SYA85 fórum hozzászólásai

SYA85 Elküldve: 2012-06-13 08:23 Piros olaj lámpa!!

hancurozo írta:
SYA85 írta: Na itt vagyok csak viszonylag nehéz volt lambda szondát találni /rendeltem Kasza mestertől egy bontottat a bosch szám alapján, elvileg a futár nem tudta kézbesíteni ezért újra küldte, kellett egy hét mire nálam volt,közben napi 20* telo neki és mit ad Isten, hát nem bele való. Hívom Kaszát erre azt mondja azt dobta ki nekik a gép helyettesítő szonda ként. Persze a 4 vezetékes szondát helyettesíteni egy 5 vezetékes, jeladóssal nem könnyű, na mind1 visszaküldtem, köszi mester!/

Aztán mivel gyári szondát nem tudtam szerezni meg rendeltük bele az univerzálist, beszereltük, raj minden,, van alapjárat.

Viszont a probléma továbbra is fönt áll bár sokkal ritkábban fordul elő.

Menet közben, mikor benyomom a kuplungot és úgy fékezem a fordulat szám leesik alapjárati szint alá, kigyullad a piros olajnyomás jelző lámpa, és a motor leáll, vagy jó esetben csak berezonál az alacsony fordulat miatt.

Cserélve lett a komplett lánc szett, mert el volt törve a láncvezető és ezért elugrott a fogaskerék tönkre vágva a vezérlést. Le lettek ellenőrizve a jeladók, a légtömegmérő ki lett pucolva, kartell cső rendben, hiba kód nincs. A folyószelepház lehet a ludas vagy mit gondoltok mi okozhatja ezt??

1-2 éve az akkori szerelőm katalógus szerint nem belevaló 2 pólusú gyertyát rakott bele, most azt akarom cserélni az előírt 4 pólusóra, de az okozna ilyet:


Én a fék rásegítójére gondolnék.(ha átereszt és a fékre lépsz, onnan szív levegőt, megkerülve a légtömegmérőt) Ha bátor vagy, lekötöd a rásegítő vákumcsövét és a szívocsonkhoz vezető ágát ledugózod. (vigyázz, mert nem lesz rásegítésed féknél) Próbáld ki így valami eldugott helyen. (ahol nem lehet baleset)


De ha az lenne akkor megkeményedne a fék mikor leáll, de ez érdekes hogy nem csinálja!
Lehet alapjárati motor, vagy folyószelepház, utána járok aztán majd meglátjuk. Azért kösz az ötletet

SYA85 Elküldve: 2012-06-08 16:53 Piros olaj lámpa!!

Na itt vagyok csak viszonylag nehéz volt lambda szondát találni /rendeltem Kasza mestertől egy bontottat a bosch szám alapján, elvileg a futár nem tudta kézbesíteni ezért újra küldte, kellett egy hét mire nálam volt,közben napi 20* telo neki és mit ad Isten, hát nem bele való. Hívom Kaszát erre azt mondja azt dobta ki nekik a gép helyettesítő szonda ként. Persze a 4 vezetékes szondát helyettesíteni egy 5 vezetékes, jeladóssal nem könnyű, na mind1 visszaküldtem, köszi mester!/

Aztán mivel gyári szondát nem tudtam szerezni meg rendeltük bele az univerzálist, beszereltük, raj minden,, van alapjárat.

Viszont a probléma továbbra is fönt áll bár sokkal ritkábban fordul elő.

Menet közben, mikor benyomom a kuplungot és úgy fékezem a fordulat szám leesik alapjárati szint alá, kigyullad a piros olajnyomás jelző lámpa, és a motor leáll, vagy jó esetben csak berezonál az alacsony fordulat miatt.

Cserélve lett a komplett lánc szett, mert el volt törve a láncvezető és ezért elugrott a fogaskerék tönkre vágva a vezérlést. Le lettek ellenőrizve a jeladók, a légtömegmérő ki lett pucolva, kartell cső rendben, hiba kód nincs. A folyószelepház lehet a ludas vagy mit gondoltok mi okozhatja ezt??

