Simonek Elküldve: 2012-06-29 20:31 Piros olaj lámpa!!
ute107 írta:Simonek írta: Sziasztok mindenki !
Kész lett a bömbölő,ahogy sejtettem a szívóágon lévő szűrő totál be volt kokszolódva,rá volt égve az olaj.Csoda,hogy tudott még olajat szívni a szivattyú,és nem ragadt meg a motor.Megnéztük a hajtókarcsapágyat is de annak semmi látható baja nem volt.Úgyhogy a szép új kartertömítéssel mehetett össze az alja.Egyúttal olajszenzor is cserés lett,no meg kellett egy balos motortartóbak is ami eddig rejtett hiba volt előttem,az is szépen ki volt durranva.Motor össze,olajnyomásmérő óra beteker,indítás,és lőn olajnyomás alapjáraton 2.5 bar ,melegen alapjáraton 1.7 bar mondanom sem kell nagyon boldog lettem,vagyok,hogy így sikerült a projekt!
No és ami nem lényegtelen,ez a kis mutatvány A-Z-ig 55.000 forintba került ami "szerintem" nem volt sok!
És hogy tudtad kitisztítani? Bővebben nyilatkozz...csak h. tanulhassunk
Ez egy durvaszűrő ami úgy néz ki mint egy szúnyogháló csak ez fémből van és kb 3 mm-es lyukak vannak rajta!
Csak azért van,hogy a szivattyú ne tudjon olyan dolgokat felszívni ami véletlenül került a karterbe.Le tudod venni a cső végéről, tisztítani pedig csak simán brigéciol megteszi.Jaaaa ha úgy tervezed ,hogy megszeretnéd csinálni csak úgy unaloműzőként,kétszer is gondold meg! Csak azért mert eléggé meg kell bontani az autót,hogy a kartert le tudd venni,és előre rendeld meg a új karter tömítést,hogy lásd jó-e nekem is először a 150 lovasét hozták úgyhogy buktam vele egy napot...