Sansz fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Sansz Elküldve: 2022-03-29 17:34 Hátsó futómû zajok

ignasow írta:
solyom76 írta:
valter320d írta:
forest írta:
ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....

Szóval a tényállás a következõ:

Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!

Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.

Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...

Valaki járt már hasonló cipõben?

THX



Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:

Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.

Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.

Köszi

Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!

Aszem erre sokan a váltótartók,és difi nagy szilent cseréjét mondanák orvoslásként.



Üdv. Nálam ezt a problémát a kardán felfüggesztő csapágy csere oldotta meg......
Ez az: Link


Sziasztok!
Az óta esetleg oldódott e meg ez valakinek?
Hardy, kardán felfüggesztőm új, futóműves agyon macerálta a hátjulját, nem talált semmit, minden tökéletes, mégis, ahogy előttem írtátok kb. 1800-as fordulat körül padlógáznál beremeg az enyém (E46 330cd) is.
Kardánt az óta bemérettem, tökéletes. (szaki mondta, hogy a kardántól való remegés egyébként az esetek 99%-ban sebesség függő, mint a centírozatlan felni).

Sansz Elküldve: 2021-06-12 16:00 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok!

Van egy F10 525d-m. (Tank fullon)
Tegnap megállt az autópályán minden előzetes hiba, jel, zaj nélkül.
Akkor kiírta hogy hajtáslánc nem áll rendelkezésre.
Leállósávban indítózva kiírta az üzemanyag ellátás hibát/hajcsak nyugodtan tovább (de nem indul)
Haza érve (trélerrel) wow kihozott kb. 70 hibát, töröltük.
Aztán indítoztam, pörög erőből, de semmi, nem indul. Kocsi hibát már nem ír.
Wow-ot ráengedtük újból N57-DDE 7.3 - 3.0l rendszeren 279000 és 249300/ levegőbevezetés fojtószelep és alacsony nyomócső nyomást jelzett hibának.
Majd egy másik kiolvasóval a P14A3 hibát dobja ki.

Konkrétan nem tudok mire gondolni, mivel lehet gond így 1-ről a 2-re semmi előjel nélkül, a kocsi eddig hibátlanul hibakódoktól mentesen futott.

Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném!


vagy a magasnyomású pumpa halt meg, vagy csak a rail szenzor. elsőre ezeket tippelném, ha amúgy a tankból nyomja az üzemanyagot.


Élő adatban indítózásnál 1700bar-on van a nyomása.

Sansz Elküldve: 2021-06-12 15:46 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Sziasztok!

Van egy F10 525d-m. (Tank fullon)
Tegnap megállt az autópályán minden előzetes hiba, jel, zaj nélkül.
Akkor kiírta hogy hajtáslánc nem áll rendelkezésre.
Leállósávban indítózva kiírta az üzemanyag ellátás hibát/hajcsak nyugodtan tovább (de nem indul)
Haza érve (trélerrel) wow kihozott kb. 70 hibát, töröltük.
Aztán indítoztam, pörög erőből, de semmi, nem indul. Kocsi hibát már nem ír.
Wow-ot ráengedtük újból N57-DDE 7.3 - 3.0l rendszeren 279000 és 249300/ levegőbevezetés fojtószelep és alacsony nyomócső nyomást jelzett hibának.
Majd egy másik kiolvasóval a P14A3 hibát dobja ki.

Konkrétan nem tudok mire gondolni, mivel lehet gond így 1-ről a 2-re semmi előjel nélkül, a kocsi eddig hibátlanul hibakódoktól mentesen futott.

Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném!

Sansz Elküldve: 2013-04-11 17:17 AIR-BAG (légzsák)

Bero írta:
lorand007 írta: Sziasztok, aki potolta mar az ules szenzort diodaval ha megkerem leinra a tapasztalatait, koszonom


ment a p.ü


Sziasztok!
Engem is érdekelne ez a diódás pótlás, ha valaki megszánna megköszönném.

Sansz Elküldve: 2013-03-28 17:07 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Barna94 írta:
YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!


fékbetét kopás jelző


a koleganak igaza van...az a problema!
cserelsz fekpofat, jelzot is es majd mindig fog egni nkd....
miutan kicsereleted szed le a bornakat es tedd fol es elalszik!
nkm is igy volt!


látom, hogy Kolozsvárról írsz, de ezt erősen dekódolni kell

amikor kicserélte a betétet, meg a kopásjelzőt, utána féket benyom és gyújtás ráad. így kell tartani egy jó 20 másodpercig, amíg kialszik.


Köszi srácok!
A betéteim tuti jók, mert most cseréltem téli gumit nyárira és közben azokra is ránéztem. Viszont akkor biztos valami olyasmi lehet hogy a kopásjelzőt meghúzhattam vagy megbirizgáltam vagy valami
De így legalább tudom mit kell nézzek, köszönöm még egyszer!

Sansz Elküldve: 2013-03-28 09:22 Műszerfal kijelzés

Sziasztok, kivillant egy sárga kör mellette két oldalt szaggatottan három vonal, ez mire utal? Előre is köszi aki tud benne segíteni!

