SP_323i fórum hozzászólásai

SP_323i Elküldve: 2013-11-19 13:16 Kopog az eleje!!

jlaci74 írta:
SP_323i írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)


Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Az optimalt nem ismerem, mert eddig LEMFORDER volt a vas alatt. A jobb eleje 130eKm-et bírt a bal eleje még bírná, de gép szerint inkább cserés úgyhogy az csak 100eKm-t futott.
Viszont most volt lehetőségem Mayle HD-ket venni jó árban és fantasztikus élmény.
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire megérezni a kocsi viselkedésén 4db gömbfejet, pedig korábban is márkás darab volt alatta, de a HD nagyonráver.
ja és fő vadász terület BP, de volt idő, amikor UA-ba kellett aszonyka miatt járni havonta és ügye ott se babapopsi állapotúak az utak...


Azért érzed a különbséget a Meyle és a Lemf. lengőkar között, mert előbbiben nem gumiágyas a szélső gömbfej. Ezáltal olyan mint a gyári M-es lengőkar, jobb a kormányreakció, közvetlenebb a viselkedése, feszesebb az egész.
Egyébként én is így újítom fel csak Lemförder gömbfejekkel...
( Egyébként ne legyen igazam, de az istenített Meyle HD nem fog 130e. km-t elmenni ... )


Ahha
én csak az érzetet tudtam leírni, de itt az ok is
thx

ui
tényleg ne legyen igazad a többit meg priv-ben, mert van ám hátsó futómű is a lábjegyzetedből beugrot egyből pár kérdés ami nem ide való

SP_323i Elküldve: 2013-11-18 15:28 Kopog az eleje!!

anubisz írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele


Nekem az van benne. (és ennyit már futott) Műszaki előtt néztem meg. Semmi baj vele, nem lóg. Cseréltem másnak is (neki 45e-t bírt)(de szerintem ezért az árért neki is megérte).
Én 90%-ban a 10-es úton használom. Télen a gyári 15" alufelnikkel (amivel eladták az autót új korában), nyáron 8x17" et35 225/45.
A kerékagy csapágy viszont most lett cserés. (még gyári volt)


Hát szerencsés vagy, bár sima úton,utakon biztos kibír annyit. de a 15 ezer is durva, akkor már megéri a gyári a szervizbe,azon legalább van 2 év garancia, sajnos az is tönkre megy, és pont mindig a 2 év lejárta után


Az optimalt nem ismerem, mert eddig LEMFORDER volt a vas alatt. A jobb eleje 130eKm-et bírt a bal eleje még bírná, de gép szerint inkább cserés úgyhogy az csak 100eKm-t futott.
Viszont most volt lehetőségem Mayle HD-ket venni jó árban és fantasztikus élmény.
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire megérezni a kocsi viselkedésén 4db gömbfejet, pedig korábban is márkás darab volt alatta, de a HD nagyonráver.
ja és fő vadász terület BP, de volt idő, amikor UA-ba kellett aszonyka miatt járni havonta és ügye ott se babapopsi állapotúak az utak...

SP_323i Elküldve: 2013-11-13 11:02 320d Motor

Urak!

Elhatározás született

Át szeretném nézetni a vasat vagyis a moci működését. Üzemanyag rendszer (CR adagolók stb), mivel eur 3-as a turbó vákumrendszerét stb.
Tehát a feldugom gépre és kiolvasom az adatokat nem elég alapos, de a beülök megyek vele egy kört és jól megy ez semmi baja se az amit szeretnék.

Érden találtam egy műhelyt, ahol vállalnak ilyen átvizsgálást, ami problémától függően akár 3-5 óra is lehet..
Valaki már vitt el műhelybe ezért vasat?
Esetleg van tipp egy jó szakira, aki érti a dolgát és nem vakításból él

SP_323i Elküldve: 2013-02-07 14:04 Belsõ

Sziasztok!

Jobbos kocsiból származó első üléseket nagyon macerás berakni balkormányosba? Gondolok arra, hogy a két ülést fel kell cserélni az eü doboz miatt viszont akkor a bizti öv csatija rossz oldalra kerül.
Vagy nem is kell cserélni őket, mert az eü dobozt 1szerűbb átrakni?
Mechanikus az ülés, tehát legalább azzal nem lenne sz@pás. Kárpit csere miatt a beülés érzékelő is átkerülne a J1 ülésébe

Remélem vkinek van itt tapasztalata ezügyben.

SP_323i Elküldve: 2012-07-19 11:15 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

SP_323i Elküldve: 2012-07-19 09:00 Motorolaj

jrtom írta: Lehet, hogy E60, de nem Diesel hanem benzines. Amúgy meg tényleg elég szarul néz ki.
Ha normális olaj van benne akkor se néz így ki 30 ezer után.

vivaladiesel írta:

30 000km olajcsere nélkül! (Dízel e60) Most töltöttem le a képet egy másik bmw-s fórumról. Szerelő srác töltötte fel ('Steef')




Ott a pont! Ez benyás motor, nem diesel!

SP_323i Elküldve: 2012-07-03 07:52 angel eye

YELLOW írta:
SP_323i írta: A megoldás az lett, hogy a helyzetjelzőről kapja a jelet az AE (mivel nem találtam a leírás szerinti piros-fehér-sárga vezetéket...).
Probléma volt még, hogy az eredeti bekötési pontok között csak 9V volt a feszültség és ezért nem működött az AE reléje Máshonnan kapott testet, hogy meglegyen a 12V



ha máshonnan kap testet, nem hiszem, hogy változna a fesz. inkább tápot kap máshonnan.
én kapcsolóval csinálnám, és valahonnan vennék 12V-os tápot, akkor kapcsolom, amikor akarom, nincs hibajel.


