Splr01 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Splr01 Elküldve: 2014-11-06 17:16 320d Motor

Pontosan ugyan ilyen hangja volt az előző generátoromnak. Szerintem vedd le a szíjat, és forgasd meg kézzel a generátort. Amikor én kézzel görgettem meg, nagyon halk volt, de ha forgott az autó 900-at, már ugyan ilyen hangja volt.

Fort írta: Sziasztok!

A hibajelenség a következő lenne: Hidegen pár percig nyikorgó fémes,szoruló hangok jönnek a motortérből.Ahogy melegszik a motor,egyre csendesebb és teljesen meg is szűnik meleg motornál.Továbbá indításnál és leállításnál is hallani egy nyekkenő hangot.(ez talán a rezgéscsillapító is lehet?) 2 görgő állapotát láttam használtabbnak,amin az 5PK 2030 feliratú szíj van.A szíj még jó állapotban,azt nem tervezem cserélni ha a hibajelenség megszűnik a 2 görgő cseréjével.
A videón szereplő 2 darab görgőt szeretném cserélni az autón.Látszólag ugyan úgy néznek ki,de ha jól láttam az alkatrészek leírásai között,külső méretileg egyeznek csak.
Feszítő görgő: 70 x 23 x 8
Vezető görgő : 70 x 23 x 9
Ezek hibái okozhatják a leírt hibát szerintetek?Milyen márkát ajánlanátok?Én SKF-re gondoltam.Előre is köszi a segítséget.(320d,136 LE)

ITT A VIDEÓ!



Splr01 Elküldve: 2014-11-06 17:08 320d Motor

Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?

Splr01 Elküldve: 2014-10-16 16:39 Multikormány beszerelése utólag...

Üdv srácok!

Most egy ezerszer lerágott csontot szeretnék újra lerágni, mert még mindig nem tiszta nekem a következő kérdés. Remélem másoknak is hasznos lesz a dolog.

Adott egy 00/05 évjáratú 20d, még az egyindítós légzsákkal szerelt 3 ágú -bugyi- multis sportkormánnyal:



Noss, én ezt szeretném lecserélni egy újabb, már dupla indítós légzsákkal rendelkező körlégzsákos kivitelre:



A kérdést már a profik rögtön dúdolják magukban, mégpedig azt hogy be tudom-e tenni a dupla indítós légzsákot az egyindítós helyére, anélkül, hogy ne reklamálna airbag lámpával, illetve ezt miképp tehetem meg -ugye a dupla indítós légzsákon 2 csati van- ?

Köszönöm előre is!

Splr01 Elküldve: 2014-02-16 17:28 Futómû és hibái

Üdv srácok!

Egy elég idegesítő problémával állok szemben, kíváncsi vagyok, Ti mit szóltok hozzá.
Az e46 20döbbenet bal első kerekénél időnként búg valami. Nem csak búg, olyan mintha egy műanyag elem hozzáérne a gumihoz, és kerreg. Szemmel láthatóan nincs ilyen probléma minden a helyén van.

Cseréltem kerékcsapágyat, ami megoldotta a problémát 3-4 hónapig, majd újra előjött. Persze csak időnként. Ha leállítom a kocsit, hogy megnézzem mi a baj, már nem csinálja, és újra nem búg 1000km-ig kb.

Cseréltem ezen kívül féktárcsát/betéteket, amivel ismét megszűnt a baj 3-4 hónapra, de újra előjött. "Sajnos" a probléma nem állandó, van hogy csinálja, megállok egy pirosnál, majd ha elindulok megszűnik. Vannak ötletek?

Továbbiakban szeretném felújítani a futóművemet, mert nagyon megszenvedte a 20 ezer budapesti kilométert az autó. Hol kezdjem el, mit tanácsos elsősorban cserélni?

Előre is köszönöm a segítséget, szép napokat Uraim!

Splr01 Elküldve: 2014-02-01 12:46 Töltés hiány

Üdv srácok!

Új vagyok még itt, de ahogy észrevettem, mindenre tudtok valami okosat mondani, vannak itt félelmetesen nagy szakik, akik nagyon önzetlenek tudnak lenni, és segítenek ha baj van. Az ő segítségüket kérném most!

Adott egy e46 320d, még a 136 lovas gép, melynek meghalt a generátora. Hangos, szorul, és a töltése említésre sem méltó, 12,8, és 13,5 között ingadozik, bár ritka, amikor 13,2 felett tölt. Nem csodálkozom, hogy 3-4 nap alatt leszívta az aksit használat után, mert kvázi az akksiról mentek a fogyasztók.
Gondolkodás nélkül vettem egy Valeo felújított generátort, ami szintén egy 136 lovas gépből lett kiszedve, majd felújítva.

Akkor estem kétségbe, amikor láttam, hogy a hibás (Valeo) generátor 12V-os (matricára ez van írva), az új meg 14. Egy klímás gépjárműről van szó. Okozhat ez valamilyen gondot?

Az utolsó kérdésem, hogy egy 150 lovas, és egy 136 lovas motorhoz való generátor között mi a különbség?

Szép napot, és előre is köszönöm!
« előző12következő »