Sanyi991 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Sanyi991 Elküldve: 2016-10-09 20:05 Bal hátsó futómû hiba

szicsu írta:
Sanyi991 írta:
szicsu írta:
Sanyi991 írta: Akkor nem tudom. Én minden estre holnap le akasztom a balos gátlómat, kiváncsi vagyok mit mutat úgy.


Én is a gátlót találom gyanúsnak.Csak én nem tudom leakasztani...


Nekem az is új, mind a 4. Csak a toronycsapágyak maradtak. Amikor nekem a gátló volt szar elől, akkor úgy kopogott, mint ahogyan a stáb pálca szokott.


Lehet,hogy megtaláltam a zaj forrását.A Kormányművön lévő hadinál kopog.Remélem...Veszek egyet,csere,és meglátom...


Én is kipróbáltam, nem a torony csapágy..

Sanyi991 Elküldve: 2016-10-07 21:01 Bal hátsó futómû hiba

szicsu írta:
Sanyi991 írta: Akkor nem tudom. Én minden estre holnap le akasztom a balos gátlómat, kiváncsi vagyok mit mutat úgy.


Én is a gátlót találom gyanúsnak.Csak én nem tudom leakasztani...


Nekem az is új, mind a 4. Csak a toronycsapágyak maradtak. Amikor nekem a gátló volt szar elől, akkor úgy kopogott, mint ahogyan a stáb pálca szokott.

Sanyi991 Elküldve: 2016-10-07 19:10 Bal hátsó futómû hiba

Akkor nem tudom. Én minden estre holnap le akasztom a balos gátlómat, kiváncsi vagyok mit mutat úgy.

Sanyi991 Elküldve: 2016-10-07 17:56 Bal hátsó futómû hiba

szicsu írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Valaki tapasztalt már ilyet? Kegyetlenül ropog valami a kocsi bal hátulján. (e46 320ci) Nemrég lett leengedve az egész hátsó futómű. Minden szilent ki lett cserélve (difi/futómű). Az alján felületi rozsda volt csak, ami ki lett csiszolva, és lekezelve. Az összerakás után sem változott semmit, sőt az új lengőkar nagy szilent egy erős balos kanyarban elcsúszott a helyéről. (??) Nem kóvályog, szépen megy ahogy kell. Csak elindulásnál, és váltásnál csinálja. Mi lehet? Valami észrevehetetlen helyen meg van repedve a bölcső? Toronycsapágy? Csináltam róla egy videót Kb. 30 másodperctől lehet hallani: https://www.youtube.com/watch?v=noPa41Nlizc


Én ugyan ezzel a problémával küzdök,csak nekem bal elölről jön ez a recsegő ropogó hang,ha lassítok,vagy gyorsítok...Plusz még,ha a kormányt tekerem a végállás előtt is.Mondjuk ez neked biztos,hogy nincs.
Eddig még nem jöttünk rá a megoldásra...


Neked lehet akkor a toronycsapágy. Mert hasonló hangja van. Csak nekem nem fér a fejembe, hogy jöhet ilyen hátulról, ami nem a szilent... :

Sanyi991 Elküldve: 2016-10-06 16:43 Bal hátsó futómû hiba

Sziasztok!

Valaki tapasztalt már ilyet? Kegyetlenül ropog valami a kocsi bal hátulján. (e46 320ci) Nemrég lett leengedve az egész hátsó futómű. Minden szilent ki lett cserélve (difi/futómű). Az alján felületi rozsda volt csak, ami ki lett csiszolva, és lekezelve. Az összerakás után sem változott semmit, sőt az új lengőkar nagy szilent egy erős balos kanyarban elcsúszott a helyéről. (??) Nem kóvályog, szépen megy ahogy kell. Csak elindulásnál, és váltásnál csinálja. Mi lehet? Valami észrevehetetlen helyen meg van repedve a bölcső? Toronycsapágy? Csináltam róla egy videót Kb. 30 másodperctől lehet hallani: https://www.youtube.com/watch?v=noPa41Nlizc

Sanyi991 Elküldve: 2016-05-02 13:19 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi.


na ez már elég nagy eltérés... széles gumi is vanrajta, szélesebb lett a nyomtáv. már csak a nyomvájú is rángathatja az autót.
viszont lehet, hogy a 15-ös télihez jó volt beállítva, tehát lehet a szaki csak nem hülye, mert azért ez már eléggé eltér azoktól a felniktől.
nekem téli e-h: 195/65 R15 ET42 vagy 47 nyáron e: 225/45 R17 h: 245/40 R17 ET40 mind a négy, és szerencsére egyik szett sem kopik félre, sem abnormálisan, viszont a nyomvájú viszi mindkét szettet, csak a nyári szélesek miatt jobban kell bírkózni a kormánnyal. ja ültetve is van 35mm elől-hátul. egyébként jó útón simán belemerek állni a fékbe, úgy megy egyenesen, mintha sínen menne.
én magam is félek, ha egyszer olyan művelet lesz a fotóműben, ami állítást is von maga után, mert szerintem sosem lesz ilyen a beállítása, mint most.