1-2 éve az akkori szerelőm katalógus szerint nem belevaló 2 pólusú gyertyát rakott bele, most azt akarom cserélni az előírt 4 pólusóra, de az okozna ilyet:

SYA85 Elküldve: 2012-05-29 13:26 lambdaszonda

anubisz írta:
Robin68 írta:
Fireman86 írta: Keresek e46 316i-hez lambdaszondát, lehetőleg megfizethető áron.

Javaslom használni a "Keresőt" és csak utána nyitni egy új topikot .
Biztos találsz válaszokat mert foglalkoztunk ezzel eleget..............



Google kereső is csodákra képes. Nem is értek néhány embert....
Talán itt mindenkinek van egy lmbdaszonda a zsebébe?


Én használtam a keresőt, de elég húzósak az árak, nekem 50e az új az n40n16-ba, javaslom keres bontottat lehet 160.000 km-t nem, de 50 ezret simán elmész vele.

Van valakinek 0258006428 Bosch lambda szondája?

SYA85 Elküldve: 2012-05-24 16:09 Piros olaj lámpa!!

Taxi írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
SYA85 írta: Még sem olyan egyszerű a képlet, nem tudni mi lehet a baj, van valakinek ötlete?

Tünetek:
- Csörög a motor ha bemelegszik.
- Előfordul hogy leesik a fordulat alapjárat alá és kigyullad a piros olajnyomás lámpa, néha a motor is leáll ilyenkor.

Jeladók ellenőrizve, hibakódok átnézve, nincs semmi kézen fogható. Látott már valaki hasonlót??



Szia! Nincs értelme találgatni. Látogass el 320d4-hez (Nagy Miki, Nyíregyháza).
http://www.bmwfanatics.hu/szer...html?id=43

A BMW Magisz-t viszont nem ajánlom, gyomorforgató ami ott megy...


főleg így, hogy debreceni... még messze sincs.
amúgy a csörgés lehet normális is, attól függ mennyire csörög. a melegedésre csörgés egyik jele ha hajtókarcsapágy törés történt. ha nagyon csörög, ugye akkor meg lánc. de ezt már ebszéltük, hogy típushiba. ha egyszer megnyúlt valahol, utána csörgés lesz.



Nekem is a vez.lánc+láncfeszítő ugrott be elsőnek de nem akarok találgatni.


ezt már beszéltük vele. de úgy tudom az N40-es blokkban nincs is feszítő. sokan utólag szereltették be. nekem ez rémlik. de ennél a blokknál ez típushiba, hogy megugrik a lánc.
ezekben nincs Valvetronic, így elvileg, akkor nem is csöröghet úgy, ahogy gondoltam, mint ahogy az enyém.

CSáó ! Nekem is N40es motorom van és utólag be kellet szereltetnie az előző gazdának egy terelőlemezt ami megakadályozza hogy a lánc indításnál ill. leállításnál ugorjon.


Remélem igazatok lesz, most az van hogy lánc szettet kellett venni, benne van minden. A láncveszítő patron is, ami ugye olajnyomás alatt feszít csak,ezért van ugye a típushiba, hogy a lánc könnyen visszaforog ha nincs olajnyomás.

A másik hogy lambda szonda kuka, elképzelhető hogy annyira rossz a keverék aránya hogy néha leáll a motor mikor elveszem a gázról a lábam? A ciki csak az hogy ahhoz hogy láncot lehessen cserélni ki kell szedni a motort vagy alulról szét kell szedni a futóművet, ez jelentősen drágítja a munkaköltséget :S

Taxis, N40-ben mint írtam is láncfeszítő patron van, anno engem is visszahívott a BMW Magisz és bele rakott egy fém lemezt ami elvileg arra jó hogy ha elszakad a lánc akkor nem lesz akkora galiba, de a valóságban semmit sem ér az a kis vacak

Köszi az ötleteket, elvileg holnapra kész van, majd írok hogy megoldott-e

SYA85 Elküldve: 2012-05-22 08:17 Piros olaj lámpa!!

