SYA85 Elküldve: 2012-06-13 08:23 Piros olaj lámpa!!
hancurozo írta:SYA85 írta: Na itt vagyok csak viszonylag nehéz volt lambda szondát találni /rendeltem Kasza mestertől egy bontottat a bosch szám alapján, elvileg a futár nem tudta kézbesíteni ezért újra küldte, kellett egy hét mire nálam volt,közben napi 20* telo neki és mit ad Isten, hát nem bele való. Hívom Kaszát erre azt mondja azt dobta ki nekik a gép helyettesítő szonda ként. Persze a 4 vezetékes szondát helyettesíteni egy 5 vezetékes, jeladóssal nem könnyű, na mind1 visszaküldtem, köszi mester!/
Aztán mivel gyári szondát nem tudtam szerezni meg rendeltük bele az univerzálist, beszereltük, raj minden,, van alapjárat.
Viszont a probléma továbbra is fönt áll bár sokkal ritkábban fordul elő.
Menet közben, mikor benyomom a kuplungot és úgy fékezem a fordulat szám leesik alapjárati szint alá, kigyullad a piros olajnyomás jelző lámpa, és a motor leáll, vagy jó esetben csak berezonál az alacsony fordulat miatt.
Cserélve lett a komplett lánc szett, mert el volt törve a láncvezető és ezért elugrott a fogaskerék tönkre vágva a vezérlést. Le lettek ellenőrizve a jeladók, a légtömegmérő ki lett pucolva, kartell cső rendben, hiba kód nincs. A folyószelepház lehet a ludas vagy mit gondoltok mi okozhatja ezt??
1-2 éve az akkori szerelőm katalógus szerint nem belevaló 2 pólusú gyertyát rakott bele, most azt akarom cserélni az előírt 4 pólusóra, de az okozna ilyet:
Én a fék rásegítójére gondolnék.(ha átereszt és a fékre lépsz, onnan szív levegőt, megkerülve a légtömegmérőt) Ha bátor vagy, lekötöd a rásegítő vákumcsövét és a szívocsonkhoz vezető ágát ledugózod. (vigyázz, mert nem lesz rásegítésed féknél) Próbáld ki így valami eldugott helyen. (ahol nem lehet baleset)
De ha az lenne akkor megkeményedne a fék mikor leáll, de ez érdekes hogy nem csinálja!
Lehet alapjárati motor, vagy folyószelepház, utána járok aztán majd meglátjuk. Azért kösz az ötletet