Sansz Elküldve: 2012-08-27 21:05 320d Motor

Darkhun írta: Szia mindenki.

Esedékessé vált a kettős tömegű lendkerekem cseréje.
Ha már úgyis meg lesz bontva , megtudná mondani valaki hogy a váltóban milyen olyaj kell és mennyi???

1999 e46 320d

köszönöm.


Castrol SMX 75w-85 kéne bele elvileg, de sokan az ATF olajra esküsznek manuálisba is, a mennyiség 1.2-1.3L.

Sansz Elküldve: 2012-08-26 17:42 Segítsetek!

Ha valaki találkozott már ilyennel és tudja hogy mi lehet a baj megköszönném ha megosztaná velem. A jelenség a következő: indításnál vízszintben van a kocsi akkor piros olajlámpa világít pár másodpercig majd elalszik ezt egy kicsit kerregő hang kíséri, de elhallgat a piros lámpával együtt. Majd kicsit később mikor gondolom fordulatot kap kivillan a sárga olajlámpám is kb. 5 secre. Most viszont felfigyeltem arra ha a kocsi bal oldala kicsit lentebb áll mint a jobb, akkor minden ok... Olajam a két rublika közt van pont...

Sansz Elküldve: 2012-08-26 17:37 Segítsetek!

ateszka86 írta: sziasztok! a kipufogó részbe már írtam csak oda senki nem válaszolt nagyon remegett a kipufogóm, elvittem szervizbe, azt mondták, hogy a rezo cső túl rövid, így beraktak egyet középtájt is a dob előtt, és jobban felfogatták, már nem rázza szét az agyát, de belül nagyon érzdődik amikor megallok,alapjáraton a rezgés, a kormány is kicist remeg, eddig nem volt ilyen panasza..azt mondták enyni rezgése kell,h legyen,ennél jobban nem lehet elnyomni....ti mit szóltok ehhez? ez egy 2001, 320d. mindg van valami ezzel a kipufogóval lehet valamit tenni vagy békéljek meg h remege, es reméljem h nem ráz szét mindent?

vagy ha esetleg nagyon megbízható szerelőt ha tudtok ajánlani, érdi vagyok,környéken ha lenne aki bevált nektek is. vagy ha igy maradhat vagy ti h latjatok?
amikor kint állok a kocsi mellett, akkor smemi extra, a kaszni nem remeg, csak az a szokásos dizel motor hang...amint beülök, a kormány kicsit remeg és érződik is a kocsin, nem nagyon,de zavaró, h nem szépen csendben nyugszik alapjáraton amint elindulok, csend és nyugalom.


Nekem is volt ilyen, de nekem nem ért bele a kasztniba, csak abba az alu szerű hőszigetelős biszbaszba, ami elég sokáig fut a kupuf körül és az bizony adott ki hangot...

Sansz Elküldve: 2012-08-20 18:29 Harman / Kardon

szotakdavid írta:
csbalu írta:
Flashrider írta: Akkor vadászok erősítőt is hozzá ! Akkor azt mondod 300-400 a hangszóró. Nincs valami retrofit,hogyan kell bekötni?


Szerintem kis keresgetés után a neten megtalálhatod. De a kábelköteg nélkül nem olyan percíz a dolog. ha vadászol azt is vadássz, hozzá. Habár én ennyit már nem költenék rá, mert ahogy itt korábban beszélgettük annyi +-t nem ad. Szerintem hallgass meg valakinél egy HK rendszert és döntsd el hogy tényleg belevágsz-e a beszerelésébe, megér-e neked ennyit.
Amennyiért eladod, épített hifit tudsz rakni a kocsidba ami nagyobbat szól mint a HK.


Flashrider,nincs kiírva hol laksz,de ha hozzám közel meghallgathatod a Hk-t nekem is az van benne.

Üdv Dávid


Enyémben is HK van, itt is hallgatózhatsz ha gondolod

Sansz Elküldve: 2012-08-20 18:25 Motorolaj

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
Sansz írta:

Valami van két litykó benne van, de még nem könnyedzik a felöntő nyillásnál...
Az autó vízszintben van... Az az 1.3 lehet hogy 2.3?


nekem 1,1 kellett bele


Nekem is kb 1L ment bele.



Fasz vagyok 1,15L a vége, külön kis pumpás motyót használtam és az csak fele az olajos doboznak én meg 1 litykóval számoltam, bocsi az offért! Fogjuk a melegre

Sansz Elküldve: 2012-08-20 16:06 Motorolaj

Sansz írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
Sansz írta: Sziasztok!
320D az alany, manuál váltós és váltó plusz difi olajat szeretnék cserélni, az olaj márkája, milyensége és mennyisége érdekelne a jobban hozzáértőktől. Válaszotokat előre is köszönöm!


Difi: 1 liter (1 flakon) olajra lesz szükséged. A Castrol SAF XO 75w-90-t és a SAF XJ 75w-140-et hozza az autódhoz a katalógus.
Ha hátulról nézed a difit akkor 2 db 'csavart' fogsz látni. Értelemszerűen az alsó a leeresztő a felső a betöltő.