Még sem olyan egyszerű a képlet, nem tudni mi lehet a baj, van valakinek ötlete?

Tünetek:
- Csörög a motor ha bemelegszik.
- Előfordul hogy leesik a fordulat alapjárat alá és kigyullad a piros olajnyomás lámpa, néha a motor is leáll ilyenkor.

Jeladók ellenőrizve, hibakódok átnézve, nincs semmi kézen fogható. Látott már valaki hasonlót??

SYA85 Elküldve: 2012-05-15 16:02 Piros olaj lámpa!!

YELLOW írta:
SYA85 írta:

Most szét lesz szedve a motor, de ha valaki tud N40B16A motort bontottat írjon PM pls.




inkább N42-es motort vegyél. abból van bontott sok helyen. az is betehető. csak 1.8-as lesz. papírozásban nem sokkal bonyolultabb a motorcsere.


Úgy nézz ki még sem lesz motorcsere, valószínű hogy csak a jeladó rossz. A motor szépen jár csak akkor gyullad ki a lámpa amikor leesik a fordulat alapjárat alá, és ilyenkor van hogy le is áll. Remélem hamararosan kész lesz, majd írok mi volt a gond.

Addig is köszönöm a hozzászólok segítségét!

SYA85 Elküldve: 2012-05-14 13:06 Piros olaj lámpa!!

BarG írta:
SYA85 írta:
YELLOW írta:
SYA85 írta:
YELLOW írta:
SYA85 írta: Sziasztok!

Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.

Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.

Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.

Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.

A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.

A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.

Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.

Szerintetek mi lehet vele a gond???



nem ennél a motornál a típushiba ez, hanem az N40B16-nál. nár lehet neked ez van benne.

ezt a részt nem értem:
"a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok"


Nem értek hozzá milyen motor van benne pontosan, de azt tudom hogy ezeket anno visszahívták motorcserére olyan 2 éves korába, én használtam vettem 3 évesen.

Amit írtam úgy értem hogy ha az autó le van állítva és sebsebégben van akkor nem szabad hogy hátrafelé guruljon mert a lánc akkor átugrik a fogaskeréken és lehet megint visszaállítani.


hmmm.... én mindig sebességben hagyom, van hogy megmozdul. ha meg olyan meredek a lejtő, akkor előtte kézifék.

a forgalmiban a motorszám utolsó része megmutatja miylen motor van benne.


Igazad volt a 1707A095N40B16A03A A MOTORSZÁM. Döbbenet hogy egy BMW-nél ilyen típus hiba van, mint ha ez lenne az első láncos autó, inkább maradtak volna az ékszíjnál.

Ma mentem a verdával egy kis kört, jól húzott, a lámpa sem villant föl. Most azon aggódok egyszer megáll és ott hagy az út szélén valahol.


Márpedig a bmw-nél egy halom elbaltázott motorkonstrukció van. A rengeteget ajnározott 184 LE 2d-k sorra dőlnek ki főtengelyhiba miatt. Az a jó kérdés, hogy a piac erre miért nem reagál?


Most szét lesz szedve a motor, de ha valaki tud N40B16A motort bontottat írjon PM pls.


SYA85 Elküldve: 2012-05-13 10:43 Piros olaj lámpa!!

YELLOW írta:
SYA85 írta:
YELLOW írta:
SYA85 írta: Sziasztok!

Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.

Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.

Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.

Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.

A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.

A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.

Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.

Szerintetek mi lehet vele a gond???



nem ennél a motornál a típushiba ez, hanem az N40B16-nál. nár lehet neked ez van benne.

ezt a részt nem értem:
"a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok"


Nem értek hozzá milyen motor van benne pontosan, de azt tudom hogy ezeket anno visszahívták motorcserére olyan 2 éves korába, én használtam vettem 3 évesen.

