SP_323i fórum hozzászólásai

SP_323i Elküldve: 2011-04-06 09:44 Lengéscsillapitó

kempelen írta:
SP_323i írta: Urak!
Kéne egy kis segítség

E46 touring hátsó telóját szeretnék kikapni, de nem nagyon látom, hogy tudnám a dob burkolatokat eltávolítani a csomagtér felől. Addig okés, hogy az oldalsó paneleket kiveszem (aksi/cd-tár). Innen látok is 1-1 csavart felül és 2-2 patentot alul, de a dobtakaró panel többi rögzítési pontját nagyon eldugták számomra.
Tud vki segíteni, hogy tudnék megszabadulni tőle? Vki csinált már ilyet?

Üdv
SP


- hátsó csomagtérroló kiemelése
- hátsó oldalsó biztonsági övek felső takaróinak kipattintása
- csomagtérroló tartó zárszerkezetnél két felső csavar kicsavarása
- hátsó oldaló "Ajtók" (cd tártakaró, akkutakaró) kiszedése
- hátsó oldalső üveg alatt látható műanyag szellőzőszerűség tartócsavarjainak kicsavarása
- hátsó burkolaton, a két krómozott csomagrögzítő tartójának kicsavarása és kiemelése
- hátsó oldalburkolat (melyben a hangszórórács van) alsó és felső patentjainak kiszedése
- hátsó burkolat kiemelése

- hátsó hangszórók kiszedése a tartóból
- hátsó hangszórók tartójának kiszedése

Akkor már látni fogod a lengéscsillapító felső szárát.

Ha lengéscsillapítót kiszeded, ajánlatos a lengéscsillapítóhoz venned két felső tömítést, mert azok szét szoktak foszlani.

Ennyit tudok fejből.



Mega THX
a tömítésen kívül még a porvédőt is cserélni szeretném, ha már ott vagyok

SP_323i Elküldve: 2011-04-06 08:50 Lengéscsillapitó

Urak!
Kéne egy kis segítség

E46 touring hátsó telóját szeretnék kikapni, de nem nagyon látom, hogy tudnám a dob burkolatokat eltávolítani a csomagtér felől. Addig okés, hogy az oldalsó paneleket kiveszem (aksi/cd-tár). Innen látok is 1-1 csavart felül és 2-2 patentot alul, de a dobtakaró panel többi rögzítési pontját nagyon eldugták számomra.
Tud vki segíteni, hogy tudnék megszabadulni tőle? Vki csinált már ilyet?

Üdv
SP

SP_323i Elküldve: 2011-03-16 08:22 Autómata váltó hibakód

Üdv Urak!

Köszönöm a válaszokat!

A 7végén belenyomtam a kocsiba 1000 km-t, de semmi jelét nem látom, hogy baja lenne a váltónak
A fogyasztás maradt ugyan az, mint ami volt. Hibakód nincs, furcsaságot nem észlelek, de azért a Jackson leírása alapján meg fogom keresni a Papp Tamást váltó ügyben (nekem szimpatikus az amit az 540-es váltójával csináltak ).

Köszönöm még egyszer!
SP

SP_323i Elküldve: 2011-03-11 15:01 Autómata váltó hibakód

anubisz írta: azért szét ne szedesd 100 ezerért mert be írt egy hibát nekem télen a hóba mikor farolgatok 2 percenként be ír. Le állítom a kocsit,újra indít aztán már tökéletes.
akkor szereltess ha rosszul vált rendszeresen addig felesleges,ha meg el romlik úgy is szét kel szedetni.Azért mert egy érzékelő egyszer hibás jelet küld nehogy szét szedesd.
Ha minden nap vész üzemmódba kapcsol akkor kel megnézetni,mert biztos van valami oka,de ha ritka a jelenség az nem jelenti hogy tragikus a hiba.


4 éve van nálam a kicsike és eddig egyszer sem csinált ilyet ( még a téli örömködésekkor sem ) remélem tényleg valami szerencsétlen együttállás miatt hülyült meg és nem akar pont tavaszra meghalni

SP_323i Elküldve: 2011-03-11 13:09 Autómata váltó hibakód

kempelen írta:
- vezérlés átnézése (szelepek) ha kell csere


Üdv!

Sajnos kérdeznem kell a témában

Ezt kifejtenéd bővebben? Addig ok, hogy olaj le, szűrő ki majd látnom kell a vezérlést, de mitől fogom tudni, hogy cserés e egy szelep vagy sem?
Amúgy erről van szó???
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=15


előzmény:
Szerdán megkaptam a kis fogaskereket a műszerfalra sajnos nem tudtam egyből leállni, mert az M1-M7 bevezetőre felhajtva jött a hiba. Minden esetre az újra boot-olás segített és rendben haza tudtam menni. Tegnap voltam szerelőnél ahol kiolvastuk a hibakódot. A 3-as fokozatra regisztrált be, de semmi egyéb leírás nem volt...
Lehetséges, hogy azért érzékelt csúszást a 3-as fokozatban, mert nem tudtam leállni egyből az behajtón: Ha igen, akkor kérdés, hogy miért pakolta magát vészüzemmódba a váltó?
Azóta persze minden rezdülését figyelem a váltónak, mint vmi megszállott

