Sandibandi fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Sandibandi Elküldve: 2013-10-11 22:53 Töltés hiány

jokerface írta: Esetleg nézd meg,hogy nincs e valahol kontakthiba. Az akku sarukat vedd le,tisztitsd meg stb. Akkor is,ha jónak ítéled meg kinézetre. Lehet ott is valami szarakodik.

ui. Légy szíves és használj a mondatokban vesszöt és pontot,ha úgy gondolod az a mondat vége. Így kegyetlenség elsöre kihámozni mit is akarsz valójában.


oks köszi megnézem

Sandibandi Elküldve: 2013-10-11 22:53 Van töltés-nincs töltés

Milan írta: Nekem is játszotta ezt, generátor fesszabályzó csere lett a vége.


oks köszi megnézem

Sandibandi Elküldve: 2013-10-10 23:20 Van töltés-nincs töltés

Sandibandi írta: Sziasztok gondoltam írok hátha találkozott már valaki ilyen problémával az autón világít a töltés lámpa nincsen töltés mert le is merül az a probléma hogy nem folyton világít persze amikor viszem az elektromoshoz akkor nem eddig 2 szer indultam el vele de mind a kétszer jó volt egyszer levettük a generátort szinte új de azért elvittem beméretni azt mondták jó tudom hogy lehet pár dolog ami ezt előidézheti de ha esetleg lenne pár tipp amit megnézek rajt azt megköszönném amúgy egy 2000 évjáratú e46 320 D-ről van szó.


Bocsi de véletlenül raktam ide a karosszériához

Sandibandi Elküldve: 2013-10-10 23:19 Töltés hiány

Sziasztok gondoltam írok hátha találkozott már valaki ilyen problémával az autón világít a töltés lámpa nincsen töltés mert le is merül az a probléma hogy nem folyton világít persze amikor viszem az elektromoshoz akkor nem eddig 2 szer indultam el vele de mind a kétszer jó volt egyszer levettük a generátort szinte új de azért elvittem beméretni azt mondták jó tudom hogy lehet pár dolog ami ezt előidézheti de ha esetleg lenne pár tipp amit megnézek rajt azt megköszönném amúgy egy 2000 évjáratú e46 320 D-ről van szó.

Sandibandi Elküldve: 2013-10-10 22:46 Van töltés-nincs töltés

Sziasztok gondoltam írok hátha találkozott már valaki ilyen problémával az autón világít a töltés lámpa nincsen töltés mert le is merül az a probléma hogy nem folyton világít persze amikor viszem az elektromoshoz akkor nem eddig 2 szer indultam el vele de mind a kétszer jó volt egyszer levettük a generátort szinte új de azért elvittem beméretni azt mondták jó tudom hogy lehet pár dolog ami ezt előidézheti de ha esetleg lenne pár tipp amit megnézek rajt azt megköszönném amúgy egy 2000 évjáratú e46 320 D-ről van szó.

Sandibandi Elküldve: 2013-07-17 23:15 Külsõhömérséklet kiirás

DeNash írta: Sziasztok!
Tudtok abban segíteni, hogy 97-es E36-osnál a fedélzeti -37 Celsius ir ki.

Hol van az érzékelő kívül az autón?
A visszapillantó fűtés ettől függ? Mert folyamatosan fűt.

Előre is köszönöm!


Szia valószínűleg szakadás van nekem is ez miatt mutatott -40 et a,jeladó az autó bal elején van,a tükör fűtés ezzel nincsen összefüggésben mert nekem jól jelez és így is megy folyamatosan én is felvetettem előbb ezt a problémát de azt írták hogy ez folyamatosan megy de nemtom

Sandibandi Elküldve: 2013-07-01 12:22 Mi lehet a baj?

jencispy írta:
dbtibi írta:
Sandibandi írta:

Köszi a segítséget kipróbálom.

Üdv jencispy-t szeretném megkérdezni ha esetleg tudja ennél a tesztnél 1.re is lehet rakni az órát és hogy mi az a szám amit 1.2 né kiír


Itt írják a lap alján, bár angolul.


Itt írta le Yellow


ok köszi

Sandibandi Elküldve: 2013-07-01 11:36 Mi lehet a baj?

[quote="Kele01"]
jencispy írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta:
Padre323i írta:
Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy az üzemanyag mutató a műszerfalon üreset mutat mindig,de kiírja hogy mennyit lehet még elmenni és ha annyira üres akkor kigyullad a sárga lámpa.
A segítségeteket előre is köszönöm.


Próbáld ki egy másik óracsoporttal,mert szerintem maga a műszer mondta be az unalmast.



