ezt már mutatja, persze kell bele olaj ) A hajtásláccal (kuplung) egyet értek, hogy hamar megsínyli... meg a hengerfej is érzékeny rá... de ésszel használva (hidegen nem hajtom meg) Túl élheti ezt a kis töblet teljesítményt. Természetesen egyet értek azzal, hogy a tuninggal csökken az élettartam. A tuning mértékétõl függõ arányban. De itt a "ROHAMOS" élettartam csökenésrõl akár több százezer km-rõl beszélhetünk. Nagyon sokminden függ a programtól (cégtõl ahol csináltatod a chiptuningot) Egy megbizható jó programmal, ami Standard tuningot tartalmaz és max 0,2 bar nyomástöbbletet a turbonak, az nem hiszem, hogy drasztikusnak mondható.


Ne vedd a szívedre, de ez kicsit összetettebb kérdés. Az a 30-40 LE egy 200 lóerõs autónál 15-20 %, és mivel zömében 20d-k vannak itthon, ezért ott már a 150 lóhoz képest nagyon sok az a plusz 30-40 LE.
Az egy tény, hogy a motorokban vannak tartalékok, és egy határon belül ezeket ki lehet aknázni. Jól írtad, hogy természetesen van élettartam csökkenés, de ez nem rohamos. Ugyanakkor ennek megállapítására nagyon komoly motordiagnoszzikára van szükség, hiszen a motor "feltérképezése" után konkrétan arra a motorra kell megírni a programot, és a szükséges változtatásokat elvégezni. Hazánkban nagyon kevés cég van, ahol európai szintû diagnosztika lenne, márpedig arra lenne szükség, hogy a motor élettartama a lehetõ legkevésbé csökkenjen.
Én csak annyit mondok, hogy szerintem teljesen fölösleges a chiptuning, meg egyéb kis teljesítménynövelõ módszerek. Akinek nem jön be a 20d, vegyen 30d-t, akinek a 20i, az 25i-t. Persze lehet hülyézni, de így gondolom.


Üdv.
Nem veszem a szívemre, de összetettebb kérdés vagy sem... sokáig ragozhattam volna, de én csak ennyit akartam leírni , mert ez volt a reakcióm az elöttem szóló levelére. Amit estleg nem írtam, hogy én 30d-vel kapcsolatban gondoltam azt a 40 lóerõt... 30-at pedig a 20d-re érteném. Véleményemnek továbbra is fentartom az írottakat, mi szerint nem kell fõtengelyt cserélni 30-40 lóerõ plussz estében egy 200 lóerõs autóban. Azt nem értem, hogy miért is fölösleges a chiptuning?? Nekem is 30d-m van és mégis meg van ..... és hidd el, hogy nem jobb lett, hanem egy másik autóban ülök, ami olyan élményt ad, hogy...... Ez a kérdés ember függõ. Valaki ezt szereti- van aki pedig azt... De hogy felesleges.... Ja, és az autómban konkrétan erre a tipusra írták a programot! Egy jó program után nem kell más csak egy jó kuplung! Egy kis odafigyelés, rendszeres karbantartás...
« előző12következő »