Simonek fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Simonek Elküldve: 2012-06-29 20:31 Piros olaj lámpa!!

ute107 írta:
Simonek írta: Sziasztok mindenki !
Kész lett a bömbölő,ahogy sejtettem a szívóágon lévő szűrő totál be volt kokszolódva,rá volt égve az olaj.Csoda,hogy tudott még olajat szívni a szivattyú,és nem ragadt meg a motor.Megnéztük a hajtókarcsapágyat is de annak semmi látható baja nem volt.Úgyhogy a szép új kartertömítéssel mehetett össze az alja.Egyúttal olajszenzor is cserés lett,no meg kellett egy balos motortartóbak is ami eddig rejtett hiba volt előttem,az is szépen ki volt durranva.Motor össze,olajnyomásmérő óra beteker,indítás,és lőn olajnyomás alapjáraton 2.5 bar ,melegen alapjáraton 1.7 bar mondanom sem kell nagyon boldog lettem,vagyok,hogy így sikerült a projekt!
No és ami nem lényegtelen,ez a kis mutatvány A-Z-ig 55.000 forintba került ami "szerintem" nem volt sok!


És hogy tudtad kitisztítani? Bővebben nyilatkozz...csak h. tanulhassunk


Ez egy durvaszűrő ami úgy néz ki mint egy szúnyogháló csak ez fémből van és kb 3 mm-es lyukak vannak rajta!
Csak azért van,hogy a szivattyú ne tudjon olyan dolgokat felszívni ami véletlenül került a karterbe.Le tudod venni a cső végéről, tisztítani pedig csak simán brigéciol megteszi.Jaaaa ha úgy tervezed ,hogy megszeretnéd csinálni csak úgy unaloműzőként,kétszer is gondold meg! Csak azért mert eléggé meg kell bontani az autót,hogy a kartert le tudd venni,és előre rendeld meg a új karter tömítést,hogy lásd jó-e nekem is először a 150 lovasét hozták úgyhogy buktam vele egy napot...

Simonek Elküldve: 2012-06-29 10:19 Piros olaj lámpa!!

Sziasztok mindenki !
Kész lett a bömbölő,ahogy sejtettem a szívóágon lévő szűrő totál be volt kokszolódva,rá volt égve az olaj.Csoda,hogy tudott még olajat szívni a szivattyú,és nem ragadt meg a motor.Megnéztük a hajtókarcsapágyat is de annak semmi látható baja nem volt.Úgyhogy a szép új kartertömítéssel mehetett össze az alja.Egyúttal olajszenzor is cserés lett,no meg kellett egy balos motortartóbak is ami eddig rejtett hiba volt előttem,az is szépen ki volt durranva.Motor össze,olajnyomásmérő óra beteker,indítás,és lőn olajnyomás alapjáraton 2.5 bar ,melegen alapjáraton 1.7 bar mondanom sem kell nagyon boldog lettem,vagyok,hogy így sikerült a projekt!
No és ami nem lényegtelen,ez a kis mutatvány A-Z-ig 55.000 forintba került ami "szerintem" nem volt sok!

Simonek Elküldve: 2012-06-21 09:28 Piros olaj lámpa!!

vivaladiesel írta:
Simonek írta:
Ha minden jól megy ,a mai nap már meglesz a hibafeltárás,vagy lehet már kész is lesz!


Várjuk a beszámolót!


Remélem örömmel fogom közöli a híreket..

Simonek Elküldve: 2012-06-21 07:52 Piros olaj lámpa!!

valter320d írta:
Simonek írta:
vivaladiesel írta:
Simonek írta:

Szerintetek mi lehet a hibajelenség oka ::


Nem biztos, de nekem az olajszivattyú ugrik be elsőnek... Nézesd meg egy hozzáértővel.


