SP_323i Elküldve: 2015-03-06 09:31 320d Motor
Lehet okoskodni, hogy amit választ le és az milyen kárt fog majd okozni, meg mindent tönkre basz amihez csak hozzáfér meg stb
De nem pusztult bele a moci, nem tört el a főtengely sőt még világvége se lett
cserébe simább lett a járása, alacsonyabb fordulatról is gyorsít és rugalmasabb lett.
Megszűnt a toporgás 1000ről 3asban való gyorsításkor nem hogy 5-7mp telik el, mire bármi is történik, hanem azonnal húz. Nem gőzerővel, de azonnal reagál a gázra, ami ügye TD-nél nem üzemszerű működés mert hol van még a turbónyomás akkor...
Tökéletesen jó irányba változott a motor karakterisztikája és használhatósága
Azért csodát senki ne várjon tőle, mert az én vasamban rendbe vannak a porlasztók és nem haldoklik a turbó sem. A vákumcsövek is rendben vannak és pár hete lett a komplett szívó oldal kipucolva, cserélve a kartergáz szűrő. Tehát a fentiek bármelyikéből adódó problémáját nem fogja megoldani az intake cleaner
A tisztítás nem egy bonyesz dolog. Kb fél órát vett igénybe. Páromat beültettem a J1-be és kértem, hogy 2500-on próbálja meg tartani a fordulatot. Motorburkolat le, EGR bekötés le, majd az EGR csővel 2/3-3/4 arányban elzárva a szívóoldalt kisebb adagokban fejjel lefelé be kell fújogatni a cuccot. Nem érdemes egyben betolni, mert nagyobb adag nagyon felpörgeti a moci fordulat számát. Nekem egyszer tiltásig kiforgatta mert kicsit túl toltam.
Kormot meg egyéb távozó anyagot nem láttam, mert 1részt este sötétben sikerült időt szakítani a procedúrára, másrészt be voltam hajolva a mocitérbe.
Csak ennyit szerettem volna megosztani