Köszi a segítséget,de más módja nincs hogy ki lehessen deríteni mi a gond?
A másik gondom ami még lenne hogy világít a légzsák lámpám és azt mondja a gép hogy az ülésfoglaltság érzékelő a rossz.Kérdeztem hogy lehet kicserélni de azt mondják bele van ragasztava az ülésbe.Nem lehet esetleg máshogy javítani?
Bárki segít nagyon köszönöm neki a segítséget.


Sajnos ez tipikus hiba,mivel bele van integrálva az anyósülésbe,kicsit macera lecserélni,de meg lehet csinálni.Az enyém is jelez,de scannerrel ki lehet kapcsolni hogy ne figyelje és akkor nem jelez vissza.



Rendben.Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.


Műszerfal teszt?
BMW e46 Dashboard test
Itt látszik hogy az üzemanyag szint jelzőnek is működnie kell a teszt során.
BMW e46 Dashboard test 2


Köszi a segítséget kipróbálom.

Üdv jencispy-t szeretném megkérdezni ha esetleg tudja ennél a tesztnél 1.re is lehet rakni az órát és hogy mi az a szám amit 1.2 né kiír


Sandibandi Elküldve: 2013-06-20 19:40 Társalgó

YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy e46-os 320d-ben folyamatosan megy az elektromos tükör fűtés a hátsó ablak viszont nem ezért gondolom hogy a relé van megragadva az szeretném kérdezni hozzáértő cartársaktól hogy hol találom meg ezt a relét ?
Köszönöm.


sajna a tükörfűtés folyamatosan megy.
a hivatalos felállást nem tudom, de elvileg ezért barnulnak meg a széleik is. mások szerint 7 fok alatt, vagy 3 fok alatt kapcsol a fűtés, bár az lehet más típus nem E46. de a legtöbben azt írták erre, hogy folyamatosan megy.


Köszi ez igen akkor nincs mit tenni nekem is megbarnult már amúgy azért kérdeztem

Sandibandi Elküldve: 2013-06-20 18:40 Társalgó

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy e46-os 320d-ben folyamatosan megy az elektromos tükör fűtés a hátsó ablak viszont nem ezért gondolom hogy a relé van megragadva az szeretném kérdezni hozzáértő cartársaktól hogy hol találom meg ezt a relét ?
Köszönöm.

Sandibandi Elküldve: 2013-06-19 21:09 Társalgó

YELLOW írta:
Sandibandi írta:
YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jt alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én


hát azt tudom mondani a turbo vezérlés lehet nem a legjobb, de mind szívó, mind kipuf részen át kell nézni szerintem. előtte ugye gépre tenni, hátha mutat valamit. fejből nehéz bármit is mondani. csippelve lett? vagy csak azt mondták és fizettél érte? vagy kitudja mit barmoltak szét. nekem ennyi ötletem van.


Csippelve lett igen program lett átírva de egy teljesen korrekt srác csinálta mert miután láttuk hogy semmi változás visszarakta az eredeti programot nem kért érte pénzt mondta ha kiderítjük mi a baja utána nekifuthatunk még egyszer

Sandibandi Elküldve: 2013-06-19 20:57 Társalgó

YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jtd alfa alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én


Sandibandi Elküldve: 2013-06-19 20:16 Társalgó

Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.

Sandibandi Elküldve: 2013-06-17 14:29 Valaki segítsen

Nekem az volta tünet hogy hiába padlóztam 4-5 be egy bizonyos fordulaton vissza ejtett és a fogyasztásmérő kb 6 literre vissza állt és az autó lassulni kezdett majd egy idő utánn kb 10 másodperc újra húzott nekem a szívócső nyomás érzékelő volt a probléma ha van ismerősöd akinek ilyen autója van és jó egy próbát megér hogy kicserélitek .

Sandibandi Elküldve: 2013-06-17 13:26 Valaki segítsen

abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta: Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm


valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.


szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget



akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.


köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .


értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni


igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?


jah, hogy chip is van benne
így már más. jó lenne tudni miféle. mert ha a gyári programban írkáltak bele, akkor könnyen lehet, hogy rossz értékeket adtak meg, aztán... én javaslom keresd fel nyíregyházán Mikit (bmw320d4 itt a fórumon) és töltesd vissza a gyári programot.


lassan 2 éve benne van és Kaposváron csinálta tényleg egy nagyon hozzáértő korrekt srác. Nyíregyháza te úristen, talán sose jártam ott nagyon messze van , de azért köszi



Szia nekem is volt ilyen problémám 2.0 diselem van 5 ös váltó és 4.be és 5 be sem pörgött rendesen azt nézd meg mikor lepadlózod és nem akar menni a pillanatnyi fogyasztás mérő mit mutat mert annak ki kell feküdnie.
« előző12következő »