Megmértem az olajnyomásom az állam leesett 0,3-0,4
Irány a szerelő,olajteknő le aztán majd látjuk....vagy nem.
Abban bízok csak dugulás lesz a szívóágon mivel,hogy fordulaton sem emelkedett a nyomás.
Ha a szivattyú lenne akkor bármennyire is kopott,fordulaton változni kellett volna a nyomásnak "szerintem" na majd látjuk....


Majd valamikor összetalálkozhatnánk Simonek úr Közelben lakok!
Az biztos hogy:
Alapjáraton minimum 0.5bar, az üzemi 4.2+-0.5


Valter320d:a találkát ledumáljuk csak legyen jó a szekér
Ha minden jól megy ,a mai nap már meglesz a hibafeltárás,vagy lehet már kész is lesz!

Simonek Elküldve: 2012-06-20 15:11 Piros olaj lámpa!!

vivaladiesel írta:
Simonek írta:

Szerintetek mi lehet a hibajelenség oka ::


Nem biztos, de nekem az olajszivattyú ugrik be elsőnek... Nézesd meg egy hozzáértővel.


Megmértem az olajnyomásom az állam leesett 0,3-0,4
Irány a szerelő,olajteknő le aztán majd látjuk....vagy nem.
Abban bízok csak dugulás lesz a szívóágon mivel,hogy fordulaton sem emelkedett a nyomás.
Ha a szivattyú lenne akkor bármennyire is kopott,fordulaton változni kellett volna a nyomásnak "szerintem" na majd látjuk....

Simonek Elküldve: 2012-06-18 15:01 Piros olaj lámpa!!

Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne,hogy ugyebár beszéltük ezt a kivillanó sárga olajnyomás visszajelzőt és rá is számoltam,hogy az olajgombám cserés lesz!
A minap mentem az autómmal és egyszer csak elkezdett az olajlámpám PIROSAN villogni ami egyre intenzívebb és aztán folyamatos nem lett
Na tuti meghalt a olajgombám "gondoltam" mivel az autó hangja nem változott!
Hívtam a boltot megrendeltem,egyben megcsináltam az olajgomba és az olajcserét is természetesen az olajszűrővel egyben !Indítás,olajlámpa elalszik és viszont a SÁRGA olajlámpám csak világított a hozzá megszokott 5mp majd elaludt! Nyugodt szívvel elindultam a kis családdal vidékre szüleimhez ami 35 km-re van,viszont a cél előtt kb 3km-re a PIROS olajlámpám megint elkezdett villogni.Megérkeztünk a célba,motorház fel olajbeöntő le,olajos fent a vezérlés akkor olajnyomásnak lenni kell.Este indultunk haza,indítás PIROS olajlámpa elalszik és mielőtt megérkeztünk volna ismét elkezdett villogni a PIROS visszajelzőm mire leálltam már folyamatosan világított !
Szerintetek mi lehet a hibajelenség oka ::

Simonek Elküldve: 2012-06-16 09:33 Műszerfal kijelzés

vfeca írta: Sziasztok!

Valszeg a korábbi km-óra tekergetés miatt el lettek állítva a műszerfalon a vízhőfok és üzemanyag szintjelzők, és nem nulláról indulnak, ill. nagyon sokat csalnak felfelé.
Milyen lehetőségeim vannak a pontos beállításukra?
Lehet házilag, vagy csak szervizben?


Szeva !
Lehet hülyeség de szerintem nincs köze a km-óra tekeréséhez,és a visszajelzőket nem lehet állítani "szerintem",de ha tudok valamit írok..

Simonek Elküldve: 2012-06-16 09:01 320d Motor

Sziasztok!
Egy kis segítség azoknak akik olajgombát szeretne ill, kell cserélnie.
Kicsit nehezen de megtaláltam,az olajszűrőház alatt egy nagyon nem hozzáférhető helyen.
A legegyszerűbb ha van 24-es csőkulcsod !
Sok sikert és remélem tudtam segíteni!

Simonek Elküldve: 2012-05-17 21:07 Segítsetek!