Üdv
SP

SP_323i Elküldve: 2009-12-09 11:24 Turbo

Úgy tudom, hogy lehet. Régen találtam róla leírást a neten, de nem mentettem el

SP_323i Elküldve: 2009-12-09 10:10 Turbo

Petike írta:
Nekem-8 írta: Turbócsere megvolt. De erõtlen a kocsi. Eddig 2.000 fordulattól húzott, mint akit segbe rúgtak. Most meg 2.500 -tõl próbál de hervadt nagyon. Csere után be kell állíttatni a turbót a kocsihoz? Hol és mennyi idõ / pénz egy ilyen? (BP-Zsámbék környéke)


...vákuum csövek, esetleg légtömegmérõ hiba lehet, de szerintem a vákuum csövekkel kezdj, nem egy nagy összeg, légtömegmérõm meg van 1 használt (gyári) de hibáltan, ha kell próbára, el tudom küldeni.

petike


Mikori a vas?
Úgy tudom ilyen jelenséget okozhat még a változó geometriát vezérlõ kis kütyü is ami el szokott koszolódni ezért nem állítja rendesen a turbo lapátjait. Ez nekem a légszûrõ ház elött, lentre van szerelve (150 pacis 20d).
Ezen a képen az 1-es az ha minden igaz:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45

SP_323i Elküldve: 2009-12-08 13:31 2009 évbúcsúztató találkozó!

lepke írta:
Celtic írta: Lacci mivel csak egyedül Te jössz az e46-osoktól célszerû nézned az e39.hu oldal fórumot. Igyekszem ide is feltenni, de itt nagyon nincs résztvevõ.

Helo
Még a Steve klubtárs lehet eljön
üdv zoli


Hali!

90%, hogy én is benézek így növeljük a 46-osok számát
A menü

Celtic
Utalni hova kell? Vagy lehet, a helyszínen is rendezni az anyagiakat?

SP_323i Elküldve: 2008-11-05 11:54 Szívócsonk-pillangószelep

Hori írta: Változás nincs legalább is nem érzem. azt sem látom hogy kormolna. meg bezsebeltünk idén gyorsulási versenyen 1 bronzérmet


és a tiéd euro3-as vagy 4-es? hogy nem kormol?
Az éremhez gratula!

SP_323i Elküldve: 2008-11-05 09:57 Szívócsonk-pillangószelep

Hori írta:
SP_323i írta:
Hori írta: nekem sem volt vele semmi gond de ha már leszedtem akkor ki is vettem õket hogy a motor karakterisztikájába hogy szól bele az hogy nincsenek az meg jó kérdés én változást nem érzek rajta


Nekem 1 hónapja lettek kiszedve. A szívórész iszonyat dzsuvás volt és komoly lerakódások voltak a kis pillangókon is. Változást ugyan úgy nem érzek
Nálam viszont a szerelõ kiszedte a tengelyeket is és a megmaradt lyukakba mûanyagmenetes csavart tett tömítéssel. Gyakorlatilag most semmi se lóg a szívójáratba.


Nekem a szívocsonk relative elég tiszta volt igaz én már 40000km-rel ezelött ledugóztam az EGR-t. az egr házában volt lerakódás kb 3 mm vastagon a pillangók lemezének volt olyan része amin semmi lerakódás nem volt


Az EGR ledugózáson én is agyalok. 2 hónapja hasonló mértékû lerakódástól szabadítottam meg az EGR-t és a mostani szerelgetéskor láttam, hogy megint elkezdõdött a lerakódás igaz szerényebb mértékben, de idegesítõ, hogy bepiszkít a szívóoldalba
Viszont tatok attól, hogy nem fog átmenni a kocsi a környezetvédelmi vizsgán. Esetleg ezzel kapcsolatban van tapasztalat?

SP_323i Elküldve: 2008-11-05 08:19 Szívócsonk-pillangószelep

Hori írta: nekem sem volt vele semmi gond de ha már leszedtem akkor ki is vettem õket hogy a motor karakterisztikájába hogy szól bele az hogy nincsenek az meg jó kérdés én változást nem érzek rajta


Nekem 1 hónapja lettek kiszedve. A szívórész iszonyat dzsuvás volt és komoly lerakódások voltak a kis pillangókon is. Változást ugyan úgy nem érzek
Nálam viszont a szerelõ kiszedte a tengelyeket is és a megmaradt lyukakba mûanyagmenetes csavart tett tömítéssel. Gyakorlatilag most semmi se lóg a szívójáratba.

SP_323i Elküldve: 2008-10-08 12:17 Bal hátsó futómû hiba

Sziasztok!

Nyikorogni szokott még a xenon magasság érzékelõje. Elöl(jobb)- hátul(bal) egy kis rudacska a lengõkarokhoz fogatva mûanyag csuklókkal. Talán mondanom se kell, hogy a mûanyag csuklórész teljesen elkoszolódik és nyikorog. Tengelyenként kb 10 perc meló kitisztítani és újra szilikonozni.
Nálam a nyikorgás ezzel megszûnt cserébe újabb hangokat fedeztem fel.