Akkor ezek szerint nem írtam le rendesen
A relé bekötésével volt gond. Az kap 12V-t a töltési pontnál lévő egyik csatlapozóról. Ott tuti megvan a rendes betáp
A gáz az volt, hogy annak a pontnak ami a leírásban szerepelt, mint test pont csak 9V volt a feszkülömbsége a töltési ponthoz képest. E miatt kellett egy normális testet adni neki.
Az költői kérdés marad, hogy miért csak 9V ott a feszkülömbség.

SP_323i Elküldve: 2012-07-03 07:48 angel eye

csbalu írta:
SP_323i írta: A megoldás az lett, hogy a helyzetjelzőről kapja a jelet az AE (mivel nem találtam a leírás szerinti piros-fehér-sárga vezetéket...).
Probléma volt még, hogy az eredeti bekötési pontok között csak 9V volt a feszültség és ezért nem működött az AE reléje Máshonnan kapott testet, hogy meglegyen a 12V

Ilyen lett:




Most nagy a bódogtág


Szép!

Most már még több ember le fog menni előled a pályán, mikor meglátják a 4 kis karikát


Köszi!
Az a fura, hogy bámulják a kocsit a városban
gyalogosok, autósok egyaránt

SP_323i Elküldve: 2012-07-02 08:41 angel eye

A megoldás az lett, hogy a helyzetjelzőről kapja a jelet az AE (mivel nem találtam a leírás szerinti piros-fehér-sárga vezetéket...).
Probléma volt még, hogy az eredeti bekötési pontok között csak 9V volt a feszültség és ezért nem működött az AE reléje Máshonnan kapott testet, hogy meglegyen a 12V

Ilyen lett:




Most nagy a bódogtág

SP_323i Elküldve: 2012-07-01 12:46 angel eye

SP_323i írta:
SP_323i írta: No most mit tegyek Urak?

Átforgattam az egész kábeldobozt, de nincs piros-fehér-sárga kábelem, amihez hozzá kéne blankolni az AE-t ...


Van vkinek 5lete, hogyan kössem be így?


Olvastam itt, hogy köthetném egy piros fehér vezetékhez is a dobozban. Van így megoldva a bekötés vkinek?


+oldva

SP_323i Elküldve: 2012-07-01 09:20 angel eye

SP_323i írta: No most mit tegyek Urak?

Átforgattam az egész kábeldobozt, de nincs piros-fehér-sárga kábelem, amihez hozzá kéne blankolni az AE-t ...


Van vkinek 5lete, hogyan kössem be így?


Olvastam itt, hogy köthetném egy piros fehér vezetékhez is a dobozban. Van így megoldva a bekötés vkinek?

SP_323i Elküldve: 2012-06-30 19:27 angel eye

No most mit tegyek Urak?

Átforgattam az egész kábeldobozt, de nincs piros-fehér-sárga kábelem, amihez hozzá kéne blankolni az AE-t ...


Van vkinek 5lete, hogyan kössem be így?

SP_323i Elküldve: 2012-06-29 11:23 angel eye

jons írta:
SP_323i írta: THX jons!

Még csak annyi, hogy a karikák neked is olyan "fityegősen" - lazán álltak? Nekem olyan érzésem volt tegnap, hogy az első gödörnél leesnének a helyükről


Ha eltalálod, hogy a klipszet mennyire told rá a foncsorra illetve melyik nutba pattintsd a karika tetejét, akkor nem fog fityegni. Illeve lesz egy kis játéka de nem számottevő. A klipsz alá vagyis két szára közé a foncsor tetejére kétoldalút tegyél, hogy ne csússzon majd el idővel.



Köszi!

Közben én is nézegetem a leírásokat a neten és sikerült rájönnöm, hogy minek is adták a készlethez a kétoldalút
Most már kezdek képben lenni
Még egyszer köszi

SP_323i Elküldve: 2012-06-29 10:34 angel eye

THX jons!

Még csak annyi, hogy a karikák neked is olyan "fityegősen" - lazán álltak? Nekem olyan érzésem volt tegnap, hogy az első gödörnél leesnének a helyükről

SP_323i Elküldve: 2012-06-29 08:32 angel eye

Urak!

Beszereztem én is egy smd ae-t.
Tegnap kis izgalomtól fűtve szét is kaptam a lámpákat, hogy beszereljem. Gondoltam - a youtube-os videó alapján - megy ez, mint az ágyba sz@r@s. Na ja...
Aztán már az első lépésnél felmerültek a kérdések:
- ki hogyan rögzítette a gyűrűket?
- hol vezettétek ki a vezetékeket?
- ezeknek a gyűrűknek olyan lazán kell állni tényleg?

Szóval 2-2 műanyag csipesszel felfogatva elég érdekesen állnak (xenon lámpa, 131mm-es gyűrűk). Ránézésre az első gödörnél leesik érzése van az embernek. Arról nem beszélve, hogy a xenonos gyűrűt, ha 2 csipesszel fogatom fel, akkor eltolja a belső fekete műanyag, ha bepattintom a helyére szal alig van ott hely...
A vezetékeket csak a helyzetjelző helyén sikerül kivezetni, de ez is felvet pár kérdést. Ha nem szigetelem le, akkor esélyes, hogy párásodni fog a lámpa. Ha nincs bekötve a helyzetjelző, akkor nem fog e hibát dobni.

Ha vki már szerelt be ilyet és találkozott a fenti problémákkal, akkor megköszönném, ha megosztaná velem hogyan sikerült meg oldani.