YELLOW írta:
Simonek írta:
YELLOW írta:
Simonek írta:
Simonek írta: Sziasztok! Ravasz,fogós kérdést tennék fel !
A kicsi-kocsim viccelődik,nincs benne a kulcs, viszont ő saját önerőből ki-be kapcsolgatja a fűtventillátorom !Aminek én túlzottan nem tudok örülni, mivel lemeríti az aksimat !Ettől viszont nem túl őszinte a mosolyom !
Ki tud nekem ezzel kapcsolatban valami okosat mondani?


Sziasztok, a süni cserével megoldódott,a problémám


a másik topic-ban azt írtad, hogy klíma vezérlő cserére javult meg....


az ugyanaz...


nekem a klímavezérlő az a digitális vezérlő/kezelőpanel, és nem a süni.


a süni vezérli a klímádat,te csak az utasítást adod neki a gombokkal,viszont ő érzékeli azt a hőmérsékletet ami az autódban van illetve amit te szeretnél és ehhez, a neked optimális hőmérséklethez dolgoztatja a klímádat.........

Simonek Elküldve: 2012-05-17 19:00 Fûtõventillátor

YELLOW írta:
Simonek írta:
Simonek írta: Sziasztok!
Miért kapcsol be időközönként a fűtőventillátorom ha még a kulcsot sem dugtam bele és a ventillátor kapcsolóm is nullán áll ?


Sziasztok! Megoldódott a ventillátor problémám,a klímavezérlőm cseréjével !


a másik topic-ban sünit írsz a megoldásra...


az ugyanaz

Simonek Elküldve: 2012-05-17 18:43 Segítsetek!

YELLOW írta:
Simonek írta:
Simonek írta: Sziasztok! Ravasz,fogós kérdést tennék fel !
A kicsi-kocsim viccelődik,nincs benne a kulcs, viszont ő saját önerőből ki-be kapcsolgatja a fűtventillátorom !Aminek én túlzottan nem tudok örülni, mivel lemeríti az aksimat !Ettől viszont nem túl őszinte a mosolyom !
Ki tud nekem ezzel kapcsolatban valami okosat mondani?


Sziasztok, a süni cserével megoldódott,a problémám


a másik topic-ban azt írtad, hogy klíma vezérlő cserére javult meg....


az ugyanaz...

Simonek Elküldve: 2012-05-16 18:29 Segítsetek!

Simonek írta: Sziasztok! Ravasz,fogós kérdést tennék fel !
A kicsi-kocsim viccelődik,nincs benne a kulcs, viszont ő saját önerőből ki-be kapcsolgatja a fűtventillátorom !Aminek én túlzottan nem tudok örülni, mivel lemeríti az aksimat !Ettől viszont nem túl őszinte a mosolyom !
Ki tud nekem ezzel kapcsolatban valami okosat mondani?


Sziasztok, a süni cserével megoldódott,a problémám

Simonek Elküldve: 2012-05-16 18:22 Fûtõventillátor

Simonek írta: Sziasztok!
Miért kapcsol be időközönként a fűtőventillátorom ha még a kulcsot sem dugtam bele és a ventillátor kapcsolóm is nullán áll ?


Sziasztok! Megoldódott a ventillátor problémám,a klímavezérlőm cseréjével !

Simonek Elküldve: 2012-05-08 16:20 Fûtõventillátor

Sziasztok!
Miért kapcsol be időközönként a fűtőventillátorom ha még a kulcsot sem dugtam bele és a ventillátor kapcsolóm is nullán áll ?

Simonek Elküldve: 2012-05-08 13:45 Segítsetek!

Sziasztok! Ravasz,fogós kérdést tennék fel !
A kicsi-kocsim viccelődik,nincs benne a kulcs, viszont ő saját önerőből ki-be kapcsolgatja a fűtventillátorom !Aminek én túlzottan nem tudok örülni, mivel lemeríti az aksimat !Ettől viszont nem túl őszinte a mosolyom !
Ki tud nekem ezzel kapcsolatban valami okosat mondani?
« előző12következő »