Stevensan fórum hozzászólásai

Stevensan Elküldve: 2017-08-21 16:40 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
Stevensan írta:
Nem írok hosszú mesekönyvet, de 100%-ig biztos vagyok, hogy az az eredeti kormány benne. Egyrész azért, mert ennél alapabb kormány talán nincs is hozzájuk, másrészt az autó német, nem tudom hány tulajdonosa volt előttem, de gazdája az tuti, hogy egy sem. Gyári dolgokat cserélgetek benne, kötve hiszem, hogy valaki kormányt cserélt volna benne és pont egy ilyenre.

Nem tudom segít-e, de konkrétan erről az autóról van szó, a beltér is olyan, mint a képen, csak nem multikormányos és nem faberakásos.


elmondom mi a bibi. neked is 4 ágú bőrkormányt hoz a rendszer. viszont amit linkeltél képet, hogy milyened van, az nem bőr. (vagy az neten talált kép?)
alap kormány és alap között is van különbség. változott a dizájn a légzsák borításnak.
biztosak akkor lehet mondani, ha a kormány le van szedve, látszik a csatlakozás. lehet a légzsák modul alapján is meg lehet mondani, de ezeket én nem tudom fejből, melyik revíziótól tudja a dupla indítást. meg azt amúgy is diaggal kellene kiolvasni.
szóval ha konkrétan ez a te autód kormánya: akkor ez nem a gyárija. és mivel bőr volt gyárilag, meg is magyarázódott miért lett cserélve. mert elkopott. attól, hogy német, stb mese, ne nyugtasson meg. vagy rossz kezektől kopott meg, vagy a bőven sok km-től.



No. A helyzet megoldódott, gond nélkül belement az új kormány (multisítva nem lett egyelőre, csak felszerelve), minden funkcionál aminek kell, úgy értem, duda és légzsák. Mind a kettő kétindítós volt, csak oda kellett csavarozni, bedugni a csatlakozót és kész.

A kocka kormányos kép tényleg egy neten talált kép, bocs, ha megtévesztettelek vele, erre nem gondoltam. Majd legközelebb. De így van, van a kocsiban ülésfűtés és automata digitklíma is, illetve pont minden úgy, ahogy a VIN alapján kihozta a query. Az autó viszont tényleg német, én Németországban élek és dolgozok és ott vettem egy kereskedőtől. Momentán 234ezer van benne. Keresek róla egy képet, ha találok, bár az óta lecseréltem a díszléceket ezüstre.

Ez volt az eredeti állapot egy éve kb, valamennyire látszik a kormány kopottsága is.


Stevensan Elküldve: 2017-08-21 12:09 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.


a légzsák dupla indítós.


Nekem is ilyen "Tangás" kormányom van (a Mocim nekem is M43 viszont b16) de gomb nélküli,viszont ugyanehhez a kormányhoz két cikkszámú köteg is van,enyémhez például melyik kompatibilis? 61318386947 vagy a 32301097246 cikkszámú való és az övéhez melyik?


a "tanga" kormány nem ez. hanem az FL előtti 3 ágú kormánya.

ez a tanga: 1 indítós


ez pedig a "randi bugyi": 2 indítós


a két cikkszám pedig nem ugyanaz a kábel.
az egyik a légzsáké, a másik az multi funkc. kábele, ami az átvezetőtől megy a gombokig. de ez szokott járni a bontott kormányhoz.

én erről beszéltem:



Köszönöm,nekem Fl előtti a gép de a "Randi bugyis" (Bár a kulcsaim is már rombuszok ami fura...) 2indítós, az hogy lehet? Ennyi cucc kell egy gombsor miatt?


Jaj várj,nekem benne van a "Randi bugyis" kormány,akkor csak elég az átvezető?


az bibi, hogy túl régi autók ezek, túl sok gazdával és össze vannak tákolva. ez az egyik ok. hogy most te milyen kormánnyal vetted az egy dolog. a másik gond, hogy évjáratokban is vannak minimális eltérések.
pl rombusz kulcs már 2000-től kb jöttek (itt a hónapok is számítanak), a dupla indítós légzsák rendszer meg 2001-ben jött. de ez sem éppen mindegy, hogy E46, vagy E39, E38... a körlégzsákos kormányok, randi bugyis és M-es dupla indítós. ha ilyet látsz 2000 nyár előtti autóban, az gyanús lehet, hogy gyárilag nem azzal jött.
amit Stevensan mutatott 4 ágú kormány, az duplás, nekem is olyan volt eredetileg. a kérdés, hogy neki gyárilag azzal jött ki, vagy csak az előző tulaj rakta azt bele?
mert hogy a rendszer dupla indítós, vagy egy, illetve a kormány, azok összecserélhetők, de azért nem ez a kézenfekvő, hogy össze legyen tákolva.


Nem írok hosszú mesekönyvet, de 100%-ig biztos vagyok, hogy az az eredeti kormány benne. Egyrész azért, mert ennél alapabb kormány talán nincs is hozzájuk, másrészt az autó német, nem tudom hány tulajdonosa volt előttem, de gazdája az tuti, hogy egy sem. Gyári dolgokat cserélgetek benne, kötve hiszem, hogy valaki kormányt cserélt volna benne és pont egy ilyenre.

Nem tudom segít-e, de konkrétan erről az autóról van szó, a beltér is olyan, mint a képen, csak nem multikormányos és nem faberakásos.

Stevensan Elküldve: 2017-08-20 21:10 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.

Stevensan Elküldve: 2017-08-20 21:07 alapjárati probléma

Arpad írta:
Bitu79 írta:
BMW0926 írta: Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok itt az oldalon, remélem tudtok segítséget adni.
Adott egy 320i E46 hat hengeres gép, aminek a motorhiba visszajelző fénye sárgán kezdett világítani. Az autót leállítottam, majd 1-2 óra múlva újra beindítottam, gondoltam hátha meggondolja magát. Hát sajnos nem. A kis motorhiba visszajelző folyamatosan sárgán világít. Amit észrevettem: Az alapjárat elég egyenletlen. Szerintetek mi lehet vele a probléma

Mivel az első kérdésed volt,válaszolok erre is.Lambda szonda hiba miatt is csinálhat így a kocsi,hogy egyenetlen az alapjárat,meg világít a műszerfalon a hibajelző sárgán.Én így látatlanba tippre erre gondolok.Van ezer dolog ami miatt lehet ez.Vidd el márka szervízbe egy teljes diagnosztikára.Találgatni bárki tud,csak erre akarok kilyukadni. Ugyanahoz a szerelőhöz már többször visszamentél,és fizettél is neki a semmiért.Gratulálok.Ne legyél mamlasz,vidd el márkaszervízbe hibakód kiolvasásra.Otthonra szerintem felesleges a diag.Nekem 5 éve van meg a kocsim,és talán egyszer kellett kódolni,azt is a BC-s kar miatt.Szerintem nem éri meg otthon sz*rakodni vele.


Nálam fals levegőt szívott. Kicserélték a tömítéseket és megjavult.


Nálam is, full darabokra volt szakadva a blokk mögött egy páros levegőcső és a csere után kiderült, hogy még a kartergáz szűrő is kuka. Ugyan ez volt, néha le is fulladt, de a cső és a szűrő cseréje után helyrejött. Alapvertően nem volt olyan drága a mutatvány, mint amennyit szívni lehetett vele. Közben a kódolvasó folyamatosan első lambdaszondát hozott.

Stevensan Elküldve: 2017-08-20 21:02 Multikormány beszerelése utólag...

Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!