SirToma fórum hozzászólásai

SirToma Elküldve: 2011-09-07 10:13 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
Gatinho írta:
anubisz írta:
Gatinho írta: Sziasztok!

Megérett az autóm egy komplett fékszett cserére, tud esetleg valaki korrekt árat mondani, vagy esetleg elérhetőséget, akihez bizalommal fordulhatnék?

Amire szükségem van: 2 első tárcsa 286x22 , 2 hátsó tárcsa: 276x19, valamint ezekhez való fékbetétek és 2 kopásjelző. Egyben szeretném megvenni a szettet, hátha úgy olcsóbb, kapok valami kedvezményt esetleg...

Van egy ajánlatom ATE szettre 65.000,-Ft-ra a vaterán, de nézegettem a neten, számolgattam, és lehet hülyén hangzik, de gyanús nekem ez a nagyon kedvező ár, attól félek, hogy esetleg nem eredeti ATE cucc, hanem valami hamis klón, amivel ráfaraghatok.

Itt a vaterás ATE (olvassátok el a kérdéseimet is az eladóhoz):

http://www.vatera.hu/item/view...1473642659

Szerintetek megéri ennyiért adni egy ilyen szettet, ha tényleg ATE?

Nem ragaszkodom az ATE márkához, ha van más ésszerű, pénztárcakímélő megoldás is, de gagyit se akarok feltenni, valami hamisítványt meg főleg nem. Köszönöm előre is, ha segít valaki!


Nem tudom miért nem jó a gyári cucc, egy 1.8 autózok.Inkább kísérletezgettek mindenféle gyanús vásárlással. Ne de ti tudjátok. Versenyezni akarsz 1.8 -as dízellel?
Sima autózáshoz miért nem jó a gyári? itt meg garancia 3 lépés. Veterázhatsz,ha szétszakad a fékbetét 2 hónap múlva.


Nem 1.8-as az autóm, hanem kétliteres, és nem akarok versenyezni vele. Lehet hogy a 318d jelzés miatt gondoltad, de no para, én is hozzászólok néha olyan dolgokhoz amikhez lövésem sincs.

Rohadt jó a gyári cucc biztos, csak sajnos kb. 120.000,- a gyári szett ára alaphangon. Most dobtam a kocsi futóművére több mint 100 rugót, volt egy műszaki is mellé, kicsit próbálom megfogni a pénzt, nem vagyok egy Rockefeller, bevallom töredelmesen.




Nem lenézésből mondtam,csupán egészséges fenntartásaid azért legyenek. Nehogy valami gagyit kifogj,és az olcsó,egyből drágább lesz. Mi sem vagyunk, (vagy legalábbis nem sokan),eleresztve. Ha meg veterán veszel ilyen cuccot,inkább személyesen vedd át,az a biztos.


Én megkérdezném m_attila-t, biztos tud neked egy kedvező ajánlatot!

SirToma Elküldve: 2011-09-06 17:05 Részecskeszûrõ_

kivancsi írta:
elesauto írta: Konkrétan ha beírod a google keresőbe néhányan kifejezetten erre vannak szakosodva,többekközt mi is.


A Google-t tobbszor hasznaltam mar... de egyik talalat sem gyozott meg. Ti kik vagytok? Hol vagytok? Elkuldened az elerhetosegeteket, akar privatban is johet. Nalam kb. most lenne aktualis a szuro tisztitasa.

Koszononom!



M_attila -t javaslom, mi nemrég voltunk ott részecskeszűrő tisztításon!

Üdv

SirToma Elküldve: 2011-09-01 09:47 Turbo

Marhára örültem, hogy széthullott.
Mire mindent rendberaktam a kocsin, elszállt ez a szar, kurva pipás vagyok....
Amúgy imádom az autót, csak néha elgondolkozok, hogy nem-e jártam volna jobban egy benzinessel.Csakhát havi 2500-3000et mentem vele eddig, úgyhogy így jó volt.
Remélem más már nem lesz vele, mert felvagdosom a pöcsömet, és besózom!

SirToma Elküldve: 2011-08-31 23:42 Turbo

Nekem most 212 van a kocsiban.
Semmi elojele nem volt. Se fust, se zorejek, semmi....
Otthonomtol 800 meterre egy y-nal lassitottam, vissza 2 gaz, 2.5korul valtottam es pufff, ennyi volt.mire idecsorogtam gyok 2vel, mar ilyen lemezhangon zorgott meg minden.... Be se inditom. Szerelom szabin, 2het mulva hetfon bontjuk.
Majd tolok fel kepet, hatha erdekel valakit

Udv:Toma

SirToma Elküldve: 2011-08-31 12:57 Turbo

Fejújítás, új turbó, egyéb lehetőségek....
Érdekelne minden tapasztalat, érvek,ellenérvek!
Előre is köszi

SirToma Elküldve: 2011-08-31 09:51 Turbo

Sziasztok!