Amúgy nekem is egyenesen megy jó úton, ha elengedem a kormányt fékezéskor. Még azon gondolkoztam, hogy az ajtóban a 18"-hoz két méretet adtak meg: Elől 225/40, hátul 255/35. Viszont úgy tudom, hogy a gyári E46 18-as szettje kétszéles, és ezért kell más méret hátra. Ami most alatta van, az egy széles E65 felni. De neked is szélesebb hátul, szóval lehet hogy nekem is mehetne hátra a 255.

Sanyi991 Elküldve: 2016-05-02 11:38 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi.

Sanyi991 Elküldve: 2016-05-02 11:18 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.

Sanyi991 Elküldve: 2016-05-02 10:58 Futómû és hibái

Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?

Sanyi991 Elküldve: 2016-03-08 09:58 Felni csere

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy e46-nál létezik külön alufelni csavar, vagy jó-e hozzá az, amivel a lemezfelni volt fent? Kb 12-13 mm-r lóg ki a szára.

Sanyi991 Elküldve: 2016-02-24 21:47 Féklámpa

YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok! Valaki tapasztalt már olyat, hogy a pótféklámpa csak nagyon halványan világít fékezéskor? Nappal alig làtszik. Mi lehet a baj?



pl. kontakthiba.


Meg pucoltam a sarukat, de semmi. Lehet, h a kábel szar?

Sanyi991 Elküldve: 2016-02-24 05:21 Féklámpa

Sziasztok! Valaki tapasztalt már olyat, hogy a pótféklámpa csak nagyon halványan világít fékezéskor? Nappal alig làtszik. Mi lehet a baj?

Sanyi991 Elküldve: 2016-02-06 15:13 Füstprobléma!

Galbi írta: Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy E46 compact 316ti-m N42B18- as 2002-es évjárat. A probléma a következő, két napi állás után -12 fokban elindultam az autóval, szépen indult ahogy kell, kb 800m megtétele után szürkés fehér füst ömlött a kipufogóból lehúzódtam leállítottam, olaj betöltőt levettem onnan is füstölt bár nem annyira mint a kipufogóból. Az autót elvittem szerelőhöz 1 hetet állt, ekkor már +5 +8 fokok voltak, hengerfejet le akarta szedni, de még utoljára ráindított és semmi füst, a hiba megszűnt. Értetlenül állok a dolog előtt. Olajbetöltőt járó motornál leveszem kicsit sziszeg, hideg indítás után mikor az alapjárat visszaesik, néha olyan a hangja mintha le akarna fulladni, de ez nem minden alkalommal. Örülnék ha sikerülne megtalálni a probléma forrását, mert így nem üzembiztos az autó. Segítségeteket előre is köszönöm.


Nem lehet, hogy csak pára volt? Ilyen hidegben mindegyik "erősen füstöl". Szerintem normális az is, hogy a motor közvetlen leállítása után minimálisan jön fel a gáz az olajbeöntőtől. Az alapjárat lehet a pillangószelep koszosságától, légtömegmérőtől is.

Sanyi991 Elküldve: 2016-01-29 00:22 e36 vásárlás

donpedro1989 írta: Sziasztok!
E36 vásárlás előtt állok, benzinest szeretnék max 2.0 ccmig. Tapasztalatokat,tanácsokat szeretnék kérni a típussal kapcsolatban. Mire kell figyelni, milyet érdemes keresni. 500 ezer forintot szánok az autóra. Segítségeteket előre is köszönöm!



Csáó!

Nekem volt, egy 20-as touringom. A világon semmi baj nem volt vele, a kasztnin kívül. Ajtók alján, küszöbnél, hátsó sárvédőnél, bajuszlécnél szoktak rohadni. Az enyémen voltak foltok, de érdekes módon az alján semmi. Jó kis kocsi volt. Én bánom, hogy eladtam. Szerintem strapabíróbb, mint az E46. A motorjához nem kellett hozzányúlni, pedig 342000 volt benne. 5 kilóért kaphatsz jót sedanba, vagy touringba, de nem makulátlant. 4 hengeresből több a választék ezen az áron, de azokról nem tudok véleményt mondani.

Sanyi991 Elküldve: 2016-01-28 11:16 Kuplung__

Sziasztok!

Van egy olyan problémám E46-on, hogy a kuplung pedál ütközője nem gyári, és le tud róla csúszni, ha erősen be van nyomva a pedál. Olyankor recseg valami. Ez normális? Észre vettem azt is, hogy kb. 1-2 centivel hosszabb, mint a gyári. Tehát a gyárinál már lehet, hogy kerregne. (Pár hónapja cseréltem le az E36-ot erre, még nem igazán vagyok vele képben.)
« előző12következő »