Sasi Elküldve: 2016-12-10 10:38 Mi lehet a baj?
Sziasztok!
Elég furcsa jelenséget tapasztalunk ,ha bárki tud valami infót vagy hasonlót tapasztalt please help!!!
+10°C felett nem történik semmi baj ,de 0°C és +10°C között az eml lámpa bekapcsol és csak 20-al megy az autó.Ez minden hideg indításkor megtörténik amikor az üzemi hőfok 60°C-ot eléri majd utána leállítás és újra indítás és mehetek tovább nyugodtan amíg az üzemi hőfokot ( 90°C ) el nem éri mert akkor újra be kapcsolt az eml.
Ismét leállítás és indítás utána már zabálhatja az autó kilométereket mert amikor eléri teljesen az üzemi hőfokot akkor nem kapcsol be az eml.
Ezt viszont ismét nem csinálja ha a hőmérséklet -3°C vagy még fagyosabb a reggel.
Ünnepek után van csak időpontom a BMW-szervizben és addig kicsit kellemetlen lesz ,hogy mindig az eml lekorlátozza az autót. Remélem karácsony környékén kemény mínuszok lesznek mert akkor nem fog le állni az autó
Elég furcsa jelenséget tapasztalunk ,ha bárki tud valami infót vagy hasonlót tapasztalt please help!!!
+10°C felett nem történik semmi baj ,de 0°C és +10°C között az eml lámpa bekapcsol és csak 20-al megy az autó.Ez minden hideg indításkor megtörténik amikor az üzemi hőfok 60°C-ot eléri majd utána leállítás és újra indítás és mehetek tovább nyugodtan amíg az üzemi hőfokot ( 90°C ) el nem éri mert akkor újra be kapcsolt az eml.
Ismét leállítás és indítás utána már zabálhatja az autó kilométereket mert amikor eléri teljesen az üzemi hőfokot akkor nem kapcsol be az eml.
Ezt viszont ismét nem csinálja ha a hőmérséklet -3°C vagy még fagyosabb a reggel.
Ünnepek után van csak időpontom a BMW-szervizben és addig kicsit kellemetlen lesz ,hogy mindig az eml lekorlátozza az autót. Remélem karácsony környékén kemény mínuszok lesznek mert akkor nem fog le állni az autó