Kézi váltó: Pontos feltöltési mennyiséget nem tudok de 2 liter biztosan elég lesz. (pontosan 1,3L talán...)
Az autódhoz a Castrol SMX 75w-85 típusú olajat hozta az ölwegweiser.
A manuális váltó olajat (ahogy a motorolajat is) sem 'hidegen' kell cserélni. Szóval mielőtt cseréled gurulj egyet a verdával.


az SMX-S-t felejtse el, ha nem akar akadós váltót.... tapasztalat


Nem tudtam, hogy 'akadós' . Akkor marad a gyári: MTF-LT2 75w-80 (?)


jaja!
bár a váltóolajról már leírtam korábban sok helyen, az információimat.... illetve mások is. és sok helyen ATF olajat tesznek bele, és állítólag a gyári olaj állaga ahhoz hasonlít legjobban. akiknek csere után akadt SMX-S-sel, azok ATF-et tettek bele és jó lett.én még nem próbáltam, de más fórumokon már igen.


Köszi srácok!


Valami van két litykó benne van, de még nem könnyedzik a felöntő nyillásnál...
Az autó vízszintben van... Az az 1.3 lehet hogy 2.3?

Sansz Elküldve: 2012-08-09 17:58 Motorolaj

YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
Sansz írta: Sziasztok!
320D az alany, manuál váltós és váltó plusz difi olajat szeretnék cserélni, az olaj márkája, milyensége és mennyisége érdekelne a jobban hozzáértőktől. Válaszotokat előre is köszönöm!


Difi: 1 liter (1 flakon) olajra lesz szükséged. A Castrol SAF XO 75w-90-t és a SAF XJ 75w-140-et hozza az autódhoz a katalógus.
Ha hátulról nézed a difit akkor 2 db 'csavart' fogsz látni. Értelemszerűen az alsó a leeresztő a felső a betöltő.

Kézi váltó: Pontos feltöltési mennyiséget nem tudok de 2 liter biztosan elég lesz. (pontosan 1,3L talán...)
Az autódhoz a Castrol SMX 75w-85 típusú olajat hozta az ölwegweiser.
A manuális váltó olajat (ahogy a motorolajat is) sem 'hidegen' kell cserélni. Szóval mielőtt cseréled gurulj egyet a verdával.


az SMX-S-t felejtse el, ha nem akar akadós váltót.... tapasztalat


Nem tudtam, hogy 'akadós' . Akkor marad a gyári: MTF-LT2 75w-80 (?)


jaja!
bár a váltóolajról már leírtam korábban sok helyen, az információimat.... illetve mások is. és sok helyen ATF olajat tesznek bele, és állítólag a gyári olaj állaga ahhoz hasonlít legjobban. akiknek csere után akadt SMX-S-sel, azok ATF-et tettek bele és jó lett.én még nem próbáltam, de más fórumokon már igen.


Köszi srácok!

Sansz Elküldve: 2012-08-08 21:59 Motorolaj

Sziasztok!
320D az alany, manuál váltós és váltó plusz difi olajat szeretnék cserélni, az olaj márkája, milyensége és mennyisége érdekelne a jobban hozzáértőktől. Válaszotokat előre is köszönöm!

Sansz Elküldve: 2012-08-01 22:40 légzsak_

kempelen írta:
hpeti111 írta:
kempelen írta:
hpeti111 írta:
jons írta:
hpeti111 írta:
jons írta:
hpeti111 írta: A szaki azt mondja biztos a legzsák vezérlő vagy egy vezeték szakadt el valahol.Érdekelne hogy
találkoztatok-e hasonló hibával és hogyan oldódott meg.

Köszönöm


Az azért korántsem biztos, hogy elszakadt valami. Mitől szakadt volna el?
Milyen diaggal olvasta? Inpa, DIS, univerzális? Van neked a motortérben is csatid vagy már csak a utastérben? Helyileg hol vagy? Hátha van olyan kollega aki rá tud nézni az említett diagokkal is.


A motortérből csatlakozott rá,nem a laptop-on kersztül hanem valami "speciműszerrel".Mosonmagyaróváról vagyok.


Messze vagy sajnos nem tudok segíteni. Kérdés mi volt az a spéci műszer...



Ezt nem tudom sajnos,milyen műszer volt.De szerintem nem a diaggal volt a gond...Azt megtudnád mondani hogy hol találom a legzsák vezérlőt?


A két ülés között, a kézifékkar mögött a szőnyeg alatt.



Köszönöm,holnap megnézem!


Nem lesz egyszerű. Szánj rá időt. Ki kell venni a középkonzolt és valószínű hogy az üléseket is, hogy hozzáférj, illetve fel tudd hajtani a szőnyeget, hacsak nem akarsz egy darabot kivágni a szőnyegből. Elég szűk, helyen lesz, de azért sok sikert!



Ha még esetleg nem álltál neki, akkor javaslom nézz be a jobb ülés alá, ott a súlyérzékelők szokták bemondani az unalmast, lehet nálad is ez a bibi és ahhoz viszont nem kell szétbontani az egész kocsit
« előző123következő »