Sajnos tegnap este eltávozott a turbóm az élők sorából.
Hirtelen egy kis pukk, aztán csörgés, erő elment....

SirToma Elküldve: 2011-08-31 09:45 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
kempelen írta:
Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Mi lett a bőrözött felnikkel?

Az idén a crom/polir a trend?

Gumit pedig már annyit sem látok ezen a felnin, mint ami az előzőn volt...





Jó lehet Fehérváron lakni,ott nincsenek kátyúk


Szia Hori.

Mennyibe állt meg a fék upgrade?

SirToma Elküldve: 2011-08-12 22:38 angel eye

Joestet mindenkinek.

Na, vegul csak befejozodott a project.
Lampakapcsoloval kapcsolom, nincs hibavisszajelzes!
Izoofoglalatba lett beforrasztva a kabel, ugy hogy az izzo is benne van, illetve cserelheto is. Modellezesnel hasznal kabellel, ami 200 fokig hoallo, illetve aranyozott csatikkal, eleg igenyes lett. Kabel se latszik, csak eleg keson lettunk kesz, ugyhogy nem fotozkodtam. De a vegeredmeny nagyon tetszik, elegedett vagyok.
Majd rakok fel 1-2 kepet.

Udv

SirToma Elküldve: 2011-08-09 21:50 angel eye

Na, ma nekialltam megint letesztelni beszereles nelkul.
Adok neki pozitivat, negativat, de nem megy.
A tirisztor kozeleben levo kabelre is kapcsol, ez kell a nyitasnal levo AE felkapcsolasra.a masik feher vezetek pedig egy allando kapcsolasra szolgal!
De!!!!!! Lemertem az AE fogyasztasat, 0.33amper, azaz 4.125 watt.
Ugyhogy kozvetlenul a helyzetjelzobe lesz bekotve, egy -egy biztositek, es egy pici nyak segitsegevel, amit az izzo helyere dugva maris tokeletesen fog mukodni, es igy lampakapcsolorol fog mukodni.visszajelzett hiba nelkul.Kb 100 ft kotlseg, es 1.5 ora turelmes munka. Igy semmi gyari kabel nem lesz bantva, es ha kell beletolom a gyari helyzetjelzo izzot, es csoki.
Majd rakok fel kepet ha elkeszul.persze, ha erdekel valakit.

Udv:Toma

SirToma Elküldve: 2011-08-08 18:51 angel eye

Igen, a kérdés az lett volna, hogy hogyan kell bekötni helyesen.
Bekötöttem, de nem ment. Most nincs betéve, de multiméterrel ha rámértem, és a "vékony sárga vezeték" is kapott 12volt-ot, akkor működött.De gondolom ezt kellene a kesztyűtartóban lévő lámpához kötni, hogy nyitáskor is felkapcsoljon. Ez nekem nem fontos.
A vezető oldali ágon van egy fehér kábel, azt akkor gondolom mindenféleképp be kell kötni a központi dobozban lévő fehér csíkos piros kábelre(ezt nem csináltam meg).Gondolom akkor ez volt a hiba.Ne haragudjatok, hogy hülyén kérdeztem, elnézést kérek.
Helyzetjelző izzót ti kivettétek, nektek írja bent a hibát a helyzetjelző izzók miatt?

Előre is köszönöm!

Üdv

SirToma Elküldve: 2011-08-08 17:02 angel eye

SirToma írta:
YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok srácok.

Vettem smd led-es angel eye-t a street vox-tól.
Minden funky vele, de az a nagy kérdésem, hogy a kicsi sárga vezetéket hova kötöttétek be?
Esetleg kapcsolóra nem lehet kötni, hogy tompított felkapcsolásánál világítson csak?
Gondolom így a tompított izzók hibája folyamatosan világítani fog!?



ezt a kérdésed nem értem...

az AE-t a helyzetjelzőre kötöd be. a helyzetjelző akkor is megy, ha tompított van fellőve.
így nem értem a kérdést. az emberek 95%-a vagy lámpa nélkül közlekedik (akkor amúgy sem világít az AE) vagy tompítottal, uye mer kötelező (akkor viszont ég a helyzetjelző is, azaz az AE is)

vagy fogalomzavarban vagy és nem tod melyik a tompított és melyik a helyzetjelző...



Ja, kicsit zizi vagyok, bocs.
A lényeg, tehát kap egy testet, meg egy pozitívat. a tirisztor kapcsol egy vékony sárga kábelen, azt hova kössem be?Mert ha kap azis +-t, akkor amint rajt a gyújtás égni fog. Úgy szeretném, hogy helyzetjelzőnél/tompítottnál égjen.Illetve a helyzetjelző dobni fogja a hibát gondolom?