Amit írtam úgy értem hogy ha az autó le van állítva és sebsebégben van akkor nem szabad hogy hátrafelé guruljon mert a lánc akkor átugrik a fogaskeréken és lehet megint visszaállítani.


hmmm.... én mindig sebességben hagyom, van hogy megmozdul. ha meg olyan meredek a lejtő, akkor előtte kézifék.

a forgalmiban a motorszám utolsó része megmutatja miylen motor van benne.


Igazad volt a 1707A095N40B16A03A A MOTORSZÁM. Döbbenet hogy egy BMW-nél ilyen típus hiba van, mint ha ez lenne az első láncos autó, inkább maradtak volna az ékszíjnál.

Ma mentem a verdával egy kis kört, jól húzott, a lámpa sem villant föl. Most azon aggódok egyszer megáll és ott hagy az út szélén valahol.

SYA85 Elküldve: 2012-05-12 21:39 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Szia!

Bosch lambda szonda kellene a verdába, mennyiért tudnál küldeni egyet?

SYA85 Elküldve: 2012-05-12 21:22 Piros olaj lámpa!!

YELLOW írta:
SYA85 írta: Sziasztok!

Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.

Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.

Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.

Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.

A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.

A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.

Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.

Szerintetek mi lehet vele a gond???



nem ennél a motornál a típushiba ez, hanem az N40B16-nál. nár lehet neked ez van benne.

ezt a részt nem értem:
"a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok"


Nem értek hozzá milyen motor van benne pontosan, de azt tudom hogy ezeket anno visszahívták motorcserére olyan 2 éves korába, én használtam vettem 3 évesen.

Amit írtam úgy értem hogy ha az autó le van állítva és sebsebégben van akkor nem szabad hogy hátrafelé guruljon mert a lánc akkor átugrik a fogaskeréken és lehet megint visszaállítani.

SYA85 Elküldve: 2012-05-12 21:04 Piros olaj lámpa!!

Sziasztok!

Hasonló problémával szenvedek én is. Remélem tudtok segíteni mert eléggé kétségbe vagyok esve miatta.

Szóval egy pár napja elvittem a szerelőmhöz a kocsit, mert menet közben többször előfordult hogy a piros olaj lámpa kigyulladt az autó pedig leállt (el tudjátok képzelni mikor 120-nál elment szervó, fékrásegítés). Mikor állt be a szerelőm a garázsba akkor is leállt a motor és kicsit visszagurult a lámpáról a vas. Ezek után már többet be sem indult.

Másnap jött a telefon hogy a vezérléssel van a baj, valószínű valamelyik jeladó, sorra csere , de nem az volt a gond.

Kiderült hogy a lánc ugrott odább pár szemet, a szerelőm szerint ez típus hiba ezeknél a motoroknál, amikor is visszafelé forog, úgy hogy nincs olajnyomás, visszaugrik, szóval nagyon kell figyelni hogy ne maradjon sebsebégben a verda ha megállok. Lényeg hogy vissza lett állítva a lánc nagy nehezen a helyes pozícióba.És kész vihetem az autót.

A gond az hogy hazafelé ismét leállt, nem is egyszer, akkor jelentkezik ha fékezek, kigyullad a piros és a motor leáll. Az autó nem úgy megy mint előtte, nem gyorsul úgy, és a vég sebességre sem megy annyit. Az előbb kipróbáltam és beindítottam a motort, már álló helyzetben is be-be villant a piros főleg alacsony fordulaton.

A szerelőm azt mondja a motorban lesz a baj, de készüljek ha meg kell bontani akkor 200.000 Ft körül biztos benne lesz.

Most nem merek nagyon menni se vele, még is csak balesetveszélyes hogy bármikor leállhat.

Szerintetek mi lehet vele a gond???