Tehát akkor a karika két vezetékét rá tudom kötni a helyzetjelző foglalatra, és csá?
Vagy már én nem értek semmi!

SirToma Elküldve: 2011-08-08 13:34 angel eye

YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok srácok.

Vettem smd led-es angel eye-t a street vox-tól.
Minden funky vele, de az a nagy kérdésem, hogy a kicsi sárga vezetéket hova kötöttétek be?
Esetleg kapcsolóra nem lehet kötni, hogy tompított felkapcsolásánál világítson csak?
Gondolom így a tompított izzók hibája folyamatosan világítani fog!?



ezt a kérdésed nem értem...

az AE-t a helyzetjelzőre kötöd be. a helyzetjelző akkor is megy, ha tompított van fellőve.
így nem értem a kérdést. az emberek 95%-a vagy lámpa nélkül közlekedik (akkor amúgy sem világít az AE) vagy tompítottal, uye mer kötelező (akkor viszont ég a helyzetjelző is, azaz az AE is)

vagy fogalomzavarban vagy és nem tod melyik a tompított és melyik a helyzetjelző...



Ja, kicsit zizi vagyok, bocs.
A lényeg, tehát kap egy testet, meg egy pozitívat. a tirisztor kapcsol egy vékony sárga kábelen, azt hova kössem be?Mert ha kap azis +-t, akkor amint rajt a gyújtás égni fog. Úgy szeretném, hogy helyzetjelzőnél/tompítottnál égjen.Illetve a helyzetjelző dobni fogja a hibát gondolom?

SirToma Elküldve: 2011-08-08 12:14 angel eye

Sziasztok srácok.

Vettem smd led-es angel eye-t a street vox-tól.
Minden funky vele, de az a nagy kérdésem, hogy a kicsi sárga vezetéket hova kötöttétek be?
Esetleg kapcsolóra nem lehet kötni, hogy tompított felkapcsolásánál világítson csak?
Gondolom így a tompított izzók hibája folyamatosan világítani fog!?

SirToma Elküldve: 2011-08-05 21:20 Futómû és hibái

anubisz írta:
SirToma írta:
sarolta írta: Hali,valaki


Milyen gumik vannak rajta? Defektűrő, merevített falú, peremvédős???
Olyankor csillapítás mérésnél lejebb szokták venni a kerék nyomást, hogy normális értéket kapj. Érzel amúgy a futóművön valamit, ha nem, nem kell vele foglalkozni.
Monroe lengéscsillapító? Bilstein, vagy sachs.....

Üdv:Toma


Azért ilyet mondani,hogy rossz lengéscsillapítóval ne foglalkozzon,már ha nem az ellenségünk főleg ha az első,elsők vannak elszállva. Aki már fékezett, használt rossz csillapítót,esőben,hóba,jégen,az nem ad ilyen tanácsot. Aztán egy vészfékezés,egy necces kanyar,és találkozhatunk Nagy Sándorral az örök vadászmezőkön
Lehet 60-nál nem fog érezni semmit,de 130 -nál befékez, aztán be bólint a kocsi, esőbe meg lehet fohászkodni,hogy fának,vagy kamionnak csapódunk.


Nem azt mondtam, hogy hagyja úgy ha rossz, de ha kipróbálja, átnézni, és véleménye szerint nem roszabb mint volt, akkor a mérés nem mond semmit. Pláne defektűrővel.
Ha nem hisztek nekem, járjatok utána. Saját tapasztalat, nameg a defekttűrő is.Soha többet nem veszek.Sokkal jobb lett a kocsim normális gummával.....
A mérés is ismerősnél volt, 50% körül mérték neki az új 3ason, de defektűrővel. Leengedték a nyomást, és érdekes módon jobb eredményeket kapott. A vizsgáztató mondta, hogy az új kocsik, amik defektűrővel vannak szerelve, azok se hozzák az értéket, de mint mondtam, meg lehet kérdezni egy szakember. A monroe-val hasonló érzések kavarognak bennem is, lehet egy 50le-s felicia-ba jó, de bmw-be nem tenném sose...

Jó éjt urak!

Üdv

SirToma Elküldve: 2011-08-05 12:33 Futómû és hibái

sarolta írta: Hali,valaki


Milyen gumik vannak rajta? Defektűrő, merevített falú, peremvédős???
Olyankor csillapítás mérésnél lejebb szokták venni a kerék nyomást, hogy normális értéket kapj. Érzel amúgy a futóművön valamit, ha nem, nem kell vele foglalkozni.
Monroe lengéscsillapító? Bilstein, vagy sachs.....

Üdv:Toma